Haarkleur/-lengte : Zwart, middellang
Lengte dame : 1m75
Postuur/Cupmaat : B/C
Nationaliteit/Taal : Nederlands
Leeftijd : 25
Tatoeages : kleine ster op voet
Piercings : geen
Service: GFE, TZ, PMC, NMC, beffen.
Voordelen: slanke knappe dame, goede service, aangenaam gezelschap
Nadelen: geen ervaren
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : standaard
Extra info: was vorige week haar eerste week in Yin Yang maar ze zou er deze week ook weer zijn. Droeg een bril.
Beetje late recensie, maar ik ben vorige week donderdag ook voor het eerst in ruim twee jaar weer eens naar Yin Yang gegaan.
Gabriella heeft een Mediterrane achtergrond en gitzwart haar. Het viel mij dus pas op dat ze Nederlandse was toen ze naast mij aan de bar in het Nederlands wat bestelde.
Tijd dus voor een leuk gesprek, wat niet al na een paar minuten eindigde in een vraag naar de Zimmer. Dat was mij die dag voortdurend gebeurd bij de niet-Nederlandse dames daar.
We gingen na het praatje aan de bar even voetje baden in het natte gedeelte (dat is wel erg ten goede veranderd sinds ik er voor het laatst was medio 2008).
Gabriella vertelde dat ze net wat woorden had gehad met een andere ijsbeer, die van mening was dat Nederlandse vrouwen niet in YinYang moesten werken, omdat zij alles met condoom wilden doen. Die beer heeft dus wat gemist, want op de kamer heb ik een heerlijke GFE vrijpartij met haar gehad met veel vrolijke grappenmakerij tussendoor.
Gabriella kan uitstekend pijpen en maakt er geen haastklus van en werd lekker nat. Ben uiteindelijk doggy style geëindigt en kan niet anders dan zeggen dan "topservice".
Ik moet nog wel opmerken dat in vergelijking met 2008 de kamers erg achteruit zijn gegaan. Het rook niet echt fris. Leek of er iemand wiet had zitten roken. Ik weet niet of dat komt, omdat er nu geen sleutels meer bij de entree moeten worden afgehaald, of dat er te weinig schoonmaakneigingen zijn bij de meeste dames.
Dit verminderde enigszins het genoeglijk samenzijn met Gabriella, waar ik duidelijk herhalingsgevaar bespeur.
Binnenkort dus vast weer eens naar YinYang.