Giselle, Duits
Gisteren kennis gemaakt met de jonge Duitse Giselle. Ik zocht haar draadje op YBF, en er blijkt inderdaad reeds een Giselle te zijn, of geweest te zijn, maar volgens mij is dit niet dezelfde dame.
Dan maar een nieuw paspoortje.
Naam: Giselle
Nationaliteit: Duits, Duits
Leeftijd: geb. 1985
Haarkleur/-lengte: lang bruin sluik haar
Lengte: 160cm (met die hakken weet je het nooit
)
Postuur/Cupmaat: slank/B Cup
Tatoeages/Piercings: navelpiercing (tattoes niet gezien, het was te donker
)
Service: NMC, TZ, PZC, beffen, FT
Voordelen: hele lieve meid, Saruman-compatibel
Nadelen: vraagt 50€ per half uur, had het niet van tevoren aangegeven. Ik heb er niet moeilijk over gedaan, omdat we een hele goede sessie hadden
Tijdsuur: anderhalf uur (is wat mij betreft uitzonderlijk, zeker voor een eerste kennismaking, en is dus een positief teken)
Giselle sprak me aan toen ik net van de kamer terugkwam en een drankje bestelde aan de bar. Ze zag er leuk uit, maar ik had net een mindere sessie achter de rug, en twijfelde of ik nog zou kameren, of niet. Sowieso moest ik dan toch de batterijtjes weer opladen, dus een pauze was noodzakelijk. Misschien na de pizza..... Eerste indruk voelde wel goed aan (volgens Sarumans zesde zintuig)
En ja hoor, uiteindelijk belandde Saruman op een krukje naast Giselle, en al snel werd de sleutelvraag gesteld. Toen bleek dat er een lange wachttijd voor de sleutels was, besloten we om maar een tentje in de tuin op te zoeken. Wel romantisch, lekker sexen met een mooie jongedame terwijl de regen op de tent tikt ... 
Giselle heeft mijn avond goed gemaakt. Alles wat Saruman graag doet, passeerde de revue. Uiteindelijk hebben we meer dan een uur gesext, en nadien nog een praatje gemaakt toen zij nog een sigaretje rookte. Ook even kennisgemaakt met de dame achter Giselle. Hierover geen details op het Forum, echter.
Giselle werkt sinds een 5-tal weken in GT. Geen clubervaring hiervoor. Ze is dus nieuw in het vak. Op de kamer is daarvan niets te merken. Qua gedrag in de bar misschien wel, want ze is geen actieve jaagster, en zal eerder afwachten. Ook is ze nogal kieskeurig met wie ze de kamer opgaat. Het was volgens haar dus vrij uitzonderlijk dat ze Saruman zelf aansprak, maar ze vond me dan ook heel leuk, zei ze
(I bet she says that to all the boys :D)
Verder kreeg ik nog wat anekdotes te horen over haar 5 weken in GT, en dan blijkt dat er toch rare ijsberen rondlopen.
Te gek voor woorden.
Giselle werkt gewoonlijk van woensdag tot zaterdag van 18.00 tot 01.00. De laatste 2 weken echter 6 op 7 (dinsdag tot zondag) maar dat wordt wat zwaar. Ik vertelde haar dat ik vaker overdag kom dan 's avonds, en ze vroeg direct wanneer dan, want ze wilde ook overdag eens proberen, wegens "normalere" werkuren. Dan konden we elkaar overdag ook eens verwennen.
Ik heb echter nog geen vervolgafspraak met haar gemaakt, omdat ik wellicht daarvoor nog met minstens 1 andere dame een vervolgafspraak zal maken op een middag. Maar Giselle en Saruman komen elkaar vast en zeker nog wel eens tegen, ergens in een blokhut of een tentje. 
Bye,
S :wink:
Laatst gewijzigd door Tiga; 16 augustus 2009 om 01:04
Reden: lengte aangepast
"Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."
Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)