Schrijven is niet mijn sterkste kracht, maar aangezien IJsbeer11 mij zo goed heeft kunnen motiveren, ga ik mijn eerste post op het forum droppen. Het gaat om een dame die ik in Villa Vertigo ontmoet heb en waarmee ik tot op heden contact heb.
De zomer van 2010. Ik zie de gehele vakantie voor de zoveelste keer voorbij flitsen. Op een mooie zonnige dag vroeg mijn goede vriend Marc007 of ik een keertje mee wilde gaan naar Villa Vertigo. Hij vertelde me hele verhalen over feesten met vrouwen, waarna ik zoiets had van dat kan wel leuk zijn. In het begin was het een ramp om mij mee te krijgen, want iedere keer wanneer de jongens wilde gaan zocht ik wel een smoes om niet mee te gaan. Na enkele malen afgezegd kregen de mannen met toch zover en gingen we naar de Villa.
Gedurende de periode van mei en juni heb ik er een fantastische periode meegemaakt. We zaten er vanaf vrijdag tot en met zondag. We gingen er letterlijk op stap met de jongens. Beetje drinken, genieten van de ambiance en lekker relaxen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen echte ijsbeer was zoals vele van jullie wel zijn gezien de verhalen en alle informatie. Ik zat niet constant op de kamer met verschillende vrouwen, omdat ik er op dat moment gewoonweg geen behoefte aan had. Ik vond het gewoon fijn en weg van huis te zijn en Villa Vertigo was gewoon mijn fijne plek om de realiteit van thuis en werk te ontvluchten.
De eerste vrijdag van augustus 2010, ik liep met mijn vrienden de Villa binnen en mijn oog viel meteen op een dame in paarse bikini. Ze was beeldschoon. Precies mijn type, zwart haar, blauwe ogen, mooie glimlach dus liet ik er geen gras over groeien en ik ging meteen met haar praten. Nadat we elkaar een beetje beter hadden leren kennen vroeg ik haar om de sleutel te halen, en toen begon het allemaal.
Ik had heerlijke seks met haar. We keken elkaar constant in de ogen aan en ze wilde me constant vasthouden en knuffelen. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar ik was verkocht. Eerlijk gezegd was dit de eerste keer dat ik een hoer als een normale vrouw zag. Er was nu sprake van een gevoel, wat een fantastisch gevoel zeg. Maar het was geen liefde nee, want dat kon gewoonweg niet. Na 2 uur verlieten we de kamer en keken we elkaar constant recht in de ogen aan. We liepen naar mijn kluisje en ik wilde haar 300 euro geven, voor dat speciale gevoel wat ik al een hele tijd niet had gevoeld. Ze vertelde me toen dat ze mijn geld niet wilde aannemen. Ik begreep niet waarom ze dat zei. Op dat moment besloot ik haar toch in ieder geval 150 euro te geven, omdat ik toch een afstand wilde creëren tussen ontvanger en gever. Ik ben niet zo van de emoties en relaties, en geld is een goed middel om een grens te creëren.
De weg terug vertelde ik mijn maatje Marc007 dat ik zo een top avond had gehad en verplichte ik hem om de volgende dag weer mee terug te gaan. De zaterdag zijn we dus teruggekeerd en daar was ze dan weer. Ik nam haar mee apart en begon met haar te praten over allerlei dingen. We zijn toen van 15u tot 03u bij elkaar gebleven. Ze ging die zaterdag met niemand naar de kamer gedurende de tijd dat ik daar was. Zelfs Stephan, de eigenaar kwam vragen wat er aan de hand was. Ik begreep er ook niks van, want ze kwam daar om te werken. Van mij mocht ze gerust gaan werken. Aan de einde van de avond hoefde ik haar niks te betalen. Ze zei letterlijk tegen mij, nonono I don’t want your money.
De zondag zijn we ook gegaan en toen gebeurde weer hetzelfde en ik hoefde weer niet te betalen. Ze bleef de hele dag bij mij en wimpelde alle mannen af. Sommige mannen voelden zich hierdoor beledigd, waardoor er dus ook irritatie was ontstaan tussen andere mannen naar mij toe. Ik begreep deze mannen wel, maar wat kon ik doen. Zij maakte haar eigen keuze.
De irritatie tussen mij en bepaalde mensen is gedurende de periode dat ze in de Villa was een paar keer bijna geëscaleerd. Ik kon deze situaties aardig onder controle houden en heb er eigenlijk tot nu nooit over gesproken. Het heeft ook geen nut, omdat mensen toch al denken toch al dat ik een complex heb. Ik merk dat ze sommige situaties gewoon niet begrijpen of niet goed kunnen inschatten. Laten we zeggen dat een kleurtje in Duitsland hebben niet altijd zijn voordelen heeft, maar ja daar hebben we het op deze forum niet over.
X en ik zijn wekenlang zo bezig geweest. Iedereen zag ons als een stelletje. We zaten altijd samen en waren onafscheidelijk. Het was zo raar. Alle mensen spraken erover. De klanten, vrouwen, personeel, eigenaar, eigenaresse en zelfs mijn vrienden en omgeving hadden het er constant over. Ik genoot er eerder van. Het leek een andere wereld met voor mij, en dan met zo een mooie vrouw. Waarom niet toch?
Voordat ze naar huis ging heeft ze nog 9 dagen bij mij thuis geslapen en we hebben samen een super tijd gehad. Ze is terug gegaan naar huis en daarna nog diverse malen terug gevlogen om mij op te zoeken. Ze bleef altijd bij mij thuis slapen en dan ging ze na een week weer terug naar huis om haar dingen te doen. Mijn enige domme fout die ik met haar maakte was om iedere keer geen condoom te gebruiken, want eerlijk gezegd weet je maar nooit. Ik kan hierdoor een toprecensie over haar schrijven, maar ik ben er achter dat hetgeen wat ik met haar mee heb gemaakt uitzonderlijk is, en onder het kopje privé geplaatst dient te worden.
Ik weet ondertussen zoveel over dit meisje (onderbouwd met bewijs natuurlijk ;-)) dat ik deze hele situatie apart vind. Ik vind het fijn om goede recensies over haar te lezen. Het meisje heeft voor zover ik haar ken en kan peilen een goed en sterk karakter. Ze werkt iedere keer om bepaalde doelen te kunnen verwezenlijken, en dan gaat ze vervolgens weer terug naar huis. Ze is slim en zoals alle vrouwen in deze business heeft ze haar privéproblemen en praat ze veel, maar zegt ze weinig. Ik heb een super tijd met haar beleefd en heb nog regelmatig contact met haar. Gelukkig kan ik tegen mezelf zeggen dat dit allemaal niet gaat. Er kan misschien een match zijn, maar verkeerde tijd, verkeerde plaats. Het blijft voor mij een uitzonderlijk verhaal.
Het is allemaal zo apart en het rare van het verhaal is dat ik zowel binnen als buiten de club nooit voor haar diensten hoef te betalen. Ze vraagt me om niks, ook niet de tickets te betalen en accepteerde niks van mij. Ik kan met haar alle kanten op. Wellicht is dit de omgekeerde wereld omdat ik eigenlijk alleen maar andere verhalen ken over golddiggers met zieke familieleden etc. Er is maar 1 ding wat ik tot op heden niet snap. Waarom heeft ze nooit om geld gevraagd? Ze wist dat er mogelijkheden waren, want ik verschuilde niks voor haar. Zou het zijn dat toch niet iedereen hetzelfde is? Misschien kan het ook andersom heren en is het niet allemaal een illusie.