aankomst: 11:30, vertrek 04:00
Ik was zo'n beetje de eerste klant, hoewel de parkeerplaats toch al een aantal auto's telde. Na binnenkomst bleken er ook maar 2 meiden in de bar te zitten. Schrik ... Tijd genoeg dus om eerst 't wellness gebeuren uit te testen.
Daarover kan ik kort zijn: geweldig
Na twee uur in de sauna, bad, sauna, bad, sauna te hebben doorgebracht vond ik 't wel genoeg en ging ik op zoek naar wat te eten.
De kantine / lunchruimte zag er mooi uit, glazen tagels met wit lederen stoelen. maar (nog) weinig te eten. Ik heb de laatste broodjes opgegeten, maar er zou 'nachshub' komen.
Weer terug naar de bar, nu was 't iets drukker, een tiental meiden waren nu aanwezig. Ik trof er nog een nederlander en hebben zo'n beetje de hele dag de ervaringen uitgewisseld en met elkaar opgetrokken. Ook hij had de hele dag ervoor uitgetrokken.
In de kino had ik m'n eerste sessie. Een jagertje had me gespot, en ik was al veel te lang 'ontpannen' geweest om lang te kunnen tegensputteren. Zonder er lang over na te denken zijn we in de bioskoop van bil gegaan. Ze nam alles op in d'r mondje zodat m'n eerste €100 gelijk werden doorgeslukt. Oh ja, geen Party treff, dus naar lockertje gelopen en de beide briefjes overhandigd. Namen is niet m'n sterkste punt: Lange zwartharige dame,b cup borstjes, zeer slank en uit oost europa, zoals veel van de meiden tegenwoordig.
Naar de douches gelopen in 't andere gebouw (wist nog niet dat er bij de kleedkamer ook waren) en toen kleumend met natte handdoek weer terug. Niet handig.
Gelijk een leuke blondine gespot. Bleek de vriendin van die eerste meid te zijn, want even later kwam deze zwartharige meid fris gedouced weer binnen. Er was wat gekonkel in het taaltje waar ik niets van verstond, bewonderende blik naar mij, handdoek werd even opgetild en haar handje pakte me gelijk vast. Meekomen dus. Ik moest haar dus ook even beffen. Blijkbaar had ik bij die andere iets goeds gedaan. Ook m'n tweede kwakje die dag werd weg geslikt. Ja ook zij is nat geworden.
De dag was nog jong en het aantal meiden begon duidelijk op te lopen. Meer keuze, meer wandelen en praten. De dag was nog lang ...
Dat bleek voor de meiden dus de dag ervoor en ook weer die dag het probleem te zijn. Veel wandelaars: dwz. kijkers, praters, voelers maar niet willen betalen. Een grote groep was zelfs alleen maar voor de show gekomen. (vertel ik in een ander bericht nog wat over)
Ik maakte duidelijk dat ik dat niet wilde, maar alle 50 meiden was me toch teveel van het goede. (Financieel dus, want had al enkele behoorlijke uitspattingen gehad deze maand). Van de zomer kom ik terug voor een week of zo en test ik ze allemaal
Verder giing het met een klein opdondertje. Ze werkte in Frankfurt, fkk world, dus was de helft van de meiden haar bekend. Ze bleek een beginnende migraine aan het ontwikkelen te zijn en ik kon haar met een massage daar van afhelpen. Ik heb met haar een goede sessie gehad, lekker diep gesoten en ze kronkelde heerlijk om m'n leuter. Ze heeft me ook bereden terwijl ik op m'n rug lag, heerlijk diep ging dat. Maar door haar bewegingen heb ik wel de hele avond last gehouden van m'n pik.
We zijn zeker 1 1/2 uur in de weer geweest, maar kreeg een half uur 'korting' vanwege de massage. €150 afgetikt en weer als een tevreden man naar de douches gelopen.
Onderwijl had ik steeds een oogje op die blonde meid uit GT. Ik was duidelijk niet de enigste want ze was steeds kort in gesprek en verdween dan met de een of andere gast naar de kamers. Volgens mij en ook van een andere nederlandse ijsbeer was het de mooiste meid die ik daar gezien heb. Ik was haar al 'tegen gekomen' in Brüggen maar vandaag lukte het niet om goed in contact te komen. Na d'r vriendin te hebben gespot, een dame die er duidelijk minder goed uitzag, ben ik gewoon met die meid gaan kletsen terwijl die blondine met een andere gast weg was en op 't punt stond weer terug te komen.
Ja hoor, tactiek werkte. Ze kwam terug van d'r sessie. Hebben samen wat gegeten en zijn toen met z'n drietjes daar de kamers gegaan. Normaal willen ze niet gelijktijdig aan m'n leuter zuigen maar dat deden ze nu wel, ze kenden elkaar dus dan kan dat
De donkerharige meid heb ik d'r gang maar laten gaan, maar de blondine heb ik weer eens goed kunnen bekijken. De Düsseldorfse attitude van haar heb ik voor lief genomen en ik heb haar hele tatoo aan een grondig onderzoek onderworpen. Daarbij uiteraard de rest van haar body ook
Kortom weer een aardige, niet geweldige, ervarig rijker. Ze is me toch te professioneel, die andere meid was eigenlijk veel liever. Uiterlijk zegt ook niet alles, maar zo met z'n tweetjes en omdat ze vriendinnen waren ging alles toch anders als die keer met haar alleen in GT. De tactiek had nu ook daarvoor gewerkt.
Er liep nog een koppeltje blondines rond, laat op de avond heb ik ze ook nog alletwee gepakt. Jammer van die ene pleister op d'r tieten (een gast had de dag ervoor gekeken of ze vast zaten of iets dergelijks). Met een beetje handwerk op het eind lukte het nog m'n laatste kwakje in 't zakje te deponeren.
Ik heb me zelf nog een uur laten masseren door de masseur. Je bent tenslotte nooit te oud om te leren nietwaar
. Ik was z'n laatste klant. Heerlijk loom gemasseerd liep ik terug naar de bar.
Gelijk kon ik de ervaringen weer in de praktijk brengen toen ik m'n kleine meid #3 weer spotte op de bank. Ze was slaperig en d'r migraine stak weer de kop op. Op de bank nog een hoofdmassage gegeven zodat ik toch later vertrok als gedacht. Een uurtje voor sluitingstijd verliet ik fkk planet.