Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Edith (Roemeense)

Last Online
    19 juli 2024 @ 14:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard Edith (Roemeense)

Haarkleur/-lengte : donkerblond(krul) in staart
    Lengte dame : 1,70+
    Postuur/Cupmaat : schlank / b/c-cup
    Nationaliteit/Taal : Rumänien/ bischen englisch, deutsch
    Leeftijd : 30+
    Tatoeages/Piercings : jazeker
    Service: PZC, NMC, FT
    Voordelen: Valt op door super highheels en grote ronde ogen
    Nadelen: iet wat plichtmatig allemaal, liet me eigenlijk overvallen in de kino, voor mij geen herhaling
    Tijdsduur :20 Minuten
    Prijs :50 €
    Extra’s bij het bezoek: geen
    Laatst gewijzigd door Big30; 1 maart 2011 om 22:23
    :thefinger

Last Online
    6 maart 2011 @ 12:42
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

kan je hier alleen maar in bij trede...

Last Online
    5 oktober 2015 @ 21:14
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Ook ik liet me overvallen in de kino. Kwam eigenlijk van buiten na een lange sauna sessie. Ik was lekker afgekoeld, en wilde wel wat actie ondernemen. In de bar zat men wat afwachtend, dus even naar de bioscoop getrokken. Edith zat op de bedden achteraan, en trok me al snel naar zich toe. 'Wat heb je koud'. Ze offerde zich op om me wat te verwarmen. We begonnen wat te praten, en toen de sleutel vraag gesteld werd antwoordde ik affirmatief. We moesten even geduld uitoefenen, maar uiteindelijk was er eenplaatsje vrij. Terwijl we de kamer binnengingen passeerde er nog een andere zwartharige deerne die een trio voorstelde. Ik heb toch maar niet toegestemd. Toen de deur dicht was zei Edith me dat ze daar blij mee was. Goede beslissing dus. Nog even gekeuveld, maar al snel werden we closer. Ze was niet de eerste van de dag, dus ik kon wel wat hebben.
    Wat volgde werd een prachtige GFE waarbij ze op het einde lekker klaarkwam (ik ook trouwens). Ze sprak me daarop aan ('voelde je dat?'). Ik repliceerde dat voor zover ik weet vrouwen op dat vlak zeer goede actrices kunnen zijn, dus dat een man dat nooit met zekerheid kan zeggen. Maar al bij al een prachtherhaling. Het uur nadien liep ik met een big smile rond :-)

Last Online
    22 juni 2016 @ 12:35
    Discussies
    9
    Thanks
    5

Standaard

Gisteren laat in GT verschenen. In de bar liep een zwartharige dame (EDITH) op highheels langs met top optik. Zij zag mijn blik, boog af en hing in mijn nek.
    " of ik gezelschap wil hebben"? Nou dat leek me wel wat. Na luttele zinnen te hebben gesproken kwam de sleutelvraag, eigenlijk te snel. Had dus op mijn verstand moeten horen en niet naar mijn .... Gevolg: snelle afwerkbeurt na veelbelovende pzc. Was alweer voorbij voor het begon. Ze had ook meteen geen zin meer om het half uur vol te maken.
    Conclusie: goed optik maar niet de juiste instelling jegens de klant.

Herhalingsgevaar < 1%

Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Discussies
    25
    Thanks
    445

Standaard

Gisteren (zondag) was Edith mijn laatste sessie. Nadat ze gedurende de dag al een paar keer tevergeefs een balletje bij mij had opgegooid, besloot ik uiteindelijk toch maar eens te kijken of deze volhardende kino-jaagster zich kan meten met de ere-divisie van GT of dat ze genadeloos door het ijs zou zakken. Het werd helaas het laatste, Edit is gewogen en simpelweg te licht bevonden, voorlopig voor haar geen promotie naar de hoogste klasse der GT-dames, maar een positie in het niemandsland van grauwe middenmotors van de zondagamateurs... In de blokhut aangekomen geen inleidend babbletje om het ijs wat te breken, geen opwarmend gezoen, geen gestreel. En een alcohol-tissue om de Duitsche Helm mee schoon te poetsen als begin van een erotisch half uurtje draagt ook al niet bij ter verhoging van de feestvreugde. De pijp-sessie was aardig, neuken plichtmatig, de kreuntjes en steuntjes liepen a-synchroon met de gebeurtenissen in bed en after sales komt niet in haar woordenboek voor. Al met al een a-erotische en a-sexuele sessie zonder warmte. Sex in Siberie schoot mij te binnen toen ik na afloop onder de douche stond om deze mislukte sessie van me af te spoelen en de restanten ervan in het afvoerputje te zien verdwijnen.

Last Online
    17 april 2025 @ 12:54
    Discussies
    331
    Thanks
    1.861

Standaard

Toch een knap mokkeltje???
    Tja, blijft wel Roemeense service hé!
    Thanx voor de door jullie gedeelde recensies, dan zal ik ze toch maar uit mijn to-do-lijstje halen bij een volgend GT-bezoek. Ook zal ik geen geld mee in de kino nemen, zodoende kan ze me niet overvallen zoals 2 bovenstaande beren.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    5 oktober 2015 @ 21:14
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Bij een nieuw bezoek aan deze schitterende club zat ik rustig in de bar toen deze dame me spotte. Of ik haar naam nog kende? Ik van JA (met dank aan deze site ). Toen ik haar vroeg of ze mijn naam nog kende kreeg ik allerhande verontschuldigingen (who cares?)
    Het werd een lekkere sessie in een van de hutjes, maar het Wauw-gevoel van de eerste keer bleef uit. Al bij al een goede beurt, en zeker niet de laatste keer.

Last Online
    17 april 2025 @ 12:54
    Discussies
    331
    Thanks
    1.861

Standaard

Nu was mijn maat met haar meegeweest... en die was heel tevreden over haar diensten. Hij was wel een uur met haar weg, misschien dat ze dan toch meer service biedt. Wie weet vergis ik me hierboven en zal ik haar uiteindelijk bij een volgende gelegenheid toch eens moeten testrijden!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624

Standaard

Als je de saunaclub-toppers nog niet hebt meegemaakt, dan is een sessie met deze Edith best O.K. Het is een aardige dame die redelijk haar best doet. Maar bedkwaliteiten zijn helaas niet echt aanwezig. De wijze waarop ze altijd achter die gokkasten zit is eigenlijk een goede weerspiegeling van hoe ze ook in bed is. Dus: niet al te actief of enigzins gepassioneerd. Rapportcijfer: een 7.

Last Online
    11 oktober 2011 @ 22:19
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

heb haar vandaag gehad , niet voor herhaling vatbaar, te plichtmatig

Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Discussies
    238
    Thanks
    13.675

Standaard Maandagavond 28 februari, Golden Time.

Tjonge, wat heb ik haar al vaak zien paraderen met die op en neer deinende sappige tieten. Vandaag heeft ze voor de verandering een luxe setje aangetrokken. Het donker, krullende haar strak achter de slapen getrokken waardoor haar ogen iets mysterieus' krijgen. Telkens kwam ik niet verder dan wat gekwijl want deze exclusieve "Gold Digger" schijnt haar bedpartners zelf uit te kiezen en daar hoor ik duidelijk niet bij. Een dame die met de regelmaat van een zwitsers uurwerk naar de kamer loopt met een nieuwe prooi. Meestal zo'n breedgeschouderde "Italian Stallion" type, gouden ketting om de strot, haren in de gel en gebruind atletisch lijf. Zelf ziet ze er ook bovengemiddeld en "Hard To Get" uit. Maar nog vaker dat ze naar de kamer loopt, zie ik haar met dat strakke kontje en de ietwat hangende "D-Cup" achter de gokkast zitten waarbij haar kutje zenuwachtig over het leer van de kruk schuift. Ik verfoei vaak mijn onhandigheid, maar wat zou ik toch graag een kruk in "Golden Time" willen zijn! In mijn gedachte is dit een van de betere, een van de "High End" hoeren. Dat zie je dus niet alleen aan de heren die zij uitkiest om haar te mogen penetreren maar ook aan het edelmetaal waarmee ze zich tooit. Niet van die goedkope blikken rommel uit die "Six" winkelketen.

En nu zit ik dan aan de bar en zie haar voor de 57e ste keer. Een vrouw waar ik doorgaans op geil. 30+, vrouwelijke vormen, mooi berglandschap maar onbereikbaar voor een ouwe armoedzaaier als ik ben. Maar het is maandagavond, en de tent is leeg. Net als haar beurs. Daarom zit ze immers aan de gokkast. Ze draait zich nonchalant om en ik kijk geroutineerd in haar ogen, hef mijn glas met water en proost naar haar. Ze tikt tegen de zijkant van haar hoofd en salueert terug ten teken van "You're Welcome. Dit soort plichtmatigheden hebben we al vaker uitgewisseld want ze weet ook dat ik hier wel vaker kom. Eens kijken hoe hoog de nood bij haar is, want deze slet uit het hogere segment der betaalde liefde wil ik nu eindelijk weleens op haar kredietwaardigheid (vanavond waarschijnlijk platzak) en seksuele capaciteiten testen.

Echter een praatje bij de gokkast trekt me niet en ik verhef me van de barkruk, knipoog en verdwijn uit haar zicht naar de bioscoop. En warempel, deze gokkast "Junk" weet me sneller te vinden dan een tochtige hazewindhond. Ik lig amper op het matras mijn ballen recht te leggen en de badjas uit de reetspleet te trekken of ze staat aan het voeteneind en vraagt beleefd of ze haar handdoekje naast mij mag leggen. "Nur dein Handtuch?" vraag ik. "Oder auch deinen Korper? Ze giechelt wat en legt zich naast mij en kruipt onmiddellijk tegen me aan. Is deze dame wanhopig op zoek naar wat euro's of valt ze ook op eenvoudige klootzakken zoals ik?

Ze weet me goed te bespelen. Grijpt niet direct als de eerste de beste schrijnwerker naar mijn rondhout maar neemt de tijd voor wat liefkozende kussen en strelingen. Niet slecht. Ondertussen stellen we ons voor zoals dat hoort. Om een ander "Topic" tegemoet te komen, ik stel me altijd met mijn echte naam voor. Het klinkt immers vrij belachelijk om me als Badslippers voor te stellen. Mijn zojuist verworven "Optick Fuck", stelt zich voor als Edith. Wat een lekker wijf is dit. Normaal alleen weggelegd voor geile Italianen, en kerels met het uiterlijk van George Clooney en Brad Pitt en een dikke portemonnee fantaseer ik verder.

Wij tongen en strelen wat. Hoewel, het muilen is wat spaarzaam. De rem staat er duidelijk op. Echter, mijn opspelende zwellichamen laten zich niet van de wijs brengen. Beleefd als ze is, vraagt ze of ze me mag pijpen. Mijn eerste vermoeden van een snelle "Gold Digger" dringt zich opnieuw op, want wie vraagt er nou in een seksclub of je een opgewonden klant mag pijpen. Dat doe je gewoon of je sleurt hem naar de kamer. Ik vraag derhalve naar een sleutel, want een snelle pijpbeurt in de bioscoop trekt me niet. "Holzhutte oder Zimmer", vraagt ze nog. Ik prefereer altijd een tuinhuisje. Neuken in een slaapkamer is me iets te gewoon. Nog sneller dan die eerder genoemde hazewindhond staat ze voor me met de sleutel. Naar het tuinhuisje wandelen met een dame in zo'n donszachte badjas vind ik ook altijd geil.

We spreiden de twee lakens over het bed en Edith reinigt mijn vochtige lul met een geparfumeerd doekje. Met een ander doekje veegt ze het zweet van haar kut die door het lange zitten op een kruk voor de gokkast waarschijnlijk al aan het fementeren is geslagen. Na dit reinigingsritueel stort ze zich op mijn gekuiste leuter en pijpt hem naar een half stijve toestand. Meer wordt het niet want waar is het voorspel, het opgeilen, het hitsig maken? Ze merkt dat ik er niet warm of koud van wordt en zegt: "Entspann dich mahl, im Kino ging es doch ganz gut". Ik zeg dat ik "Relaxt" ben en zeg dat ik eerst wil "Schmuzen und Küssen", waarbij ik haar naar boven trek, haar hals zoen en de memmen eens boven me laat dansen. Net als in de bioscoop merk ik dat deze dame de rem er op heeft staan. Maar ik weet haar toch duidelijk te maken wat voorspel is waardoor ze toegankelijker wordt.

Als ik met mijn vingers tussen haar reetspleet glij, opent ze haar benen wat verder. Ik voel zowaar een vochtige mossel tussen haar benen. Ik draai haar op haar rug en langzaam lik en kus ik haar lichaam en kom tenslotte bij haar lichte schaambeharing die na zo'n drie dagen afwezigheid van een scheermes als een stoppelig perzisch tapijtje over de venusheuvel gedrapeerd ligt en mijn bovenlip kriebelt. Nou is op dit forum de laatste maand veel te doen geweest over of we liever zo'n glad geschoren kleuterkutje beffen of dat je als de eerste de beste schaapscheerder je weg mag zoeken door een woekerende wolbaal om uiteindelijk bij de zeikput uit te komen. Mijn voorkeur gaat uit naar een polyvalente pruim waar best wat begroeing op mag staan. En dan bedoel ik niet dat je naar zo'n behaarde shetland pony zit te kijken maar een mooi bijgepunte mutsbedekking kan mijn goedkeuring wegdragen.

Nu ga ik er eens goed voor liggen en lik haar gestileerde kut eens lekker door. Dat kan haar wel bevallen als ik af mag gaan op haar zachte gekreun en "ge-ahhh". "Kom, ich will dich auch lecken", hijgt ze. Ik draai mijn heupen richting haar hoofd en ze begint gulzig mijn lul te pijpen die nu wel stevig in het gelid staat. Zo'n zijlingse ligging vind ik toch altijd wat oncomfortabel en ik draai haar bekken zo, dat zij bovenop komt en ik ontspannen op mijn rug kan liggen en haar inmiddels natte kut verder kan beffen. Met haar zware tieten masseert ze mijn buik. Ondanks dat het geil aanvoelt mis ik iets. Dit is een "profi" dame in die zin dat ze het kunstje beheerst maar dat vrij plichtmatig en flegmatiek uitvoert. Dat blijkt ook wel als ik met mijn vinger opnieuw haar kontgat beroer. "Sitzt deine Finger in meine Arsch?" informeert ze. Onmiddellijk vult mijn intuïtie denkbeeldig aan: "Denn das kostet extra." Dus ik zeg vlug vanuit het vooronder: "Nein meine Schatzi das ist meine Nase die du spürst.". "Oké, denn arschfingern kostet extra!" Wat ben ik blij met mijn feilloze instinct (en neus)!

Omdat de passie toch wel ontbreekt, besluit ik om het bij dit standje te laten en haar met een "FT" te verrassen. Haar instinct is echter net zo goed ontwikkeld als dat van mij want ze zegt een ogenblik later: "Du kannst ruhig in meine Mund abspritzen". Het pijpen doet ze vakkundig en al gauw voel ik dat er geen weg terug meer is en knal ik een forse lading haar bek in waar ze zich behoorlijk in verslikt en proestend en kuchend naar de keukenrol graait. "Mann, war das viel". Ik verontschuldig me voor mijn gulle donatie en kuis mijn lul netjes op. Edith rookt nog een sigaret en ik neem traditioneel een haal en bewonder haar mooie lichaam nog eens. Niks mis met deze dame echter de seks is plichtmatig en je voelt dat je de zoveelste klant in haar al lange carriëre bent. Een carriëre die, zo blijkt uit ons gesprek, al door vele clubs getrokken is.

Conclusie, ik ben een illusie armer of rijker, wat is het nu precies? Ik blijf dit een uiterst smaakvolle en mooie dame vinden. Maar dan vooral om er kwijlend naar te kijken en te fantaseren. De realiteit is dat ze een van de velen in "GT" is. Ze doet wat er van haar verwacht wordt en ze heeft een uitgebreid pakket aan vaardigheden. Ik voelde ook wel iets van een klik maar de seks was doorsnee.

P.S. Leeftijd 25!!! "No Way". Deze dame is zeker ouder dan 30.
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 1 maart 2011 om 20:48

Last Online
    Vandaag @ 08:09
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Thanks....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Conclusie, ik ben een illusie armer of rijker, wat is het nu precies? Ik blijf dit een uiterst smaakvolle en mooie dame vinden. Maar dan vooral om er kwijlend naar te kijken en te fantaseren. De realiteit is dat ze een van de velen in "GT" is. Ze doet wat er van haar verwacht wordt en ze heeft een uitgebreid pakket aan vaardigheden. Ik voelde ook wel iets van een klik maar de seks was doorsnee.

P.S. Leeftijd 25!!! "No Way". Deze dame is zeker ouder dan 30.
    Kijk daar heb ik nu wat aan......geweldige recensie!!! Vind haar ook een lekker wijf en heb vaak getwijfeld haar eens uit te proberen......Denk dat ik dat toch maar niet doe.....
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    3 december 2024 @ 18:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Kijk daar heb ik nu wat aan......geweldige recensie!!! Vind haar ook een lekker wijf en heb vaak getwijfeld haar eens uit te proberen......Denk dat ik dat toch maar niet doe.....
    klopt: afgelopen zaterdag vroeg je me trouwens (in de kino) of ze goed was: nee!
    Het doel heiligt de middelen

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten