Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 129
    Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mennen2010 Bekijk bericht
    Ik heb hier ooit eens de vraag gesteld hoe je in godsnaam de ingang vindt van YY. Iemand plaatste hier toen enkele mooie foto's waardoor het zeer duidelijk werd. Nu ik volgende keer YY ga bezoeken, begin ik alweer te twijfelen of ik deze poepsoep wel kan terugvinden. De foto's zijn echter verdwenen?
    Het zou best kunnen dat de foto's niet beschikbaar zijn mennen2010 omdat ik "Link" naar een externe website waar ik "Webspace" heb. En soms is die verbinding net zo bagger als hier met als gevolg zo'n rood kruisje waar eigenlijk de afbeelding moet verschijnen.

Last Online
    Vandaag @ 16:35
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Zoals Willem2 al zei het topic met de foto staat gewoon on-line, deze foto maakt het allemaal zeer duidelijk.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    5 januari 2025 @ 17:58
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Let op:

De inrit is verplaatst, ligt iets dichterbij de vekeerslichten. De gele route is wat korter geworden.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

Last Online
    31 mei 2023 @ 21:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

hi hoop dat ik het morgen nog kan vinden snik

Last Online
    19 juli 2014 @ 02:34
    Discussies
    2
    Thanks
    8

Standaard Beauty salon in Yin Yang

In November 2010, when I visited Yin Yang, I saw two ladies working for "Beauty Salon" next to the aqua-area. They may be Hungarian, only one spoke English, I liked the one who did not speak English : if ever one day, having sex with her will be possible, please, give me a sign :wink:

Last Online
    15 oktober 2013 @ 09:23
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Is de bezetting een beetje goed op zaterdag? Schatting? FAQ zegt +/- 40 dames maar da's al van 2007 dus iemand updates?
    GFE

Last Online
    17 december 2024 @ 22:23
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

Zijn die kerstfeestjes in YY de moeite?
    Ik heb zo'n idee van dames in kerst-outfit maar ik betwijfel of dat te veel gevraagd zou zijn.

Last Online
    31 oktober 2024 @ 12:17
    Discussies
    17
    Thanks
    181

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bospoeper Bekijk bericht
    Zijn die kerstfeestjes in YY de moeite?
    Ik heb zo'n idee van dames in kerst-outfit maar ik betwijfel of dat te veel gevraagd zou zijn.
    Ik ben nog nooit op het kerstfeestje van YY geweest, wel op andere feestjes en die waren over het algemeen wel leuk. Dames in kerst-oufit zou leuk zijn. Ik ga er wel even kijken die dag.

Last Online
    29 december 2022 @ 14:33
    Discussies
    27
    Thanks
    16

Frage

is er een Nathalia in YY? witrussisch, donkerblond, 1.60m, luik, buurtmeisje-typ
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Bezetting zaterdags

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mennen2010 Bekijk bericht
    Is de bezetting een beetje goed op zaterdag? Schatting? FAQ zegt +/- 40 dames maar da's al van 2007 dus iemand updates?
    Is zeker niet minder geworden, eerder beter .
    Founding Member

Last Online
    19 december 2024 @ 17:21
    Discussies
    14
    Thanks
    30

Lächeln Vandaag in YY

Vandaag onverwachts weer even een bezoekje kunnen brengen aan YY.
    Nadat ik even na 11 uur binnen was, eerst even een rondje Wellness gedaan.

Wat mij opviel was dat de buitensauna en zwembad dicht waren, ik dacht dat het zwembad vanaf dit jaar ook het gehele jaar geopend zou zijn, maar de warmtepomp bleek defect.
    Waarschijnlijk was de buitensauna daarom ook dicht, maar dat heb ik niet gevraagd.

Van het restaurant heb ik dit keer geen gebruik gemaakt, dus daar kan ik niets over zeggen.

Na het rondje sauna eens door het horeca gedeelte heen en het aantal dames / heren was 15 / 10, rustig, maar het was pas 12 uur.

Rond 12.30 uur naar de bios getrokken, waar ik overvallen werd door een Hongaarse Monica, dat verslag kunnen jullie lezen onder haar draadje.

Wat ik hier over de bios nog kan zeggen; ik heb met Monica sex gehad in de bios zoals het er normaal op de kamer ook aan toe gaat en naast ons lagen er nog 2. Ook als je nu de bios inloopt staat op de deur al "ingang relax ruimte", dus.........waarschijnlijk mag je daar nu ook gewoon sex hebben, of wij hebben geluk gehad dat er niet gecontroleerd werd.
    Daarbij moet je dat natuurlijk ook zelf willen, want dames en ijsberen lopen in en uit en blijven ook staan kijken.
    Dames waarvan de service wat minder is zal je dit in de bios niet zien doen denk ik.
    Al met al een geslaagde stop in YY.
    Toen ik om 15.00 uur weg ging was het aantal dames gestegen naar ± 20.

Gr. JD. :smile::smile:
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

Last Online
    8 april 2023 @ 13:06
    Discussies
    46
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Niks verdwenen : https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=21835

En anders aan Badslippers vragen, hoe je moet zoeken

En waar moet ik zoeken voor vrijkaartjes YY
    Trouwens, voor wie het nog niet wist:

http://www.yinyang.nl/data/popups/kerst2010.jpg
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 december 2010 om 19:18
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

Last Online
    31 mei 2020 @ 15:59
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

[QUOTE=Local Hero;193497]En waar moet ik zoeken voor vrijkaartjes YY

Vrijkaartjes YY Ja, zijn er vrijkaarten sinds wanneer.
    Euh, zover ik weet zijn er nooit vrijkaarten geweest van YY.
    Maar het wordt wel eens tijd dat ze met de tijd meegaan zoals velen clubs dat nu doen:waar blijven de vrijkaarten
    Moderators komaan hé, probeer ze eens zover te krijgen dat ze ons ook een cadeau's doen met vrijkaarten.

Maar wel de eerste voor mij hé voor

Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

[QUOTE=smp;193841]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    En waar moet ik zoeken voor vrijkaartjes YY

Vrijkaartjes YY Ja, zijn er vrijkaarten sinds wanneer.
    Euh, zover ik weet zijn er nooit vrijkaarten geweest van YY.
    Maar het wordt wel eens tijd dat ze met de tijd meegaan zoals velen clubs dat nu doen:waar blijven de vrijkaarten
    Moderators komaan hé, probeer ze eens zover te krijgen dat ze ons ook een cadeau's doen met vrijkaarten.

Maar wel de eerste voor mij hé voor
    YY is een NEDERLANDSE CLUB en je weet dat wij NEDERLANDERS zuinig zijn

Last Online
    31 mei 2011 @ 02:06
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

kan iemand mij bevestigen of poolse olga aanwezig is in yy?

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

[QUOTE=Dalton;194080]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp Bekijk bericht

YY is een NEDERLANDSE CLUB en je weet dat wij NEDERLANDERS zuinig zijn
    hahahaha zuinig of bedoeld je gierig

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Reden YY/16/12/10

YY is na jaren van verloedering weer stilaan de voor mij betere club aan het worden. De afgelopen twee jaar had ik wel eens een piekmoment, maar meerdere malen zat het me daar dan weer tegen. Is ongeveer hetzelfde wat ik nu met GT ervaar… Dat zijn ook alleen maar laagten en dankzij één bepaalde persoon ervaar ik dan al eens een hoogte. Maar om terug te komen op YY: ik ben er recentelijk opnieuw 3x geweest, waarvan ik hier op het forum 2x vermelding deed. Ach kom, dit is de derde keer met andere woorden. Wat ik wil zeggen is dat het de laatste 3 keren echt wel top was.

Met top bedoel ik natuurlijk de goede sfeer. De muziek is verbeterd en ze draaien niet meer de hele dag door van die rap en R&B. Er komt terug meer cliënteel en zowel vandaag als de vorige twee keren, was er een ruim aanbod aan dames. Knappe dames met een goede service. Sinds kort rijg ik er zelfs de ene topper na de andere aan mijn priem (maar daarover later meer). Voor mij persoonlijk ben ik ook blij dat de etnische minderheid er niet meer in de meerderheid is, want dat ervoer ik in het verleden met één bepaalde doelgroep als storend. En die redenen ga ik hier niet voor de 100ste keer vermelden.

Zoals steeds is de wellness zalig in YY en ook het vreten is te pruimen. Maar de grootste verrassing van de dag was het ruime assortiment aan Duitse dames. Het was er verdomme een bendevorming waar de Roemeensen nog eens een lesje van konden leren. Ik telde op z’n minst 11 Duitse dames. En in totaal waren er wel een 30 of 35 dames aanwezig. Het lijkt er wel op dat het Hongaarse verzet verdrongen is door het Duitse bastion. De alom gekende degelijkheid lag er dus voor het grijpen!

Het kon dan ook niet anders dat ik meteen na binnekomst al een Duits mokkeltje op een zilveren schoteltje aangeboden kreeg. Normaliter moet ik eerst in de mood komen en ga ik wat drinken of in de jacuzzi liggen, maar deze keer niet. Ik werd al meteen naar zimmer15 ontvoerd door gekke Cindy
    Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...17&postcount=1

Na Cindy vond ik wel de tijd voor een drankje en aanschouwde ik het vele moois dat voor handen was. Vervolgens ging ik alsnog wat genieten in bubbelbad en sauna. Daar deed de Duits-Italiaans Viona (of zoiets) nog een poging om terug mee te krijgen, maar ik bood weerstand en zij gaf het op.

Toen ik weer in de bar zat, werd ik op intimiderende wijze overweldigd door een Duitse korthaar en een Perzische langhaar. Het ging niet over katten, wel over twee dames die van Keulen komen en waarvan de ene een jongensachtige haartooi droeg en de andere een in Duitsland geboren Iraanse is. Ze stelden me een triootje voor, maar dat aanbod sloeg ik vriendelijk af. Twee maal raden wie het dan wel werd: jawel, SFL ging voor de Iraanse. Na een korte kennismaking en een omschrijving van haar takenpakket in de kamer, liepen we arm in arm de barruimte uit.
    Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...408#post194408

Na de Iranese Celina, nam ik een lauwe douche en ging ik wat vreten. Dit duurde niet echt lang en mijn gebruikelijke koffie na de maaltijd nam ik dan weer aan de bar. Daar kreeg ik echter het gezelschap van een andere Goddelijke engel. Het was de Duitse Rina die me wijsmaakte dat het haar eerste dag in YY was. Nog een maagd, dacht ik luidop… Maar ze gaf me een stomp en beweerde dat het niet zo was… Beter zelfs, ze zou het me willen bewijzen op de kamer. Ik gaf aan dat ik pas terug was van een slopende sessie en dat mijn pik nooit meer de oude zou worden.

Wat zat ik er opeens fel naast, want na mijn koffie, 2 sigaretten die zij naast me gerookt had en zij daarna met volle kont tegen mijn pik begon te dansen, stond pielemans weer in het gareel. Zonder al te veel woorden vetrokken we naar de kamer.
    Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...11&postcount=1

Wanneer de supergeile ronde met Rina achter de rug was, ging ik met knikkende knieën nog wat drinken in de bar. De dames zagen dat ik niet meer op mijn poten kon blijven staan van slapte en lieten me dan ook maar wijselijk met rust. Ik dronk nog twee koffie en genoot van het gezelfschap van Rina’s vriendin. Dat was de Siberische Ela, die me vroeg hoe het was meegevallen met Rina. Geleidelijk aan kreeg ik ook wel zin in haar, maar ik was zo blut als een zwerver en bijgevolg kwam het niet verder dan beloftes voor de volgende keer.
    Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...414#post194414

Na het gesprek met Ela en mijn tassen koffie ging ik me douchen en trotseerde ik de sneeuw richting Vlaanderen.

Met 3 dames op mijn conto, waarvan 1 twee en half uur en 1 twee uur (met de nodige extra’s beide), heb ik mezelf financieel pijn gedaan. Zeker omdat het niet voorzien was en nu is de financiële kater des te groter. Maar kom: we hebben een zalige tijd beleefd en het gebeurt zeker niet elke dag dat je 2 megatoppers op 1 dag in YY tegenkomt. Het was een topdag! En wat verder nog ongebruikelijk was voor mij: het waren allemaal dikke tieten die ik eruit koos!

Men ziet me spoedig weer in YY!

http://www.youtube.com/watch?v=UH1CMCtV4to
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    22 oktober 2013 @ 20:35
    Discussies
    78
    Thanks
    869

Standaard

Gisteren was het zover om YY eens te gaan verkennen...Ik was er ooit al eens geweest heel lang geleden tijdens de openingsparty.
    Ik was gearriveerd zo rond 13.30 en genoot nog van de verlaagde inkom
    De dame bij de ontvangst was zo een Duitse knorrige onvriendelijke "dame" en na me in het blauwe berevel te zetten begaf ik me naar de bar waar een ongelooflijke sympathieke knappe bardame me een biertje inschonk.Ik merkte al heel wat dames op waaronder enkele hotty's
    Daarna het welness gedeelte verkend en het moet gezegd worden,in één woord prachtig..mooie sauna,lekkere warme bubbelbaden,stoombad en zwembad.
    Enkel de glibberige vloer is een min-punt
    Ook even naar beneden gegaan naar de kino waar een dame een heer lekker aan het pijpen was
    Het avondeten was dik in orde alhoewel ik geen voorstander ben van dat doe het zelf bakken
    De sfeer was leuk,wel had ik de indruk dat sommige dames erg vermoeid waren omwille van een blijkbaar heftig kerstfeestje de dag ervoor.
    Kontakt met medeijsberen ging ook vrij vlot.
    Conclusie:ondanks alle berichten over YY vind ik dit een club die zeker niet moet onderdoen,integendeel hun welness gedeelte is toppie alsook mogelijkheid om zonder gevaar te chillen in de kino.
    En niet te vergeten de sympathieke bardame die de tijd vond om een heel praatje te maken.Spijtig dat zij enkel drankjes schenkt

Grtz,Dolfie
    Ambi beer

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

Dus zondag 19/12/2010 was het weer zovernaar YY gereden in slechte weersomstandigheden, maar er toch geraakt.
    Zodra ik binnen was kwam ik eerst Melissa tegen hmmm, je kun kan het al raden hé de kamer op gegaan en mijn dag was al goed begonnen.

Erna wat gaan bubbelen in de relax ruimte , dan douche en rechtstreeks de sauna cabine in na 15 min eruit en naar buiten even gaan afkoelen en dan het zwembad in en weer fit was ik voor mijn mijn 2de dame.
    Toen kwam ik Tiffany tegen , kon mijn niet ervan weg houden zo geil ze was maar naar de kamer gegaan voor eer half uurtje.

Later op de avond voor ik wilde vertrekken kwam ik René tegen in de kino.
    Ze was eerst ven bezet , maar de man verdween ging ik mijn poging wagen en het was zeker raak. Ze was ook zo geil met haar roze kleedje en haar lieve lach heeft het ook gedaan hoor dat ik met haar de kamer inging.
    Ik had mijn badjas nog niet eens uit en ze zat met op bed gebogen en direct begon ze met haar werk een lekkere pijp beurtje en de rest is voor jullie raden maar ;-).

Dus net voor kerst een perfecte jaar afsluiter , mijn volgende komst is op mijn verjaardag 31/01/2011 Girls girls I'm coming.

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Avondje Old School, YY, 21 December.

De vorige week, tijdens mijn eerste avond als gediplomeerd "Wingman" in "Living Room", had ik tegelijk mijn taken ernstig verwaarloosd door mij te gedragen als een uit de klei getrokken boerenpummel die voor het eerst op de platte kar naar een sekstent was vervoerd. Ik liet de Master-Bull in de stront zakken en had slechts oog voor de deernes met wie ik mijn boerenzaad zou kunnen delen. Het gevolg was dat ik mijn ijsberenvrienden aan hun lot over liet als een stel eenzame bejaarden die één keer per week onder de douche worden gezet. Terwijl het juist de taak van de "Wingman" is om zijn ijzeren reputatie weg te cijferen zodat zijn vrienden aan hun trekken kunnen komen. Op de achtergrond figureren, mijn kameraden uit de wind houden. Dat is wat een "Wingman" doet. Dat betekent "in concreto" dansen en muilen met wijven zo lelijk dat zelfs het leegzuipen van een complete fles "Jack Daniels" ze niet knapper laat lijken. Mijn "Frontman" heeft dan zijn klauwen vrij om zich te vergrijpen aan de knapste stoeipoezen van de tent. De "Wingman'" moet BT's (Bombing Targets) voor zijn "Frontman" scoren en eventuele CB's (Cock Blockers) uit de weg ruimen. Waarover later meer.

Ook mijn kompaan Kinky-Bull liet ik in "Living Room" links liggen terwijl hij mij zo gastvrij ontving. Toen ik de arena betrad had ik tegelijk vijf paar vrouwenhanden aan mijn reet hangen maar met een gul armgebaar veegde Kinky-Bull ze aan de kant en met zijn vertrouwde "Big Smile" zei hij bulderend van het lachen dat de Vlamingen het woord "Tentslet" hadden verkozen tot "Woord van het Jaar". Ik zei nog: "Nou en? Wat is daar zo bijzonders aan?. "Begrijp je het dan niet Badslippers? TENTSLET! En jij bent Teenslets, en dat betekent Badslippers. Je was bijna het woord van het jaar". "Oh, dat is grappig maar niks om me zorgen over te maken. Hoewel ik weleens heb gehoord dat teenslippers voor mieten en homo's zijn en dat je er een kromme rug en zelfs impotent van kunt geraken." "Gij, impotent? Als ge binnenkomt krijgen de dames spontaan een natte pruim" hinnikte hij nog terug. De goeierd trok me aan de badjas naar de toog alwaar de Boks-Bull, ZeddPinZedd en SFL het al op een zuipen hadden gezet. De hondstrouwe Zedd die nog niks van zijn droge humorglans verloren had en de ene na de andere dijenkletser uit de mouw van zijn badjas schudde over de pretreis naar Spanje. Sonny en Jansen waren daar zo "Hyperactive" dat ze niet alleen stuiterend door de clubs gingen maar zelfs over het water al stuiterend de overkant konden halen.

Maar vandaag komt de herkansing en ik zal mijn taken en verplichtingen als "Wingman" jegens mijn ijsbeervrienden nakomen. Vooral ook omdat een van de zilverruggen van het ijsberenforum zich zal voegen bij dit rondtrekkend stierencircus. Je moet er toch niet aan denken dat Ace2 (ik spreek die naam met respect uit) met zijn pepermunt voorraad, in het ravijn van de slechte keuze flikkert en meegesleurd wordt door een nymphomane kenau met een paar memmen die lijken op appelen die te lang in een muffe en vochtige kelder hebben liggen fermenteren. Ik zal mijn rug aanbieden waarlangs hij omhoog kan klauteren en zal de kenau voor mijn rekening nemen. Zo zal het gaan. Maar niet voordat ik de Master-Bull en zijn onafscheidelijke kompaan Kinky-Bull in de kleedkamer tref alwaar zij hun boerenplunje in ruilen voor een strontgroene badjas. "Heey Teenslets, gij zijt al oppen tijd hier". Ik vraag waar ze de Balkan-Bull hebben gelaten. De dwaas had kapotte koplampen en moest rechtsomkeerd maken omdat de angsthaas bang was voor de Nederlandse politie.

Wij gaan met ons drieën aan de toog zitten en wachten rustig op de komst van het "Alfa Mannetje". Er wordt wat te drinken besteld en er worden sterke verhalen uitgewisseld. Master-Bull heeft tegelijk zijn "Syberische kat" in het oog. Een vrouw met een randje vet, precies zoals BS dat graag ziet. Een soort van Lady Gaga kapsel waaronder een paar ogen die je met huid en haar verslinden. En daar weer onder (eerst een neus natuurlijk) een mond met een brede lach van oor tot oor. Kortom, wij hebben hier te maken met een vrolijke Russische die zelfs tijdens de koude oorlog blijft lachen. Kinky-Bull zet het tegelijk op een zuipen en leegt de ene na de andere pint. In eerste instantie heeft de dronkenlap het niet eens in de gaten als een donkere dame zichzelf warm rijdt tegen zijn pik die op schofthoogte nog geen tekenen van op winding vertoont. Pas als wij hem vertellen: "Heey Kinky-Bull je hebt iets aan je lul hangen en het is bruin", merkt hij de dame op. Opeens is hij klaarwakker en binnen de minuut ligt hij al te kasperjanussen op de kamer. Naderhand vertelt de viespeuk dat hij binnen diezelfde minuut zowat klaarkwam, zo heet reed die donkere Brasiliaanse tegen zijn paal op. Met de tong op de schoenen komt Kinky-Bull van de kamer en zet het wederom op een zuipen. Als hij op de terugweg zou moeten blazen zou de alcoholmeter spontaan ontploffen. Maar dat zal niet gebeuren want hij wordt gereden. Ik ga maar eens een rondje lopen.

Als ik wat doelloos door het etablissement loop, zie ik een grijsaard die aanstalten maakt om onder de douche te kruipen. Hij worstelt met de badjas en het lukt allemaal niet zo snel en ik denk: "Waarom nemen die ouwe knuppels niet gewoon hun kruk of looprekje mee". Dan zegt de grijsaard: "Jij kent mij niet hé!" Ik kijk nog eens goed en verdomd, het is de "Alfa Man", de "Zilverrug", de hoogste der primaten, het is .....Ace2. Ja die grijze coup bedriegt want ik sta hier wel effe oog in oog met "Mister ijsberenforum himself". Na een snelle douche, voegt hij zich bij ons en is het gezelschap kompleet.

Wat ben ik trots om in dit illustere gezelschap te mogen verkeren. Het "Crème de la Crème van het forum. Ik ben zenuwachtig en opgewonden tegelijk. Dat wordt feilloos aangevoeld door Ace2. "Jij kunt je draai niet vinden he Badslippers?". Dat klopt, de opwinding giert door mijn lijf. Nu krijg ik eindelijk die doos met lustpillen te zien. Die kleine drogerende lustbonbons waar iedereen zo heet als een gloeiende pook van wordt. Tegelijk komt er een donkere dame naar Ace2 werpt zich om zijn schouders en hijgt in zijn oor: "You are very nice man". Collegiaal als hij is zegt hij: "You mean also these men?". Kijk, dat is Ace2 die laat zijn kameraden in de eer delen. Maar oh, wat vergis ik me in deze man maar daarover later meer.

Wij hebben pret voor tien en dat is heel wat beter dan die zielige ijsberen die tegenover ons verveeld en onderuitgezakt in het meubilair hangen. Een liggende hoop stront, iets anders kan ik er niet van maken. Bovendien een onappetijtelijk uitzicht als zo'n man een slecht passende badjas draagt die tijdens het zitten zo bij het kruis open valt. Helemaal als dat gecombineerd wordt met wat krab- en scharrelwerk alsof de zakratten, of op zijn minst de zakschurft, getemperd moeten worden. De mens gedegradeerd tot een zak vol bloed en drek. Ook lopen er wat minder bedeelde dames rond. Een van die dames komt naar me toe voor een praatje aan de bar. Ik kan goed gezichten onthouden en ik vergeet nooit een gezicht maar voor deze dame zou ik graag een uitzondering maken. jezus wat een heks. Ook Jessie komt zich traditiegetrouw melden. Het is een goede meid maar dit keer heb ik geen trek in museumstukken.

Het lijkt wel of wij vier goden zijn want de ene na de andere dame meldt zich bij ons. Wij zijn "HOT" hier in het walhalla van de oosterse mystiek. En de "Yin Yang" gonst door de ruimte. Ik moet echter niet mijn eigen behoeftes centraal stellen en trachten mijn zak te legen ik ben immers de "Wingman" van de Master-Bull. Daarom ga ik op zoek of ik geen "BT" voor hem kan vinden. Ingewijden weten dan dat het gaat om een "Bombing Target", een lekker wijf dus. In de kleedkamer loop ik Florentina tegen het lijf. Flo is een leuke chick, altijd in voor gestoei. En ze is een speeltje voor de Master-Bull. Trots als een aap met zeven lullen sleep ik haar naar de bar en zeg dat haar grote vriend in huis is. Aan de bar koppel ik de tortelduifjes en ben trots op mijn prestatie. De Master-Bull heeft wel zin in een kussengevecht met Flo op de kamer. Naderhand hoor ik dat ze als kinderen zo blij een kussengevechten hebben gehouden en op het bed hebben gesprongen. Dat Master-Bull daar 50 euro voor neertelt is natuurlijk van de ratten besnuffeld en dom. Maar ja voor die fout kan deze "Wingman" hem niet behoeden.

Ondertussen moet Ace2 ook aan de man gebracht worden en hij toont zijn spierballen aan de Poolse Olivia die daar niet echt van onder de indruk is. Ace2 heeft dat niet in de gaten maar telkens als hij zijn blik even van haar afwendt, knipoogt Olivia naar mij. Ik negeer dat maar want ik wil de zilverrug niet in het vaarwater zitten. Het is wel het moment dat ik voor het eerst begin te twijfelen aan de geestesgesteldheid van deze man. Hij trekt vreemde bekken alsof hij last heeft van wat spastische gezichtsspieren. Ik merk ook dat de dames wat angstig op hem en op zijn lustbonbons reageren. Uiteindelijk wordt het niks tussen deze twee en zal Olivia haar torpedotieten aan een andere man gaan aanbieden. En ik besluit maar eens een dame te zoeken om de kamer te delen.

Dat wordt de Poolse Beate. Omdat de spoeling wat dun is deze middag en avond heb ik geen zin in experimenten en bij deze dame weet ik dat de service bovengemiddeld is. Ze is vrij stevig, dikke tieten, dikke kont, en ze tongzoent geil en nat. Alleen haar kleding is veelal slecht gekozen. Ook nu draagt ze een wat mislukt setje dat lijkt op een sheltertentje waar je nog geen somalische bootvluchteling in zou laten kamperen. Maar op de kamer met getemperd licht ontdoe ik haar van die voddenbaal. We staan naast het bed en lebberen stevig door. Dat geklungel met de BH sla ik over en mag ze zelf doen. Op bed verlekker ik me aan haar alpentoppen die hoger zijn dan de belastingen! Langzaam afdalen naar beneden en tussen haar benen voel ik dat haar pruim al behoorlijk op het sap staat. Als ik daar een opmerking over maak zegt ze: "Ich bin auf Urlaub gewesen und habe drei Wochen keine sex gehabt und jetzt bin ich geil wie eine Nonne die eigentlich keine Nonne werden will." We hebben een behoorlijk geile sessie van een uur en dat uur wordt volledig benut met geile seks. Afwisselend pijpen, beffen, muilen en neuken. Beate pijpt bovengemiddeld en de noten van haar blaasmuziek zijn goed genoeg om mijn kloten aan de kook te brengen. Als ik boven op haar lig schrik ik wel even want het is zo zeiknat daar beneden dat mijn lul (volgens mij) als een aal die pruim binnen schiet. Ik zeg: "Der zitzt doch nicht rein, oder?". "Nein mein Schatz, keine angst er zitzt zwischen meine beine." Nou ik verwed er mijn schoonmoeder onder (als ik die al had) dat mijn leuter toch een andere plek had opgezocht. Dus maar gauw veilig. Uiteindelijk afgemaakt in "69" waarbij ze met haar vette reet vol op mijn bek zit. Als de noten niet meer koken maar overkoken, spuit ik de volle lading in dat mondje van haar.

Inmiddels hebben we allemaal wel een keer de pruimen op sap gezet en Ace2 alias de King-Bull heeft weer een Thaise aan zijn sateprikker gestoken. We zitten wat te kletsen als ineens King-Bull als door de duivel bezeten op springt en zowel Master-Bull als mij bij de kladden grijpt en ons naar zijn Thaise verovering sleurt. Hij brabbelt en rochelt van alles tegen de dame en wij hangen als twee lamme zakken aan zijn armen te bungelen. En King-Bull maar brullen: "Who is the greatest, the strongest" en meer van dat soort "BullShit". Compleet geflipt die gast, rijp voor onder het spanlaken en platspuiten met valium50. Iedereen kijken en het hoofd schudden. Gelukkig is Master-Bull een getraind militair en hij slaat King-Bull tegen de vlakte en bevrijdt mij uit de klauwen van die dwaas. Even dacht ik met de reincarnatie van Jack Nicholson te maken te hebben in de film "The Shining" waar hij met dat bijl tekeer gaat en krijst: "HERE'S JOHNNYYYYYYY". Terwijl King-Bull op de grond ligt, zegt Kinky-Bull: "Trap die gek maar eens goed tegen zijn ballen, hij verdient het". "Never kick a man when he's down" antwoord ik wijs. "Gij domkop, juist dan moet ge trappen", dient Kinky-Bull me van repliek.

We besluiten maar gauw een hap te eten. Jammergenoeg belanden we daar aan tafel bij Tanja die natuurlijk over haar katten, haar boekhouder, haar interieur, en al die "shit" begint te praten. Master-Bull wordt zo moe van dat gezeik van haar dat hij niet goed oplet en bijna met zijn vork in de tiet van Tanja prikt in plaats van zijn eigen speklap. "Entschuldiging das ich mit meine Furke in dein Fleisch sitze" brabbelt de mijnwerkerszoon in steenkolen Duits. Als "Wingman" corrigeer ik hem: "Gabel" is het Master-Bull, "Gabel", niet "Furke", zeg ik tegen hem. "Whatever" riposteert hij. "Dat wijf werkt op mijn zenuwen". Tijd om weer een lekker hapje voor mijn leermeester op te zoeken. Ik adviseer hem om Mercedes eens te proberen. Een Hongaarse die zo nat en heet als Poestasaus is. Dat is niet tegen dovemansoren gezegd. Kinky-Bull en ik gaan even sudderen in de sauna. Deze man is trouwens half Nederlands. Hij vertrouwde me toe dat als hij naar de saunaclub gaat hij voor die 50 euro om te beginnen goed wil vreten en zuipen. Typische Hollandse zuinigheid. Vandaar.

Als ik dan zo op het scheiden van de markt rustig op het bankje bij de sauna zit, met links van mij Dita het zusje van Mercedes, en rechts Beate, droom ik langzaam weg. Beide dames flankeren mij en met zijn drieën relaxen we wat. Totdat daar op eens Ace2 de King-Bull uit het plafond komt vallen. "HALLO BADSLIPPERS, WAT DOE JE HIER MET DEZE TWEE SCHONE DAMES?" krijst hij hysterisch in het rond. "Ik zoek even rust "Ace2", mag dat?. "AHA MIJN VRIEND ZOEKT RUST, MAAR NIET VOORDAT IK DE WERKING VAN MIJN MAGISCHE PEPERMUNTBOLLEN HEB UITGELEGD AAN DE DAMES", brult hij door de '"Wellnessruimte". "Ze verstaan je niet hoor, deze praat Engels en deze Duits", zeg ik. Vanaf dat moment speelt alles zich af als ware het een enge droom. Afwisselend in het Duits en Engels voert King-Bull de dames met zijn lustbonbons en spreekt wederom in koeterwaals Duits en Engels tegen de dames en rept over de magische werking van zijn pepermuntrommel. Als een VoodooPriester" spreekt hij bezwerende taal. Net op het moment dat ik van plan ben om mijn "Electroshock" koffertje uit de bagagebak van mijn auto te halen om deze krankzinnige wat electroden op de kop te plakken en hem ter plekke te "shocken", rukt hij plots Beate van het bankje af en spreekt een of andere vloek uit. Beate schrikt zich te pletter, trekt wit weg en kijkt hulpeloos om zich heen terwijl Dita zich aan me vastklampt want zij is het volgende slachtoffer van deze maniakale gek. En ja, hoor, even later grijpt de Ace Man Dita bij haar kladden maar deze 1.85 grote dame slaat wild van haar af. Pas dan komt King-Bull bij zijn positieven en zegt: "Ik kwam even afscheid nemen BS, want ik ga naar huis." "Man, had je dan niet in de gaten waar je mee bezig was? Je was volledig in Trance', vraag ik nog. King-Bull pakt zijn mondharmonica en zegt: "Wat had je anders verwacht in Yin Yang, welcome To My dreamworld" en blaast zijn afscheidsdeuntje.

Poeh, dat was even schrikken. Even later komt Master-Bull terug van zijn sessie met Mercedes en hij geeft me een "High Five". "Zeer goeie tip, Wingman.". Ik ben blij dat ik het Master-Bull naar de zin heb kunnen maken. Gezamenlijk gaan we naar de kleedruimte waar Kinky-Bull nog eens flink gaat muilen met een jonge dame die hij eerder gevogeld heeft. De stommeling heeft echter niet in de gaten dat deze dame een badjas aan heeft en gewoon even wat drank komt halen omdat ze midden in een sessie zit en waarschijnlijk nog het zaad van haar kamerheer achter de kiezen heeft zitten. Het was weer een mooi avondje uit met de makkers en het zal nu even duren voordat de "Bull's weer op stap kunnen. "Till next Time"

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

citaat van BS:
    "We besluiten maar gauw een hap te eten. Jammergenoeg belanden we daar aan tafel bij Tanja die natuurlijk over haar katten, haar boekhouder, haar interieur, en al die "shit" begint te praten. Master-Bull wordt zo moe van dat gezeik van haar dat hij niet goed oplet en bijna met zijn vork in de tiet van Tanja prikt in plaats van zijn eigen speklap. "Entschuldiging das ich mit meine Furke in dein Fleisch sitze" brabbelt de mijnwerkerszoon in steenkolen Duits. Als "Wingman" corrigeer ik hem: "Gabel" is het Master-Bull, "Gabel", niet "Furke", zeg ik tegen hem. "Whatever" riposteert hij. "Dat wijf werkt op mijn zenuwen"."

Volkomen de waarheid! We konden niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren zonder dat zij er tussenhing met haar tweedehandsmeubels en haar nieuwe parketvloer!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Standaard En haar paard..?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    ....We konden niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren zonder dat zij er tussenhing met haar tweedehandsmeubels en haar nieuwe parketvloer!
    Ik denk dat Tanja Roemeense roots heeft..?

Trouwens, heeft ze niks over haar paard verteld?

“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    31 oktober 2024 @ 12:17
    Discussies
    17
    Thanks
    181

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    citaat van BS:
    "We besluiten maar gauw een hap te eten. Jammergenoeg belanden we daar aan tafel bij Tanja die natuurlijk over haar katten, haar boekhouder, haar interieur, en al die "shit" begint te praten.

Het elite team kan daar dan geen kering in aanbrengen????

Last Online
    1 september 2012 @ 18:44
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Tanja blijft maar doorgaan over vanalles, maar ze weet inmiddels wel dat ze niet meer hoeft te vragen ''of ich lust habe''
    Ik zie een lekkers

Last Online
    25 december 2010 @ 13:20
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Lächeln damens

[hoi allen die dit lezen.

ik was gisteren(23 DEC) in de saunaclub Yin Yang, ik heb een heerlijke tijd gehad, vooral de duitstalige Meriam is een aanrader. ze is rond uit geweldig,
    Ze heeft me letterlijk leeg gezogen
    Ik hoop haar nog eens te treffen, al is het in Maastricht(alleen als zij dit leest begrijpt ze het).
    Volgende week ga ik er weer heen en ik hoop dat ze daar is.
    Dan zou ik haar willen uitnodigen in de kamer met het bubbelbad voor een uurtje of drie.

Met geile groet aan ieder die dit gelezen heeft, en aan ieder een gezond sex jaar toegewenst afz E

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten