Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22
    Last Online
    Vandaag @ 00:22
    Discussies
    4643
    Thanks
    46

Standaard Perla ( Dominicaanse Republiek)

Naam : Perla

Nationaliteit / taal : Dominicaanse / Duits , spaans

Haarkleur/lengte : Zwart

Lengte : 1,68m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, FT, massage

Extra :
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    20 juli 2012 @ 11:13
    Discussies
    49
    Thanks
    0

Frage

Ijsberenkoning weer van bil geweest
    Wat voor huidkleur heeft ze bruin/donkerbruin of pikzwart.:green_smi

Last Online
    Vandaag @ 00:22
    Discussies
    4643
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr williams Bekijk bericht
    bruin/donkerbruin
    .
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    13 juni 2024 @ 13:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

Met Perla na de kamer geweest was een goede ervaring zoent en pijpt redelijk lekker alleen niet helemaal vol overgave, neuken was wel goed ze deed wel goed haar best na het neuken lekker in haar mondje klaargekomen
    de hoeren lusten er wel pap van

Last Online
    29 januari 2025 @ 20:46
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Deze dame was gisteren in GT. Ik kwam net van de kamer toen ik haar opmerkte. Heb even kennis gemaakt en gezegd dat ik haar later op de avond nog wel zou opzoeken.
    Dit gebeurde dan ook en in de bar begon ze me al behoorlijk op te geilen. Is een hele lieve meid en lacht ook graag. Ik heb vroeger nog eens 7 jaar een relatie gehad met een Dominicaanse en ben toen ook in Santo Dominigo geweest. Dat was meteen een raakpunt waardoor het wel klikte. Toen ze een sleutel ging halen, zei ik al tegen mijn vrienden: dit belooft een hele stomende sessie te worden......
    Op de kamer werd het echter een ietsje minder. Niet echt diep tongzoenen, zo meer wat met het punt van de tong. Pijpen vond ik behoorlijk maar zeker niet super. Heb haar maar laten begaan en ben in haar mond klaargekomen.
    Nog een leuke babbel gehad, met veel gekus en gelik. Ze merkte dat er terug leven in kwam en ze wou er nog wel een tweede keer aan beginnen maar daar heb ik maar voor gepast.
    Leuke dame maar herhalingsgevaar is eerder klein. Temeer daar ze bij de afrekening 25 euro te veel vroeg. Nu ga ik niet eerst lief doen op de kamer en dan zeiken over 25 euro. Ik betaal de dames steeds met de glimlach, wat ze me ook aanrekenen maar dat hypothekeert dan wel hun kansen in de toekomst.

Last Online
    25 maart 2016 @ 14:04
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

ben ook met deze dame geweest.
    service is behoorlijk maar niet helemaal vol overgave.

Last Online
    17 mei 2014 @ 21:45
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Deze dame is erg goed in het overhalen mee te gaan naar de kamer. Vlak bij de bios liep ik haar tegen het lijf en ze begon al vrij snel met zoenen. Na wat kundig kneedwerk kon ik geen nee meer zeggen :o
    Aardige meid. Op kamer was het ook allemaal prima maar niet boven gemiddeld. Helaas werd ze gebeld en ging ze rustig een minuut bellen.... :angryfire Zet die stomme telefoon dan gewoon uit!
    Ben toen maar op mijn rug gaan liggen en haar al het werk laten doen

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 12:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobdeloper Bekijk bericht
    Ben toen maar op mijn rug gaan liggen en haar al het werk laten doen
    Dat doen de meeste mannen in saunaclubs als ik de dames mag geloven

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Je kent het gevoel wel...
    Je moet eigenlijk naar huis maar wil toch nog een keer van bil, het duurt immers nog even voor je weer naar de saunaclub kan. Al je favo-dames zijn bezet dus richt je je pijlen, tegen beter weten in, op een nieuwe dame.

Mijn grote pijl richte zich op Perla, en dat was voor TSB geen goede keuze. Zeer terughoudend bij het zoenen, inspiratieloos pijpen, en doos die écht niet lekker rook en bij het neuken voelde ik mij even een necrofiel.

Behoorlijke schok was ook het litteken dat over gans haar onderbuik loopt, vermoedelijk de restant van een buikwandcorrectie.

SABENA!
    Such a bad experience, never again
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    28 december 2013 @ 14:44
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Daumen runter

Ze is echt niet goed...
    Geen goed pijp...

Last Online
    20 januari 2025 @ 19:08
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Perla

Vandaag met Perla naar de kamer geweest. Ze verkoopt haar diensten heel overtuigend. Toen ik bv. zei dat ik veel wilde zoenen, was dat geen probleem (zei ze).
    Op de kamer pakte dit toch anders uit.
    Nee, slecht zoenen, slecht pijpen, op FT aansturen en het neuken was ook niet top. En ze rook naar oud okselzweet.
    Nooit meer met Perla mee denk ik (tenzij ik me over een jaar weer eens vergis).

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    25 januari 2025 @ 09:48
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

...........................Perla ontdeed zich van haar schaarse kledij, maar hield haar jarretels aan. Ik deed ondertussen het laken op het bed en kroop er (niet schrikken!!!) naakt op. Ondertussen werd de menukaart afgewerkt en moest ik duur van de sessie en mijn wensen aangeven. Ik vond alles best, als het maar lekker was.
    Perla kroop naar mij toe en streelde mijn lichaam. Beide zaten wij op onze knieeen en Perla kuste terughoudend maar lief. Langzaam gingen wij liggen op het bed, terwijl wij elkaar streelden. Perla is bij mij geen zoener, maar voor de rest gaat ze erg lief te werk. Ze zoende mijn lichaam, terwijl ik haar lichaam streelde. Ik probeerde met mijn vingers haar poesje te beroeren, maar mijn hand hield ze tegen, net als mijn hoofd die maar richting haar onderlichaam wilde gaan. Wel zag ik dat ze met haar vingers haar poesje bevochtigde. Zoenen doet Perla niet in volle overtuiging. Het is meer kusjes geven en met de tongen tegen elkaar. Heel slank kan ik haar niet noemen en je kunt goed zien dat ze (fors) is afgevallen. Toch wond haar lichaam mij wel op. Uiteindelijk kroop ik voor haar om te beffen. Even was ik bang tegen gehouden te worden, maar dat gebeurde niet. Ik ving voorzichtig met kusjes en likjes aan. Perla wekte de indruk dat ze dat wel OK vond. Langzaam verhoogde ik mijn ritme en zoog en likte. Ik proefde na een paar minuten dat het vocht niet alleen mijn speeksel was, maar ook een andere smaak had. Dat is de smaak die je moet proeven. Perla wekte op een prettige manier dat het lekker was en nu mocht ik haar ook (tijdens het beffen) vingeren. Toen ik mijn vinger terug trok, pakte ze mijn hand om aan te geven dat mijn vinger terug moest van waar hij vandaan kwam. En zo geschiedde: mijn vinger ging weer voorzichtig haar poesje in, maar niet te diep. Ineens zuchtte ze zachtjes: “Ich kommmmmeeeee, ichhhhhhh………kommmmmmmme………” en mijn hoofd werd weggeduwd. Even lag Perla uitgestrekt met een glimlach en gesloten ogen op het bed. Ik ging naast haar liggen en streelde haar mooie lichaam met grote borsten. Hierdoor opende ze haar ogen en gaf mij een zoen. Ineens stond ik op en draaide haar op haar buik. Ik zette mijn handen in haar nek en begon met een voorzichtige massage. Perla keek verbaast over haar schouder naar mij en zei: “du weiss was sein frau willst.” “ja” antwoordde ik “meine euros”, waarop Perla reageerde: “auch”.
    Na een korte maar stevige massage ging ik zitten en Perla kroop tussen mijn schoot voor een pijpbeurt. Die pijpbeurt was kort maar hevig en eindigde in haar mond. Nu de sexuele handelingen voorbij waren gingen wij wederom op bed liggen en wij kwebbelden wat over ditjes en datjes. De sessie zou een uur hebben geduurd en na 70 minuten verlieten wij gearmd het tuinhuisje. Onderweg fluisterde Perla in mijn oortje: “Danke. Du hast mir ein orgasmus, ein massage und euros gegeben.” We liepen naar GT toe en ik zag Lustmanneke en NikXXX in de banken op het terras zitten. Ineens zakte ik door mijn knieeen en liep op mijn knieeen verder, met mijn tong hijgend naar buiten. Ik weet niet of de twee heren mijn toneelspel hebben gezien, maar Nicolle en Lisa vonden het erg vermakelijk. Perla draaide zich door het gelach om en schoot ook in de lach. In barruimte vroeg ze: “warum hast du so lange gewarted zu mir zu kommen?” Ik trok mijn schouders op en zei: “du will nur hubsche manner haben”. Perla gaf mij een duw en zei: “neinnnnnnnnn und du seht gut aus. Meine freundinnen Linda un Lovely sprachen sehr gut uber dich” Waar is je bandrecorder om op te nemen als je hem nodig hebt?............................................. ...

Last Online
    18 april 2022 @ 17:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Ik lees hier wisselende verhalen over Perla, Ik heb met haar toch een hele goede sessie gehad.

Ik was er vroeg rond 11 uur, en wilde eerst eens rustig rond kijken en van het natte gedeelte gebruik maken. Tijdens het eten van mijn broodje kaas, was ik de dames aan het bekijken voor een potentieel kamerbezoek. Mijn ogen bleven even op perla gericht en ze had het verdorie in de gaten en liep op me af en kwam bij me zitten. De pre-sales waren prima, serieus interesse tonen in wie je bent en ze kan aanstekelijk lachen.
    Het moest er maat van komen (de sauna en bubbelen kan er na ook nog wel).
    Tongzoenen met volle overgave de 1ste minuut op de kamer heeft me doen beslissen meer dan een halfuurtje met haar op de kamer te blijven.
    Verder zal ik niet in details treden:
    Mijn scorelijstje:
    Hygiene: uitstekend
    Uiterlijk: zeer mooi
    ZK: 9
    PZC: 7,5
    NMC: 9,5

Ik heb haar nog mogen vingeren en likken waarmee ze echt klaarkwam (spuitend...)

Herhalingsgevaar voor mij groot

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

...................Ik liep naar de bar en zag DeSouza zitten. Ik huppelde naar hem toe en botste bijna tegen Perla aan die met een klant terug kwam. Ze pakte mij stevig vast: “heute bist du von mir” kierde ze en liep door. Ietswat verbrouwereerd bleef ik even staan, maar liep door naar mijn oorspronkelijk doel. Ik sloeg DeSouza op de schouder en gaf hem de hand. “Goed je weer te zien” zei ik hem. DeSouza knikte. Hij was blijkbaar ook blij zichzelf weer te zien. “Het was me weer een verhaaltje, de laatste keer” zei hij verwijzend naar mijn laatste recensie. “Ja” zei ik. “Ik kwam er erg prominent in voor” ,opperde DeSouza wat “net als vandaag” reageerde ik. “Ik weet niet of ik daar op zit te wachten” vervolgde DeSouza glimlachend. “Ik wel” vertelde ik. Maar verder kwam ons gesprek niet. Ineens stond Perla voor mij. Die had zich blijkbaar gehaast. Ze gaf mij een stel zoenen en kierde: “ich gehe am urlaub diese wochende” Ik gaf een gil (DeSouza gaf een diepe zucht) en pakte Perla op en danste met haar een rondje, terwijl ik riep: “wir gehen am urlaub………, wir gehen am urlaub…..” “En het ergste is dat hij mij ook weer gaat noemen bij al die onzin” moet DeSouza hebben gedacht.
    Perla besloot dat wij naar de kamer gingen en ging een sleutel halen. “handig als je niets meer hoeft te vragen” zei DeSouza.
    Met Perla was het goed. Perla is wel een profi, maar wel een heerlijke profi. Toch vind ik dat ze iets teveel geld vraag. Dat is jammer, maar begrijpelijk. Als ik in de spiegel kijk, denk ik ook altijd: “die gaan wij eens op zijn kop zetten tot de laatste euro eruit is gevallen”
    Na een intensieve sessie lagen Perla en ik in elkaars armen tegen elkaar aan. Ik weet niet hoe het zo kon gebeuren, maar ik dommelde even weg. Hoe lang ik in dromenland verbleef weet ik niet, maar toen ik wakker werd was ik nog steeds in dromenland en zag Perla bezig mij te pijpen. Ze perste er 2 orgasmes bij mij uit en dat op een 40+-jarige leeftijd..........................................

Last Online
    Gisteren @ 20:28
    Discussies
    117
    Thanks
    1.871

Standaard Perla

En ik maar denken dat het de koffie van AH is
    Daardoor komt het natuurlijk dat ik mijn lippen steeds verbrand ,je moet de koffie niet kussen maar opdrinken.

Last Online
    7 september 2024 @ 16:00
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Standaard Perla 7/4/10

Met Marina op weg naar een tuinhuisje kwamen we deze latina tegen..... de dames wisselden wat wetenswaardigheden uit in rap Spaans wat ik echter niet kon volgen.....
    "Wer war das?..." vroeg ik Marina. "Perla" antwoordde Marina "Dominicanerin...." "Ok" zei ik, terwijl ik deze Perla stilzwijgend in gedachten dus op mijn 'to do' lijstje plaatste.....

Later op de middag zou ik haar weer zien terwijl ze schijnbaar doelloos rondjes liep tussen de barruimte en de kino..... ik besloot een tegengesteld rondje te lopen om haar ergens tegen te komen.... Pal vóór de sauna liep ik haar tegen het lijf en knoopte een gesprekje aan.... Erg veel overtuigingskracht had ze niet nodig om bereidwillig een sleutel te gaan halen...... die was er dus niet en teleugesteld kwam ze dat melden..... "Ich warte im garten" troostte ik haar.... Vrolijk met een sleutel zwaaiend kwam ze me daar 10 minuten later ophalen....

Eenmaal binnen konden we elkaar wat beter leren kennen. Het zoenen was niet overtuigend, ze hield haar lipjes gesloten..... "Ok" dacht ik, dan maar aan de andere kant beginnen om te zien of daar de 'lipjes' ook gesloten hield...... meestal kan ik een vrouw daarmee wel snel ontdooien.....
    Nou, toen was het ijs snel gesmolten, integendeel er was geen sprake van ijs, hier bleek al snel haar warmbloedigheid...... latina's eigen
    Ik deed erg mijn best op de 'slow way' en dat maakte haar erg onrustig, ze begon stevig mee te doen wat uiteidelijk resulteerde in een zeer heftig fake-orgasme.......
    "Ahhh, das war fake, das hast du doch verstanden?....." kon ze nog net kreunend uitbrengen..... "Aber natürlich....." greinsde ik terwijl ik haar gedurende enkele minuten niet meer mocht aanraken, elke aanraking had een schokgolf tot gevolg..... Ze draaide op haar buik en vroeg of ik haar even wilde masseren om wat bij te komen..... Nou, dat wilde ik wel dus begon ik aan een uitgebreide massage van haar schouders,armen en rug..... en van haar voeten naar haar benen om over te gaan tot haar billen..... Vervolgens heb ik die middenpartij langdurig onder handen genomen wat weer eindigde in een fake-orgasme.....
    Ik had het er zelf warm van gekregen, ik zweette als een otter.... Liefdevol droogde ze me vervolgens af met haar eigen handdoek en legde me op mijn rug.... Tsja, toen kreeg ik me toch een pijpbeurt die ik niet snel zal vergeten, zeer gevoelig, langzaam, sensueel...... die zeker in een FT geëindigd zou zijn als haar niet tijdig tegengehouden had. Ik trok haar op me om haar te zoenen (wat ze zowaar inmiddels bijgeleerd had....) Aangezien mijn edele delen grotendeels in verre staat van opwinding verkeerden moest er zeker toch nog geneukt worden. Na de voorbereidingen begonnen we aan een 'up-ride' die eveneens kan worden bijgeschreven onder de 'hoogtepunten'......
    Zeer intens en gevoelig werd ik bereden naar een explosief en denderend orgasme (geen fake) wat haar zelf merkbaar en voelbaar genoegen deed.....

Ik wist niet dat ik het nog in me had na enkele uren Marina maar Perla kreeg het voor elkaar......
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

...............Ik zette enkele stappen in de barruimte en ik keek eventjes naar rechts en zo kon ik nog net vaststellen welk gevaar mij besprong. Perla pakte mij vast en omklemde mij: “Heute sollst du nicht fremd gehen” knorde ze. Haar vriendin. Bianca uit de Dom. Republiek, hield haar handje open en ik legde er een pepermuntballetje in. “Dass ist tradition” legde ze aan Perla uit. Omdat ik er eentje aan Bianca had gegeven moest ik er 2 aan Perla geven. Ik draaide mij even om en keek de barruimte in waar ik niet veel actie zag. Lang tijd om te kijken had ik niet want Perla pakte mij van achteren vast en stootte tegen mij aan. “Vorsicht” riep ik “ich bin da noch junkfraue” Ik draaide mij om en vroeg aan Perla: “und du?” Er kwam niet echt een antwoord, wat voor mij een bevestiging was. Ondertussen begon ook Bianca aan mij te kneden. Ze zag er eigenlijk best leuk uit. Ik had Perla de laatste weken al een paar keer afgewezen, omdat ze in mijn ogen teveel geld vraagt. Haar service is daarentegen uitermate goed. Ik keek haar in haar ogen en voor ik het wist stonden wij te zoenen. Tijdens dat zoenen schoot mijn penis al weer overeind. Ik kan gewoon niet goed jokken. Lachend streelde Perla mijn harde penis en zoende verder. Ik liet haar maar een sleutel halen. Dan was de druk er tenminste af. “Ich bin die erste……ich bin die erste….” zong Perla toen ze huppelend weg liep. Perla was nog niet goed en wel de hoek om, of Bianca stond al weer bij mij “Ich kann dass auch sehr gut” fluisterde ze, terwijl ze met haar tong in mijn oor likte. Bijna was ik zwak en zou ik Bianca ook hebben meegenomen, maar dat zou voor mij teveel zijn geweest.
    Al snel stond Perla met de sleutel voor mij en sleurde mij zowat mee naar de kamer. De deur was nog niet dicht (achteraf zou ik vaststellen dat hij op een kiertje open stond) of ze pakte mij vast en zoende gulzig, terwijl ze de badjas van mij af sleurde. Ik deed ook verwoede pogingen de bikini van Perla los te krijgen, maar ze was zo wild bezig dat ik weinig succesvol was. Al snel ging Perla door haar knieeen en zoog mijn penis op oorlogsterkte. Al vrijend gingen wij op bed liggen al waar wij elkaar met de handen streelde. Al snel belande ik beneden waar ik een kletsnat kutje aantrof. Dat wilde ik wel eens van dichtbij zien en likkend baande ik mij een weg richting een mooi en vochtig poesje. Dat poesje begon ik te beffen en te beffen en het vocht droop echt in grote hoeveelheden naar buiten. Nu ging ik maar eens voor haar zitten om verder te gaan met beffen. Perla spreidde haar benen en pakte mijn hoofd. Ze leidde mijn hoofd zodat mijn tong haar klitje vond en ze reed tegen mijn tong aan. Ondertussen hield ze mijn hoofd stevig vast zodat ik geen eigen wil meer had en na enkele minuten kwam ze schokkend klaar, waarbij er megaveel vocht uit haar poesje droop. Ze ging even op haar zij liggen en ik duwde haar op haar buik om haar even te laten bijkomen met een massage. Na die massage pijpte ze mij klaar in haar mond en tevreden had ik mijn eerste sessie afgerond. Helaas vroeg ze later weer teveel geld. Jammer..........................

https://www.ijsberenforum.com/forum/...&postcount=562

Last Online
    Gisteren @ 20:28
    Discussies
    117
    Thanks
    1.871

Standaard LOUISA

Heerlijk zo'n chocolade meisje uit de dom. republiek in aca heb je LOUISA rondlopen en een droomfiguur heeft deze dame met als afwerking een zeer mooi kopje erop.

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Heerlijk zo'n chocolade meisje uit de dom. republiek in aca heb je LOUISA rondlopen en een droomfiguur heeft deze dame met als afwerking een zeer mooi kopje erop.
    Perla is niet donker. Bianca (en voorheen Chrystelle) wel.

Last Online
    18 april 2022 @ 17:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Is Perla nog wel eens gespot?

Last Online
    26 januari 2025 @ 00:53
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

al lange tijd idd niet gezien!
    Gr.

Cupido

Last Online
    29 januari 2025 @ 20:46
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Heb haar laatste weken toch nog een paar keer gezien hoor. Ze zal er dus nog wel komen maar onregelmatig. Je kan altijd GT contacteren als je speciaal voor haar zou gaan.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten