Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Jasmina (Half Turks/Half Italiaans)

Haarkleur/-lengte : Zwart/Zeer lang (in knot of lange gevlochten paardenstaart)
    Lengte dame : 1.68
    Postuur/Cupmaat : mollig/C
    Nationaliteit/Taal : Vaag. Ze zei: Turks, Italiaans, Marokkaans, Grieks, Algerijns waarschijnlijk dus Roemeens! Ze spreekt Duits en Engels.
    Leeftijd : Ze zei 26, ik schat 24
    Tatoeages/Piercings : Nee/nee
    Service: NMC, PZC, Beffen, Vingeren, FT (slikken), Rimmen, TZ.
    Voordelen: Wil je verrast worden, laat je dan verrassen. Meer zeg ik niet
    Nadelen: Nadelen? Dit woord staat niet in haar woordenboek.
    Tijdsduur : 40 minuten
    Prijs : 50 half uur + 25 FT + 25 Fooi vanwege super service = 100 euro
    Extra’s bij het bezoek: Alles!!!

Tijdens de Kerstparty van donderdag was het stinkend druk. Tijdens een van mijn rondes door de bar werd ik subtiel aan de badjas getrokken door een mollig ogende dame. Mijn oog viel onmiddellijk op haar twee lekkere masturbatiekussens die vrolijk op en neer wipten in haar topje. Daar zou ik mijn snikkel wel tussen willen begraven. Door haar volle lippen, haar lange zwarte haren bijeen gevlochten tot een knotje, haar a-typische figuur maar vooral door de speelse ongedwongen manier waarop ze een praatje begon, raakte ik gefascineerd. De avond was echter nog lang en de kamers bezet. Genoeg tijd om dit geile ding eens aan de borsten uhhh, de tand te voelen.

Elke keer als onze paden elkaar kruisten wisselden we een blik, een plaagstoot en zelfs een liefdevolle streling. Maar meestal zat ze afwachtend op een kruk. Het type muurbloempje dat door haar figuur door elke ijsbeer werd genegeerd. Ze trok mij echter als een magneet aan omdat ik in haar ogen iets ondeugends zag schitteren. Die avond kwam het er niet van maar ik had me verzekerd van haar naam: Jasmina. Ik zag die avond nog veel dames knap, oogverblindend maar sommigen ook afgetobt, moe zelfs onappetijtelijk. Types waarbij de overburen langs komen om de gordijnen dicht te maken. Er was dus weer voor elk wat wils.

En dan sta je op dinsdagavond met een stelletje ongeregeld die zich tegen elke dame oprijden die voorhanden zijn bij de bar. Ik doel daarbij vooral op Kinky-Bull en Master-Bull. En wat zie ik tot mijn stomme verbazing, de ranzige SFL (dat is de Master-Bull, voor niet ingewijden), staat zich warm te draaien tegen Jasmina die dat toch ook wel prettig schijnt te vinden. Ze verdwijnen op de kamer en na een uurtje of wat tref ik SFL weer, de ogen rollen in zijn oogkassen, zijn knieën knikken en hij kan niet zitten omdat er iets met zijn rozet is gebeurd. Ik vraag: "En hoe was het?". "BS, ik was toch bijna vergeten wat rimmen was maar deze snol heeft mijn geheugen én ster weer helemaal opgefrist." "Wat is het toch een goor mannetje", denk ik bij mezelf.

Jasmina staat erbij en laat haar tong geil langs haar lippen glijden. Dan buigt ze zich naar Zedd en ze zegt: "Ich bin aber auch intelligent. Du kannst mit mir diskutieren uber Politik, Wirtschaft, Psychologie und so weiter." "Ah, interessant", zegt Zedd en hij vraagt zo tussen neus en lippen: "Wer ist eigentlich der König von Marokko?" waarop deze intelligente dame het antwoord moet schuldig blijven. Nou laat ik dan maar eens naar de hoofdstad van Marokko vragen. Ook daar heeft ze de grootste problemen mee. Naar mate de avond vordert komt ze achtereenvolgens uit Griekenland, Algiers en Tunesië. Waarschijnlijk dus gewoon Roemeens.

Zo tegen half twaalf heb ik er drie sessies op zitten en beland in de bank langs Jasmina. Beiden maken we ons klaar om de laatste drank achterover te slaan en huiswaarts te keren. En alsof de duvel ermee speelt zit de smeerlap SFL alweer te vuilbekken met Annika. En dat gebeurt dan in het bankstel naast ons! Zoiets verdraag ik niet! Ik streel Jasmina om wat tegenwicht te bieden en we praten inderdaad over "Politik, Wirtschaft, und Psychologie" maar ik ben meer met mijn ogen bij die lekkere tieten die zo uitdagend op en neer dansen dus vraag ik of we de discussie op de kamer zullen voortzetten. Verbaasd, verbijsterd zelfs, zegt Jasmina dat ze na donderdag nooit had gedacht mij op de kamer te krijgen, dat ik haar type niet was. Als een aal zo snel komt ze rammelend met de sleutel terug.

Onderweg zeg ik tegen haar dat mijn pijp leeg is en dat ze van mijn libido niet te veel moet verwachten. Ze lacht smerig en zegt: "Wir werden sehen". En dan gebeurt het . . . We zijn amper op de kamer, ze smijt de kleren van haar af waardoor een heerlijk "Rubenslijf" te voorschijn komt en ze hijgt. "Du denkst dass ich ein ruhiges Mádchen bin aber ich verspreche dich das wenn wir vom Zimmer kommen das ich deinen ganzen körper inclusief Schwanz und Rozette poliert habe das deine Birnen leuchtern.". Vanaf dat moment is deze "Uber Geile Sperma Hure" volledig "In Charge" en ben ik het lijdend voorwerp.

Ze gaat met haar forse reet op de verhoging net voor het matras zitten en trekt me aan de badjas naar haar toe en begint me vol "Deep Throat" te pijpen. Binnen de korste keren is mijn lul zeiknat van de kwijl en spuug. Wild gaat ze met haar hoofd op en neer, pakt me bij haar heupen en trekt mijn sdnikkel vol bij haar in de gaffel. Ik denk: "Die gaat dat niet redden die komt in ademnood" Maar de enige die in ademnood komt ben ik. Dan gooien we ons op bed. Ik lig om mijn rug ze trekt mijn benen uit elkaar, duwt tegen mijn "Hamstrings" zodat ik achterover rol en ze kreunt: "Und jetzt meine Specialität". Ze duwt haar tong in mijn gat en begint te likken als een doorgebrande staafmixer. En dat gaat zo maar door: "Van voor naar achter van links naar rechts". Deze dame houdt het tempo moordend hoog en vliegt met een tomeloze energie met haar tong over mijn lijf .

Dat van mijn libido niks meer te verwachten viel, is een aperte leugen want ik wordt zo geil als een pannelap, en die zijn geil kan ik je vertellen. Ik flikker deze Rubenvrouw van me af en duik vol tussen de hamlappen en begin haar schuifdeuren van een flinke onderhoudsbeurt te voorzien. Deze sloerie geniet met volle teugen en is niet vies van wat "Dirty Talk". Ze kraakt en kiert als een uitgedroogde eikenhouten biels en opent en sluit haar dijen afwisselend waardoor ik af en toe goed klem kom te zitten. Met haar vuilbekkerij zweept ze zichzelf maar ook mij op en op het "moment supreme" is er geen houden meer aan. Ze kronkelt en brult "Das ich weiter muss machen" maar ze rolt als een dolgedraaide alligator zowat om haar eigen as waardoor mijn leven toch echt aan een zijden draadje hangt want ik zit nog steeds met mijn kop tussen die giga dijen gevangen. Gelukkig wordt haar clit te gevoelig zodat ze me van zich afduwt en mijn knuppel weer vol in de bek neemt. Ze "Blowt" en schrokt maar door en lardeert het geheel met steeds smerigere taal. Ze scheldt me uit voor "You Fuckin Bastard, you have to come in my mouth." Nou dat wordt absoluut geen probleem. Steeds natter en wilder vergrijpt ze zich aan mijn inmiddels op knappen staande paal. En terwijl de saus zich een weg naar buiten baant blijft deze dame maar door hijsen en zuigen waardoor het sperma zo geil langs haar lippen en mijn eikel loopt. Met de rest geeft ze nog een mooie "Zeepbellen blazen show" weg om uiteindelijk de rest als vitaminen supplement tot zich te nemen.

"Und, habe ich zu viel versprochen?" "Nein eher zu wenig" is het enige wat ik uit kan brengen. Ik vraag waarom ik haar niet eerder gezien heb in "Living room". "Weil Donnerstag mein erster Tag war!". De eerste dag in deze "Puff" dan, want dit is een dame die zeer bedreven en ervaren is.

Conclusie: Mollige dame, met een stel lekkere tieten die zeer onopvallend in het bargedeelte op een kruk zit en middels oogcontact of een zachte streling contact maakt. Als jij haar initiatief beantwoordt komt ze tot leven en babbelt er goed op los. Ze heeft humor en is aangenaam in de omgang. Haar postuur zal menig ijsbeer laten doorlopen want het is een dame die uit de kluiten gewassen is maar toch zeer knuffel- en aaibaar. Maar de ware verrassing komt op de kamer. Je reinste PSE+. Wij hebben niet geneukt maar ze zei dat ze dan helemaal los gaat en dat je aan haar paardenstaart mag touwtje trekken. Nou, dat beloofd wat voor de toekomst want deze dame ga ik nog zeker een keer scoren. Voor de liefhebber van een maatje meer en grove kinky seks, een goeie keuze.

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

badsslipper dit wil ik graag lezen, daar kom ik graag voor naar kaarst....................mjammie ik ben dan wel in om wat langer te rijden, tjonge jonge, ik hoop dat ze gaat blijven..................

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    badsslipper dit wil ik graag lezen, daar kom ik graag voor naar kaarst....................mjammie ik ben dan wel in om wat langer te rijden, tjonge jonge, ik hoop dat ze gaat blijven..................
    Ik ook Phea, dit is echt een top meid met een verrekte goeie service. Je zou het gewoon niet zeggen als je haar op het eerste gezicht ziet maar deze vrouw maakt het waar. Met haar bouw je een heel leuk en geil feestje op de kamer.

Last Online
    Vandaag @ 23:27
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Marokkaanse wiens naam ik kwijt ben?

Haarkleur/-lengte : Zwarte krullebol/heel lang/samen in vlecht of opgestoken
    Lengte dame : 1m75
    Postuur/Cupmaat : C- of D-cup/een maatje meer
    Nationaliteit/Taal : Marokkaans/Engels/Duits
    Leeftijd : tussen 23 en 28 ofzo
    Tatoeages/Piercings : dacht het niet
    Service: uitermate top: TZ, GFE, PSE, beffen, PZC, NMC, rimjob...etc
    Voordelen: heel lief, gemakkelijk in omgang, goede pre- en aftersales
    Nadelen: een maatje te veel
    Tijdsduur : ruim half uur
    Prijs : 50 + fooi
    Extra’s bij het bezoek: inbegrepen in de prijs een rimjob

Een Marokkaanse, zoals ze zich voordoet, want nadat ze niet op de vraag kon antwoorden welke de hoofdstad van Marokko was, gaf ze toe van Algerije te zijn. Ook daar heb ik mijn twijfels over, want over die hoofdstad moest ze ook lang nadenken. Laat ons gewoon stellen dat ze een volslanke Roemeense was met kroezelhaar.

Wat haar service betreft… Die was gedurende een halfuur helemaal compleet. Voorspel met diepe tongzoenen en orale verwennerij van beide partijen. Hoogtepunt was haar rimjob: ze reeg haar tong helemaal door mijn reet van boven tot onder… Van aan mijn ballen tot waar mijn bilspleet aan mijn onderrug begon. De poes was lekker nat en ze wist bovendien maar al te goed hoe ze haar natte poes moest gebruiken.

Na verschillende standjes een beestig goede sessie met haar gehad. Lieve dame die haar best doet om de ideale GFE te wezen… En bovendien niet vies is van een beetje kinkyseks. Ze biedt een uitgebreide pre- en aftersales aan. Ondanks het gegeven dat ze me wat te volslank is, is er zeker nog wel eens een kans op herhaling.

Voor wie geen problemen heeft met een maatje meer: zeker een aanrader!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

klinkt als Sarah/Zara

Ze hopt tegenwoordig tussen GT en LR.

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Een Marokkaanse wiens naam ik kwijt ben
    Man, waar zat je met je hoofd? Net als ik tussen haar dijen neem ik aan en dat heeft tot acute NaamAlzheimer bij jou geleid. Ik weet haar naam nog . . . Jasmina

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Voor wie geen problemen heeft met een maatje meer: zeker een aanrader!
    Zo is dat, een zwaargewicht met een topservice . . . "And she's playing above the rim"

Heren Mods, samenvoegen het handelt om dezelfde dame die Master-Bull en ik op dezelfde avond gestengeld hebben. Wij zijn weer fris en fruitig van achteren.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...313#post194313

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    klinkt als Sarah/Zara

Ze hopt tegenwoordig tussen GT en LR.
    Nee, dat is ze zeker niet. In dat topic komt geen een keer het woord "rimmen" of Rimming of iets dergelijks voor terwijl ze zegt dat dat haar specialiteit is.

Last Online
    22 juni 2024 @ 10:04
    Discussies
    62
    Thanks
    25

Standaard

Heeft iemand ooit nog iets van deze dame vernomen?

Regels voor berichten