Haarkleur/-lengte : lichtbruin/donkerblond/lang (meestal in staart)
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : A-cup (bijna niets maar toch heerlijk)/klein en mager (lolita)
Nationaliteit/Taal : Roemeense/Engels
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : kleintje op onderrug
Service: TZ, PZC, NMC, vingeren, beffen...enz.
Voordelen: goede presales, speciale bambi-oogjes, wipt als een jong konijn
Nadelen: aftersales, afgeleefd uiterlijk... Ik noem maar wat
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50€
Extra’s bij het bezoek: de gedachte dat je een pedofiel bent, krijg je er gratis bij. Lijkt van lichaam wel 15, maar is gelukkig al 25.
Vandaar dat ik zeg een goede presales. Een type dat ik haast nooit zou kiezen en waarbij de kans echt het meest miniem is van heel de club, dat juist zij me toch zo ver kreeg, getuigt van een goede presales.
In het begin moet ik altijd even mijn grenzen aftasten met zoiets kleins, magers en broos. Sommigen zitten wel sterk in elkaar, maar toch zit ik telkens met een zekere angst om hen te breken. Ik zou niet willen dat ze na een sessie met de Master-Bull in 3 stukken terugkomen of dat ze met stoffer en blik opgeveegd moeten worden.
Aangezien ik vrij moe was, liet ik haar na het voorspel gewoon alle werk doen. Met TZ was ze niet zuinig, ze legde me goed in de watten en haar kutje was een genot om af te likken. Het pijpen was naar behoren. Na het voorspel zette ze zich dus vanboven op mij en ging zo snel op en neer dat het me deed denken aan een jong konijn dat voor de eerste keer kennis maakt met het paringsproces. Doch moet ik toegeven dat alles wat ze daar deed uiterst lekker was. Zo’n kleine benauwde kut over mijn pik en dat kleine lichaam dat ik zo met mijn grote klauwen kon verbrijzelen. Even kreeg ik perverse gedachten in mijn ziekelijke kop en leek het alsof ik met een sletje van 15 aan het neuken was.
Deze Roemeense meid was heel goed en kon me na 3 voorgaande sessies toch al wel laten spuiten na 20 minuten. Vooral voor de petite-liefhebbers is zij een aanrader. Ze combineert het toch nog wel kinderlijke lichaam met de ervaring van een 25-jarige. SFL was zeer tevreden over haar, ook al was ook zij wederom niet het type waar hij doorgaans op valt.