Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 188
    Last Online
    Gisteren @ 00:31
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard rechtstreekse flits vanuit kamer 3

Alle plinten zijn er af, de matras ligt op zijn kop,de lichten hangen scheef de vuilnisbak steeks vol met condooms en ik kan niet veel meer dan wat onzin op het forum schrijven.

Er is een ruim ijsberenoverschot, qua damesaantal valt het voorlopig een beetje tegen (niet voor mij maar volgens De Sousa)

Heb oa volgende dames gespot:
    Isa Sofia Tania Katia Maggy Lin Kim Lulu Lara Franceska Andrea Lisa Florentina Karina Alexa Roxanna Ania Heidi Sharifa Denise (Ro) en natuurlijk ook mijn

Speciaal voor R7: hij moet zich geen zorgen maken om Jenny want die staat achter de bar

Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Speciaal voor R7: hij moet zich geen zorgen maken om Jenny want die staat achter de bar
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Alle plinten zijn er af, de matras ligt op zijn kop,de lichten hangen scheef de vuilnisbak steeks vol met condooms en ik kan niet veel meer dan wat onzin op het forum schrijven.

Er is een ruim ijsberenoverschot, qua damesaantal valt het voorlopig een beetje tegen (niet voor mij maar volgens De Sousa)

Heb oa volgende dames gespot:
    Isa Sofia Tania Katia Maggy Lin Kim Lulu Lara Franceska Andrea Lisa Florentina Karina Alexa Roxanna Ania Heidi Sharifa Denise (Ro) en natuurlijk ook mijn

Heb je die nieuwe Thaise ook gezien? Toppertje

Last Online
    2 maart 2018 @ 11:25
    Discussies
    2
    Thanks
    2

Idee

Is het in Golden Times ook nog leuk en gezellig als je pas laat in de avond aankomt? Volgende week vrijdag kom ik om 19u aan op Flughafen Düsseldorf. Ik wil dan na zeer lange tijd weer eens een club gaan bezoeken.

Als ik terug rij passeer ik op geringe afstand zowel Living Room als ook de Golden Times. Tussen deze 2 clubs twijfel ik als het om een bezoek gaat.

Ik weet dat Living Room op de vrijdag tot 03u open is en ik ben daar al eens geweest en dat was wel OK, maar dat was wel in 2009.

Dus mijn vraag is loont het de moeite om op een vrijdagavond naar de Golden Times te gaan ook al omdat deze club dan om 01u sluit. In Living Room zou ik al rond 20u kunnen zijn, ik denk in de Golden Times zo rond 20.30u en mijn vraag is loont dat nog wel de moeite of kan ik wellicht toch beter naar Living Room gaan?

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door albertde2de Bekijk bericht
    Ab@Cupido Even door jou geplaatste topic bekeken nu maar hopen dat ze er dinsdag is......zo te lezen lijkt ze op mijn buurmeisje ;oÞ
    Gekke is inderdaad dat ik al een keer een topic heb aangemaakt voor een lydia. Echter dat was niet deze. Ik zal dat meteen doen. De topic komt er aan!!!
    Gr.

Cupido

Last Online
    8 januari 2025 @ 15:32
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard Vrijdag GT

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toontje Bekijk bericht
    Is het in Golden Times ook nog leuk en gezellig als je pas laat in de avond aankomt? Volgende week vrijdag kom ik om 19u aan op Flughafen Düsseldorf. Ik wil dan na zeer lange tijd weer eens een club gaan bezoeken.

Als ik terug rij passeer ik op geringe afstand zowel Living Room als ook de Golden Times. Tussen deze 2 clubs twijfel ik als het om een bezoek gaat.

Ik weet dat Living Room op de vrijdag tot 03u open is en ik ben daar al eens geweest en dat was wel OK, maar dat was wel in 2009.

Dus mijn vraag is loont het de moeite om op een vrijdagavond naar de Golden Times te gaan ook al omdat deze club dan om 01u sluit. In Living Room zou ik al rond 20u kunnen zijn, ik denk in de Golden Times zo rond 20.30u en mijn vraag is loont dat nog wel de moeite of kan ik wellicht toch beter naar Living Room gaan?

Om 20.30 uur is er zeker nog genoeg vertier in GT, Toontje.Vrijdag is het altijd wel druk.Persoonlijk vind ik het leuker om tegen 16.30 te komen en lekker te relaxen, eten, etc . Maar dat lukt deze keer niet voor jou. je zult er meer vrouwen aantreffen dan in LR, maar ook veel meer beren.

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Donderdag 6 januari

Het mag algemeen bekend zijn dat ik een liefhebber ben van de Oosterse keuken. Af en toe een sateetje of een Thais poesje vind ik echt niet te versmaden. Bij de Oosterse keuken hoort ook een levensinstelling. Een instelling waar alles in evenwicht behoort te zijn oftewel alles moet in balans zijn. Die balans op het forum dreigde verstoord te raken toen Jansen, Raul7 en Badslippers het hadden over minderen. “Dan moeten anderen gaan meerderen” dacht ik, maar daarvan maakte niemand melding. Zo werd ik aan het begin van dit jaar toch een beetje onrustig. “Ik weet niet of ze een dergelijk evenwicht daarmee ook bedoelen?” zei mijn vrouw “Wat weet jij er nu van?” bromde ik. “Zei je iets schatje?” vroeg mijn vrouw. Ik kromp ineen en mompelde: “neeeeeeee” en ik keek schichtig naar de grond. Lachend gromde mijn vrouw: “Ik dacht even dat je een eigen mening kreeg. Hahaha.” Het werd tijd om snel naar mijn werk te gaan. Onderweg naar mijn kantoor maalde maar door mijn hoofd dat het evenwicht verstoord dreigde te raken. Nu sta ik bekend om mijn daadkracht en ik besloot in te grijpen. Ik spuwde in mijn handen en trapte op het gas en reed plankgas richting Duitsland. Als niemand iets doet, dan doe ik het zelf wel en dat was op donderdag 6 januari.
    De heenreis ging voorspoedig en al snel kwam ik bij Venlo. Ineens, tussen het telefoneren door, viel mij op dat ik in een redelijk besneeuwde omgeving reed. Van waar ik vandaan kwam was in de verste verte geen sneeuw of ijs meer te bespeuren. Op de radio hoorde ik dat in Duitsland een of andere alarmfase was ingegaan omdat door ijzel 2 cm. ijs op de wegen zou liggen. Zodra ik de grens overstak minderde ik gelijk vaart. Dat was eigenlijk een tegennatuurlijke reactie, want mijn voet had telkens de neiging meer op het gaspedaal te drukken. En zo arriveerde ik om 15.00u bij de Heidweg om het wankele evenwicht op het forum te herstellen.
    Zoals te verwachten was er geen parkeerplaatsje meer te vinden en ik reed de Heidweg helemaal af om tussen enkele auto’s mijn autootje in de bosrand te wurmen. Vandaar liep ik naar GT. Ik merkte dat de dooi in Duitsland nog niet was door gedrongen, want ik liep over een dikke ijsplaat en het was haast een wonder dat ik heelhuids aan kwam. Een auto die net na mij kwam had veel minder geluk. Ook hij was de doodlopende Heidweg afgereden, maar had moeten vaststellen dat sinds mijn komst het ook daar helemaal vol stond. In zijn achteruit reed hij voorzichtig terug, maar ergens ging het mis, want ineens zeilde de auto als het ware tegen een soort van betonnen plantenbak. Gelukkig was er alleen wat blikschade.

Ik begroette de bewaking en stapte vol goede moed GT binnen. Snel betaalde ik 50 euro en vloog met mijn badjas de kleedkamer in. Snel douchte ik mij en terwijl ik mij stond af te drogen kwam Thaise Nikkie met een handdoek om haar heen de kleedkamer binnen. Snel sloeg ik mijn handen voor mijn edele delen en keek haar geschokt aan. “Hihihi, funny man” giechelde ze. Ze liep door en stond met haar rug naar mij toe. Op mijn tenen liep ik naar haar toe en bedekte haar ogen, waarbij ik fluisterde: “this is no good place for a little girl” en weer giechelde ze lief. Ondertussen stond een klant ongeduldig te wachten met zijn centjes. Terwijl Nikkie de belangrijkste handeling van de dag uitvoerde deed ik mijn badjas om en liep richting barruimte. In de barruimte was het druk en dan vooral druk met ijsberen. Ik schat dat er 2 tot 3 keer zoveel mannen als vrouwen aanwezig waren. De mannen waren ook vooral met zichzelf bezig. Het schouwspel was wel grappig. De mannen zaten vooral in de banken en aan de bar en daarom heen zaten en of stonden de meisjes de mannen aan te gapen, wachtend op een stuk vlees dat in beweging kwam. Maar er kwam geen vlees in beweging. De eerste dames die ik sprak zuchtten dat er niet veel te verdienen viel.
    Ik stapte op Meylin af en gaf haar een zoen. Even praten wij bij over de feestdagen die voor mij nu gingen beginnen en ik wreef nog eens in mijn handen. Ik stond zo te wrijven toen ik bijna spontaan een erectie kreeg. Chantal uit de Dominicaanse Republiek kwam binnen. Deze donkere slanke parel met haar dunne ronde billetjes stapte op lange leren zwarte laarzen de barruimte binnen. Ik wist het zeker. Met haar zou ik trouwen en kinderen krijgen. Ineens hoorde ik gegiechel naast bij: “hihihi, dass ist ein schon madchen fur dich” riep Meylin. Ik keek vertwijfeld rond, waarop Meylin vervolgde: “nein dein freundin ist heute nicht hier” en ik wist dat ze Chrystelle bedoelde. Ondertussen voegde Nikkie zich bij ons. “Happy new year” zei ze vrolijk. Ik gaf haar 3 zoenen. “Nur drei” grapte Meylin waarschuwend. Tijdens dat gezoen kwam Lin voorbij lopen en ook zij wenste mij een goed 2011 toe, net als ik haar dat toe wenste. Ik kletste even wat met Lin toen ik vanuit mijn ooghoeken een mooi meisje met een Cleopatra kapsel zag zitten. “Die mag best grotere tieten hebben” was mijn eerste gedachte. Ik herkende haar van enkele maanden geleden uit VV toen ze daar (en blijkbaar in GT ook) Gulia heette. Met een brede glimlach keek ze mij aan. “Youuuuuuuu” riep ze, terwijl ze naar mij wees “what you do here?” Ik haalde mijn schouders op en wilde een stomme opmerking maken, waarbij ze haar hand tegen mijn gezicht hield en zei: “I see at your face that you want to make a joke. Like all the time” Gulia zat naast Elisia die ik ook gelukkig Nieuwjaar wenste. Elisia knikte verveeld van “ja” en toen zag ik pas dat ze haar handjes open hield. Snel pakte ik mijn blikje met pepermuntballetjes en Elisia deed er een greep uit. Ik keek naar Gulia die begon te lachen en zei: “You do that here also? Do they still make you horney?”.
    Ik zag op een krukje Gabriella uit Brazilie zitten. Ik liep op haar af en wenste haar al het goeds wat een man zich maar kan wensen. We begonnen een praatje en tijdens dat praatje zag ik Thaise Kim in de bank achter Gabriella zitten. Ik verontschuldigde mij en ging naast Kim zitten om ook haar een gelukkig Nieuwjaar te wensen.
    Later zou Gabriella naar mij toe komen om uitleg te vragen waarom ik naar Kim ging en wie die Kim dan wel niet mocht zijn.

Ik bestelde aan de bar wat te drinken en ik liep naar een kruk om rustig te zitten. I had a job to do en die job was het live-verslag. Terwijl ik zo druk bezig was zag ik een mooie verschijning naar de bar lopen en die verschijning luistert naar de naam Kiara. Mijn neefje Seqoya had mij al eens op haar gewezen en nu hij toch niet in de weg liep, kon ik eens echt kennis maken. Terwijl Kiara achter de bar iets te drinken voor zich zelf inschonk ging ik bij de ingang van de bar staan. Kiara liep vanachter de bar vandaan en ik stond in de weg (zoals wel vaker). “Aus welche traum kommst du?” vroeg ik. Ze wilde om mij heen lopen, maar ik zette een stap opzij. “I want attention” en met een vinger streelde ik haar mooie bruine gezicht. “jij weet toch dat ik Nederlands spreek” reageerde ze langzaam sprekend, waarna ze mij lachend opzij duwde. Ik keek haar even na en Kiara keek om en knipoogde. Ik wist dat zij de vrouw van mijn kinderen zou worden. Ik bedacht mij echter ineens dat ik dat bij Chantal ook al had gedacht. “Flinke alimentatie wordt dat” dacht ik verder. Mijn droom werd echter ruw verstoord doordat Kiara naar een man liep en hem paaide en even later liep ze weg voor een sleutel. “En ik dan?” dacht ik beteuterd. Teleurgesteld liep ik maar een rondje. Tijdens dat rondje kwam ik Thaise Kim weer tegen. Ook Kim wenste mij wederom het beste voor 2011. “Viele schone Thailanderinnen fur dich” kierde ze. “Wir sind auf dieselbe Wellenlänge” reageerde ik oprecht. Na een leuk gesprekje met Kim liep ik naar de kino waar het een drukke bedoeling was bij de ingang. Allerlei vrouwmensen vergrepen zich aan langs lopende ijsberen. Ik wurmde mij door de mensen massa heen en keek naar binnen. Binnen gebeurde in de eens zo shockerende kino niet zoveel. Ik draaide mij om en liep weer weg om tegen Gabriella uit Brazilie aan te lopen. Ze pakte mij vast en zei: “du bist von mir” Ik twijfelde even. Eigenlijk wilde ik graag met haar naar de kamer, maar ik twijfelde of ik haar wel als eerste zou willen nemen. Ze trok mij dicht tegen haar aan en ongemerkt vergrepen mijn handen zich aan haar mooie smalle ronde billetjes. Mijn penis stond gelijk keihard en dat voelde Gabriella ook. Ze dacht haar prooi binnen te hebben en dat had ze ook tot ze zei: “Komm wir machen spass mit meine freundin” Ik weet niet wie ze bedoelde maar het klonk mij iets te zakelijk en ik ontworstelde mij aan haar greep. Verbaast keek ze mij aan. Zelf was ik ook een beetje verbaasd dat ik zo standvastig was.
    In de barruimte ging ik rustig zitten en zag Thaise Nikky naar de kamer gaan. Binnen 20 minuten was ze terug. Ik zou graag positief over haar schrijven, maar ik zag later dat dat tempo zich herhaalde. Later vernam ik dat dat bij haar gebruikelijk is.
    Voor mij werd het eens tijd om van bil te gaan. Ik besloot dat het toch maar Gabriella moest worden, maar dan zonder vriendin. Of zou ik er toch maar eens een vriendin bij proberen? Ik liep maar weer een rondje (dat ik tot grote hilariteit van enkelen nog vaak zou herhalen) en kwam ineens Gabriella tegen met een handdoek met sleuteltje. Ook zag ik achter haar een man lopen. Ik zette voor de grap mijn handen in mijn zij, maar ik verwachtte geen reactie. Die kwam er wel. Gabriella kwam naar mij toe en gaf mij snel een zoen: “Ich komme schnell nach dir” Ze zei het niet zacht, waardoor haar klant het volgens mij zou moeten kunnen horen. Ze streelde nog even snel over mijn borst en verdween in de donkere leegte van GT. Ik besloot haar 20 minuten de tijd te geven.
    Dat kostte uiteindelijk nog best moeite, want binnen een kwartier was Kiara weer terug. Ze zwaaide naar mij en ik zwaaide terug. Even later stapte ze op mij af en pakte mijn hand: “blijf je de hele tijd naar mij kijken” “You make me shy” antwoordde ik. Ze gaf mij giechelend een klein duwtje. Ik keek haar aan en zag haar ronde, maar zeker mooie verschijning en haar stralende glimlach. Ik vergat Gabriella en nodigde Kiara uit voor een kamerbezoek:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...29&postcount=1

Na onze sessie ruimden wij de boel op toen ineens haar telefoon ging. Ze vroeg of het een probleem was dat ze de telefoon mocht opnemen. Dat vond ik geen probleem, al was ik niet van plan voor die tijd te betalen. Het gesprek duurde en duurde. Ze gaf mij een teken dat ik al kon gaan en dat ze later wel naar mij toe zou komen en zo verliet ik de kamer. Ik douchte mijzelf en ging in de barruimte wat drinken. Na een kwartier kwam ook de opgeschoonde en gedouchte Kiara naar mij toe: “Dankjewel je was echt goed” en ze gaf mij een zoen op mijn wang. Ik begreep de hint en ging het geld halen.
    Na het betalingsritueel zakte ik in op een bank. Het was nu 19.00u en het was aanzienlijk rustiger dan toen ik naar de kamer vertrok. Ik had al gezien dat het niet druk was in de tent waar het eten wordt geserveerd, dus of iedereen was weg of iedereen was op de kamer. Dat gaf mij de tijd om weer even met Kimmetje uit Thailand te praten. Veel tijd heb je daar vaak niet voor. Ze zit rustig op een krukje of op de leuning van een bank en kijkt wat voor zich uit. Ineens is er dan een viezerik en weg is Kimmetje (met die viezerik). Zo ook nu. Tijdens ons gesprek zag ik een dikke man naar Kim gluren. Ik kende mijn plaats en vertrok snel, zodat het tweetal ook snel kon kennismaken en vertrekken. Ik liep vervolgens maar verveeld wat rondjes waarop een Turks meisje (dat er trouwens lekker strak uit zag) zei: “kannst du nicht die gewunschte frau finden, hahaha.” Om niet teveel rondjes te lopen zat ik ook zo nu en dan op een krukje en maakte met wat mannen een praatje. Stoer vertelden ze over hun veroveringen en de spetterende orgasmes die daaruit volgden, waarbij ik toch meen te weten dat sommigen van hun veroveringen nu niet echt bekend staan om hun super service. “Ze overdrijven nog meer dan ik” dacht ik. En dan overdrijf je toch echt veel.
    Even leek ik in te dutten (en dat in een bordeel met 60 naakte vrouwen). Ik schrok dan ook toen dat lekkere ding uit de Dominicaanse Republiek met de naam Chantal voor mij stond. “Do you have some of your lustballs for me?” vroeg ze. Ze leek mij de geschikte kandidaat voor een tweede ronde.
    Terwijl ik aan de bar zat te drinken zag ik een voor mij nieuwe latina rond lopen. Niet echt heel jong en strak, maar goed genoeg om kennis te maken. Ze zag mij natuurlijk gluren en na een paar minuutjes stapte ze op mij af. Ze stelde zich voor als Jessy uit Cuba. Ondanks dat ik de laatste tijd best wel op latinas ben gesteld wist Jessy nog niet gelijk mijn interesse te wekken. Ik vroeg zakelijk als ik kan zijn of ze goed op de kamer was. “Me?” reageerde ze “He he, I come from Cuba. ” vervolgde ze lachend, alsof dat garant zou staan voor hoge kwaliteit.. Ik beschouwde dat maar als een “ja” op mijn vraag. Ik hapte echter niet toe, waardoor ook de interesse van Jessy wat verdween. Ze gaf mij een zoentje en zei dat als ik trek had, mij maar moest melden. “You allready leave me?” pruimde ik. Even wist Jessy zich geen houding te geven. Ik stelde haar gerust dat ze kon gaan doen wat ze wilde. Ik besloot te kiezen tussen Chantal en Gabriella. Beiden donker en slank. De ene nog voor mij onbekend en de andere een zekerheidje. Ik zat een beetje te denken toen ik 2 griekse sletjes zag binnen paraderen. Oorlogzuchtig keken ze rond, terwijl ze verder liepen. Geen man zou die avond nog veilig zijn. Beiden waren/zijn de favorietjes van SFL. Ik lette even niet op en ik meende dat Eleni mijn buurman vastpakte. Ik vond dat wel grappig, waardoor ik niet in de gaten kreeg dat de andere mij vast pakte. Ze pakte mij van achteren vast en legde haar handen op mijn borst. Ze gaf mij een zoen in de nek en vroeg: “Is this your First time here?” Van schrik tuimelde ik van mijn kruk af. “First time here?” stamelde ik. Het was al weer lang geleden dat een dame uit GT mij voor een hapklaar groentje aanzag. Even was ik beledigd, maar dacht daarna al weer snel “waarom eigenlijk?” Dat ontging de griekse vamp van SFL allemaal en ze begon mij op te geilen. Ik verweerde mij, maar de dame wilde mij overtuigen dat ze erg goed was. “I know” zei ik “How do you know?” vroeg ze verbaasd. “I am a friend of SFL” waarna de griekse een stap achteruit deed en mij aankeek en deed alsof ze mij herkende. Dat leek mij onwaarschijnlijk. “SFL is a good man. Say him hello and wish him all the best from me” zei ze, waarna ze snel vertrok. “Je hoeft alleen de naam van SFL te noemen en de meisjes rennen van schrik weg. Handig.” dacht ik.

Ik liep maar weer eens een rondje. Ik sloeg de aanbiedingen van Jessy en nog wat andere dames af. Met het afslaan van de verleidelijk Nicolle/Michelle had ik wat meer moeite. Snel ontwaarde ik Meylin en Nikkie bij de danspaal en ik ging bij hen staan. Meylin ging wat te drinken halen en Nikkie zat in een bankje, terwijl ik er maar wat bij stond. Ik draaide mij naar Nikkie en zei: “I only stand here so I can look at your beautiful body” Verlegen draaide Nikkie weg, waarbij ze ook zal hebben gedacht: “wanneer gaat hij een keer iets betalen?” Samen met mijn Thaise meisjes ging ik in de bank zitten en wij kletsten wat. Eigenlijk wilde ze naar huis, maar ze waren te laat begonnen. “I go help you” riep ik stoer en ik stond op en spuwde in mijn handen en rolde mijn mouwen op. Met grote stappen stapte ik richting balie en ik hoorde Nikkie nog aan Meylin iets in het Thais vragen, waarvan ik veronderstel dat ze zich afvroeg of ik daadwerkelijk iets ging doen. Dat had natuurlijk geen enkele zin. Ik kreeg ook mijn zin niet en ik besloot ook niet aan te dringen. Met gebogen schouders liep ik terug naar de barruimte, waar vlak bij de ingang de Thaise meisjes vol verwachting op mijn resultaten aan het wachten waren. Op deze manier zou ik wel een erg grote loser zijn. Ik zette een stap in de barruimte en deed net alsof ik de barruimte in werd gegooid en met een flinke snoekduik belandde ik voor de voeten van de Thaise dames. Meylin zuchtte eens diep, waarop ik zei: “Du machst “poehhhhh” genau wie du fertig kommst bei mir” en ik kreeg een schop tegen mijn ribben. Nikkie giechelde: “Hihihi, you are just playing that they throw you away in bar” “Just playing?” mopperde ik en met mijn hand wreef ik over mijn onderrug. “I think I need massage” klaagde ik, waarop ik door 4 thaise handen op de bank werd getrokken en heerlijk werd gekneed. “Don’t stop. Nicht stoppen” kierde ik van plezier.
    Ik wilde opstaan om mijn schatjes ook te kunnen laten werken, maar bij die woorden trokken mijn meisjes een vies gezicht. “Please stay and make jokes” vroeg Nikkie. En zo bleef ik een hele tijd bij de Thaise dames. Daardoor vloog de tijd voorbij en misschien werd het zelfs te laat om nog een sessie te hebben. Ik besloot toch maar even rond te kijken. Ik wilde weglopen, maar werd vast geklampt door Kiara: “Jij bent altijd maar grapjes aan het maken, schatje” “Kun je dat laatste woord wat harder zeggen?” vroeg ik “dan horen ze het op het forum ook” Kiara stond er een beetje lusteloos bij en op de lustwenken van een wat oudere man reageerde ze niet. “Even geen zin. Ik ben moe van jou, hihihi” mopperde ze en ze greep mij vast om wat te knuffelen. Na het knuffelen liep ik maar weer verder en liep tegen Ely aan: “Hi Herculesssss” riep ze. Uit een soort van automatisme liet ik Ely mijn biceps voelen waarop ze die van haar liet zien. “OK OK OK” zei ik “Ich soll mehr trainen” .
    Ondertussen was het weer een stuk drukker geworden in de bar. In tegenstelling tot anders waren er deze dag geen wachttijden en ook de normaal zo ophitsende muziek leek wat minder stampend.
    Ik stond tegen de bar aan en de felblonde Paula liep voorbij. “Hi Paula” riep ik. Paula draaide zich om en keek mij aan. Ze gaf mij een zoen en legde haar mooie hand op mijn borst: “Do you have bonbon for me?” vroeg ze. Ik opende het blikke doosje en liet haar de laatste 5 pepermuntballetjes zien (ja de zaken gingen die avond goed). “You can have them all” zei ik gul, waarop het gezicht van Paula opklaarde. “I save them for you” vervolgde ik “For meeeee???” vroeg Paula en ik knikte van “ja”. “Many girls and some men wanted to have those pills but I not give. I fight with my life to protect the last pills for you” Vertederd keek Paula mij aan en kuste mij wederom en zei: “you are sweet” en ze liep door, recht op een slachtoffer af die zich 5 minuten laten glunderend zou laten slachtofferen.

Voor mij was het genoeg geweest. Ik besloot naar huis te gaan. Ik nam afscheid van Gabriella die pruilde dat wij niet naar de kamer waren gegaan. “Dan moet je de aankoop van die gouden horloge maar een week uitstellen” dacht ik. In de kino trof ik Kimmetje aan die verveeld op een bed lag. Ik ging, tegen mijn gewoonte in, naast haar liggen om afscheid te nemen. Het had niet veel gescheeld of ze had mij verschalkt. Daarna liep ik naar Meylin en Nikkie en ook van hen nam ik afscheid. “Es soll langweilig werden” bromde Meylin.
    Snel kleedde ik mij aan en met gezwinde spoed verliet ik GT, na ontvangst van een kortingskaartje. Ik liep de Heidweg af, waar het ijs nu grotendeels was gesmolten. Ik stapte met natte schoenen in en mijn auto en vanuit het bos klonk het melodramatische geluid van een mondharmonica. Ik drukte op mijn gaspedaal en reed voorzichtig de Heidweg uit, waarbij ik uiteraard even naar de bewaking zwaaide. Eenmaal op de weg richting snelweg drukte ik pas goed op mijn gaspedaal en schuurde weg richting horizon, onder het melodramatische geluid van een mondharmonica, terwijl ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far, far away……………………….”

Last Online
    Gisteren @ 00:31
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Heb je die nieuwe Thaise ook gezien? Toppertje
    Heb ik niet gezien. Kan nog wel een paar namen toevoegen van dames die er gisteren waren: Martha Monica Paula Sonja Victoria

Het zag er erg wit uit in GT gisteren. Schat dat er zo een 50-tal dames waren, wat toch erg magertjes is voor een zaterdag.

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard Golden Time op 8 januari 2010

Zeer weledelgeleerde forumleden,

Het is een mooie dag vandaag. Ik schrijf dit bericht nu vanuit een zonnig Haarlem. Buiten is het 6 graden en binnen 20 graden.

Gister was ik in Golden Time. Het viel gister een beetje tegen wat betreft vrouwen. Ik schat dat er zo'n 50 vrouwen waren, maar tussen 23:00 en 02:00 uur was het aantal vrouwen sterk teruggelopen. Op bepaalde momenten zag je alleen maar mannen en niet alle kamers waren bezet. Dus ik kan alleen maar concluderen dat een aantal vrouwen vroeger naar huis zijn gegaan.

Helaas heb ik Elisabeth en Nani niet gezien, maar gelukkig wel Chanti (Duitse). Dit is een zeer mooie blondine, 180 cm lang, mooie cup B borsten, en een mooi vrouwelijk zandloperfiguur. Maar voordat ik op de kamer ging, wilde ik eerst even goddelijk dineren. Zoals gewoonlijk waren er veel stamgasten, dus je kunt altijd even aanschuifen en samen goddelijk dineren. Ik trof ButtinSky tijdens het eten en nog wat andere gasten.

Ilovethaigirls liep ook in dah club rond en we hadden elkaar nog even gegroet. Dah Sousa was ook aanwezig, maar had zich redelijk ingehouden wat betreft het bier. Na het eten zag ik Chanti zitten en toen vroeg ik of ze tijd had, maar ze zei dat ze op een klant zat te wachten die was gaan douchen. Ze vroeg me even een half uur te wachten. Nadat ze terug was, zijn we dan op de kamer gegaan. Zoals gewoonlijk was het een prima sessie. Een mooie en lieve vrouw, die graag een goede service biedt.

Daarna ben ik in de sauna gegaan en heb het daar 5 minuten uitgehouden. Ik vond hem erg heet, maar het is ook niet verstandig om na een sessie in de sauna te gaan. Na het douchen heb ik voor de verandering maar eens een cola en espresso besteld. Daarna nog een bordje soep gegeten. De soep was erg lekker. Een soort groentensoep met vlees.

Ik zag Amelia zitten. Ik vind het een plaatje om te zien. Ze lijkt een beetje op de pornoster Rita Faltoyano. Dan zag ik links van mij een andere vrouw zitten. Ze had een beetje het figuur van Elisabeth met grote borsten, alleen zijn die van Elisabeth veel mooier. Ze heette Olivia (Tunesie). Ik was naast haar gaan zitten en vroeg of we op de kamer konden gaan, waarop ze de sleutel ging halen. Dah Sousa vond haar porno uitstralen, en dat was ook zo, het was een prima sessie.

Later op de avond ben ik nog een keer met Chanti op de kamer geweest en dan liep de dag op zijn eind. Het was tijd om weer naar huis te gaan. Tot de volgende keer maar weer.

Bergm550

Last Online
    17 juni 2019 @ 17:06
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Zeer weledelgeleerde forumleden,

Het is een mooie dag vandaag. Ik schrijf dit bericht nu vanuit een zonnig Haarlem. Buiten is het 6 graden en binnen 20 graden.
    Wat een mooie stad dat Haarlem.....en wat is GT een pokke eind rijden.
    Misschien lastig om je bekend te maken ;o)
    Maar carpoolen is een idee.
    Net terug van heerlijke zondagmiddag borrel in het Haarlemse uitgaansleven.
    Morgen nog wat werk en dinsdag richting GT met 2vrienden...daarna weer op dit forum schrijven hoe leuk (of niet) het was.

Grappig al die Haarlemmers in GT...moeten we misschien hier een GT oprichten?
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

@Cupido super ik heb nog 1 dag om de topic van Lydia te krijgen...ich bin gespant zouden de duitsers zeggen

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door albertde2de Bekijk bericht
    Grappig al die Haarlemmers in GT...moeten we misschien hier een GT oprichten?
    Ja, dat zou geweldig zijn om een GT te hebben in Haarlem. Dat lijkt me zo gezellig om na kantoortijd in GT te genieten. Maar een saunaclub in Haarlem of Amsterdam zal wel nooit gebeuren, want er zijn al zoveel ramen en clubs gesloten.

Het is wel vreemd eigenlijk, want er zijn wel heel veel gay-sauna's in Amsterdam. Daarnaast hebben we in Santpoort ook een openbare sauna "Ridderode" (www.saunaridderrode.nl/index2.html). Dus de faciliteiten zijn er.

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Daarnaast hebben we in Santpoort ook een openbare sauna "Ridderode" (www.saunaridderrode.nl/index2.html). Dus de faciliteiten zijn er.
    Ik ben nog nooit in deze sauna geweest....maar.....als Haarlemmer ken ik het wel, een paar mooie vrouwen ala GT erbij en klaar is kees.....eigelijk is het simpel.
    Ben je toevallig dinsdag in GT??...drinken we eem biertje (Jopen) of een wijn..ook goed
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 januari 2011 om 01:31

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Wat te doen op een mooie zondag met een fikse kater?naar gt uiteraard daar voelt elke kater zich thuis.
    De parkeersituatie deed het ernstigste vermoeden maar na enkele minuten wachten kreeg ik netjes een plaatsje.
    Binnen was het relaxed druk,het damesaanbod was wat minder als normaal maar voor mij geen enkel probleem.
    Heb super gekamerd met asia na haar 10 maanden afwezigheid.
    Hierna prima gegeten en wat warsteiners genuttigd.
    Later nog goed gekamerd met sherin uit het voormalig joegoslavia,poolse yvonne (die met de pruik) en als afsluiter met meggy.
    Top dag gehad in gt!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Last Online
    13 mei 2024 @ 22:52
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Standaard

Zal binnen kort eens een kijkje nemen in deze Sauna, als ik al die verhalen hier lees denk ik dat ik een goed gevulde portemonnee mee moet nemen zal ik aan 250 euro genoeg hebben?

Ok komen er nog kosten bij als je de dame een drankje aanbied?
    Verandering van Spijs doet eten

Last Online
    Vandaag @ 00:22
    Discussies
    15
    Thanks
    6

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geschoren Bekijk bericht
    .. zal ik aan 250 euro genoeg hebben?
    Ligt een beetje aan jezelf, aan hoe geil je bent, hoe vaak je op de kamer gaat en of je van extra's houdt.
    Voor E250, heb je de entree & 2 sessies van 1 uur incl FT.
    Je kan ook 4x een half uur gaan zonder extra's.
    In het extreme geval kun je het ook in 1 sessie van 1 uur opmaken, wel E100 p.u. dame, incl AV en 2xFT.

Alle drank in GT is gratis, dus dames wat te drinken geven hoeft niet, ze pakken het zelf achter de bar
    FT-beer!

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Zal binnen kort eens een kijkje nemen in deze Sauna, als ik al die verhalen hier lees denk ik dat ik een goed gevulde portemonnee mee moet nemen zal ik aan 250 euro genoeg hebben?

Er komen alleen kosten bij als je de dame jou drankje aanbied...
    Maar pas op ze slikken het meestal nog geen eens door

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Er komen alleen kosten bij als je de dame jou drankje aanbied...
    Maar pas op ze slikken het meestal nog geen eens door
    Dat klopt. Ze drinken geen alcohol, want ze zijn aan het werk. Mannen die zonodig vrouwen drankjes willen aanbieden, moeten gewoon naar een cafe gaan, en niet naar een bordeel/saunaclub.

Last Online
    13 mei 2024 @ 22:52
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Standaard

Heren dank voor jullie reacties het zal dan wel 4 keer een half uur worden zo heb je de meeste meiden voor het geld toch.

Nog een vraagje, zijn de kamers afgesloten of kan iedereen mee genieten en mee doen?
    Verandering van Spijs doet eten

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

een vraagje, zijn de kamers afgesloten of kan iedereen mee genieten en mee doen?
    De kamers en de hutjes zijn afgesloten met een deur die op slot kan. Alleen in de kino ( bioscoop ) kan je openbare sex bedrijfen met dame van je keuze. Niet alle dames staan daar voor open.

Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Donderdagavond, 6 januari, Golden Time

Ja mensen, ondanks de drukke juryverplichtingen toch een verslag van mijn bezoek aan "Golden Time". Iets met "Noblesse Oblige" of zoiets. Daar gaat-ie dan . . .

Dankzij een wedstrijd getiteld "The Final Countdown 2010" win ik een felbegeerde vrijkaart. Wat die wedstrijd nou eigenlijk om het lijf had is voor mij tot op de dag van vandaag een raadsel. Het had iets met schrijven te maken. Je gaat naar een saunaclub, daar beleef je wat avonturen waar menigeen rooie oren van krijgt. Wij krijgen daar een rooie knuppel van. Je schrijft daarover en je dikt flink aan. Dat vinden ijsberen leuk vooral als je hun naam in je verhaal opneemt dan gaan ze jouw verhaal nomineren als ware het een regelrechte "Page Turner". Dan win je een neukkaart en dan kun je weer opnieuw in de pen klimmen. Voor mij is het niet meer als wat stront tegen de muur smijten. Daar blijft ook altijd wat van hangen!

Een wedstrijd dus, georganiseerd door professor in de kwantummechanica Ace2. DE ijsbeer waar de dames een vochtig kruis van krijgen alleen al bij het horen van zijn naam. Kun je nagaan welke sluizen er open gaan als hij zijn pepermuntrol tevoorschijn haalt en er mee in het rond zwaait. Als de dames tenslotte op zijn mondharmonica mogen Blasen gaat het dak er helemaal af. Een wedstrijd dus waar allerlei complexe berekeningen aan ten grondslag liggen om de winnaar te bepalen. Dezelfde berekeningen die tijdens het pijpen of neuken door menig ijsberenhoofd zullen flitsen om een te snel aandringend orgasme de kop in te drukken. Deze vrijkaart zal mij een prettig weerzien bezorgen met een dame die mijn bloed een paar maanden geleden wel kon drinken omdat ik haar "Bedroog" en links liet liggen.

"AUB Uitprinten en meenemen". Ook nu staat die tekst op mijn digitale vrijkaart. Maar ik heb geen printer en dat zorgt altijd weer voor hachelijke situaties. Immers, op mijn werk staat een mooie kleuren laserprinter in een openbare ruimte, voor iedereen vrij toegankelijk. Eerst even naar de site van de ijsberen surfen en mijn privéberichten openen. Rechtsklikken en kiezen voor "Afdrukken". Ik hoop dan altijd maar dat er geen alert loggende en trackende systeembeheerder aan het werk is die bij het zien van www.ijsberenforum.com een lampje gaat branden. Gauw naar de "printer" lopen en mijn vrijkaart ligt al glimmend te wachten, denk ik! Dat gaat altijd zonder problemen maar deze keer staat de kantine juffrouw met MIJN vrijkaart in haar handen en bestudeert deze van A tot Z. Terwijl ze haar breipatronen heeft uitgeprint, krijst ze, nieuwsgierig als ze is, in mijn oor: "Kijk eens hier wat een merkwaardig velletje papier. Moet je lezen "Gefeliciteerd...Gratuliere met deze vrijkaart van Golden Time. Jouw nummer is DEC GT 12.1213 Badslippers". Wat zou dat betekenen? . Ik gris mijn kleinood uit haar grijpgrage klauwen en zeg: "oh, dat is een vrijkaart voor een bingoavond en op dit nummer is al een kleine prijs gevallen. Kijk maar, "Badslippers". Handig niet!". Gauw wegwezen voordat mijn reputatie aan flarden wordt gescheurd als het vel van een Bambihertje.

Nou is mijn clubbezoek niet echt een geheim. Sterker nog, mijn vrienden en ook collega's zijn zeer nieuwsgierig naar de "Badjassen" in die voor hun volstrekt magische en geheimzinnige oorden des verderfs die men saunaclubs noemt. Wat me opvalt is dat vooral de vrouwen een niet te stuiten drang aan de dag leggen om tot in detail naar mijn smakelijke en erotiserende verhalen te hengelen. Zadelt Ace2 de dames in de club op met een nat poesje, ik heb na het openbaren van een mijner vertellingen menig vrouwelijk collega soppend naar het toilet zien rennen omdat het geil het dichtbegroeide plantsoen tussen haar benen dreigde te verstikken. Maar om nou pontifikaal dit soort smeerlapperij te delen met juist een kantinedame die het verspreiden van roddel en achterklap tot het hoogste goed heeft verheven, gaat me toch wat ver. Van de andere kant heeft het ook wel iets om gewoon te zeggen: "Dat is een neukkaart die mij gratis entree verschaft in de grootste Fuckfactory van Nord Rhein Westfalen. Daar ga ik morgen heen om me helemaal suf te neuken. Misschien zie ik je man ook nog!" Wat zou dat voor een reactie geven? Voor mij waarschijnlijk acuut ontslag.

Maar goed, het is donderdagavond en om een uur of acht 's avonds zit mijn dienst er op en ik besluit om tegelijk door te kachelen naar "Golden Time". Nu ik de laatste tijd wat aan het minderen ben met clubbezoek én omdat het ook een poosje geleden is dat ik "Golden Time" had bezocht, heb ik weer wat van die spanning in mijn lijf die ik voelde toen ik de eerste maal een club bezocht. Ook deze dag is het blik op de parkeerplaatsen niet te tellen. Gelukkig wenkt de vriendelijk parkeerplaatswachter die ook weleens de "Hummer" bestuurt. Er is wonder boven wonder een plaats vrij vlak bij de getraliede deur. Altijd eerst douchen en opfrissen. Naast mij staat een dik zwijn, type "Klokkenluider van de Notre Dame" zich het zwerfvuil en de zweetstank uit de naad te schrobben. Ik sta er altijd weer van te kijken hoeveel vuiligheid en tinnef er zich gedurende de dag op een mannenlichaam verzamelt. Zo gauw een dame haar kut in de strijd gooit is mijn aandacht vliegensvlug gewekt maar als zo'n behaarde aap het onkruid om zijn vuurtoren staat te wieden dan gaat in mijn vuurtoren het licht definitief uit en laat hij de kop hangen. Er hangen deze avond sowieso teveel snoevers in het meubilair die graag flaneren met zegelring, proletenketting, mobieltje en vooral slechte smaak.

Fris en fruitig betreed ik het walhalla der jubelende lichamen en loop tegelijk tegen de mokkeltjes Eleni/Rebecca die altijd weer een geil koppeltje vormen. Eleni is het speeltje van de Master-Bull en ze draagt witte kaplaarzen tot boven de knie die haar een hoerige uitstraling geven. Ze vraagt hoopvol: "Where's my friend. Didn't you bring him along?" "He's fighting his ass off in a faraway country so he can save his money and his cum just for you." "I miss him so much. Give him my kind regards en kisses". Dat eerste wil ik best doen. Bij deze dus. Maar dat tweede mag ze zelf doen want het halve forum denkt sowieso al dat wij lid van het bruinwerkersgilde zijn nadat we elkaars reet likten tijdens "The Final Countdown". Tegelijkertijd breng ik de vriendelijke groeten van mijn kameraad over. Met haar vriendinnetje Rebecca heb ik de vorige keer al gekamerd en dat was een redelijke sessie. Ze laat haar pruim gewillig beffen die daarbij razendsnel op de juiste vochtigheidsgraad komt zodat de gelfles in haar tas kan blijven. Dit beleefdheidspraatje is van korte duur omdat de dames aanvoelen dat een trio er niet in zit.

Ze lopen vlug door en daar bonkt, hoe kan het anders, mijn Poolse vriendin, met de Nederlandse woordenschat van een Turkse bootwerker, tegen mijn kont. "Ahhhhhhh, lekkhurrrrr verkrachtennnnn" hoor ik Sonja in mijn oor kreunen. Ik hoef me nog niet eens om te draaien om te weten dat hier het alles verslindende "Het Zwarte Gat" van "GT" haar opwachting maakt om mij met huid en haar te verslinden. Hou een lap vlees voor haar neus en je ziet het nooit meer terug. Nadrukkelijk duwt ze haar klamvochtige bekken tegen mijn achterwerk en voel ik haar hand onder mijn badjas schieten om al grabbelend op zoek te gaan naar mijn leuter. Ik ben er al zo aan gewend geraak dat ik gewoon naar de bar loop en een water bestel terwijl er achter me klinkt: "Lekkurrr kontjuh neukuhhhhh, steek je loel in me kontje, Fliegende Hollander". Ik vraag haar of er soms asperges uit haar Poolse reet groeien want dan kunnen we inderdaad beginnen met steken! Deze wandelende spermaput schaamt zich nergens voor en nadat ze me heeft getracteerd op wat vunzige verhalen, wens ik haar veel plezier met haar volgende jachttrofee. Lachend loopt ze verder en zegt: "Wir sehen uns später". "Na klar", roep ik haar na "Das neue Jahr hat ja angefangen und wir ficken einmahl im Jahr. Das habe ich dich doch versprochen". Wat een wijf, net de tram van Amsterdam, wie heeft er nou niet ingezeten!

Terwijl ik op een kruk aan de bar mijn water drink, voel ik een paar ogen naar me spieden. Ik draai mijn hoofd licht naar de hoek van de "T-Splitsing" en ze blijven steken in de starende ogen van Bulgaarse Victoria die me recht aan kijkt. Mijn hart slaat over want deze vrouw had ik nog niet terugverwacht en ons afscheid van een poos geleden was verre van optimaal. In een notedop: We vonden (vinden) elkaar erg leuk. Maar de val van de "Eenzijdige verliefdheid" dreigde en nu kon ik al die adviezen van mijn mede ijsberen in de wind slaan of in de praktijk brengen. Dus ik gaf haar aan (voorlopig) niet meer met haar te kameren. Daar was zij (en ik ook) teleurgesteld over maar ik hield woord en neukte ondertussen andere dames en zij zag dat met een getergde blik aan. Als we elkaar tegen het lijf liepen, kreeg ik een vernietigende blik en een snauw: "Warum fickst du andere Frauen und nicht mehr mit mir?". Daar zou ik het standaard antwoord op kunnen geven: "Ich ficke mit wen ich will, du scheinheiliges Luder" maar van de regels van Ace2 heb ik geleerd, blijf altijd cool, relaxed en geef rustig antwoord. Dat verwachten de vrouwen niet. Dus zei ik dan: "Ich mag dich sehr Victoria und wir werden noch sicherlich mahl aufs Zimmer gehen." En verdraaid het werkte. Ze ontdooide dan wat, we gaven elkaar een zoen en gingen ieders weegs. Ik wist ook dat dit een vrouw is die met menig ijsbeer al op vakantie is geweest of privétijd heeft doorgebracht. Het gevaar om in haar netten verstrikt te raken zou dus groot kunnen zijn.

Nu zit ik twijfelend aan de bar. Met Victoria heb ik een prachtige zomer gehad en het toppunt was, de dag dat wij de liefde bedreven toen Nederlandse ijsberen hun eigen orgasme beleefden op het moment dat Wesley Sneijder Nederland naar de halve finale van het WK kopte ten koste van Brazilë. Wat moet ik doen? Gewoon gevoel volgen. Even probeert de kleine dame met het donkere pagekapsel en de dikke tieten mij nog te strikken door haar naakte kut tegen mijn been te rijden. Ik voel dat de ontharingsmaffia ook hier al heeft toegeslagen en ik wuif haar weg met de woorden: "I have already an appointment".

Terwijl ik Victoria's kant op loop, blijven we voortdurend oogcontact houden en ik zie haar gezicht ontspannen, er verschijnt een verlegen glimlach en ik zie een paar fonkelende ogen. Kleiner wordt de afstand en ze strekt haar armen uit. Ik bekijk haar van top tot teen. Ze ziet er goed uit, perfecte lichaamsvormen, mooi afgekleed in haar donkere lingeriesetje. We omhelzen en ik voel haar stevige siliconen borsten. Ik vraag me af hoe die er oorspronkelijk uit hebben gezien. Ze blaast zachtjes in mijn oor met de precisie van een schot hagel en zegt: "Ich habe dich so vermisst meine mafkees!". Ik wil me niet het hoofd breken over hoe vaak en tegen hoeveel ijsberen ze dat al gezegd heeft en geniet van dit moment. Ze laat me niet los, knuffelt en kust gepassioneerd "Lipsvach mi mnogo!", komt er nogmaals over haar lippen. Ik voel wat hier vaak als "dodelijk" beschreven wordt: sympathie, warmte, genegenheid maar ook het gevoel waar het eigenlijk om zou moeten draaien: opgewondenheid, seks, geilheid die zich manifesteert in de vorm van een kloppende lul. Wij staan onstrategisch op dat drukke kruispunt en terwijl het geduw van de ons omringende ijsberen aandringt en de meur van de ondeugdelijk gewassen reetspleten de omgeving verpest zegt ze lief: "Las uns hier weggehen und eine ruhige lage suchen. Wir haben zu viel zu reden". Hand in hand wandelen we naar het "Wellness" gedeelte en we duiken in het vod dat lijkt op een aftands Berbertentje naast de sauna.

De eerste vijf minuten spreken we amper en wordt er alleen maar getongzoend, weer geknuffeld, gevoeld, geknepen, gestreken. De woorden die we elkaar toe fluisteren en toe hijgen zijn zo zoetgevooisd dat het glazuur zowat van mijn tanden springt. We staan beiden in vuur en vlam. Hoe gaan we dit blussen? Niet dus. Het wordt alleen maar heter. Haar been schuift tussen mijn benen zodat we geschaard liggen. Ze rijdt zachtjes en langzaam tegen mijn lul waardoor het voorvocht de badhanddoek al vervuild terwijl mijn been tegen haar vochtige streek, verpakt in een Björn Borg slipje, schuurt en ze zachtjes kreunt. "Warum habe ich dich so vermisst?" vraagt ze weer. "Dass weiss ich nicht Schatz aber wenn seks Liebe wird" zeg ik, "ist es Zeit um ab zu hauen". Ik had ook kunnen zeggen: "Du hasst mich nicht vermisst aber meine Euro's". Dat is wellicht de waarheid maar die harde conclusie komt niet over mijn lippen en wil ik ook even niet onder ogen zien. We kunnen niet van elkaar afblijven en ondanks de geile spanning die tussen ons heerst heb ik niet het gevoel of de gedachte van: "Zo dadelijk ga ik je helemaal suf neuken en mij een superorgasme bezorgen."

De sleutelvraag komt van mijn kant en we belanden op de meest verstikkende kamer van "GT". Kamer 4. Geen ramen, heet en zweterig. Een kamer waarbij de cellen van Guantánamo Bay 4 op luxe Penthouses lijken. We staan bij het bed en kussen en strelen opnieuw. Ik leun tegen haar brede heupen en friemel aan haar BH-sluiting maar door de pech met twee linkerhanden geboren te zijn, blijft het bij gestuntel. Victoria laat sensueel het bovenstuk van haar af glijden en verlost me van de badhanddoek. Ik moet haar nog steeds leren wat voorspel is want ze gaat op bed zitten en neemt mijn trillende zwenkstaaf in de mond en begint gulzig te pijpen. Hier is de slet aan het werk die ik niet aan het werk wil zien en na een minuut of zo, trek ik terug en zeg: "Entspann dich Mahl". Ik dirigeer haar op haar buik, pak de Niveafles en spuit een kwak in mijn hand die ik vervolgens over haar rug verdeel. Ze ontspant maar opeens zegt ze: "Ich habe angst wenn ich den richtigen Mann treffe ich mich auch wie eine Hure benehme durch im gleich zu blasen und das er das merkt." Ik stel haar gerust dat ze het onderscheid wel kan maken tussen werk en privé en als het de juiste man is, hij dat kan "handelen".

Wij liggen twee uur op de kamer en er passeert veel gevoeligheden die hier verder geen functie hebben. Ik neem ook aan dat de meeste beren allang hebben afgehaakt. Voor degene die nog met de moed der wanhoop doorlezen heb ik wellicht een ontnuchterende mededeling. Wij hebben louter soft seks. Even dreigt het bij haar tot een hoogtepunt te komen als ik haar langdurig bef. Het lijkt wel of ze zich schaamt voor dit controleverlies en duwt al kreunend vlug mijn hoofd uit haar paradijselijke schaamstreek. Want ik kan niet anders zeggen, deze vrouw heeft een heel mooi kutje. Opnieuw pijpt ze me nat, gulzig en met overgave maar ook ik wil op mijn beurt mijn zilte sperma niet in haar bek spuiten. "Ich will nur van dir und deinen körper geniesen", zeg ik en ik schuif haar van me af. "Mach ich etwas nicht gut, bist du nicht geil auf mich und meine körper?", vraagt ze ietwat geschrokken. Hier is de prostituee weer aan het werk. Ik zeg dat ze geweldig is maar dat ze vandaag geen diensten hoeft te verlenen. Dan lijkt er eindelijk iets van haar af te glijden en nestelt ze zich in mijn armen en begrijpt ze het. Ze hoeft de rest van de avond niet de hoer te spelen die de zoveelste klant aan zijn gerief helpt. Hoewel, na die twee uur betaal ik haar zoals het hoort. "Was machst du jetzt, gehst du nog mit eine andere Frau aufs Zimmer?" Ik vraag me af waarom ze dat vraagt maar informeer er niet na. "Ich gehe im Whirlpool, trinke nog etwas und gehe nach Hause." We nemen innig afscheid op het kruispunt waar het aan de ene kant naar de kleedruimte van de vrouwen gaat en aan de andere kant naar de "Kino".

Als ik 10 minuten in het bubbelbad zit, meldt "Victoria" zich gekleed bij me en neemt nogmaals afscheid. Een man naast me zegt: "Das machen nicht viel Frauen, die mag dich wirklich". Ik knik van "Ja" maar denk: "Mich oder meine Euro's?". Om een uur of twaalf beland ik op zo'n rode zitbank en de verveling heeft bij zowel de bierdrinkende ijsberen en de niet meer lonkende dames toegeslagen. Ik pak mijn "Smartphone", lees de gemiste "SMS-en" en stuur wat terug. En dan plots hoor ik het gemiauw van een krolse kater. Een stiletto met een hak van 15 centimter wordt op mijn kruis gepland. Ik kijk langs het in netkousen verpakte been omhoog en kijk voor de tweede keer die avond in de blauwe kijkers van "Het zwarte gat met de Blonde Doos". "Ha Fliegende Holländer, wo warst du denn zo lange?". "Ich denke wir haben das gleiche gemacht; FICKEN", zeg ik. "Na Klar" en ze ploft met 75 kilo lillend vlees op mijn schoot. Even schiet haar hand, als ware het een automatisme, weer onder mijn badjas en schurkt wat aan mijn knuppel alsof ze een portie uien in een opengewerkte frikandel wil versnipperen. Ik besluit er direct korte metten mee te maken, pak haar hand en zeg: "Mann, was seit ihr Frauen generft. Entspan dich auch Mahl. Auch wenn du Nymphomane bist brauchst du nicht immer zu ficken." Daar kan ze wel om lachen en wat volgt is een drie kwartier gezellig samenzijn met Sonja, die met het zelfde gemak verhalen uit haar duim zuigt als sperma uit een lul. We gaan de sauna in, kletsen daar nog wat. Dan douchen en we gaan samen op de stretcher liggen totdat het één uur is. Veel ijsberen werkt ze op de zenuwen met haar nimmer aflatende jaaggedrag. Van mij mag ze, ze weet waar ze aan toe is. Eén keer per jaar neuken wij. Dan draai ik aan haar tepels waarna er volautomatisch een uitdraai van al haar services uitrolt. Ik denk dat ik dit jaar maar eens kies voor een wandeling aan de honderiem met haar!

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Beste Beren,
    Afgelopen dinsdag na lange tijd met twee vrienden weer een bezoek gebracht aan GT.
    We hadden afgesproken eerst even wat te nuttigen aan de bar en niet meteen als een dolle een mooie DVP uitzoeken en de sleutel te laten halen.
    Qua gezelligheid leek het een goed plan.
    Maar een goed plan is er om van af te wijken, terwijl ik de drankjes bestelde was één van ons al over zijn oren verliefd en maakte sneller dan afgesproken van de Drie Musketiers een Peppi en Kokki.
    Enfin het aanbod was prima en er waren verdacht veel NL Beren…
    Ikzelf bestelde een biertje bij, wat later bleek ,de Roemeense Andrea zij kwam het biertje zelf brengen en bleef bij me staan.
    We raakte gezellig aan de praat en ondertussen was ze onder mijn berenvel met de ballen aan het kantklossen…wat natuurlijk niet ongemerkt bleef en de klos begon te stijgen, waadoor ook ik de sleutelvraag stelde.
    Toen Andrea mij bij de bar kwam ophalen vroeg ze of haar ‘zuster’ Elly ook mee mocht…ik keek naar, volgens mij ook een Roemeens schone in een leuk rood jurkje…even babbelen over wat we gingen doen en de prijs hadden afgemaakt vertrokken we naar een chalet.
    Beren, heel eerlijk..ik had niet te klagen…aangezien ik een passief ingestelde persoon (luie neuker) ben was het aan de dames om mij zu verwöhnen.
    En dat deden ze Heerlijk, Andrea aan de leiding en Elly gehoorzaam volgend, mijn favoriet 69 werd door beide dames zeer op prijs gesteld…Elly waarschuwde Andrea dat ik ‘ gefährlich war’ doelend op mijn uitmuntende liktechniek, prompt werd er gewisseld op mijn gezicht…Andrea moest het ook even testen of het zo was. Ik zou later op de dag Elly hiervoor nog een keer apart nemen.
    Ik was tevreden over dit duo ze bleven Duits praten wat ik zeer waardeer omdat mijn Roemeens niet in topvorm is..al weet ik niet of Elly i.d.d. Roemeense is.
    Ook de nazorg was zeer leuk, ook nadat we allang weer ander personen hadden ontmoet bleven ze me bij tegenkomst in wandelgangen en woonkamer groeten met een vriendelijke lach of zwaaigebaar.
    Dat vind ik belangrijk en leuk…wie niet zou ik zeggen.
    Hierdoor viel het mij op dat er nogal wat mooie DVP’s eigenlijk heel chagrijnig in de banken hangen….!
    Kan iemand hier wat aan doen…ze lachen meteen zodra ze worden aangesproken..maar soms is het niet aantrekkelijk om een mooie vrouw met chagrijnig gezicht te benaderen. (NIET ALLEMAAL)
    Ik had ook een kamer bezoek met een DVP van Duits/Italiaanse afkomst wiens naam ik ben vergeten.
    Zag er mooi uit in een apart schots ruitje met schortje (zo leek het althans;o) .
    Op haar rug had ze een, op een barcode lijkende, tatoo, net boven de billen..later bleek het een naam in gotische letters geschreven te zijn.
    Mijn grapje dat het haar barcode was, welke ik later bij de kassa langs de lezer moest halen, werd i.i.g. gewaardeerd.
    Ondanks dat we aan de bar hadden afgesproken dat ook ‘ kuschen’ in de dienstverlening was opgenomen, werd dat op de kamer niet waargemaakt. ‘das ist privat’ had ik liever van tevoren geweten, .dat viel tegen, meer dan de € 50, kon ik er niet van maken, daarbij was ze ook niet positief over de Roemeense dames, nadat ik een beetje enthousiast had verteld dat dat zo’n leuke ervaring was en dat zij wel kusten. (Had ik misschien beter niet kunnen doen besefte ik later)
    Maar een reden om je collega’s een beetje af te zeiken is het niet.
    Ik sloot de dag af met Elly en nam uitgebreid de tijd om haar een orgasme te geven..niet gefaked..
    Toen ik terug kwam van de kamer en met Elly en de barruimte betrad om naar de kluis te gaan voor de afhandeling, kwam Andrea voorbij, zag ons en zei enigszins verwijtend ahaaa….kijk dat is leuk.
    Andrea en Elly voor mij voor herhaling vatbaar

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Beste Beren,
    Afgelopen dinsdag na lange tijd met twee vrienden weer een bezoek gebracht aan GT.
    We hadden afgesproken eerst even wat te nuttigen aan de bar en niet meteen als een dolle een mooie DVP uitzoeken en de sleutel te laten halen.
    Qua gezelligheid leek het een goed plan.
    Maar een goed plan is er om van af te wijken, terwijl ik de drankjes bestelde was één van ons al over zijn oren verliefd en maakte sneller dan afgesproken van de Drie Musketiers een Peppi en Kokki.
    Enfin het aanbod was prima en er waren verdacht veel NL Beren…
    Ikzelf bestelde een biertje bij, wat later bleek ,de Roemeense Andrea zij kwam het biertje zelf brengen en bleef bij me staan.
    We raakte gezellig aan de praat en ondertussen was ze onder mijn berenvel met de ballen aan het kantklossen…wat natuurlijk niet ongemerkt bleef en de klos begon te stijgen, waadoor ook ik de sleutelvraag stelde.
    Toen Andrea mij bij de bar kwam ophalen vroeg ze of haar ‘zuster’ Elly ook mee mocht…ik keek naar, volgens mij ook een Roemeens schone in een leuk rood jurkje…even babbelen over wat we gingen doen en de prijs hadden afgemaakt vertrokken we naar een chalet.
    Beren, heel eerlijk..ik had niet te klagen…aangezien ik een passief ingestelde persoon (luie neuker) ben was het aan de dames om mij zu verwöhnen.
    En dat deden ze Heerlijk, Andrea aan de leiding en Elly gehoorzaam volgend, mijn favoriet 69 werd door beide dames zeer op prijs gesteld…Elly waarschuwde Andrea dat ik ‘ gefährlich war’ doelend op mijn uitmuntende liktechniek, prompt werd er gewisseld op mijn gezicht…Andrea moest het ook even testen of het zo was. Ik zou later op de dag Elly hiervoor nog een keer apart nemen.
    Ik was tevreden over dit duo ze bleven Duits praten wat ik zeer waardeer omdat mijn Roemeens niet in topvorm is..al weet ik niet of Elly i.d.d. Roemeense is.
    Ook de nazorg was zeer leuk, ook nadat we allang weer ander personen hadden ontmoet bleven ze me bij tegenkomst in wandelgangen en woonkamer groeten met een vriendelijke lach of zwaaigebaar.
    Dat vind ik belangrijk en leuk…wie niet zou ik zeggen.
    Hierdoor viel het mij op dat er nogal wat mooie DVP’s eigenlijk heel chagrijnig in de banken hangen….!
    Kan iemand hier wat aan doen…ze lachen meteen zodra ze worden aangesproken..maar soms is het niet aantrekkelijk om een mooie vrouw met chagrijnig gezicht te benaderen. (NIET ALLEMAAL)
    Ik had ook een kamer bezoek met een DVP van Duits/Italiaanse afkomst wiens naam ik ben vergeten.
    Zag er mooi uit in een apart schots ruitje met schortje (zo leek het althans;o) .
    Op haar rug had ze een, op een barcode lijkende, tatoo, net boven de billen..later bleek het een naam in gotische letters geschreven te zijn.
    Mijn grapje dat het haar barcode was, welke ik later bij de kassa langs de lezer moest halen, werd i.i.g. gewaardeerd.
    Ondanks dat we aan de bar hadden afgesproken dat ook ‘ kuschen’ in de dienstverlening was opgenomen, werd dat op de kamer niet waargemaakt. ‘das ist privat’ had ik liever van tevoren geweten, .dat viel tegen, meer dan de € 50, kon ik er niet van maken, daarbij was ze ook niet positief over de Roemeense dames, nadat ik een beetje enthousiast had verteld dat dat zo’n leuke ervaring was en dat zij wel kusten. (Had ik misschien beter niet kunnen doen besefte ik later)
    Maar een reden om je collega’s een beetje af te zeiken is het niet.
    Ik sloot de dag af met Elly en nam uitgebreid de tijd om haar een orgasme te geven..niet gefaked..
    Toen ik terug kwam van de kamer en met Elly en de barruimte betrad om naar de kluis te gaan voor de afhandeling, kwam Andrea voorbij, zag ons en zei enigszins verwijtend ahaaa….kijk dat is leuk.
    Andrea en Elly voor mij voor herhaling vatbaar

Last Online
    Vandaag @ 22:15
    Discussies
    32
    Thanks
    4.129

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    De kamers en de hutjes zijn afgesloten met een deur die op slot kan. Alleen in de kino ( bioscoop ) kan je openbare sex bedrijfen met dame van je keuze. Niet alle dames staan daar voor open.
    je bedoelt liggen daar voor open
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Die gebarcode duits-italiaanse is cindy,doet van alles maar geen tongzoenen.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten