Bron : sportwereld.be
http://www.sportwereld.be/Assets/Ima...nzaghi1.MM.jpg
http://www.sportwereld.be/Article/De...eID=GGC136BML#
Pippo moet ook thuis scoren
Goed nieuws voor de verdedigers van Anderlecht. Filippo Inzaghi, spits van Europese tegenstander AC Milan, heeft een vermoeiende dubbele dagtaak: scoren op het veld en thuis zijn nieuwe vriendin tevreden houden.
Na vijf speeldagen scoorde doelpuntenmachine Pippo Inzaghi nog maar één goal in de Italiaanse Serie A. Thuis moet de 33-jarige Italiaan wel elke dag scoren. Dat vertrouwde zijn nieuwe vriendin Eugenia Doretskaya de wereld toe in een interview met het Duitse tijdschrift Maxim.
Doretskaya is een 25-jarige Russin die de titel Miss Siberië op haar palmares heeft staan. Stel u daar vooral geen ijskoude taferelen bij voor. Uit het interview en de bijhorende fotoreportage blijkt dat Doretskaya behoorlijk warmbloedig is.
,,Ik heb elke dag seks nodig. In het vliegtuig, buiten in de sneeuw: het maakt niet uit waar'', stelt ze. Dat is een probleem. Want Inzaghi is voor Milan of de Italiaanse ploeg vaak lang van huis weg. ,,Ik krijg het jammer genoeg niet elke dag. Dus dan moet ik het maar zelf doen. Twee keer deed ik het ook al met een vrouw. Dat was heel interessant. Aan triootjes doe ik niet: ik wil mijn man met niemand delen.''
Wat Inzaghi van de ontboezemingen vindt, is niet geweten. Dinsdag komt hij met Milan naar Anderlecht voor de derde speeldag in de Champions League.
Veteraan Paolo Maldini hervatte maandag de groepstraining na zijn dijblessure. De verdediger is er in Anderlecht opnieuw bij, net als spits Gilardino (rugklachten). De Braziliaanse middenvelder Serginho (rug) en verdediger Favalli zijn nog out, de Franse revelatie Gourcuff raakt allicht wel fit.
Met de match tegen Anderlecht in het vooruitzicht, laat coach Ancelotti allicht enkele van zijn belangrijke spelers rusten voor de competitiewedstrijd vanavond bij Sampdoria Genua. Dat geldt zeker voor Pirlo. Daniel Renders gaat de wedstrijd voor Anderlecht bekijken.