Ik heb me laten ophalen met hun limo van het station. Het bleek een witte stretched limosine te zijn ... wow. Dat hadden ze me aangeboden toen ik belde hoe laat ik kon langskomen.
Je glijdt wel een beetje op het leer van de banken heen en weer, maar er bleken ook twee meiden in verstopt te zitten. Die hielden me lekker op m'n plaats. Ze maakten gelijk de fles met sekt open en proostten met mij. Op een avondje lol. Nou dat mocht van mij. Ze stelden zich voor als Diane (als Lady Di) uit Thailand en Jessica (uit wit Rusland).
Kijken, aanraken en voelen was toegestaan, voor sex in de limo was er niet genoeg tijd. Had ook niet veel zin gehad want in 2 minuten waren we op de plaats van bestemming. Dat kun je vanuit het station dus ook makkelijk lopen. Volgende keer laat ik me van thuis ophalen. Dan heb ik tenminste een uur of vijf de tijd
Een heuse livreier (inklusief apepakkie en hoge hoed) maakte voor ons het portier open en liet ons over de klaargelegde rode loper binnen. Toch wel geil om met twee meiden in de arm zo naar binnen te lopen. Ik miste alleen de flitsende camera's en de juichende menigte (of eigelijk ook weer niet).
Ik mocht gelijk even aftikken, de entree van €250 bleek niet bij de fles met sekt inbegrepen te zijn, de beide meiden ook niet bleek achteraf. Dat was dus alvast €600.
Dus op naar het feest. welk feest? geen idee, want ik was de enige gast in huis. De beide meiden waren de enigste vrouwen in huis, behalve de thekefrau die alles behalve aantrekkelijk was.
Beide meiden hadden lang haar tot aan hun kont. Dat vind ik wel een geil gezicht. De aziatische (Diane) meid was klein. Ze kwam tot aan m'n kin en dat met haar hoge hakken aan. Verder een super figuur, kleine borstjes (b-cup). Prachtig gezicht had ze ook, en mooie zwarte ogen.
Toen ik haar stond te monsteren deed ze een greep naar achteren en haar hele kleed viel op de grond en stond ze poedel naakt voor me. Of ze beviel vroeg ze. Ze had alleen nog haar navelpiercing met een gouden kettinkje aan.
Wow ja, wat een leuk ding.
De Blondine (Jessica) had niet zo'n ingenieuze sluiting, maar ook zij stond vrij snel in d'r nakie voor me.
Ik zat op een barkruk met m'n benen een beetje uit elkaar met m'n glaasje sekt in de hand. Beide meiden kwamen langzaam naar me toe en gingen tegen me aanstaan. Ze schoven beide op en tegen een been aan en vroegen me of ik wat meer wilde. Ze pakten beide een hand van mij vast. De aziatin liet me net niet voelen hoe haar huid aanvoelde door wel haar welvingen te volgen maar net niet de spannende plaatsen te laten aanraken.
M'n andere hand werd nog door de Russin vastgehouden. Ze voelde aan m'n kruis en kneep erin. Daarna ging ze met der andere hand de lucht in. Inclusief het glas met sekt en hield dat boven haar borsten. Langzaam draaide ze haar hand om en dwong me zo het glas over haar heen leeg te laten lopen.
Ik werd van achter vastgegrepen door de Diana en met m'n hoofd in de borsten van Jessica gedrukt. 'Lecken' hoorde ik en ik kon dat dure goedje van haar aflikken. Ze had stevige b of C cup borsten die ik uiteraard met veel likken probeerde schoon te krijgen.
De thekefrau vond dit blijkbaar niet zo'n geslaagd idee, want ze mopperde dat het hoogpolige tapijt weer moest worden schoongemaakt.
Terwijl ik zo bezig was met de Russin werd ik opeens aan m'n hoofd vastgepakt en werd dit naar achter gedrukt. Weer kwam dat 'lecken' terug, maar nu had de Azitatin haar poes overgoten met sekt en kon ik daar lecken. Dat was wel een lastig standje, zo met het hoofd achterover liggend op de barkruk. Echt makkelijk lag dat niet maar wie was ik om daarover te klagen?
Zouden ze geweten hebben dat ik likken wel aardig vond?
Ik werd na een posje losgelaten omdat ik hapte naar adem. Gelukkig wisten ze een betere plek waar we konden gaan zitten.
We zijn dus verhuisd naar het gedeelte waar de bühne was, inklusief de stang waaraan gedanst kon worden.
Ondertussen was het prototype van een pooier binnengekomen. Geheel bahangen met gouden kettingen en een tweetal meiden aan de arm ging hij gelijk naar z'n eigen privé plaats toe. Z'n ene begeleidster had duidelijk opgepompte borsten en ook veel te veel botox in d'r lippen. Echt niet mijn type. Die andere meid zag er veel beter uit. Die lustte ik ook wel.
Hij was echter duidelijk geinteresseerd in m'n Russin, en zij blijkbaar ook in hem, ze kenden elkaar dus overduidelijk.
Zo eenvoudig liet ik me door haar niet uit het veld slaan. 'Tauschen' riep ik hem toe toen ie weer in mijn richtig keek en terwijl ik die gitzwarte begeleidster van hem aankeek. Deze keek me eerst verwonderd aan en likte toen (ik denk spottend) haar lippen. Gelijk likte ik ook mijn bovenlip. Dat had die gast blijkbaar ook gezien en hij keek ons beide aan en knikte 'JA' wat hem gelijk een woedende blik van die meid opleverde. Ze zei echter geen woord.
Wie niet waagt wie niet wint, dus liep ik met m'n blondine aan de hand naar hem toe en stelde me voor. Hij bleek Big Daddy te heten. Pff dat ik op zo'n gast durfde afstappen... Zo'n naam hoor je toch alleen in de USA.
Nu doorzetten dacht ik, dus zei ik hem dat Jessica nu 'Frei vom Sekt geleckt' was en dat ik wel wilde ruilen met die meid links van hem. Weer een knikje en weer een woedend gezicht van z'n begeleidster.
Jessica stond al de hele tijd aan m'n hand te treken die ik nog stevig vast hield. Ik haalde haar hand naar voren en gaf deze aan Big Daddy. Zonder verder iets te zeggen draaide ik me om en liep weer terug naar m'n plekkie. Ik scheet bijna in m'n broek..
Toch moest ik ook grinniken om wat ik had geflikt. Eens kijken waar het schip zou stranden.
Ik had blijkbaar iets gedaan wat voor onmogelijk was gehouden. Ik werd aangestaart door m'n aziatische schatje. Ze snapte er duidelijk niks van. Ik eigenlijk ook niet. Maar om te beginnen vond ik een leuke meid even genoeg.
Ze stonde me bijna met open mond aan te gapen, dus kuste ik haar op d'r mond. Ze gaf gelijk een heerlijke tongzoen terug. Ah zo gaat dat hier dacht ik nog. Ik liep om de bank en naderde diane van achteren en bewonderde haar heerlijke kont. Even voelen wat voor vlees ik in de kuip had, dus stak ik m'n vinger in d'r poes. Ze keek me over haar schouder aan en kuste me weer. Nu nog inniger. Vinger twee ging naar binnen en ook dat zorgde niet voor tegensputteren.
Vanuit m'n ooghoek zag ik dat er een verhit gesprek gaande was tussen big daddy en die zwarte begeleidster van hem, terwijl Jessica hem aan het verwennen was.
Ik concentreerde me weer op m'n eigen meid en ging weer zitten.
De muziek werd ineens harder gezet een zwoele maar hitsige muziek werd opgezet. De thekefrau kwam naar ons toe en we moesten naar de andere kant komen omdat Big Daddy ons uitgenodigd had om samen wat te drinken. Nu pas zag ik de beide body guards die zich verdekt hadden opgesteld. Oh nee, dit was dus echt...
We liepen samen naar hem toe en hij bleek dus wèl de Magnum fles met sekt te hebben besteld. Met een behoorlijke knal werd de fles open gemaakt en werden de glazin gevuld. Miranda (zo heette dat zwarte schatje dus) werd erbij getrokken en kreeg ook een glas in de hand gedrukt. Dat ging gelijk achterover en haar glas werd onmiddelijk weer bijgevuld en daarna nog eens. Blijkbaar dronk ze zich moed in. De andere meid dronk uiteraard ook mee. Maar daar heb ik me niet mee bezig gehouden.
Big Daddy wachtte op een 'Kollege' van hem, maar die zou voorlopig niet komen omdat ie z'n vlucht gemist had. Big Daddy bleek een vriendelijke man te zijn die geheel natuurlijk over kwam op mij. Ik heb maar niet te veel na gevraagd wat ie deed en zo. Daar had ik toch al weinig kans toe want de telefoon rinkelde om de haverklap.
Toch merkwaardig, twee geheel naakte meiden, twee volledig opgedofte meiden, een vent behangen met gouden kettingen en een Nederlander strak in het pak omdat ik van een klant terug was gekomen.
Daar kwam verandering in, met het stijgen van het alcohol niveau werden we allemaal wat losser. Ook Miranda kwam wat dichterbij me. Ik kon haar steeds verder bijvullen en ze werd snel tipsy.
Ze ging dansen op de muziek en we werden heerlijk opgegeild door hun. Miranda deed een striptease die er helemaal niet slecht uitzag. Dat had ze blijkbaar vaker gedaan. Het gaf me de gelegenheid haar goed te bekijken.
Ze konden overigeens allemaal goed dansen en alle kleren gingen uit.
Dat pak werd me natuurlijk langzaam maar zeker uitgetrokken zodat ik uiteindelijk in m'n nakie kwam te zitten.
Miranda bleek goed gevulde natuurlijke borsten te hebben met prachtige lange vooruitstaande tepels. Behoorlijk dik ook. Echte sappel tepels. Geen hangtieten zoals je bij zulke meiden af en toe tegen komt. Heerlijk strak allemaal. Ik denk dat ze net geen twintig was.
De thekefrau kwam langs om m'n kleren op te halen en deed deze in een kluisje. Aardige service. De sleutel bleef bij haar (nummer 11) en ze kwam terug met een handdoek.
Hmm... nog steeds waren we de enigen in deze tent.
Per ongeluk / expres ging bij het nog eens inschenken wat sekt over Miranda's borsten en ik likte de sekt ervan af. Dat mocht blijkbaar van hem en van haar, dus sappelde ik lekker aan haar tietjes.
De thekefrau kwam weer naar ons toe en vertelde dat het grote bad klaar was.
??? wat nu, ze bleek opdracht te hebben gekregen een warm bad te vullen en ons naar beneden te begeleiden voor een verrassings nummer. Big Daddy stuurde zijn beide meiden ook mee. Hij kwam zelf niet mee want er was weer eens telefoon. Geen idee wat ie steeds vertelde aan de telefoon want van z'n taaltje kan ik helemaal niets maken.
Samen met de vier meiden liep ik achter de Thekefrau aan. Daar stond een gigantisch groot bad geheel gevuld met schuim. Voorzichtig stapte ik in het bad en schoot gelijk onderuit omdat ik net op een verkeerd plekje stond.
Ik werd er gelijk weer door Miranda uitgetrokken maar nu was het ijs duidelijk gebroken en kon ik eens echt kontroleren wat voor vlees ik nu in de kuip had.
Jessy greep naar m'n leuter en begon me te pijpen. Ik keek Miranda aan, zag haar verstijven waarna ze zich omdraaide bukte zodat alleen haar kont boven het water uitstak. Toen kwam ze naar achter geschoven zodat ik met m'n vrije hand haar poes kon vastpakken en ik haar kon vingeren. Prachtig gezicht zo'n zwarte kont boven dat witte schuim. Haar rose poesje was net zichtbaar. Haar handen grepen naar d'r kont en trokken de billen uit elkaar. Prachtig gewoon. Ik kon m'n hand natuurlijk niet thuis houden en stak m'n vingers in haar gaatjes.
Toen zag ik Big Daddy in de deuropening staan. Hij stak z'n duim omhoog. Hij had z'n vriendin duidelijk goed onder de duim. Dat verstijven had ik dus goed gezien.
Proestend kwam Miranda weer boven water. D'r haar zag er nu niet meer uit. De extensions kon je nu duidelijk zien zitten. Ze wreef het schuim uit haar ogen en boog zich om ook aan m'n pik mee te kunnen zuigen.
Er bleken nog meer meiden in bad te zijn. Die had ik zowaar vergeten. Een paar nep borsten werden in m'n nek gestoken en ook Jessy begon m'n kont in te wrijven met badschuim. Haar vinger ging richting kont en ook een stukje erin.
Ohhh Ik kwam gelijk en met een geweldige hoeveelheid kwakte ik beide meiden onder. Jammer, door dat schuim kon ik niet zien hoeveel en waar ik gespoten had.
Pff wat een ervaring, maar ik had nog geen zin te stoppen. Ik bleef hard en ging gewoon door. Nog steeds stond Big Daddy in de deuropening toe te kijken. Er was dus geen reden bezorgd te zijn (hoopte ik).
Ik keek weer naar Miranda en toen naar Diane, trok ze beide naar me toe en ging nu samen met hun in het bad zitten met om iedere arm een meid.
Ik wenkte de andere meiden ook dichterbij te komen. Ze keken me vragen aan en kwamen langzaam dichterbij. Wat ik wilde? Ik vertelde hun dat ik hun 'Muschie sehen wollte' en dat ze met een been op het bad moesten leunen zodat ik goed zicht had op hun poes. Ze moesten van mij zichzelf vineren.
Big Daddy was hier duidelijk vaker geweest en kwam gelijk met een tweetal dildo's aanzetten en gaf die aan de twee meiden. Ze konden nu een show geven. Big Daddy had nog wat meegenomen: een duikbrilletje. Dit werd over de ogen van Miranda geschoven en ze maakte zich los uit m'n armen.
Ze dook onder water, schof haar benen langs m'n gezicht en begon weer aan m'n leuter te zuigen. Onder water … Oh wat heerlijk, en dan dat uitzicht dat kleurcontrast, die fluoricentie dildo's, dat blacklight met dat witte badschuim fantastisch gewoon. Toen ook Diane uit het water klom en me begon te kussen kwam ik weer klaar. Nu in Miranda d'r mondje.
Al die tijd was Miranda onder water geweest. Dat moeten echt meerdere minuten zijn geweest. Wat kon die meid haar adem lang inhouden. Ze kwam ook weer heel rustig uit het water. Zonder te schudden of zo, keek me aan en slikte m'n sperma door. Ze keek daarbij wel naar de deuropening, dus het was niet voor mij bedoeld geweest ...
Wel weer die tong over d'r lip, oh wat een moord meid. Daarna deed ze haar duikbrilletje weer af en rees langzaam op uit het water. Bleef nog even uitdagend voor me staan. Het schuim liep langzaam omlaag aan haar poesje voorbij.
Dat beeld staat net zo op m'n netvlies gebrand als in die James Bond film waar een van die Bond girls in oranje bikini uit het water komt.
Na deze ervaring droogden we ons af.
We zijn weer naar boven gegaan en gingen weer zitten. Er waren nu wel andere gasten binnen gekomen en ook waren er meer meiden binnengekomen. Ze waren net bezig met een striptease show. Die werd met veel enthousiasme door big daddy bekeken.
Ik had zelf eigenlijk evn genoeg gehad alhoewel ik nog niet een keertje echt geneukt had.
Ik zei dat zo tegen Big Daddy en die grinnikte: je kunt niet alles hebben in het leven zei die. Kopt, maar vandaag had ik toch al redelijk wat meegemaakt.
De striptease danseressen kwamen nu allebei ook naar onze plek. Ook hier werd de act nog eens opgevoerd, maar nu met z'n tweetjes tegelijk. Big Daddy haalde een rol papier tevoorschijn en enkele groene biljetten werden tussen de bikini gestoken. Groen? Da's toch €200, en daarvan gelijk vier stuks, alleen voor een striptease … dat was me toch te veel. Ik keek nog eens goed, ja hoor EURO Biljetten.
Ik deed ook ruig en deed er een paar zuinige briefjes van €50 bij. Toch weer €200, moet kunnen. Zo langzaam was ik wel blut.
Beide meiden kwamen vlak bij ons met hun poes. D'r benen gingen verder uit elkaar als je ooit voor mogelijk zou houden en de andere meid trok de lippen van haar kollega zo ver uit elkaar dat je helemaal naar binnen kon kijken. Ze begon haar te likken en met d'r vingers te bewerken. Dat standje had ik al eens eerder gezien maar nog nooit hangend aan zo'n paal.
En ja, ze kwam na een poosje bewerkt te zijn geweest spuitend klaar. Nu ging de andere meid aan de paal hangen en werd ook gevingerd. Dat duurde langer. Ik kroop naar hun toe en stak ook een vinger erbij. Toen een tweede en derde vinger...
Ook zij kwam uiteindelijk klaar, maar spuitte niet maar ze was wel drijfnat geworden.
Ze liet de paal los en kwam op ons af. Die andere griet was dus met Big Daddy aan de gang, deze was blijkbaar voor mij. Ze begon me gelijk weer te pijpen. Was niet echt nodig want ik had alweer een geweldige stijve. Ze draaide zich om en zakte gelijk over m'n pik. Hee, niet zonder condoom dacht ik nog, maar blijkbaar had ze dat ding in d'r mond gehad want er zat al een condoom om m'n paal. Niets van gemerkt, dus doorgaan.
Kortom dat standje achterstvoren vind ik ook leuk. Ik hoefde ook nu weer niet al te veel te doen en ik kwam nog eens klaar.
Pff, 3 x vlak achter elkaar. Ongelooflijk.
Nou ja, toch ben ik al met al weer een viertal uurtjes binnen geweest dus viel het aantal keren per uur nog mee.
De bekende van Big Daddy was ondertussen binengekomen. De sfeer veranderde gelijk en ik ben er dus maar langzaam vandoor gegaan.
Kwanta kosta?
€350 voor het huren van de limosine maar vooral de drank inclusief de 2 meiden erin, ook de fles drank kwam mee naar binnen..., goed de drank had sowieso dat geld gekost.
€250 entre
€500: De beide meiden moest ik later nog betalen (€250 per meid)
€200: voor de striptease 4 x €50 tussen de bikini.
Blijkbaar had Big Daddy ook nog iets bijgedragen...
Maar ik vind je gewoon stom als je 1300 euro betaalt om in een of andere uitgezakte tent te zitten met wat dames en een duister figuur
Mag dan wel 3x zijn klaargekomen en met 4 meiden in bad hebben gezeten
Voor dat geld kun je ook 5 dagen achter elkaar naar een sauna club gaan en elke dag 4 dames neuken en dan hou je nog 50 euro over
Ieder moet dit zelf weten, en waarschijnlijk lig je er niet wakker van maar toch vind ik het een belachelijk duur avontuur
Daddy haalde een rol papier tevoorschijn en enkele groene biljetten werden tussen de bikini gestoken. Groen? Da's toch €200, en daarvan gelijk vier stuks, alleen voor een striptease … dat was me toch te veel. Ik keek nog eens goed, ja hoor EURO Biljetten.
Vind het bijzonder dat iemand die € 1300,00 in 4 uur uitgeeft, niet weet wat dat een groen euro biljet €100,00 is ipv €200,00 (zijn nl geel).
Ja, je hebt gelijk. Waren biljetten van 100 niet 200. Het was laat toen ik dat aan 't typen was.
Maar blijft toch veel. Geen idee hoeveel ie er bij zich had maar een paar duizend zeker.
En ja een apart verhaal is het zeker geweest. En ook een beetje een angstige aangelegenheid die gelukkig goed is afgelopen.