Oorspronkelijk geplaatst door
Azrael
Afgelopen dinsdag moest ik voor zaken in de buurt van Oberhausen zijn en natuurlijk kon ik het niet laten om dan toch maar even langs de Flasshofstrasse te rijden. Ik was er zo omstreeks 15.00 uur en veel ramen waren ook bezet. Een ruime keuze aan dames en ik wist ook plotseling niet meer waar ik nu precies behoefte aan had. Gelukkig voor mij gekozen voor een dame uit de Dominicaanse republiek, genaamd Daisy. Ze werkte voorheen in Nederland en ze sprak dus ook een behoorlijk woordje nederlands. Toch wel makkelijk om het ijs te breken..
Na een afspraak over de prijs, 30 euro voor 20 min of 100 euro voor een uur, waarbij ik heb gekozen voor het uurtje, meegelopen naar haar kamer. Daar aangekomen bleek deze dame te veranderen in een sexbeest. Pijpen, kussen en beffen, allemaal met volle overgave. Nadat ik na zo'n 20 minuten mijn ontlading had
, even nagekletst en begonnen aan de tweede ronde. In deze tweede ronde heeft ze werkelijk alle standjes met me doorlopen, waarbij ik voor de tweede keer mijn bananajuice in een zakje spoot.
Na een klein uurtje moe, maar voldaan huiswaarts gekeerd, waarbij het herhalingsgevaar zeker 100% is.