Naam : Carina
Nationaliteit/taal : Iraanse (Duitsland opgegroeid / Duits
Leeftijd : 21 jaar
Haarkleur/lengte : Zwart / Halflang stijl
Lengte : 1.65m
Postuur /Cupmaat : Slank / C-cup (Siliconen)
Tatoeage /Piercing : Blanko
Service : PZC, NMC, Laat zich beffen, Pijpen (FT mogelijk), Zoenen, knuffelen en massage
Voordeel: Ongelofelijke mooie ogen, Arabische uitstraling
Nadeel: Geen
Prijs: € 50,00 per half uur
Met Carina heb je een masseuse en dvp in één. Prachtige mooie verschijning. Mooie vrouwelijke rondingen en haar ogen, gewoon hammer!
Ik zie het nog voor me, terwijl Carina voor mij staat, zie ik haar zachte zwarte dons-haartjes op haar armen. In haar nek hetzelfde. 100% het uiterlijk van een Arabische vrouw. Dit maal zonder boerka, volledig te bewonderen in al haar vrouwelijke vormen. Daar ik niet direct op dit soort types val, waren het bij Carina haar prachtige doordringende helder blauw/grijze ogen dat mij deed smelten. Haar uitstraling was vertederend lief. Het kon niet anders dan deze dame een sleutel te laten halen.
Met Carina waan je je echt in het sprookje 1000 en 1 nacht. Wij hadden een kamer in de catacombe van de Villa. Één van de kamers waar ikzelf nog nooit was geweest. Ze gaf vooraf aan dat ze € 100,00 per uur vraagt voor haar diensten. Daarna was haar voorstel een massage voor mij. Ik stemde in en ik liet me heerlijk door Carina masseren (wat ze overigens zeer goed doet!)
Na de massage liet ze zich gemütlich op het bed vallen en begon mij verder te vertederen. Ik had even genoeg van al dat geplak en gaf aan haar vrucht te willen proeven. Geen enkel probleem en Sonny's likfestijn kon beginnen.
Daarna was het de beurt om mij verder aan te pakken. Pijpen doet Carina zeer teder en gevarieerd. Ze kijkt je de hele pijpsessie doordringend aan met haar prachtige ogen. Dan denk je echt "Dat ik dit mag meemaken" Het duurde dan ook niet lang dat ik mijn sperma de vrije loop liet gaan. Ik kon nog net haar hoofd omhoog halen om een FT te voorkomen. (Ben daar nu eenmaal geen liefhebber van)
Hier staat Carina op de blog van Villa Vertigo
Sonny