Oorspronkelijk geplaatst door
Pistol Pete
3 meest memorabele momenten in 2010 (uitsluitend DVP gerelateerd)
1. 3 beren en 1 dame in een club. De 3 beren lebberen om beurten de dame af...
Het gaat om de nog 18-jarige blonde Hongaarse stoot Sharon in de club PSR. Daders: PP, RP en Foots...Sharon ligt te midden op zo een heerlijke bankhangbank in PSR, links PP die zijn handen en tong niet kan thuis houden, rechts RP die denkt goed voorbeeld doet goed volgen en ook om beurten Sharon innig kust. Aan het voeteneind Foots die denkt, ik wil ook, en een natte duit in het zakje (de mond van Sharon) doet.
2. de 'verovering' van Lavinia door PP in VV.
Ik was moe en enigszins depri. Sonny en PP komen VV binnen en Lavinia zit op een bankje in de nieuwbouwbar in VV, Sonny merkt op (zoals vaker en altijd geheel juist): dat is een pistolmeisje...PP ziet het maar durft het niet aan haar te benaderen. Ze kijkt enigszins uit de hoogte, naar later blijkt omdat ze met haar nog maar 2e werkdag bezig was. Aan het eind van de avond durf ik de stoute schoenen aan te trekken en benader Lavinia en Louisa, haar vriendin. Laf als ik ben, bang voor een snelle afwijzing richt ik mijn pijlen eerst op haar vriendin Louisa, die geen engels of duits blijkt te spreken. Een tolk was welkom...een half uur later zit ik met beide dames naast mij, ze afwisselend te tongen...mission accomplished. Lavinia zou de dame worden waar ik de meeste contacturen mee zou hebben in mijn hele wandelcarriere. Vele nachten in hotels, bij mij thuis en in de club. En dat alles zonder (ernstige) verliefdheid.
3. De pre-sales voorafgaand aan de eerste en de tweede kamersessies met Diana in VV (later Jacqueline in LR). Tijdens de eerste presales kwamen we in een stomend bubbelbad terecht in VV, hoe Diana mij toen inpalmde is zelden vertoond. Een kamersessie van twee uur volgde. Een dag later deden we dat op de vrijdagavond nog eens dunnetjes over. Toen stond Diana tijdens een van de eerste vrijdagavondparties in VV mij zo op te geilen dat de bom (mijn pielemans) al bijna aan de bar tot ontploffen kwam toen ze langdurig tegen me stond op te rijden onderwijl sexy dansend op de muziek van de DJ. Wederom volgde een knetterende en langdurige sessie op de kamer. Dat nivo zou Diana daarna nog maar 1 keer halen totdat ze werd 'overgenomen' door een bevriende ijsbeer
.
3 meest dramatische momenten met een DVP in 2010:
1. de vierer met Sonny, Diana en Vanessa in LR. Een geweldige afknappersessie, Ik met Diana (toen al Jacqueline geheten), Sonny met Vanessa (met brilletje, ja die van ijsbeer11
). Zij genieten, lekker innig tongen, likken en standjes...Ik lag naast Diana die niets wou doen omdat we niet alleen waren en ze zich niet lekker voelde bij 'openbare' sex....Na 20 minuten hangen en wurgen beeindigden we de sessie.
2. De laatste kamersessie met Lavinia in LR, van enige tederheid/GFE was geen sprake meer. We kenden elkaar door en door. Zij was zo een beetje kapot van het werk de achterliggende 9 maanden. Toch gingen we de kamer op. Een uur lang probeerde ik er iets van te maken maar verder komen dan naar de plafondspiegel kijken terwijl ik haar clitoris masseerde kwam ik niet. Alles was lastig, pijnlijk of kriebelde....
3. Een sessie met een, vanwege begrijpelijke reden, niet bij naam te noemen dame in LR. Ik was er helemaal klaar voor, een herhaling van een eerder heerlijk likfestijn zat al op mijn netvlies. We kropen in standje 69 op mijn verzoek. Ik opende haar schaamlippen....een flinke scheut helder rood vocht spoot op mijn borst....ik kon nog net mijn gezicht afwenden. Ik was het vervolgens enige maanden met ijsbeervriend Foots hartgrondig eens die zelden of nooit een dame beft.