jammer van de blonde haren van Carina, Die zijn nu dus 'Roemeens' Zwart. Ik ken Carina bijna 1,5 jaar en ze blijft even mooi en sexy. ja zeker ook voor jansen. Aan plinten geen gebrek op de fraaie kamers van fun garden ....
jammer van de blonde haren van Carina, Die zijn nu dus 'Roemeens' Zwart. Ik ken Carina bijna 1,5 jaar en ze blijft even mooi en sexy. ja zeker ook voor jansen. Aan plinten geen gebrek op de fraaie kamers van fun garden ....
Deze dame lijkt me een hele uitdaging!![]()
Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN
Now it seems I can't keep my mind of you
My brain drifts back to better moments we've been through
And now it's gone but I take no blame
There's nothing I can do but take the pain
If I promise you to go to church on Sunday,
will you go with me on Friday night?
Wat is dat toch met deze dame... GFE? Dacht het wel ja!
![]()
Nog een verliefde beer! nix an!
Bazinga.....
Ik vond er niks aan hoor. Heel plichtmatig. Weet niet wat MDWDV allemaal met haar doet, maar ik was snel weer beneden.
Laatst gewijzigd door Admin; 9 maart 2011 om 10:43
Mooie foto's maar ik heb me laten vertellen dat Carina niet meer in Fun Garden werkzaam is na een geschil. Nu ik deze foto zie twijfel ik of het waar is maar mijn bron is 'doorgaans betrouwbaar''...
jammer, maar helaas.
Hmm... is wel even fijn om zeker te weten, anders kan ik net zo goed thuis blijven...
Pistol Pete, I think you're right!!!
It's a shame. I could cry.
I was there, but she's gone I believe...
She is the first voice of the last ones in the line, but most beautiful to me.
She’ll drag the lake to keep the vendetta alive and bring in the head of the government.
The dog ate the document while somebody shot the president.
And in the same time, no one knows where Carnia went!
Carina, where did you go? ...![]()
dear mdvrdo...
Usually i am right
But it is a pity.
I only can say that girls like Carina sooner or later appear in another club again. My guess: acapulco. We must wait and see.
In the meantime there is a gap in our heart we have to fill with other sweeties.
Bij deze wil dan toch graag nogmaals de vraag uitzetten: Waar is Carina?!![]()
Jammer dat Carina er niet meer werkt, want zij was een toppertje. Volgens mij is er momenteel een leegloop bezig bij FG. Afgelopen zaterdag wam ik in Acapulco een paar meisjes tegen die vroeger hier werkten. Het zou mooi zijn als FG zijn lijst met meisjes zou updaten. De laatste update dateerd van Oktober '10.
Kan iemand mij vertellen of mijn schatje Albina nog bij FG werkt??
Goed nieuws voor haar Fans want ze is weer terug in FG!
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Laatst gewijzigd door Admin; 9 maart 2011 om 10:42