Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Sarah (Roemeense)

Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Sarah (Roemeense)

Haarkleur/-lengte : lichtbruin/donkerblond/lang (meestal in staart)
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Cupmaat : A-cup (bijna niets maar toch heerlijk)/klein en mager (lolita)
    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Engels
    Leeftijd : 25
    Tatoeages/Piercings : kleintje op onderrug
    Service: TZ, PZC, NMC, vingeren, beffen...enz.
    Voordelen: goede presales, speciale bambi-oogjes, wipt als een jong konijn
    Nadelen: aftersales, afgeleefd uiterlijk... Ik noem maar wat
    Tijdsduur : 30min
    Prijs : 50€
    Extra’s bij het bezoek: de gedachte dat je een pedofiel bent, krijg je er gratis bij. Lijkt van lichaam wel 15, maar is gelukkig al 25.

Vandaar dat ik zeg een goede presales. Een type dat ik haast nooit zou kiezen en waarbij de kans echt het meest miniem is van heel de club, dat juist zij me toch zo ver kreeg, getuigt van een goede presales.

In het begin moet ik altijd even mijn grenzen aftasten met zoiets kleins, magers en broos. Sommigen zitten wel sterk in elkaar, maar toch zit ik telkens met een zekere angst om hen te breken. Ik zou niet willen dat ze na een sessie met de Master-Bull in 3 stukken terugkomen of dat ze met stoffer en blik opgeveegd moeten worden.

Aangezien ik vrij moe was, liet ik haar na het voorspel gewoon alle werk doen. Met TZ was ze niet zuinig, ze legde me goed in de watten en haar kutje was een genot om af te likken. Het pijpen was naar behoren. Na het voorspel zette ze zich dus vanboven op mij en ging zo snel op en neer dat het me deed denken aan een jong konijn dat voor de eerste keer kennis maakt met het paringsproces. Doch moet ik toegeven dat alles wat ze daar deed uiterst lekker was. Zo’n kleine benauwde kut over mijn pik en dat kleine lichaam dat ik zo met mijn grote klauwen kon verbrijzelen. Even kreeg ik perverse gedachten in mijn ziekelijke kop en leek het alsof ik met een sletje van 15 aan het neuken was.

Deze Roemeense meid was heel goed en kon me na 3 voorgaande sessies toch al wel laten spuiten na 20 minuten. Vooral voor de petite-liefhebbers is zij een aanrader. Ze combineert het toch nog wel kinderlijke lichaam met de ervaring van een 25-jarige. SFL was zeer tevreden over haar, ook al was ook zij wederom niet het type waar hij doorgaans op valt.

Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    7 februari 2024 @ 02:25
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Zo’n kleine benauwde kut over mijn pik en dat kleine lichaam dat ik zo met mijn grote klauwen kon verbrijzelen. Even kreeg ik perverse gedachten in mijn ziekelijke kop en leek het alsof ik met een sletje van 15 aan het neuken was.
    Ja, lekker toch. Dat had ik ook.

Ik kon maar geen keuze maken in LivingRoom. Dit omdat er zo veel lekkers rondtippelde. Op een gegeven moment zag ik een superslank dametje met een 100% slettenuiterlijk (in de positieve zin des woords). Ze zou zo langs de weg kunnen gaan tippelen met haar rood geruite afdakje boven haar poes (haar rokje dus) en haar witte topje. Ze is niet direct mijn type, maar ze heeft wat super geils over zich.

Tijdens het neuken - waarbij zij bovenop mij zat - bepaalde ik het tempo door haar simpelweg bij de bekken te pakken (vet is er niet; vlees wel maar minimaal). Ze is zo dun dat je denk dat je lolly er aan de achterzijde wel eens uit zou kunnen komen tijdens het vogelen. Het condoom vullen was dan ook een kwestie van een paar minuten. Daarna nog lekker wat gezoend en verteld.

Haar kwaliteiten in bed zijn goed en ze is ook nog eens een aardig dametje met goede pré- en aftersales. Herhalingsgevaar: 90%.
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

Regels voor berichten