Naam : Iris
Nationaliteit: afkomstig uit Zwiterserland, en sinds een week werkzaam in de GT
Leeftijd : 24jaar meen ik me te herinneren, maar het was al laat...
Haarkleur/-lengte : blond, halflang
Lengte dame : 1,70mtr zeg maar gemiddeld
Postuur/Cupmaat : A/B
Tatoeages/Piercings :naamplakkaat op binnenkant onderarm , tongpiercing
Service: goed, ook rustig zoenen met tong, misschien wat wild pijpwerk, maakt de indruk dat ze het allemaal helemaal top vindt
Voordelen: is overal voor in, uitgezonderd FT
Nadelen: als je er niet van houdt: is nogal druk adhd achtig. doet vrolijk alsof ze zojuist de postcodeloterij heb gewonnen, o wat is het gezellig hier enz.
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : € 75,- (je mag haar gezicht wel onderspuiten, maar dus niet in de mond,vandaar de additionele 25)
leuke meid deze miss swiss, loopt zoals gezegd door de GT met een smile alsof ze net een pak 500jes op de wc heeft gevonden. jagerig maar wel op een spontane manier, en neemt de tijd om je te overtuigen (niet na 20 sec vragen of je meewil, om bij een ontkennend antwoord naar de volgende ijsbeer te rennen). assertief maar wel erg druk.
op kamer actief en doet wat je van haar vraagt...geen aanmerkingen.
wel apart dat ze geen FT doet maar daarentegen totaal niet vies is van een lading sperma in haar gezichtje..misschien mijn ervaring maar vaak zie ik het eerder andersom (wel in mond maar niet over gezicht)
kanttekening is wel dat het al bijna middernacht was toen ik haar tegen het lijf liep, en het meeste van mijn vitaliteit al was verbruikt, maar me toch liet overhalen door deze aparte meid en het bij een half uur heb gehouden.
redelijke kans dat ik haar herhaal bij een volgend bezoek in een wat frissere gemoedstoestand, om haar prestaties aan een nader onderzoek te onderwerpen.
maar voorzover ik nu kan beoordelen uitstekend. blijft paar weken op lokatie om vervolgens weer enige tijd huiswaarts te keren.
tot slot: tijdens aftertalk gaf ze aan al een en ander meegemaakt te hebben in de tijd die ze nu in de GT aan het werk was, wippen op de plee en zelfs in de sauna, en dat na 1 werkweek..