Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : B
Nationaliteit/Taal : Roemeense - Roemeens
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : nope
Service: zeer goed, inclusief douchen
Voordelen:
Nadelen: buiten Roemeens niet echt taalvaardig, Big, help ons met een first-aid Roemeens speak-kit ...
Extra’s bij het bezoek: kauwgom gekregen bij afscheid
Kauwgom (in Vlaanderen ook tuttefrut) is een soort snoep waarop slechts gekauwd wordt en dat niet bedoeld is om te worden ingeslikt. Kauwgom wordt gemaakt op basis van gom, natuurlijke en kunstmatige smaak- en zoetstoffen.
Toen ik deze zeer jonge schone (ze zou m'n dochter kunnen zijn) in de bar met haar mooi blauw/wit gestreept kleedje tegenkwam wist ik direct dat de Vertigo goden mij weer goed gezind waren. Zeker toen ze me aan de bar ook nog een tongzoen gaf...
En wat een tongzoen: omdat ze constant zit te kauwgommen (in den belgiek seggen wij ook: sjieken) was haar haar adem opvallend fris, zoet en met een NOG smaakje
Nieuwe Hero-regel: vanaf nu mogen de dames alleen nog maar op de kamer met Local als ze kauwgommen. Kauwgom sponsors mogen zich eventueel ook aandienen bij Local, ik moet nog wel effe denken waar ik nu de productplacement zou zichtbaar kunnen maken :green_smi
@Willem2: vervang die reclame van de premium IceCold door kauwgom reclame, veel gezonder, effect beter controleerbaar, smaak is zoeter :D
A Wop-bop-a-loo-mop alop-bam-boom
Tutti Frutti, all over rootie
Awop-bop-a-loo-mop alop bam boom