Zo werd SFL de grote winnaar van The Final Countdown 2009. Gaat hij dit kunstje herhalen in 2010? Of gaat iemand anders uit de top 5 uit 2009 dit keer met de overwinning aan de haal? De top 5 uit 2009 was:
1. SFL
2. Ace2
3. Joop Slim
4. Jansen
5. Saruman
Het verschil tussen de nummer 1 en 2 was zo klein dat het op jaar basis waarschijnlijk maar 1 nominatie heeft gescheeld. Zal er in 2010 weer een dergelijke spanning zijn? Ik raad in ieder geval de ouderen onder ons (ja Dalton daar val jij ook onder) en hartpatiënten hun pilletje op tijd in te nemen.
Het ligt niet in de lijn der verwachting dat Joop Slim en Saruman hoge ogen gaan gooien. Beiden zijn in 2010 niet heel actief geweest. Maar misschien blijkt toch uit de telling een verrassing te komen?
Wordt het dit keer wel Jansen die reeds hoge ogen scoorde met zijn act tijdens het 5-jarig Ijsberenfeest. Of blijkt Ace2 niet de eeuwige tweede te zijn? Of zal een nieuwkomer de hitlijsten bestormen? Ijsbeer11? Badslippers? Masseurke? Of is het toch een oudgediende die de titel grijpt. Sonny?, S&F? MichelJ? PP? Knabbel?
Maar voor wij het over de winnaar hebben is het misschien belangrijk om te weten wie überhaupt meedoen. Er zijn 3 manieren om mee te doen en wel de volgende manieren:………………………………
Deze mededeling werd u mede mogelijk gemaakt door Het Wedkantoor van Ace2 ( https://www.ijsberenforum.com/forum/...8&postcount=59 )
Europe - The Final Countdown
We're leaving together
but still it's farewell
and maybe we'll come back,
to earth, who can tell?
I guess there is no one to blame
we're leaving ground (leaving ground)
will things ever be the same again?
It's the final countdown.
The final countdown.
Oh, We're heading for Venus (Venus)
and still we stand tall
cause maybe they've seen us
and welcome us all, yeah
with so many light years to go
and things to be found (to be found)
I'm sure that we'll all miss her so
It's the final countdown.
The final countdown.
The final countdown (final countdown).
oh...oh
The final countdown.
Oh, it's the final countdown.
The final countdown.
The final countdown. (final countdown)
Oh, it's the final countdown
we're leaving together
The final countdown
we'll all miss her so
It's the final countdown (final countdown)
Oh, it's the final countdown
Zoveel mensen, zoveel meningen...
ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!
Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!
volgens mij lacht ze ook als de plinten door de kamer vliegen
de hoeren lusten er wel pap van
- De top 5 van The Final Countdown 2009
- De degenen die in 2010 (als eerste) als jury voor de beste recensie van de maand zijn uitgekozen.
- De top 3 van elke maand (*).
- Wildcard (**)
(*) elke maand worden de nominaties per ijsbeer berekend en gedeeld door het aantal genomineerde recensies van die ijsbeer die maand. Genoemd saldo zal worden vermenigvuldigd met het aantal verschillende ijsberen die in die desbetreffende maand de desbetreffende ijsbeer hebben genomineerd. Op basis van vorenstaande formule wordt voor elke maand een top 3 bekend gemaakt die is geselecteerd voor The Final Countdown 2010
(**) de jury houdt zich het recht voor om ijsberen die niet op basis van de eerste 3 criteria zich te selecteren een wildcard te verstrekken.
Begrijp ik het goed dat je de regeltjes opstelt en communiceert nadat de meesten al gestemd hebben?
En is in je eigen citaat een 3 in een 4 veranderd? Ace2 maakt een grote kans Blatter op te volgen
Klopt, ik heb een 4de mogelijkheid verzonnen en wel de wildcard. Ik ben verheugd dat je mijn topic zo intensief volgt.
De winnaar van The Final Countdown 2010 is degene met het hoogste gemiddelde aan nominaties (aantal nominaties / genomineerde recensies * aantal verschillende ijsberen die de desbetreffende ijsbeer hebben genomineerd). Dat was vorig jaar ook zo, dus feitelijk waren de regeltjes al een jaar bekend. Maar het klopt wel dat het stemgedrag in december nog maar een beperkte invloed op de uiteindelijke ranglijst zal hebben. Feitelijk heeft het stemgedrag in de vorige 11 maanden de winnaar al bepaald. Zonder het te weten heeft het stemgedrag tot een winnaar geresulteerd. De kans dat iemand zijn stemgedrag zodanig heeft aangepast om de uitslag van The Final Countdown 2010 te beinvloeden is erg klein. Maar Picasso1 zal vast de maas in het web vinden.
Als ik Blatter opvolg kan ik eindelijk ook huurlingen inhuren om stemming te maken.
Voor uw veiligheid wordt deze mededeling gecontroleerd door Picasso1
De eerste uitverkorenen om aan THE FINAL COUNTDOWN 2010 mee te doen zijn bekend:
- SFL
- Ace2
- Joop Slim
- Jansen
- Saruman
Deze mededeling wordt u mede mogelijk gemaakt door Het Wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/...8&postcount=59
Laat ons niet in spanning en vertel maar meteen wie de wildcards zijn. Je weet wel, die 4de uit de grote hoed getoverde optie
De volgende ijsberen hebben zich ook gekwalificeerd voor The Final Countdown 2010:
Januari: Sonny
Februari: JanJanJan
Maart: Badslippers
April: S&F
Mei: Killer-Bull
Juni: Liefhebber
Juli: PP
Augustus: MichelJ
September: Badslippers
Oktober: Masseurke
November: Knabbel
December: Zedd of Saruman of ...........
Deze mededeling wordt mede mogelijk gemaakt door Het Wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/...8&postcount=59
De volgende ijsberen hebben zich gekwalificeerd op basis van hun gekregen nominaties in het eerste kwartaal van 2010:
Januari:
1. Hemaworst
2. Ijsbeer11
3. Zedd
Februari:
1. RPLover
2. SFL
3. JanJanJan
Maart:
1. Picasso1
2. Badslippers
3. Hemaworst
ZIJ DIE STRIJDEN GAAN, GROETEN U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze mededeling wordt u mede mogelijk gemaakt door het Wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/...8&postcount=59
De jury wenst allen op dit forum een Zalig Kerstfeest
De volgende ijsberen hebben zich gekwalificeerd op basis van hun gekregen nominaties in het tweede kwartaal van 2010:
April:
1. SFL
2. Lustman
3. Cupido
Mei:
1. Rene de Beer
2. SFL
3. Badslippers
Juni:
1. Badslippers
2. Liefhebber
3. Mennen2010
Deze mededeling wordt u mede mogelijk gemaakt door het Wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/...8&postcount=59
ZET HEM OP BADSLIPPERS JE GAAT MET GROOT VERSCHIL AL AAN KOP,NOG EVENTJES EN JIJ KRIJGT DE BEKER EN MAG JE SIMONA EEN MAAND LANG IEDERE DAG ELK GAATJE VULLEN..
NORA KOMT ER NATUURLIJK OOK BIJ EEN BEETJE AFWISSELING IS NIET VERKEERD
Volgens de regeltjes van Ace2 is het geen vanzelfsprekendheid dat Badslippers wint, ook al staat hij regelmatig bovenaan in de verschillende lijstjes....maar buiten alle regeltjes om denk ik dat hij dit eigenlijk zou moeten winnen.
Badslippers vind dat zelf ook en daarom spant hij zich deze maand extra in en krijgen we meerdere juweeltjes voorgeschoteld
Laatst gewijzigd door Picasso 1; 26 december 2010 om 15:39
De volgende ijsberen hebben zich gekwalificeerd op basis van hun gekregen nominaties in het derde kwartaal van 2010:
Juli:
1. Rene de Beer
2. Cuties
3. Ace2/S&F
Augustus:
1. Ace2
2. SFL
3. Jimbo1
September:
1. Cupido
2. Ace2
3. Jansen
De stemmen zijn (nagenoeg) geteld. Alleen de nominaties die vanaf nu worden gegeven bij de beste recensie van de maand kunnen nog de tussenstand beinvloeden. En het is spannend. Er is een top 4 die dicht tegen elkaar aan liggen met 2 favorieten en (voor sommigen) een verrassing. De tussenstand is:
Nummer 1 173 punten
Nummer 2 161 punten
Nummer 3 160 punten
Nummer 4 153 punten
Nummer 5 114 punten
In de beste recensie van de maand zijn SFL, Jimbo1 en Badslippers in een strijd verwikkeld om een vrijkaartje in de derde periode. Zijn nominaties in die strijd nog relevant voor The Final Countdown? Krijgt Picasso1 zijn gedroomde overwinnaar? Kan SFL zijn titel prolongeren? Of zal Jansen, zoals hij dat zelf rechtvaardig vindt, gewoon winnen? En wie is toch die grote verrassing en op welke plaats staat hij?
Wordt vervolgd……………………………………………
Deze mededeling is mede mogelijk gemaakt door Het Wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/...8&postcount=59
Als dat toch waarheid zou worden. Zelfs in mijn geilste dromen komt dit scenario nooit voor. Gelukkig zijn dromen bedrog en wordt dit misschien realiteit. Dat jij je "QUEEN OF LOVE" zo maar aan mij af staat! Ik ben met stomheid geslagen. En gaatjes vullen? Ze wil alleen maar een mooie wandeling maken. Net als al die andere Bulgaarse schonen. "Können wir mahl einen café trinken und spazieren gehen"?
SIMONA drinkt geen koffie die wil alleen maar ficken en nog eens ficken en vergeet vooral dat blaaswerk van haar niet,geweldig,de liefhebbers kunnen ook nog eens anaal bij haar maar de massage van haar is nog beter dan dat van de masseur in LIVINGROOM daarom zie ik er zo gespierd en knap uit