Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Urbi et Orbi van Jansen op 31 dec.

Beste Broeders & Zusters
    Na aanleiding van het verzoek om nog even een afscheidswoord te geven over 2010 en de zegen voor 2011 wil ik als Pope Jopie dat dan ook niet afslaan.

Het was voor Pater Jansen dan ook weer een bewogen jaar terwijl ik vorig jaar beloofd had minder te schrijven en minder naar de Zusters te gaan.
    Maar in L.R. had ik nog zoveel werk te verzetten dat ik daar wel 8 maanden voor nodig had.
    De Zusters Milka,Alice en Vanessa hadden daar het meeste mee te maken en ook mijn aangenomen dochter die weer terug gegaan is naar het bisdom Roemenia en daar haar eerste kind verwacht.
    Om dan toch eens buiten de deur te gaan heb ik GT ook enkele malen bezocht voor verjaardagen van SFL , Jack42 en Cupido mee te mogen vieren.
    Ook zuster Sandy GT (die vorig jaar winnares was van de beste zuster in de regio Duitsland) heb ik nog de zegen gegeven en haar van Gods lichaam laten proeven.
    In VV heb ik ook nog getracht om deze Judas kerk weer op de kaart te krijgen maar is helaas nog in het onreine gebleven.
    Nadat ik weer eens bij PHG ben gaan kijken omdat mijn aangenomen dochter een straf overplaatsing had in dit klooster heb ik haar er meteen weer uit gehaald en terug gebracht naar L.R.
    Maar Pater Jansen vond wel dat er in deze kapel weer wat werk was blijven liggen.
    Op het grote Kardinalen feest in LR zeer goed georganiseerd door Broeder Willem2 en Zuster Gaby
    pater Tiga en Misdadiger Big30 sorry misdienaar heb ik dan ook een groots feest meegemaakt met vele broeders.
    Zelfs Sinterklaas Broeder Jozef en onze Gestoorde pater Magnum die na een val van de trappen van Rome toch een andere kijk heeft op het leven waren vrij aktief.
    Broeder Sonny zorgde voor het engelen koor en muziek en Broeder PP heeft zich ontfermd in de poul met de kleinste engeltjes onder hen en heeft er enkele gedoopt.
    Broeders Bosco , Mj Salitos ,Rex,Timjava,De Souza hadden het best zwaar om de vele wijn en bieren naar zich toe te trekken.
    En andere beren ontfermden zich geruisloos achter in de kelders waaronder Broeders Badslippers, lustman,Espresso en Cupido die de zusters verwende met een nieuwe soort Lollie die pas in de 20e eeuw ontdekt is als de meest groeiende staaf van het bisdom.
    Ook Spaanse broeder Carpe Momentum was op zijn slippers naar Duitsland gewandelt en ook de Duitse Broeder Willy69 was aanwezig om de deelnemerslijst te ondertekenen.
    Belgische broeders waren er te veel om op te noemen maar wat heel jammer was dat Broeder ACe2 wat toch een van de grootste bisschoppen van Rome en omgeving is afwezig was.
    Ja deze a.s. Kardinaal ACE2 had een andere belangrijke ontmoeting met Broeders en Zusters.
    Na deze avond ben ik met mijn werk in PHG verder gegaan om daar de Roemeense Zusters wat bescherming en donaties te geven.
    Zusters Angelina en Andrea hadden mijn hulp na enkele weken niet meer nodig maar de nieuwe zusters Ola & Louana wilden graag alles van me aannemen.:wink:
    Ik heb dan ook voorgesteld om de Zusters Ola en louana te samen met Pater Jansen aan de Heilige staaf te laten likken wat ze gehoorzaam opvolgde.
    In November ben ik met Broeders Zedd en Sonny naar Spanje gegaan en opgevangen door Broeder carpe momentum wat was dat een hel van onhandelbare zusters.
    Op de tweede avond kwam plotseling als een engel uit de hemel vallen Broeder Picasso binnen en deed daar zijn rondes om de handen te schudden van de zusters en liet ook zijn lollie gebruiken.
    Broeder Zedd had een wonder ondekt door een bidprentje in een gleuf te stoppen en daardoor vele biljetten te mogen ontvangen die weer snel werden afgenomen door de zusters daar uit Roemenie.
    Ook Broeder Sonny bleek een jojo te zijn en zich als een Nono stuiterend door de kerk heen te laten dwalen.
    De Spaanse bisschop de heilige Carpe momentum had vele momenten voor de zusters boven deks maar hield erna dan als enige een gezonde avond aan over door op tijd naar zijn bed te gaan.
    Na twee dagen was Pater jansen dan ook als een versleten worm weer terug aan de reis terug.
    Ja Zuster Christine uit Roemenie had deze Broeder de hemel en aarde in 2uur laten zien.
    Op 17 dec was het tijd om mijn verjaardag te vieren en we hebben dat dan ook in de kapel van PHG gedaan
    Aanwezige broeders : Big30 ,Sonny Bosco,KaaJaa,Rex,Jackles,Nikxxx,Cupido,Badslippers ,Gondolas,Pistol.Pete, De Souza, Alabama,salitos,PH77,boy69,rmj,ein-steen,Patrick2010 Bonzo,triple2,Spinkx en ik dacht ook clubsport waren allemaal aanwezig.
    Broeders die zich hadden afgemeld ook vanwege het zeer slechte weer zoals Ace2,Zedd,Dalton,Stiffmaster ,Masseurke,expresso,Joopslim ,Bisschop Gijsen en ( MichelJ Die verkeerde uitnodiging had ) enz enz toch bedankt voor de reacties
    Daarna was het weer tijd tot vorige week om Zuster louana weer verder te helpen en hopen dat dezeZuster Louana Nr 1 in 2011 mij weer gaat bij staan met fijne avonden.
    Op dit moment ben ik uit de roulatie vanwege een mobiel probleempje.

Ik wens dan ook aan alle Beren,Bulls en zusters ook die ik vergeten ben een gelukkig en zalig nieuwjaar

Ook wil ik alle moderators bedanken die het mogenlijk hebben gemaakt om zoveel lol te maken in 2010
    Ook Willem2 voor zijn engelen geduld voor de af en toe moeilijke en rebelse Broeder jansen
    Ook Spanje bedankt en Phg,Gt,LR en alle thekes bedankt en SKW bedankt waaronder Nicolle en Nancy
    Ook thuis bedankt dat ik zoveel weg kan.

Volgend jaar zal ik minder aanwezig zijn Ik houd van Louana
    Laatst gewijzigd door Jansen; 31 december 2010 om 14:56

Last Online
    25 juli 2011 @ 19:32
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Amen......... collega Jansen !

Ik wens u ook een gezegende 2011 met veel gezondheid, vele erecties en nog meer zaadlozingen.
    Ga heen en vermenigvuldig U

Pax hominibus bonae voluntatis....
    voor de vrijgemaakt heidenen onder ons, DE BESTE WENSEN !

Bischop Gijsen

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bischop Gijsen Bekijk bericht
    Amen......... collega Jansen !

Ik wens u ook een gezegende 2011 met veel gezondheid, vele erecties en nog meer zaadlozingen.
    Ga heen en vermenigvuldig U

Pax hominibus bonae voluntatis....
    voor de vrijgemaakt heidenen onder ons, DE BESTE WENSEN !

Bischop Gijsen
    Bedankt Bisschop Gijsen zoals ik hier boven al schreef.
    en ik hoop ook dat Uw zonde vergeten kunnen worden.

Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

De beste wensen voor 2011!
    PLECAT

Regels voor berichten