Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Iris

Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Discussies
    18
    Thanks
    1.729

Standaard Iris

Naam : Iris

Nationaliteit: afkomstig uit Zwiterserland, en sinds een week werkzaam in de GT

Leeftijd : 24jaar meen ik me te herinneren, maar het was al laat...

Haarkleur/-lengte : blond, halflang

Lengte dame : 1,70mtr zeg maar gemiddeld

Postuur/Cupmaat : A/B

Tatoeages/Piercings :naamplakkaat op binnenkant onderarm , tongpiercing

Service: goed, ook rustig zoenen met tong, misschien wat wild pijpwerk, maakt de indruk dat ze het allemaal helemaal top vindt

Voordelen: is overal voor in, uitgezonderd FT

Nadelen: als je er niet van houdt: is nogal druk adhd achtig. doet vrolijk alsof ze zojuist de postcodeloterij heb gewonnen, o wat is het gezellig hier enz.

Tijdsduur : 30 min.

Prijs : € 75,- (je mag haar gezicht wel onderspuiten, maar dus niet in de mond,vandaar de additionele 25)

leuke meid deze miss swiss, loopt zoals gezegd door de GT met een smile alsof ze net een pak 500jes op de wc heeft gevonden. jagerig maar wel op een spontane manier, en neemt de tijd om je te overtuigen (niet na 20 sec vragen of je meewil, om bij een ontkennend antwoord naar de volgende ijsbeer te rennen). assertief maar wel erg druk.
    op kamer actief en doet wat je van haar vraagt...geen aanmerkingen.
    wel apart dat ze geen FT doet maar daarentegen totaal niet vies is van een lading sperma in haar gezichtje..misschien mijn ervaring maar vaak zie ik het eerder andersom (wel in mond maar niet over gezicht)

kanttekening is wel dat het al bijna middernacht was toen ik haar tegen het lijf liep, en het meeste van mijn vitaliteit al was verbruikt, maar me toch liet overhalen door deze aparte meid en het bij een half uur heb gehouden.
    redelijke kans dat ik haar herhaal bij een volgend bezoek in een wat frissere gemoedstoestand, om haar prestaties aan een nader onderzoek te onderwerpen.
    maar voorzover ik nu kan beoordelen uitstekend. blijft paar weken op lokatie om vervolgens weer enige tijd huiswaarts te keren.

tot slot: tijdens aftertalk gaf ze aan al een en ander meegemaakt te hebben in de tijd die ze nu in de GT aan het werk was, wippen op de plee en zelfs in de sauna, en dat na 1 werkweek..

Last Online
    7 februari 2024 @ 02:25
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624

Standaard

Dat is een leuk ding deze Iris. Ze zou 3 weken in GT werken en dan voor 2 weken naar Zwitserland gaan, en dan???

Ze zei dat ze 25 jaar oud is en al 7 jaar moeder is. Helaas is dat lichamelijk wel een beetje te zien als ze haar setje uit doet (let wel: ik ben nogal kieskeurig). Daarom heb ik haar alleen maar laten pijpen en mijn ballen laten likken, maar dat vond ze gelukkig geen enkel probleem.

Leuk om mee te babbelen is ze trouwens ook (zowel voor, tijdens als na de sessie). Ik heb haar nu twee dagen mee gemaakt (echter 1 sessie met haar gehad), maar deze dame is ondeugender dan dat ze in eerste instantie doet verwachten. We zitten nu al op het niveau dat we elkaar -weliswaar op een speelse wijze - erg plagen. Dat had ik eigenlijk niet achter haar serieuze verschijning gezocht.

Kortom: leuke dame, echter voor mij een gering herhalingsgevaar vanwege het ontbreken van optick-ficken.
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Afgelopen zaterdag effe kort met deze dame gesproken , viel me op dat ze een tongpiercing had , verder wel een leuke dame , kwam spontaan over maar niet direct mijn type .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Discussies
    18
    Thanks
    1.729

Standaard

heb deze dame tijdens mijn enkele bezoeken afgelopen maand ook niet meer herhaald, wel steeds aanwezig gezien...
    maar telkens zat er toch te veel leukers.

Regels voor berichten