A poor lonesome icebear, fucking far away from home
Last Online
2 maart 2025 @ 07:58
Discussies
141
Thanks
7.156
.......................Eerlijk gezegd zat er niet iets lekkers bij waarvan ik gelijk dacht dat ik er op moest springen. Natuurlijk waren er voldoende dames waren ik nog nooit een kamergang mee had gehouden en waar ik dat best mee zou willen doen, maar om te zeggen dat ze mij in vuur en vlam zetten………………………….. Dat veranderde ineens toen ik bij de ingang van de barruimte, bij de balie, stond. Ik had even daarvoor een blond meisje naar binnen zien komen wat ik nog niet eerder in GT had gezien. Ik stond een beetje voor mij uit te dromen en naar Seqoya te smsen toen er ineens een slank, klein, blond meisje in schooluniform (zonder ondergoed) kwam aanlopen. “Can I help you with your homework?” Een stralende glimlach werd mijn deel en ik smolt (zo eenvoudig is dat). Het meisje stelde zich voor als Paula uit Roemenie en streelde mijn arm. Ik stond een beetje stompzinnig te glimlachen en wist al wat ik 5 minuten later zou zeggen. Dat kwam er op neer dat wij naar de kamer gingen.
Op de kamer ontdeed Paula zich van haar korte rokje en ging op het bed liggen. Ze keek mij aan en zag dat ik van het zien van dat mooie lijfje al een stijve had. Om de een of andere manier vond ze dat wel grappig. Ik ging naast haar liggen en begon een gesprekje, waarbij ik dacht dat ik wel een erg slechte bankhanger ben. Gesprekjes doe je een uur lang voor de kamergang. Op de kamer neuk je een kwartiertje en dan ga je klagen dat je geen 50 euro wilt betalen omdat het half uur bij lange na niet om is. Ik moet nog veel leren. Tijdens dat (dure) kletsen legde ik Paula op haar buik en probeerde iets van een massage. Ik dacht maar zo dat als ik betaal dat ik ook wel het recht had om haar te pijnigen en zo zou het ook geschieden. Paula legde haar hoofd op een kussen en sloot haar ogen. Ik kneedde haar nek en schouders, waarbij ik ook de achterkant van haar hoofd niet vergat. Tevens kuste ik haar oorlelletjes, waarbij ze zachtjes kierde. “This is my Lucky day” kreunde ze “wacht maar tot ik een dildo van 30 cm. in je reet steek” dacht ik.
Tijdens de massage vertelde Paula de standaardzaakjes die dan worden verteld. Ze bleek al een heel verleden van bordelen in binnenland (VV, PHG, LR en GT) en buitenland (Roemenie, Spanje, Italie) te hebben. Die ervaring stond in schril contrast met de uitstraling van onschuldig die ze ophield.
De massage duurde ongeveer 10 minuten en daarna ontworstelde Paula zich aan mijn greep en duwde mij met mijn rug op het bed. Ze ging op mij zitten en kuste mij voorzichtig, dat een beetje op tongzoenen begon te lijken, maar zeker niet intensief. Tijdens het zoenen deed ze een beetje aan droogneuken, waarbij het bij mij wel het gewenste effect had, maar haar poesje er niet echt nat van werd. Ik legde haar op haar zij en probeerde wat beter te zoenen. Dat lukte gedeeltelijk, maar ze deed het niet uit volle overtuiging. Terwijl wij probeerden te zoenen streelde zij mijn penis en ik streelde haar borstjes, iets wat ik afwisselde door met mijn handen richting poesje te gaan. Ineens kroop ze voor mij en likte aan mijn penis. Ze begon langzaam maar zeker te pijpen en deed dat niet onverdienstelijk. Geweldig vond ik het niet, maar het was zeker OK. Nu wij toch plezier aan het hebben waren kroop ik tijdens het pijpen naar haar poesje dat ik voorzichtig begon te likken. Omdat onze houding wat ongemakkelijk was geworden ging ik nu voor haar zitten en begon Paula te beffen, waarbij ik mijn vingers tegen zowel haar natte poesje als tegen haar aarsje gedrukt hield. Ze werd nu snel echt kletsnat en probeerde mijn vinger dieper in haar poesje te krijgen. Paula zuchte en kreunde wat: “Ohhhhhhhhhhhh you lick gooddddd” “Dat zegt Picasso1 nu nooit” dacht ik bij mijzelf. Paula liet mij gewillig mijn gang gaan. Echter, ineens veerde ze op en keek mij aan. Ik probeerde te achterhalen wat ze nu precies wilde, maar zoals vaker wist ik de vrouw niet te doorgronden. Ik probeerde weer verder te gaan met beffen, maar Paula bleef zitten, zodat dat wel erg ongemakkelijk ging. Dat was dus in ieder geval niet wat ze bedoelde.
Paula pakte een condoom en vroeg: “do you want to fuck?” Ik liet mij het condoom aanmeten en ging bovenop haar liggen. Ik penetreerde haar en ik moet zeggen dat het een fijn gevoel was dit mooie lijfje te mogen neuken. Van wederzijds genot was in ieder geval geen sprake. Ik probeerde nog wat standjes uit en Paula liet mij mijn gang gaan, zonder enige indruk te wekken dat ze plezier wilde beleven. Het was net iets te passief. Ik vroeg dan maar of ze mij wilde pijpen. Dat wilde ze wel, maar gaf gelijk aan dat FT niet tot de mogelijkheden behoorde. Het pijpen was, waarschijnlijk uit angst dat ik in haar mond klaar zou komen, meer een vorm van aftrekken, waarbij ze mijn penis wat voorzichtig aflikte. Ik kon nu gewoon klaar komen om klaar te komen, maar daar had ik geen zin in. Ik besloot dat het goed was geweest. Een andere dame zou veel sperma mogen drinken.
Paula keek mij verbaast aan en vroeg waarom ik niet tevreden was. Ik legde haar uit dat ik niet ontevreden was, maar dat ik geen zin had om klaar te komen. Ik stelde haar gerust dat er geen problemen met de financiele afrekening zou komen. Haar gezicht klaarde op: “you are a very good customer. Next time I do better” Ze legde uit dat moeilijk klaarkomende ijsberen soms een moeizame klus zijn voor een meisje omdat die ijsberen niet toegeven dat ze niet kunnen klaarkomen. Het wordt dan voor beiden meer een gevecht dan lekkere sex.
Ik had mij best een uurtje vermaakt met Paula, maar ik betwijfelde of ze ooit nog de kans zou krijgen om te bewijzen dat ze een volgende keer het beter zou doen. Samen met Paula liep ik de barruimte in en ineens hoorde ik “He Aceeeeeee” Ik draaide mij om en keek naar Seqoya die met een knappe dame tegen zijn torso lachend naar mij zwaaide “Heeee viezerik” vervolgde hij “hoe was het?” Voor ik kon antwoorden stak Paula 2 duimen omhoog “Your friend is good” riep ze...............................
Paula zuchte en kreunde wat: “Ohhhhhhhhhhhh you lick gooddddd” “Dat zegt Picasso1 nu nooit” dacht ik bij mijzelf.
Hopelijk bedoel je "dat hoort Picasso1 nou nooit"
Oh ja, hoewel ik geen beffer ben, komt het weleens bij hoge uitzondering voor (uit eigenbelang om een dame los te weken die zich initieel niet laat vingeren ) en dan durft zo'n dame te vragen waar ik zo goed heb leren beffen
A poor lonesome icebear, fucking far away from home
Last Online
2 maart 2025 @ 07:58
Discussies
141
Thanks
7.156
Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1
Oh ja, hoewel ik geen beffer ben, komt het weleens bij hoge uitzondering voor (uit eigenbelang om een dame los te weken die zich initieel niet laat vingeren ) en dan durft zo'n dame te vragen waar ik zo goed heb leren beffen :
Goeiemiddag, gisteren mijn eerste bezoekje aan Golden Time gebracht. Ik heb 3 sessies gehad en mijn laatste met deze Paula. Ik zat met een vriend in de Kino beetje film te vangen toen ze in haar verpleegsteruniformpje kwam binnengewandeld. Uitloper van carnavalfeestje ofzo maar wel toevallig een fantasie van mij dus had ik haar wel een beetje te opvallend in het oog. Dit had ze natuurlijk onmiddellijk gezien en ze sprong tussen mij en mijn vriend in, beetje gekeuvel over mijn herkomst, haar herkomst, leeftijden etc. Ze zei Oh Antwerp, diamonds!! Ik knikte maar dacht nog maar aan één ding. Jong als ik ben, werd ik al stijf toen ze met haar hand onder mijn handdoekje zat. Na ongeveer tien minuutjes babbelen en wroeten kwam de vraag en ik stemde in. Kamertje? Yes please.... Ik had haar wel duidelijk gemaakt dat ik iemand wilde die een echte GFE gaf en geen gekloot zoals ik spijtig genoeg eerder op de dag al 2 maal had mogen meemaken, geld weggesmeten toen maar op hoop van zegen trok ik met deze schone richting bed. Ik liet mijn maat achter met haar vriendinnetje en verzekerde hem dat ik maximum een uurtje zou wegblijven.
Eens in de kamer aangekomen, kreeg ik al direct een natte tongzoen en dit is wat mij enorm opwindt dus dat begon voor mij al super. Ze maakte aanstalten om haar schattige kostuumpje uit te trekken maar ik vroeg haar om enkel haar ondergoed uit te trekken en haar kleedje en kousen aan te houden. Dit was geen probleem en ze leek het wel leuk te vinden dat ik haar pakje enorm geil vond. Nu begonnen we onmiddellijk heel intiem te zoenen, wat heeft deze blondine een perfecte mond...
Aangezien we wel wat tijd hadden wilde ik aan alles veel tijd besteden en dus niks overhaasten. Echter al iets te snel dook ze naar beneden om me te pijpen, nou geen probleem dacht ik en liet haar maar begaan, na een minuutje of 5 dan weer verder gegaan met dat heerlijke zoenen, ik kan je verzekeren dit was echt zoenen zoals met je vriendin nadat ze een fles vodka leeg heeft en daarmee bedoel ik dus enkel de intensiteit en de geilheidsfactor en niet de onaangename bijwerkingen . Ik dacht wel dat de tijd gekomen was om haar eens te verwennen dus zette ik mijn tocht naar beneden in. Ik begon haar te beffen en dat leek ze absoluut te smaken aangezien ze na een kwartiertje ongeveer lag te schudden beven toen ik die clitoris een laatste keer omklemde met mijn tong. Nu dat was wel voldoende dacht ik en ik keerde wederom naar boven toe, we lagen wat naast elkaar en gingen verder met zoenen en likken. Ze likte heel mijn gezicht af, jongens wat maakte me dit geil, ondertussen was ik haar aan het vingeren. Eigenlijk niet met de intentie om haar nog eens warm te stoken maar dit was duidelijk wel haar plan, ik wilde mijn hand weghalen maar ze nam me vast en legde mijn vingers weer waar ze haar kunnen plezieren. Al dit lekkers werd doorspekt met geile woordjes en ja gefaket of niet, een complimentje is altijd leuk dus geen probleem voor mij. Ik begon haar clitoris te masseren en niet veel later werd ze enorm nat, nam ze mijn hand en kneep ze haar benen dicht en bleef ze een minuutje weerloos liggen. Nu wist ik het even niet meer, ik werd zo geil als een beer en na haar zucht zei ze eindelijk tot mijn grote vreugde. Let's fuck!
Lui als ik ben, lig ik nogal graag onderaan. Ook gewoon omdat ik dit het leukste standje vind dus zo vingen we onze neukpartij aan. Na een paar stootjes hier en daar werd het tijd om haar eens op haar rug te helpen en haar beentjes achter de oortjes te haken. Zo geschiedde en we hadden geweldige seks, zij was ook heel enthousiast en coöperatief dus ze genoot er volgens mij ook wel van. Het feit dat ze zo nat stond als een emmer water staafde die mening dus zwierde ik haar op haar knieën en begon haar achterlangs te nemen. Dit is eigenlijk de laatste tijd niet meer mijn favoriete standje maar oke bij haar kon ik het wel smaken mede omdat ze mij zo zwoel aankeek in de spiegel. Ik legde haar plat op haar buikje en lag op haar, haar hoofd gedraaid en wild kussen penetreerde ik haar en jongens wat voelde dit super!! Nu had ik het wel gehad en was er nog maar één ding dat ik wilde doen, deze geile spruit een lading toedienen. En zo gebeurde het dus ook... Ik gebood haar weer bovenop me te kruipen en zei " Make me cum please my little angel " Hoe melig het ook moge klinken, ze deed het met verve en na ongeveer 55 minuutjes was mijn kwakje gelost na een ongelofelijk hete pot seks.
Nu was dus dat uurtje om maar ik wilde nog niet weg, ze zei me dat ik langer kon blijven maar dat dan extra zou kosten. Daar had ik al wel rekening mee gehouden en ik besloot er nog een uurtje aan vast te breien .
We lagen wat te zeveren op bed en eerlijk gezegd vond ik deze dame echt wel interessant. Ze maakte me aan het lachen en we hadden een gesprek zoals ik dacht dat ik nooit zou kunnen hebben met een dame van plezier. Nu snap ik de ijsberen die smelten voor een uitgebreide service en niet op zoek zijn naar een snelle wip en buiten. Deze dame kon me op elk gebied bekoren en ik vond haar ongelofelijk knap. Haar gezicht is zo lief en die mond is gwn de kers op de taart. Een mond als een stofzuiger met tanden die me bijna verblindden, ik vond het allemaal lekker. Na een kwartiertje lullen liet ze zich ontvallen dat ze frans sprak. Ik vind vrouwen die frans spreken enorm geil en hoewel Paula de Franse taal niet goed beheerst, wist ze toch de juiste woordjes in mijn richting te fluisteren en ik voelde beneden weer iemand wakker worden. Zij had dit ook gezien en nam gedwee mijn slurf in haar mond. Ze begon me te pijpen tot ik op springen stond en maakte haar duidelijk dat ik het wilde afmaken met een lekkere 69 in het frans. Gelukkig begreep ze wat ik bedoelde en haar pretoogjes maakten sprongetjes. Zonder aarzelen zette ze zich in de positie en begonnen we elkaar oraal te bevredigen. Ik deed mijn stinkende best om haar te plezieren en tot mijn grote verbazing leek dit aardig te lukken. Haar pijpen verlamde me echter zo erg dat ik tien minuten later haar mondje vol schoot. We lagen nog wat over koetjes en kalfjes te lullen achter en te knuffelen.
Uiteindelijk was onze tijd op en nam ik afscheid van deze geile bees met een lekkere natte tongzoen, we rekenden af en maakten afspraakjes voor de volgende keer.
Ik vond Golden Time op zich wel leuk maar had 2 sessies die me enorm teleurstelden, 2 dames die me zeiden dat ze graag kusten en intiem seks hebben maar dan uiteindelijk heel oppervlakkig kusten en vrij afstandelijk waren. Ik vind dat een dame eerlijk moet zijn en dat ze moet zeggen dat ze iets niet wil als ik mijn wensen blootleg. Als ze zegt dat ze dat allemaal doodgraag wil en dan uiteindelijk maar zo en zo over de brug komt, kan ik haar wel afschieten maar de barmhartige samaritaan diep in mij zegt op die momenten dat ik moet blijven lachen maar toch zit dat me dwars. Deze dames maken dan ook nooit ofte nimmer nog kans op een sessie met mij. Al bij al was ik dus tot het uur van 18.00 niet erg tevreden over de seks. Gelukkig was er daar die reddende engel die het herhalingsgevaar ENORM groot heeft gemaakt. Eigenlijk niet enorm groot maar gewoon zeker herhaling.
Lieve ijsberen,
Gisteren hebben Gino en ik die lieve Romeense paula eens helemaal binnenstebuiten gekeerd.
Gino was bloed geil en ik natuurlijk ook we hebben samen paula op het bed gelegd en ik ben haar beginnen te beffen terwijl gino heerlijk werdt gepijpt.
Ik had haar klitje goed vast en mijn tong diep in haar spleetje tevens een vingertje in haar reetje.
Ze vond het niet zo fijn dat vingertje in haar kontje maar omdat ik haar al een tijdje ken mocht het toch!!
Gino werd heerijk gepijpt en ik likte haar vol genot klaar.
Ze was zo nat als een vaatdoek en genoot er enorm van !
even later ging ze omgekeerd op gino zitten en begon mij aan mijn staaf te zuigen heerlijk nog beter als voordien...
Terwijl Gino als een losgeslagen Springpaard haar aan het bewerken was had ik moeite om mijn dik geschut in haar mondje te proppen..
het was een genot om te zien hoe ze bewerkt werd door mijn maat en hoe harder hij bonkte hoe dieper mijn trots in haar mondje en zelfs tot diep in haar keel belande.
In vak termen noemen wij dit toch deeptroath?
Het was een waar genot voor ons beiden en besloten om haar op zijn hondjes te nemen en wederom vinger in het kontje ...
Ze hield het goed vol terwijl nu gino gruwelijk werd verwend hij vond het ook Super en gilde als een klein kind van plezier..
Het leek wel een klein kind in de snoepwinkel terwijl ik haar vanachter enorm diep aan het stoten was verslikte zich er bijna in .
Ik besloot het even rustig aan te doen want ze snakte naar adem tot dat ik van haar het sein kreeg van van volle kracht!!!
En ja hoor mijn lading spoot eruit lekker over haar kontje ze heeft ook gino en mij de middag van ons leven gegeven .
Een echte aanrader boys alleen met tact met haar om gaan dan krijg je alles voor elkaar !!!
Goodluck gr The Blues Company
Ich hatte eigentlich vor, mit meiner alten "Puffliebe" Dani und mit Paula auf's Zimmer zu gehen. Dani war nicht da, also sollte es dann eben nur Paula sein, die war aber dauergebucht.
...
Der Zufall wollte es, daß Paula später nur einige Meter vor mir in der Pizza-Schlange stand und gerade noch ihre letzten Stücke verdrückte, als ich endlich an der Reihe war und mir dann einen Platz zum Sitzen suchte. Neben Paula war ein Platz auf dem Sofa frei und den nahm ich dann natürlich sofort. Da sie in ein Gespräch mit ihren Nachbarinnen vertieft war, merkte sie erst gar nicht, wer neben ihr saß, als sie es dann realisierte, freute sie sich sichtlich, knutschte mich erstmal ab, so daß ich mich fast dabei verschluckte. Da ich annahm, daß wir sowieso lange auf einen Schlüssel warten müssen, schickte ich sie schon mal los, einen zu besorgen. Sie kam nach weniger als 5 Minuten erfolgreich zurück, ich hatte noch gar nicht aufgegessen. Das hab ich dann noch gemacht, mir noch kurz den Mund gespült und dann gingen wir auf's Zimmer.
Paula ist aus Rumänien, 24 Jahre, bildhübsches Gesicht, blaue Augen, lange hellblonde Haare, 170cm groß, kleine, aber süße Oberweite (A-Cups). Einfaches Erkennungsmerkmal: Lady Gaga-Double. Verständigung ist auf Englisch mit ihr gut möglich.
Das Zimmer war im Gang direkt vor der Damendusche, recht einfach, aber ganz nett eingerichtet, hatte wenigstens ein Fenster und wie alle Zimmer im GT eine Klimaanlage. Paula legte das Laken zurecht, entblätterte sich und fiel mit leidenschaftlichen, weichen ZK über mich her.
Wir knutschten und schmusten erstmal ein paar Minuten, ehe ich dann in die Offensive ging, um Paula's perfekt gepflegten und gut duftenden Körper an allen Stellen zu liebkosen.
Ihre Nippel richteten sich bald auf und nachdem ich langsam begann, ihre leckere Spalte mit meiner Zunge zu verwöhnen, schnurrte sie bald wie ein Kätzchen und wurde ziemlich nass. Ein Schauer durchzuckte jedesmal, wenn ich meine Zunge sanft in ihren Po bohrte, ihren ganzen Körper. Also abwechselnd immer wieder Anus und Klitoris bzw. ihre Muschi mit der Zunge "bearbeitet", bis ich sie schließlich unter heftigen Zuckungen "geknackt" hatte. Danach wurde mein Kopf sanft auf Distanz gehalten, ich mußte aber trotzdem unbedingt noch kurz mit der Zunge eine "Stichprobe" nehmen, denn ich wusste noch von unserer ersten Begegnung, daß Paula nach dem Orgasmus süß wie Honig schmeckt. Also nur ganz vorsichtig mit der Zungenspitze probiert und ja, der Orgasmus war echt, denn da war wieder dieser unbeschreibliche Geschmack.
Paula delegierte mich nun auf den Rücken mit den Worten "You killed me, now I'll kill you!", küsste mich leidenschaftlich, küsste sich danach am ganzen Körper zärtlich hinab und begann freihändig zu blasen. Das war soweit ganz ok, aber noch ausbaufähig. Gut gefiel mir aber, wie sie immer wieder an der Unterseite die komplette Länge ableckte und das Züngeln am Bändchen und an den Hoden. Klasse fand ich, wie sie mir mehr oder weniger die ganze Zeit dabei in die Augen sah. Dann wollte sie ficken (ich natürlich auch) und zog den Gummi über und setzte sich auf mich. Da sie sehr gekonnt ritt und wir auch noch die ganze Zeit dabei geil knutschten, war es schnell passiert und die Nachkommen in die Tüte gespendet.
Paula reinigte mich sehr liebevoll und wir kuschelten und küssten uns einen Augenblick, ehe sie wieder zum Blasen nach unten wanderte. Dann legte sie sich auf mich, wir knutschen innig und sie rieb ihre Muschi an meinem Bauch und ich war nun endgültig wieder gefechtsbereit.
Sie setzte sich wieder auf mich, danach wurde in die Löffelchenstellung gewechselt und in diversen Varianten mit sehr viel Nähe bis zu meinem zweiten süßen Ende gepoppt. Sie ging toll mit, während des Poppens wurden immer wieder geile ZK ausgetauscht. Ihre Gänsehaut und spitz stehende Nippel deuten darauf hin, daß auch sie ihren Spaß hatte.
Anschließend wieder zärtliche Reinigung durch Paula und wir kuscheln und küssen noch ein paar Minuten, ehe wir dann nach 1,5 Std. zur Geldübergabe schreiten. Danach verabschiedet sich Paula noch mit einem innigen Zungenkuss.
Fazit Paula: Paula ist eine bildschöne, top gepflegte Frau mit sehr, sehr gutem zärtlichen Service, einzig das FO ist noch ausbaufähig. GF6 ist ja eigentlich nicht so mein Ding, wir beide haben aber eine so 100%ig passende Chemie, daß auch mir die zärtliche Nummer mit ihr einen Heidenspaß macht und mich voll befriedigt. Wiederholung mit Paula natürlich jederzeit wieder.
Met mijn bruiswatertje in de hand liep ik door de bar, een blik op de klok zei me dat het reeds 21.15u was. Hoog tijd om aan te leggen met mijn teerbeminde Paula . We keuvelden wat en gaf Cleopatra uiteindelijk de opdracht een sleuteltje te scoren. Ik was al verbaasd dat ze een sleutel mee kreeg en geen papiertje met een nummertje erop . We liepen hand in hand naar het houten hok der plezier, deden de deur dicht achter ons en ik hoorde een goddelijke stem brullen : Let the lovemaking begin!
We lagen op het bed en begonnen als het ware met wat gepraat, beetje ditjes en datjes maar de kogelriem zat vol dus er moest er eentje gelost worden en al snel werd er dus niet zo veel meer gepraat maar meer euh gelovemakingt of was het gelovemakingd, iemand?
Paula kan imo zalig kussen en als er iets is wat me heet maakt, is het wel een geile kus. Het resultaat van tien minuten wild en geil kussen en elkaar aflikken is dat de aderen op mijn stairway to heaven reeds gespannen stonden. Er ging zoveel bloed naar mijn lul dat ik niks meer overhad in mijn hersenen om na te denken. Dit is een situatie waar ik wel van hou, een megastijve lul en een leeg hoofd. Dat kan enkel leiden tot mooie dingen of euh? Het voorspel nam enige tijd in beslag en ik likte Paula's grotje helemaal nat. Terwijl ik haar clitje plette tussen mijn tong en gehemelte en met mijn linkerhand haar rechtertepeltje op 102.00FM afstelde en met mijn rechterhand aan haar linkertepeltje het juiste volume zocht leek het alsof ik haar gekreun zowel in toon als in volume kon regelen naarmate ik aan de knopjes draaide .
Paula zoog mijn soldaatje in opperste paraatheid, haar zachte lippen scheiden zich van elkaar en ze sprak de zoete woorden : " Now I fuck you ". Ik retourneerde met een zacht instemmend knikje en het blonde meisje toverde een oranje condoom boven. Dit zag er wel een beetje belachelijk uit vond ik zelf. Mijn lul leek wel een sinaasappel Calippo maarja je bent geil en je wilt wat dus ik ordende dit voorval in de categorie details en zette mijn weg dapper verder.
Het bedrijven van de liefde (waanzinnig neuken) deed de zweetparels op mijn voorhoofd dansen. Het was enorm heet in de ebbenhouten kribbe, leek op de sauna maar dit keer waren de twee behaarde Turkse heren vervangen door een niet zo behaarde Roemeense schoonheid dus ging ik door. Toen Paula doggystyle wilde proberen liet ik mijn vingers langs haar aars glijden. Ze begon hevig te kreunen en toen ik wat druk zette begon ze oh-ow te roepen. Moet je je voorstellen, ik als een mongool aan het pompen met mijn rechtermiddenvinger tegen de aars van een goddelijk vrouwmens terwijl zij zit te roepen oh-ow oh-ow oh-ow OH-OW OOOOOH-OOOOOW. Ik keek in de spiegel en waande me even de rooie uit Gestel. Uitgeput lagen we op het bed en ik was nog zonder orgasme gebleven. Dit leek Paula niet te zinnen en ze begon me als een maniak te pijpen en gaf me een ontzettend lekkere handjob. Ik had het zelf niet beter gekund en dat wil al wat zeggen aangezien ik al redelijk wat oefensessies op mijn naam heb staan. Het wit goedje knalde over haar mond, hand en mijn buik heen en ze riep blij als een kind : " Happy end ". Ik lachte en schokte nog na van al dit lekkers.
Na deze neuksessie bleven we wat kussen en werd het weer gezellig praten over vanalles. Paula is duidelijk degene met wie ik de beste klik heb en ik kan met haar echt goed praten, hoe raar het ook klinkt. Ze benadrukte nog eens dat wij samen baby's moeten maken want dat er dan een 100% chance is that the babies have blue eyes. Ondertussen zaten we een uurtje op de kamer en ik vertelde haar dat we nog een halfuurtje hadden om een extra nummertje te maken. Zo geschiedde, een tweede keer werden alle registers opengetrokken. Ze maakte het af hoe ik het graag heb en tevreden lagen we beiden na te hijgen. Althans ik toch . De seks tussen mij en Paula is altijd wild en supergeil alsof ik in een soort trance zit dus een klik met een DVP is voor mij echt wel belangrijk en ik denk voor hen ook. Ze is mijn favoriete en als ik met haar ga, ben ik zeker van wat ik zal krijgen. Bij een ander is dit niet altijd zo dus blijf ik met haar kameren.
Dann hab ich auf der anderen Seite des Gartens Paula auf einer Liege entdeckt und bin erstmal zu ihr zwecks standesgemäßer Begrüßung.
...
Nach dem Essen war mittlerweile die Anspannung wg. des CL-Finales zu groß, so daß ich lieber erst danach poppen wollte. Also hab ich in weiser Voraussicht, daß es nach dem Fußball einen starken Ansturm auf die Mädels geben könnte, mir schonmal bei Paula für etwa 23:00 einen Termin reserviert.
Unmittelbar nach dem Abpfiff ging ich dann zu Paula, die schon auf mich wartete. Wir unterhielten uns noch kurz, ehe sie einen Schlüssel holte und wir dann in eine der Blockhütten im Garten gingen. Ficken in der Blockhütte, wie in Kanada im Urlaub, fehlte nur noch der See vor der Türe und der Elch, der durch's offene Fenster reinschaut.
Paula ist aus Rumänien, 24 Jahre, bildhübsches Gesicht, blaue Augen, lange hellblonde Haare, 170 cm groß, kleine, aber süße Oberweite (A-Cups). Einfaches Erkennungsmerkmal: Lady Gaga-Double. Verständigung ist auf Englisch mit ihr gut möglich.
Kaum hatte Paula das Laken ausgebreitet, sollte ich mich auf den Rücken legen und sie fiel mit einer leidenschaftlichen Knutschattacke über mich her. Das ging dann auch erst einmal ein paar Minuten so weiter, wobei wir uns abwechselnd nach oben rollten, ehe ich dann so langsam ihren leckeren Körper mit meiner Zunge abwärts wanderte.
Einmal bei ihrer leckeren Spalte angekommen, diese zuerst noch ein wenig umkreist, dann wieder entfernt, um ihre Vorfreude weiter zu steigern, ehe ich dann ans eingemachte ging. Da unser letztes Mal erst 3 Wochen her war, wusste ich natürlich noch ganz genau, was ich zu tun habe, um sie zu ihrem Finale zu bringen. Das war diesmal anscheinend so heftig, daß sie an die Decke ging, als ich umittelbar danach ihren Oberschenkel eine Handbreite von der Muschi entfernt, zärtlich küsste.
Danach war ich an der Reihe und Paula bedankte sich mit einem ordentlichen Blowjob ohne Handeinsatz. Dieser ist sicher noch steigerungsfähig, als Ausgleich züngelt sie dafür aber sehr schön am Bändchen und an den Hoden. Dann wird gummiert und gepoppt, bis ich mich dann in der zweiten Stellung, beim Reiten, das erste mal "entlade".
Paula reinigt mich sehr liebevoll, wir schmusen zärtlich und unterhalten uns ein paar Minütchen, ehe sie mich dann wieder oral in Stellung bringt.
Anschließend wird wieder in diversen Stellungen gepoppt, die meiste Zeit davon im Löffelchen, wobei sich Paula wechselnd immer wieder auf die Seite und den Rücken dreht. Währenddessen tauschen wir immer wieder leidenschaftliche ZK aus und ich knete ihre Brüste und spiele zärtlich mit ihren Nippeln. Nach etwa 45 Minuten sehr innigem poppen fülle ich erneut meine Nachkommen in die Tüte und bin letztlich ziemlich erschöpft und voll befriedigt.
Dann werde ich wieder zärtlich gesäubert und wir kuscheln noch ein paar Minuten, ehe wir feststellen, daß es schon kurz nach eins ist und wir mal besser die Hütte räumen sollten. In der Umkleide überreiche ich Paula ihren verdienten Lohn von 125€ nebst kleinem Extraobulus für 2 tolle Stunden hingebungsvollem GF6.
Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...
Een beetje later zag ik een blonde Roemeense in racetenue de bar binnenwandelen. Het was Paula, deze keer had ze haar haar naar achteren gebonden “because it was too hot”. Ze kwam direct naast me zitten en we lulden wat over vanalles. Ik was nog maar een half uurtje van de kamer maar mijn neuknoedel veranderde alweer in een neukbuis(je), Paula had dit in de smiezen en we besloten naar de kamer te gaan. Ik kreeg zowaar de kans het beste van mezelf te geven in een luxe tuinhuisje. Spiegels tegen de muur, het geheime wapen van de betaalde liefde. Ik had met Paula een sessie waar de spetters vanaf vlogen, befte haar klaar, zou het dan toch? Maar omdat ik een half uurtje vroeger reeds was klaargekomen moest ze serieus rijden voor de kost. Ze zei me dat dat goed was voor haar als eerste sessie want dan had ze hierna meer power en energy om door te gaan. We hadden achteraf dus een ietwat raar gesprek . Ik vertelde haar dat het moeilijk was om haar te pakken te krijgen en ze zei me “yeah, I know everybody wants me”. Ze vertelde me over een paar klanten en over een paar van haar collega’s en uit haar woorden maakte ik op dat ze zich echt wel te goed voelt om hier te werken. Ze zei ook dat ze grote plannen heeft voor een andere club en dergelijke maar de details ga ik je besparen. Ik had met Paula steeds leuke gesprekken over vanalles maar nu ging het eigenlijk alleen over haar en hoe geweldig ze wel is. Ze zei ook dat ze dit werk altijd zal blijven doen want een normale job is voor haar niet goed genoeg en dat haar levensstijl het geld van de prostitutie echt wel nodig heeft. Ze vertelde me dat ze dure cadeautjes kreeg van haar vaste klanten en dat er eentje was die haar honderden euro’s per uur betaalde als hij in Golden Time kwam. Ik voelde me een kneusje toen ik eraan dacht dat ik haar voor een uurtje de standaard 75 geef + fooi. Het gesprek vond ik dus niet zo leuk als anders, ik weet wel dat de DVP’s enkel uit zijn op mijn geld maar ik was toch wel een beetje teleurgesteld dat zij het echt zo zwaar liet uitschijnen. Ik hoef niet te horen hoeveel welke kerel gaat betalen en wat die allemaal wil doen en hoe mijn sessie haar helpt om de volgende sessie steviger door te gaan. Het gesprek achteraf stond dus in schril contrast met de leuke babbels die we al hadden gehad. We rekenden af en ze vroeg me of we straks nog zouden kameren. Ik zei haar dat ik dat straks wel zou beslissen en ik sprong onder de douche. De seks met Paula blijft super maar een deeltje van de magie was dat ik me met haar ook kon amuseren buiten de seks, dit bleef deze keer toch achterwege. Een aantal uren later zou ik weten hoe laat het is.
AFGEREKEND
Een aantal uurtjes gingen voorbij en ik wilde afsluiten met een trio met Hani en Nani. De tweeling zat me al de hele dag knipoogjes toe te werpen en ze zetten zich uiteindelijk naast me. Ik polste naar de service, no kissing was voor mij al een serieuze afknapper maar ik wilde hen toch eens neuken. Toen ik vernam dat zij geen lesbian show wilden geven, had ik eigenlijk al geen zin meer. Ik besloot toch met één van de twee naar de kamer te gaan en gelukkig werd de andere bijna gelijktijdig opgepikt door een andere geile beer. Mijn derde sessie van de dag ging dus door met Nani. Nani Pop noemt ze zichzelf, het meisje leek maar niet te snappen dat ik enkel Engels wil spreken omdat ik van dat Oostblok-Engels bloedgeil wordt dus verbeterde ik haar en zei “so they call you Nani Fuck”, eindelijk had ze het begrepen en ging ze verder in gebroken Engels. Ik begon al te smelten, na wat complimentjes van haar kant gooide ik er een paar terug. Het was mijn kortste sessie ooit in Golden Time, op 10 minuten stond ik weer buiten en had gek genoeg toch een lekkere tijd gehad. Die meid kan pijpen maar is iets te professioneel voor mij dus ik ga hen samen nog wel eens nemen maar een favorietje zal zij alvast niet worden. We gingen terug naar de kleedkamer en daar stond Paula voor de spiegel, ik zag de bui al hangen. Ze bekeek me raar toen ik mijn kastje openmaakte en mijn geld tevoorschijn haalden. Nani wandelde binnen, ik betaalde en ik kreeg een afscheidszoen. Ik keek richting de spiegel en ik merkte dat Paula’s gezicht een blik aannam die ik eigenlijk liever niet had gezien . Ze stapte op me af en vroeg “what you do?”, ik zei haar dat ze zich niet zo moest gedragen maar ze antwoordde met “you only fuck with me”. Dit vond ik toch wel overdreven en ik zei haar dat ik ging vertrekken dus nam afscheid, ik wilde haar een zoen op de wang geven maar ze duwde me achteruit, draaide zich om en beende de kleedkamer uit. Nou daar stond ik lekker voor lul, was de band met mijn favo meisje in Golden Time zojuist gebroken? Had ik nu met Nani afgerekend of had Paula afgerekend met mij?
Ik kleedde me om en sprong in de auto, gek genoeg voelde ik me slecht over dit voorval. Ik voel me goed bij Paula, we hebben zalige seks en ik weet wat ik kan verwachten als ik met haar kamer. Is dit nu gedaan, zal ze me afsnauwen als ik haar weer zie? Was het een opwelling? Ik vond deze situatie eigenlijk niet best maar ik weet ook dat ik mag doen en laten wat ik wil. Als ik zever wil, nadat ik met een of andere griet heb geneukt, kan ik dat thuis ook gwn krijgen en hoef ik daar geen 125km ver voor te rijden. Hoe zal dit aflopen? Wie zal het zeggen? Stopt mijn geneuk met Paula? Misschien wel, achja dan kan ik eindelijk beginnen aan die wishlist…
Nachdem die letzten Male eigentlich kein rankommen an sie möglich war, wollte ich an dem Tag unbedingt mal wieder mit Paula auf's Zimmer. Leider sagt sie mir dann erst auf dem Zimmer bzw. in der Blockhütte, daß sie nur eine Stunde Zeit hätte, da bereits ein anderer Gast warten würde. Ich war deswegen leicht angepisst, da sie genau weiß, daß ich nicht gerne mit Blick auf die Uhr ficke und mir eine Stunde meistens zu wenig ist. Hätte sie mir das vorher gesagt, wäre ich einfach später irgendwann mit ihr auf's Zimmer gegangen.
Paula ist aus Rumänien, 25 Jahre, bildhübsches Gesicht, blaue Augen, lange hellblonde Haare, 170 cm groß, kleine, aber süße Oberweite (A-Cups). Einfaches Erkennungsmerkmal: Lady Gaga-Double. Verständigung ist auf Englisch mit ihr gut möglich.
Wir knutschen erst mal sehr intensiv und da die Zeit "drängt", mache ich mich dann gleich an Paula's leckerem Körper abwärts Richtung Süden. Mittlerweile weiß ich natürlich ganz genau, was ich wie zu tun habe, um Paula zum Höhepunkt zu bringen und ihr einen Schub süßen Honig zu entlocken.
Anschließend will sie gefickt werden, was ich mir natürlich nicht zweimal sagen lasse und dringe langsam in der Missio ein. Um einen günstigeren Winkel zu haben, hebe ich ihren Po dabei ein wenig an, es dauert dann nicht mehr lange und die Tüte ist gefüllt. Wie immer folgt eine sehr zärtliche Reinigung von Paula und wir plaudern ein paar Minütchen, ehe wir die zweite Runde starten.
Paula bläst kurz, bis aus dem kleinen General ein großer gefechtsbereiter General geworden ist und montiert den Regenmantel. Sie setzt sich auf mich und reitet sehr gefühlvoll und variantenreich, wobei sie sich weit runterbeugt, so daß wir schöne tiefe ZK austauschen können. Nach einem Stellungswechsel geht es in die Doggy, wo sie gut dagegenhält und ich dann letztlich den Regenmantel fülle. Anschließend wieder zärtliche Reinigung durch Paula und kurz darauf verlassen wir die Hütte, da die Zeit um ist. Am Spind bezahle ich den üblichen Stundentarif von 75€ plus kleines Extra.
Fazit Paula: Wie immer eine tolle Nummer mit einer tollen Frau. Wir verstehen uns mittlerweile blind, jeder weiß ganz genau, was und wie es dem anderen gefällt. Wiederholung wird es natürlich definitiv wieder geben, Paula ist jetzt aber erst mal bis ca. Ende September im wohlverdienten Urlaub.
Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...
De zevende dag op de achtergrond, Annemie Turtelboom probeert zich uit de problemen te praten door dure woorden op tafel te gooien. Badslippers, ben jij dat? - Indra Dewitte luistert verveeld en eventjes lijkt het alsof ze dagdroomt over seks met mij. Ja Indra Dewitte, ook ik wil wel eens de koffer induiken met jou. Je hebt het imago van een braaf en een onschuldig communicantje maar ik weet dat onder die gladde propere bolster een klein, sexy en vunzig tijgertje zit. Ivan De Vadder is te erg een droogstoppel om te merken hoe fel jij het nodig hebt en behandelt je als een collega. Echt als een collega en niets meer, hij durft je niet aankijken met die ranzige 'ik wil jou achterlangs in de poes naaien-blik'. Indra, ik durf dat wel, ik doe het elke keer ik je op TV zie. Wanneer, oh wanneer is het mijn beurt om jou te tonen dat we niet allemaal Ivan De Vadders zijn? Wees gerust schat, er zijn ook mannen met een libido(os) die grotere vormen heeft dan een luciferdoosje. Mijn libido(os) is zo groot dat jij er zelfs zou in kunnen rondwandelen. Ja, je hoort het goed, je kan er in rondwandelen. Jij EN je vriendinnetjes. Duuuus het is vandaag echt de zevende dag en uitzonderlijk kan ik zeggen dat ik zeeën heb vandaag. Aangezien de geschiedenis zich herhaalde afgelopen week en het boek Genesis zich herafspeelde is ons Belgenlandje herschapen tot een olympisch zwembad en bijgevolg mijn zondagse bezigheid niet mogelijk. PS : Annemie Turtelboom belooft initiatief te nemen en een ark te laten bouwen om de volgende weken door te komen. 'De Ark van Annemie', hmm bekt toch wat minder soepel dan die andere .
Nu, waar het echt om draait vandaag. Paula. Die Roemeense snol, blonde godin, verpleegster van mijn dromen, racepilootje en speels schoolmeisje. Jullie weten wie ik bedoel, de Lady Gaga van Golden Time. Meerdere keren duwde ik mijn pik tussen haar schaamflappen, ze verwende me en gaf me groen licht om haar lekker te gebruiken. Alles was toegestaan, ik maakte gulzig gebruik van haar diensten. Maar toen liep het fout. Ik werd TE gulzig.
Bedriegende ijsberen. Wie zijn ze? Wat doen ze?
Het begon allemaal met een DIALOOG
Wow, die is lekker. Mijn gedachten drukten uit wat mijn ogen zagen en wat mijn pik voelde. Ik haalde mijn handdoek van mijn nek, vouwde hem dubbel en drukte hem vervolgens stevig op mijn lul. Je wilt toch niet dat ze denkt dat je een bikkelharde snikkel krijgt van een tweederangs pornofilm? Jawel in de Kino leerde ik dit schatje kennen. Haar verpleegsterpakje maakte vuren in mij los die enkel geblust zouden kunnen worden door haar kutsappen. Oh my god, ze komt op me af. Act cool, verman jezelf, je bent een echte loser Mennen2010. Mijn brein pepte me dus nog even op voor ze op mijn schoot sprong en toen gebeurde het. Onze lichamen maakten contact, even leek de tijd stil te staan. Haar hoofd dicht tegen dat van mij, haar welgeurende blonde lokken tegen mijn neus. Het leek alsof ik een orgasme inademde, dit had ik nooit meegemaakt. Meestal ging een orgasme gepaard met iets dat mijn lichaam verliet, dit veranderde allemaal op die mooie zaterdag. "Hello, what's your name?" "Euh hello, my name is Mennen2010, what's yours?" "I am Paula, nice to meet you" "Nice to meet you, where are you from?" "I'm from Romania, and you?" "Belgium" Paulas hand verdween onder mijn handdoek en badjas en greep mijn piemel beet. "Wow, it's hard, is it because of the movie?" Ik kreeg het warm en legde haar uit dat het zij was die mij onderin een fijn gevoel gaf. Ze nam het voor waar aan en vond me lief en knap. Dat zei ze in het Engels tegen mij. Ik smolt weg en Paula haalde een sleutel. Onze eerste sessie duurde 2 uren, dit was de beste seks die ik ooit had meegemaakt. Betaald EN onbetaald. Ik kon dingen presteren die ik bij weinig andere vrouwen kon opbrengen en het klikte enorm. Ik reed naar huis met een zalig gevoel en werd verliefd op Golden Time omdat ik wist dat er meiden rondliepen zoals Paula. Ik wilde terug en ik ging terug, telkens Paula er was kamerde ik 1 of 2 keer per dag met haar. Ze werd een vaste keuze van mij, ik kreeg haar GSM-nr en nam contact met haar op om te vragen of ze er zou zijn wanneer ik er zou zijn. Tussen maart en juli van dit jaar neukte ik Paula tientallen keren. Elke keer opnieuw was het magisch en was ik van de wereld tijdens mijn uren met haar. Het klikte enorm tot die fatale zaterdag in juli.
Ik kwam GT binnen en wist dat Paula zou komen, ze verwittigde me nog even hoe laat ze er zou zijn en toen ze er was, gingen we direct de kamer op. De seks was als vanouds maar het gesprek was niet zoals vanouds, in mijn laatste recensie van Paula lees je de details maar het kwam erop neer dat ik schijt had aan hetgene waar zij over wilde praten. Ik had geen zin om een tweede keer met haar te kameren en dus koos ik Nani 'Pop' om mijn laatste zaad te lozen voor ik naar huis zou gaan. Bij het afrekenen in de kleedkamer zag Paula me afrekenen bij Nani en ze maakte me duidelijk dat ik enkel met haar mag neuken, ze schreeuwde en liep boos weg. Oke, daar stond ik wortel te schieten. Meerdere ijsberen keken me vragend aan, Paula had me goed te kakken gezet. Wat nu? Wat nu? Nu, een monoloog!
Een MONOLOOG
Ik wil met je trouwen, ik vind je knap, boeiend, sexy en je neukt mijn lul er ei zo na af telkens we daar de kans voor krijgen. Ik moet je wel betalen, keerzijde van de medaille. Nou, valt nog mee, hier lopen wijven die me niet liggen en die ik ook moet betalen dus jij valt nog wel mee. Paula, ik zie je graag. Je gaat met andere mannen naar bed, ik weet dat je dit enkel doet om te sparen voor onze villa die we samen zullen aankopen. Jij zal dan ongeveer 95% van dat stulpje betalen en mijn ouders de overige 5%. Daarom neem ik er genoegen mee dat jij, mijn vriendin zijnde, gemiddeld tien andere venten per dag neukt. Ik weet dat jij enkel tegen mij zo lief bent en enkel mij alles toestaat, als je van de kamer komt en me ziet krijg ik van jou die blik van 'geen paniek schatje, ik heb hem snel afgewerkt'. Je doet het met die mannen voor het geld, met mij voor de affectie en de superseks. Dat zeg je toch altijd zo hé Paula? Juist, dat zeg je altijd zo tegen mij. Je vind me knap en lief, ik heb een lekker lijf en een grote lul. Ik weet dat je het meent, ik weet het gewoon. Wie is die Deapreamer die weet dat jij naar honing smaakt na een orgasme? Ik weet dat je niet geniet van seks met hem, toch Paula? Schat? Ik vind het leuk als je me sms't en zegt dat je me mist. Ik weet dat je steeds als ik er niet ben je treurig bent en honderduit tegen je vriendinnen zit te lullen over hoe geweldig je me vindt. Ik hou ervan toe te kijken als je met je vriendinnetjes zit te keuvelen. Af en toe wisselen we een blik en we weten dat we binnen afzienbare tijd samen op de kamer zullen liggen.
Ik hou van je Paula, ik wil je mee naar huis nemen, je kussen zijn sensationeel. Wanneer je je tong in mijn keel duwt terwijl ik mijn schacht diep in je sluif boor, word ik gek van verlangen. Jij en ik weten allebei dat ik ga overnemen en zal beginnen stoten wanneer je bovenop zit en ik je zeg om even te rusten op mijn borst. Jij en ik weten allebei dat ik dan dicht bij mijn hoogtepunt zit. Jij en ik weten allebei dat wanneer jij mijn mond als een gekkin begint te beffen als het ware mijn liefdesmayonaise begint te borrelen en met een rotvaart tegen het rubber aanschiet. Ik knijp zo fel in je heupen op dat moment dat ik achteraf altijd vraag of ik je pijn heb gedaan. Je ontkent altijd maar ik weet dat het af en toe een leugentje om bestwil is. Je doet alles om me te behagen, ik weet gewoon dat je me leuk vindt. Jij vindt mij even leuk als ik jou. Ik ben er zeker van want dat zeg je me toch altijd he schat. Nietwaar? Hm, ik lees met een bang hart de recensies van andere mannen over jou. Ik voel enige jaloezie, gek he? The blues company heeft je respectloos geneukt, samen met een andere man. Hij schrijft erover op het forum, ik voel woede als ik lees hoe hij de seks beschrijft. Hij beschrijft het zo rauw dat het bijna tastbaar wordt. Ik weet dat je hier niet van hebt genoten. Dat is niet jouw stijl, dat heb je me verteld. Je hebt toch niet gelogen he? Paula? Schatje? Ik wil je zien, ik wil naar je toekomen, je bent altijd oprecht blij als je me ziet. Is toch oprecht he lieveling?
Je bent mijn favoriete meisje in Golden Time. Ik bedrieg je soms maar je weet dat ik er niks mee bedoel. Ik vertel het je niet tenzij je erachter vraagt. Je hebt me nog nooit met een andere vrouw naar de kamer zien wandelen. Ik geef je met plezier een fooi omdat jouw service mij zo bevalt, ooit gaan wij seks hebben zonder dat ik ervoor hoef te betalen he snoes? Dan gaan we kinderen maken, mooie blonde kinderen met blauwe ogen zoals je vertelde tijdens onze vorige sessie. Ja Paula, ik wil ook kinderen met jou, je meende toch wat je daarover zei he schat? Vuile slet, waarom gedraag je je zo kinderachtig? Wij konden altijd goed praten maar nu begin je over die andere leuters die je openrijten. Sorry Paula, dit interesseert me geen ene reet. Zwijg! Praat over iets anders! Ik vind je leuk, je weet precies hoe je me weer moet opbeuren. Deze sessie was anders dan anders, waarom? Volgende keer beter he schat? Paula, doe normaal. Ik neuk toch met wie ik wil? Als ik schijt aan mijn hoofd wil, blijf ik toch gewoon thuis. Daar kan ik dat ook met de kilo krijgen. Ik kom naar jou om daaraan te ontsnappen en nu laat jij je van die kant kennen? Je wist toch dat ik andere vrouwen neukte? Je had het nooit gezien maar je wist het wel. Doe normaal! Antwoord op mijn SMS, laat ons volgende keer hierover praten. Ik doe wat ik wil Paula, als onze relatie stand moet houden, moet je me die ruimte gunnen. Ik geef jou ook ruimte, ruimte die je nodig hebt om centen te sparen voor onze toekomst.
Ik zie je terug, na 4 maanden zie ik je terug. Ik weet dat je het ook spannend vindt. Ik voel dat je staart als ik niet kijk, ik betrap je een paar keer en je wendt je blik af. Je bent wat kilo's aangekomen, je kont is wat voller. Ik vind je nog altijd supersexy. Geen nood schat, ik vergeef je. Kijk me nu aan! Zeg iets, negeer me niet! Jij moet het goedmaken met mij, ik niet met jou. Weet je nog hoe stom je je gedragen hebt een paar maanden geleden? Je smakte me zelfs tegen de lockers en liet me voor paal achter. Je ziet er mooi uit, je make up is alweer te prominent aanwezig maar daar kan ik doorkijken. Je ogen zijn nog even mooi blauw, die mooie mooie ogen. Kijk me aan bitch! Nee? Ik zie je loenzen terwijl ik met Anna sta te praten, waarom trek je zo'n gezicht als het je niks kan schelen? Anna grijpt me bij de badjas, een man staat tegen je te praten maar mijn ooghoek zegt me dat je zit te staren naar wat ik doe. Ook ik heb meer oog voor wat jij zit uit te vreten dan voor Anna met haar lenige lijf en haar Halloweenkop. Weet je wel dat ik aan jou denk tijdens seks met andere vrouwen om er meer van te kunnen genieten? Seks met jouw is formidabel, seks met andere vrouwen niet. Daarom haal ik je erbij schat, lief toch? Dus praat met mij! Ik blijf niet wachten en ga Anna neuken, ik loop achter haar aan en heb niet de klik die ik met jou heb. Als ik je passeer voel ik dat je zit te staren, die spanning tussen ons is te snijden. Ik weet dat jij het ook voelt. Ik heb geen spijt van de seks met Anna, het was leuk en ik vond haar verbazend goed meevallen. Je bent niet in de bar wanneer ik terugkom, ben je neuken? Ik hoop dat je straks nog wat tegen me zegt, anders zal ik je niet vergeven slet! Hoe stom kun je zijn? Je neemt mij kwalijk dat ik met een andere vrouw neuk. Hoe hypocriet? Paula, ik schatte je hoger in. Je zit alweer aan de bar als ik weer binnenwandel dus je was niet gaan neuken. Was je op pad om te jagen? Je lijkt het niet erg druk te hebben, eigenlijk vind ik dat wel leuk. Zie je wel dat je me nodig hebt? Ik vind je nog altijd leuk, als je met me zou komen praten, zou ik je dat vertellen. Je negeert me, je staart maar negeert me. Ik voel woede. Ik zie je praten met je vriendinnetjes, je voert een drukke discussie met Carla. Carla is een superlekker ding. Ik heb het je nooit gezegd maar ik vind haar veel knapper dan jij Paula. Ik geef het toe, je bent niet de knapste hier. Ja ook ik heb jou dingen wijsgemaakt .
Ik ga Carla neuken, dit zal je leren. Carla zit op mijn schoot en je staart alweer. Paula, stop ermee. Praat dan met me, doorbreek die spanning. Het zal allemaal wel heus meevallen... Eventjes door die zure appel heen bijten, slik je trots in! Je vindt het niet leuk dat mijn aandacht onverdeeld naar Carla gaat. Tuurlijk ik wacht al lang om haar te neuken. Is ze een vriendinnetje van je? Des te beter, ik ga haar neuken! Ik heb niet aan jou gedacht tijdens de seks met Carla. De seks was niet super maar ik had het te druk met haar wonderlijke verschijning. Je kijkt als ik weer binnenwandel, ik huppel achter Carla aan zoals ik destijds achter jou aanhuppelde.
Zit je hier nu nog steeds? Ik heb je vandaag nog maar met 1 man zien kameren. Is je kont te dik geworden of zijn er te weinig vaste klanten? Vroeger was je er nooit toen ik je nodig had en nu ik je niet nodig heb, ben je er altijd. Maar zo gaat het altijd denk ik dan. Ik vind het grappig dat je mannen begroet die de bar binnenwandelen, je ze even tegen je aantrekt en die mannen dan niet ingaan op je avances. Ik kijk toe met plezier. Kom dan toch iets tegen mij zeggen, ik wil je wel meenemen naar de kamer. Weet je nog zoals vroeger? Neen, zo simpel zal het niet zijn voor je Paula. Je hebt je gedragen op een manier waarop je je niet hoort te gedragen. Zeker niet tegen de vader van je toekomstige kinderen. Vind je het normaal dat wij 4 maanden niet spreken? Welke toekomst gaan onze kinderen hebben bij ouders die niet praten? Dit kan zo niet verder en die spanning wordt ondraaglijk. Je weet dat jij in de fout bent gegaan en bent nu een vaste klant kwijt. Is het omdat mijn land een schip zonder stuurman is? Meneer De Wever lost dat wel op Paula. Hij staat voor alles wat een Vlaming leuk vindt : ieder van ons heeft een favo frituur. De Wever doet de verkoop van de Drakenburger in frituur 't Draakske wel verdrievoudigen nadat hij bekendmaakte in de media dat dit zijn favoriete maaltijd is. Oke zijn hemdje spant een beetje maar hij is grappig, oke hij krijgt de regering voorlopig nog niet in orde maar hij is wel een marketingbeest getuige de Drakenburger. Heb je daar al eens over nagedacht mens? Ik heb hier op het forum over je uitspatting geschreven en enkele ervaren beren staken me toen een hart onder de riem waarvoor dank aan die beren. Dus ja Paula, jij bent de schuldige van dit alles. Niet ik! Ik neuk wie ik wil! Ik ga vertrekken, ik neem afscheid van enkele dames en je kijkt toe. Neen Paula, ik kom jou niet begroeten. Ik wens je nog een goede avond toe op je barkruk. Hopelijk zit je daar nog tot sluitingstijd. Ga je nu eindelijk tegen me praten als ik volgende keer terugkom? Ik voel je ogen in mijn rug branden terwijl ik naar de kleedkamer wandel en als ik me een laatste keer omdraai, wordt mijn gevoel bevestigd. Betrapt BITCH!
In dit verhaal zeg ik bepaalde dingen waar misschien iemand aanstoot aan neemt, dit alles is geschreven omdat het mijn verhaal ten goede komt. Mijn excuses dus aan het adres van Deepreamer en The blues company. Ook aan Badslippers als hij dat echt nodig vindt :p.
Ik sluit af hoe ik begonnen ben, Paula is truly GAGA.
The end
Laatst gewijzigd door mennen2010; 14 november 2010 om 16:21
Vele zullen dit verhaal af doen als pretentieuze shit dat niet op een seksforum thuishoort. Met dat soort opinies veeg ik mijn reet af. Van het begin tot einde smul ik van dit soort melodramatische verhalen.
Neil Young zei het al over "Sweet Home Alabama" van Lynyrd Skynyrd: "I'm proud to have my name in that song". "So do I"
Een mooi en lang verhaal met een simpele boodschap die 10CC in 4 simpele woorden wist te vangen in de hit "I'm Not in Love". De ontkennende bevestiging, want oh wat wordt Mennen2010 door liefde verscheurd. . . gauw even gaan nomineren.
Even later kwam de ster van het huis de bar binnengewandeld, we maakten oogcontact en ze vleide zich bij me neer. "So, now you talk to me again." "Yes, I was afraid to talk to you before, you seemed angry." "I was angry!" "You? I should have been angry with you for the way you acted last time we spent time in the room." "I thought you really liked me..." "I do, that's why I'm trying to make things right now." "OK, let's forget, I did mistake and was angry, it was not fair." "No it wasn't but OK let's not talk about that day and have some fun." Een beetje meer van dat gekeuvel en het feit dat Paula nog wist in welke maand we de laatste keer seks hadden gehad en nog meer van die details lieten me op slag weer smelten voor deze Golddigger. We liepen naar de kamer en eenmaal binnen was er weer die klik op seksueel gebied die je zelden vindt, nu ja de laatste tijd vond ik die eigenlijk redelijk vaak maar soit. We stoeiden als verliefde tieners en we praatten doorheen het voorspel, pas toen ik aan het beffen sloeg, werd het stil. Tuurlijk werd ik stil want er zat filet mignon tussen mijn tanden en Paula, ja die begon serieus te hijgen. Haar kutje smaakte lekker tot ik mijn tong naar binnen duwde, hmm wat is dit? Ze leek de binnenkant van haar vagina te hebben ingesmeerd met een of andere cème, het smaakte heel zuur. Had ze een andere zeep of iets dergelijks, ik zou het niet weten. Van een echte zure sloot gesproken. Het smaakte in elk geval nie erg smakelijk dus bleef het tongen beperkt tot de pretknobbel en de schaamplipjes. Nou ja, misschien was het beter zo want we weten allemaal dat ik sinds vorige week leed aan een zware vorm van 'tongrieminitis'. - Voor de mensen onder ons zonder medisch diploma : 'tongrieminitis' is een verschijnsel waarbij je de tongriem scheurt. De tongriem is het spiertje onder de tong die je tong als het ware vasthecht aan de onderkaak, deze zorgt ervoor dat je tong niet oncontroleerbaar door je bakkes schuifelt en dat je bepaalde letters mooi kan uitspreken. Mogelijke oorzaak van een gescheurde tongriem : Stefania, een dame van plezier werkzaam te Heidweg 1, zo wild beffen en je tong zo ver in haar Fountain of Love duwen aan een bovengemiddeld tempo dat de tongriem het (lichtjes) begeeft. Revalidatie bestaat uit platte rust dus geen befwerk meer gedurende minstens 3 dagen en goed spoelen met water en Listerine zodat de wond niet gaat infecteren. - Na het beffen kwam het op oorlogssterkte brengen van mijn Captain Shellfish met wat pijpwerk van de Roemeense. Ik hou wel van mooie ouderwetse volgordes dus we gingen over naar het neuken. Na een dik half uurtje spoot ik het rubber vol en verlieten we de kamer. Paula zou de rest van de avond dus tot sluitingstijd geboekt zijn door een Aziatische man die zelfs omhoog moet kijken om met Carla oogcontact te maken. Het was fijn de banden nog eens aan te halen en mijn God wat zag ze er heerlijk uit met haar hoge zwarte kousen en haar stropdasje. Ik betaalde Paula voor haar diensten en nam afscheid, sprong onder de douche en was weer zoet voor een aantal uurtjes rondhangen.