Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    29 juni 2016 @ 18:46
    Discussies
    67
    Thanks
    2

Daumen hoch Oberhausen, Flasshofstrasse, Daisy

Afgelopen dinsdag moest ik voor zaken in de buurt van Oberhausen zijn en natuurlijk kon ik het niet laten om dan toch maar even langs de Flasshofstrasse te rijden. Ik was er zo omstreeks 15.00 uur en veel ramen waren ook bezet. Een ruime keuze aan dames en ik wist ook plotseling niet meer waar ik nu precies behoefte aan had. Gelukkig voor mij gekozen voor een dame uit de Dominicaanse republiek, genaamd Daisy. Ze werkte voorheen in Nederland en ze sprak dus ook een behoorlijk woordje nederlands. Toch wel makkelijk om het ijs te breken..

Na een afspraak over de prijs, 30 euro voor 20 min of 100 euro voor een uur, waarbij ik heb gekozen voor het uurtje, meegelopen naar haar kamer. Daar aangekomen bleek deze dame te veranderen in een sexbeest. Pijpen, kussen en beffen, allemaal met volle overgave. Nadat ik na zo'n 20 minuten mijn ontlading had , even nagekletst en begonnen aan de tweede ronde. In deze tweede ronde heeft ze werkelijk alle standjes met me doorlopen, waarbij ik voor de tweede keer mijn bananajuice in een zakje spoot.

Na een klein uurtje moe, maar voldaan huiswaarts gekeerd, waarbij het herhalingsgevaar zeker 100% is.
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Jo Azrael, heeft ze je toch nog een beetje genaaid :teuflisch 30 Euries voor 20 minuten x 3 in een uur is 90 euries, toch even te pakken genomen :D :D

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
    Afgelopen dinsdag moest ik voor zaken in de buurt van Oberhausen zijn en natuurlijk kon ik het niet laten om dan toch maar even langs de Flasshofstrasse te rijden. Ik was er zo omstreeks 15.00 uur en veel ramen waren ook bezet. Een ruime keuze aan dames en ik wist ook plotseling niet meer waar ik nu precies behoefte aan had. Gelukkig voor mij gekozen voor een dame uit de Dominicaanse republiek, genaamd Daisy. Ze werkte voorheen in Nederland en ze sprak dus ook een behoorlijk woordje nederlands. Toch wel makkelijk om het ijs te breken..

Na een afspraak over de prijs, 30 euro voor 20 min of 100 euro voor een uur, waarbij ik heb gekozen voor het uurtje, meegelopen naar haar kamer. Daar aangekomen bleek deze dame te veranderen in een sexbeest. Pijpen, kussen en beffen, allemaal met volle overgave. Nadat ik na zo'n 20 minuten mijn ontlading had , even nagekletst en begonnen aan de tweede ronde. In deze tweede ronde heeft ze werkelijk alle standjes met me doorlopen, waarbij ik voor de tweede keer mijn bananajuice in een zakje spoot.

Na een klein uurtje moe, maar voldaan huiswaarts gekeerd, waarbij het herhalingsgevaar zeker 100% is.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Jo Azrael, heeft ze je toch nog een beetje genaaid :teuflisch 30 Euries voor 20 minuten x 3 in een uur is 90 euries, toch even te pakken genomen :D :D
    Hoho Koos,
    Dit zijn hele schappelijke prijzen voor raamdames. En als de service dan ook nog goed is dan is er niks mis mee.
    In Utrecht betaal je voor 15/20 minuten gewoon 50 euro !
    Privéhuizen daarvan is de standaard bijna 125 euro per uur......

Gr Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    29 juni 2016 @ 18:46
    Discussies
    67
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Nee hoor, normaal betaal je gewoon 30 euro voor 15 minuten. Als je dan toch een uur blijft is een uur bij haar ook werkelijk gewoon een uur.. Meerdere keren klaarkomen is geen probleem. Je kunt het niet normaal vergelijken met een club. Maar laten we wel zijn, ze was het dubbel en dwars waard...
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten