Vandaag bij Jantaraboon in de Brederodestraat nr 4 geweest !
Eerst een uurtje massage met hoogtepunt! De prijs voor een uur bedroeg 70€ !( het was promo )
Voor deze lieve dame iets zei ,want op de klok kijken deed ze niet, nam ik een uurtje bij omdat het me daar wel beviel !
beffen kon niet maar wel de volgende keer zei ze !
Ze doen er blijkbaar meer voor vaste klanten !
Al bij al een zeer leuke ervaring !
Wacht mannekes het is nog niet gedaan het verhaaltje
Dus na die 2 uur zei ik "en wat als de volgende keer vandaag is "?
Ok zei ze smilend
Ik vroeg haar een bank in de buurt want het waardevol papier raakte op
Na 5 minuten was Dedudex terug
Ze gaf toe dat ze het niet verwachte dat ik zou terugkomen direct, wat ik wel had aangegeven ;-)
Bon om het verhaal in te korten : Dedudex betaalde deze keer ineens 2 uur en een kleine tip net als( kleine tip ) in mijn eerste verlenging in tijd
Deze keer mocht ik haar buiten hoogtepunt(en) die ze gaf ook beffen en werd ze nog passioneler en echt ik durf wedden dat haar poesje naar hemelse bloemekes proefde
Bon dit was mijn eerste keer met een thais salon en wat zijn die vrouwen proper en ruiken die heerlijk
besluit : zeeeer goede ervaring en ik denk echt dat deze keet extra doet voor terugkerende klanten !
intiem en kussen was echter niet mogelijk ik heb haar ook ni gepushd het is ten slotte een massage salon ze heeft wel op mijn gezicht gezeten waarbij ik mezelf en haar in een grote spiegel zag
Volgens mij heeft ze 1 van de lekkerste poesjes ter wereld !
PS Dedudex heeft nog niet gezegd dat hij van ijsberenforum is om een neutraal oordeel te kunnen vellen, hopelijk waarderen jullie dit