Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Daumen hoch Ode aan .........Willem2

Onderstaand bericht vond ik vandaag in mijn binnenkomende e-mail :

@ Willem en de ijsberencommunity.

Niet toevallig ben ik vandaag even naar ijsberenforum gaan kijken. De deur stond immers open, zo fluisterde een klein stemmetje mij in.
    Ik heb er een uur of zo rondgedwaald. Een aantal topics bijgelezen.
    Met hoe langer hoe meer een warm gevoel. D'r staat nog altijd waardeloze onzin ook op dit forum, d'r lopen hier nog altijd kerels rond die het niet zien. Ik heb ook nog altijd onoverkomelijke bedenkingen bij het recenseren van mensen.
    Maar dit forum ademt in zijn genre een sfeer van oprechtheid uit, van bezorgdheid, van weten van misstanden...
    Vanwege een aantal leden.
    Ook vanwege mods.
    Met Willem heb ik in een ver verleden serieus gediscussieerd. Gaandeweg heb ik heel veel achting voor hem gekregen. Opnieuw @W: Een gevoel dat ik dadelijk naar een gezamenlijke kennis toe ga uiten.

Ik wens dit ijsberenforum nog heel veel succes toe. Het staat nu al lichtjaren hoger dan andere vergelijkbare fora.

Gondolas/Preferher/elle seule

Last Online
    Gisteren @ 22:22
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Altijd aardig om te horen maar het draait toch echt hierom : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...3&postcount=23 in deze topic : We zijn jarig!.
    Het gaat om ons en daarmee bedoel ik alle ijsberen. En nog maar eens onze slogan : Van en Voor de IJsberen

Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Altijd aardig om te horen maar het draait toch echt hierom : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...3&postcount=23 in deze topic : We zijn jarig!.
    Het gaat om ons en daarmee bedoel ik alle ijsberen. En nog maar eens onze slogan : Van en Voor de IJsberen

Groeten Willem2
    Helemaal mee eens met wat Willem2 zegt. Nochthans ...

Erg leuk dat Gondolas/Preferher/elle seule zijn mening die als altijd aan duidelijkheid, oprechtheid en welgemeendheid niets te wensen overlaat hier nog eens weergeeft.

Hoop dat ie toch weer de stoute schoenen aantrekt :D :p en ons op dit forum weer wat vaker deelgenoot laat zijn van zijn mening.

Kan via het Forza kanaal maar direct posten is volgens mij ook nog steeds mogelijk !

J'attendrai toujours ton retour!

Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten