Wifi maakt het verblijf in PHG nog aantrekkelijker.
Inloggen gaat met behappy2011.
Prima signaalsterkte en ruim voldoende Mb voor snelle verbindingen.
Wifi maakt het verblijf in PHG nog aantrekkelijker.
Inloggen gaat met behappy2011.
Prima signaalsterkte en ruim voldoende Mb voor snelle verbindingen.
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Jau, Wifi funktioniert bestens, wie man sieht
Van de week werd ik blij verrast met een vrijkaartje van mijn favoclub, en dat kwam goed uit want gisteren moest ik er toch heel toevallig heen. 14:30 belde ik aan bij de vleermuisgrot en gaf met een big smile het uitgeprinte A-4tje aan de theke, verbaast kijk ze me aan en leest het a-4tje wel 6x door. Ze zegt tegen mij dat ze zo'n vrijkaart al heel lang nietmeer heeft gezien. Dus zeg ik tegen haar dat ze het nummer maar moet checken op het buro. In de kwartier dat ik in de hal staat te wachten zie ik een hoop dames binnenkomen, via de keldertrap. Vond ik wel grappig al die dames in hun casuale kleding en onopgemaakte kop.
Eindelijk kwam de theke terug en zei tegen mij dat ze het niet kon checken want de "Bos" was nog niet aanwezig. Beetje verontschuldigend zei ze er achteraan dat het wel zou kloppen. Ik heb toen maar gezegd dat als het niet klopt, zij mij wel kan vinden. Kreeg toen mijn ijsberenpels en mijn polsbandje om, en kon mezelf eindelijk omkleden tot ijsbeer Bosco.
In de lockerroom word ik al welkom gezoend door Anita, ik zeg tegen haar dat ze 'n cappuccino voor me mag maken, en dat ik eraan kom zodra ik mij gedoucht heb. Na mijn opfris beurt zag ik 'n hoop dames, veel nieuwe en weinig beren in de bar. Beautiful eyes Anita zat braaf te wachten op me met een heerlijk bakkie cappuccino. Lekker met haar kletsend word ik niet in die volgorde welkom gezoend door, Beatrice, Clara, Andrea, Daniela, Anna, Angelina, Maria ( die nu blond is ) Morena en Lucy. Tja....Bosco voelt zich erg geliefd in happy.
Uurtje later ofzo kwam kaajaa ook aan in mijn vleermuisgrot, en Lucy was ook weer blij. Gezellig vloog de tijd om met de vaste Roemeense kern, heb toen Anita na 2 uur Boscohangen maar de sleutel laten halen omdat ik er een stijve nek van kreeg. Ze had ook nog iets anders stijf gekregen bij mij, maar weet ff nietmeer wat.
20:00 werd eindelijk de weer uitstekende lekkere voer geserveerd. Tijdens het schransen werd er door 'n nieuwe theke gevraagd of ik er wat bij wilde drinken. Dat was nieuw voor mij, ook nieuw voor mij was dat gasten niet met ontbloot bovenlijf meer de bar mochten betreden. Het nieuwe beleid laat zich gelden.
Nadat ik met Flipper de nieuwe aanwas wat had besproken, liet ik de geile en prettig gestoorde Daniela de sleutel halen. Ik weet niet wat dat is hoor met het smakelijke voer van happy, maar als ik heb heerlijk gegeten heb ik altijd last van overmatige lucht in mijn darmkanaal. Ben ik de enigste?
Dus in de kamer met Daniela zeg ik tegen haar dat ik een scheetje moet laten, en vroeg of dat mocht. Natuurlijk mocht ik dat van haar, maar ik wist ook niet van te voren dat er een heel luchtconcert uit mijn ster kwam....en stinken, niet normaal meer. Alsof ik een dooie rioolrat had opgegeten. Gevolg....Daniela die mij uitscheld....mij 'n paar stompen verkoopt..... en kokhalsend de luchtverfrisser leeg spoot in de kamer, die mij weer misselijk maakte. FF later, hingen we beide kokhalsend uit het raam.
Nadat de lucht weer fris was en onaangename luchtjes waren vertrokken moest ik voor straf eerst haar een orgasme bezorgen. Heb dat toen maar gehoorzaam gedaan. ( geef mij maar iedere dag zo'n straf ) Moest daarna nog fotoos maken van haar prachtige vleermuis, zodat ik wat te trekken thuis had. Maar daarna heeft die kut Roemeense ze toch gedelete omdat zij het tochwel te shockkerend vond. Gelukkig kwam ik daarna aan mijn trekken. Daniela is voor mij echt een wereld wijf, heb met niemand anders zoveel lol en geilheid in een kamer.
Laatste uurtje met weer de Roemeense kern gebankhangt en gelachen om de verschillende danscapaciteiten van de dames op de muziek van DJ Sunny.
Weer een topdag in happy naar z'n klote.
groet Bosco.
Happiness
Laatst gewijzigd door Bosco; 13 maart 2011 om 12:01
Dat niet meer met een ontbloot bovenlijf rond mogen lopen is toch wel een minpunt voor ijsberen met een fetish voor jonge gespierde mannen
Maar samen met een wifi netwerk is het wel een grote stap vooruit om de club leefbaarder te maken voor de ijsbeer met een IQ > 65.
Die dinge entwickeln sich nicht positiv finde ich.
Die renovierung stockt seit wochen.
Auf dem beamer erkennt man nix mehr (lampe zu alt?)
kein kafeeautomat mehr im nachtcafe. Beim fruehstueck muss man rauf und mit der tasse durch die umkleide zurueck. Schlecht.
Schlimme gaeste. Ein junge laeuft mit leerer whiskeyflasche rum und poebelt frauen und mich an.
ein tuersteher typ mit goldkette fragt diverse frauen, ob sie einen berater brauchen.
ab 20 uhr wird nur noch gesoffen. Manche gaeste wirken gefaehrlich, vor allem betrunken. Der dj wechselt ab 22 uhr zu tuerkischer und rumaenischer musikfarbe.
++++Der dj wechselt ab 22 uhr zu tuerkischer und rumaenischer musikfarbe.+++
Zum Rest kann ich nichts sagen, da ich ja quasi an meinen Platz "gefesselt" war.
Aber: von ca. 180 gespielten Musiktiteln waren doch tatsächlich genau 3 türkische Lieder und ca. 8-9 rumänische Titel. Seh da jetzt irgendwie kein wirkliches Missverhältnis
Wie Du ja an dem Bericht über Dir siehst, hat das zahlreichen Gästen -übrigens viele deutsche, die sich bei mir persönlich bedankt haben- sehr gut gefallen.
Ich bemühe mich immer, einen guten Mix für die GRÖSSTMÖGLICHE Anzahl der jeweils anwesenden Gäste und Mädels aufzulegen -daher wird man bei mir seltenst 2x das genau identische Programm hören-. Man darf sich übrigens auch Musik bei mir wünschen! (rate mal, welche Musik -auch von vielen deutschen und holländischen Gästen- bei mir am meisten gewünscht wurde?)
In diesem Sinne,
Viele Grüße
Laatst gewijzigd door sunny; 13 maart 2011 om 20:48
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.
@ Bosco
Mooie Bericht Friend. Groet Egon
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.
Egon, du bist ja auch so n Spezialfall
Viele Grüße
@sunny
Wies weiterging, kann ich ja nicht sagen. Ich bin gegangen. Ich hab auch nichts gegen rumänische und türkische Hits und ich weiß, dass Du gute Musik auflegst.
Es war vielmehr der Gesamteindruck gegen 22 Uhr, der mich wieder ratlos gemacht und an die letzten Wochen der alten Inhaberschaft erinnert hat. Da waren schon ein paar Menschen im Publikum, bei denen man kein falsches Wort sagen darf. Dazu der übermäßige Alkoholkonsum und das Abfüllen der Frauen.
Ich hoffe, dass Happy Garden wird nicht wieder dauerhaft zum Auffanglager für Gruppen, die woanders nicht reingelassen werden.
Es wäre schade. Ich hatte große Hoffnung, dass das Happy Garden sich wieder zum "Marktführer" entwickeln könnte. Die lange Tradition und der gute Ruf von früher, hätten sicher Potential. Man kann natürlich auch die schnelle Kohle abgreifen. Dann hat man aber vielleicht in 2 Jahren nur noch die Kunden, die man eigentlich nie wirklich wollte und die sind dann nicht zahlreich genug, um auch unter der Woche für gute Besucherzahlen zu sorgen. Und neue Frauen, die nicht an den Club gebunden sind, werden - wie schon im letzten Jahr - schnell wieder abhauen.
Aber das ist alles nicht meine Entscheidung. Ich bin nur Gast und beurteile die Situation nach meinem Gefühl.
Ich würde mir halt was anderes wünschen.
Hallo Beron,
Genau das was du sagst ist auch genau das was Happy will. Ich weiss du bist immer super kritisch, kein Problem, warst du bei VV und andere Clubs auch schon immer .
Wir brauchen hier nicht nur Positive Happy Berichten, die haben wir schon viele.
Dazu gesagt. Ich war Mittwoch und Gestern in Happy und vieles wo von du schreibst habe ich und andere Besucher nicht so erlebt.
Es stimmt das Happy wieder Marktführer sein will. Viele Stamkunden haben den Weg nach Oedt (OK St. T ) wieder gefunden und die waren Sontag und die letzte Wochen auch wieder da.
Vielleicht sehen wir uns wieder Samstag 19 März wenn Chris71 seine Geburtstagfeier in PHG hat. DJ sunny wird sich bemühen einen Mix aufzulegen so das du dich auch wohlfühlst.
Big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Vorige week dinsdag voor de eerste maal aangebeld aan de poorten van PHG.Na een tweetal minuutjes kwam eindelijk een ontvangstdame opdagen,50E overhandigd in ruil voor een ruim berenvel en een korte doch correcte rondleiding van de vertrekken verkregen.Gelukkig maar,de ietwat krappe doucheruimte is nou niet een eyecatcher,en ongewassen in m'n berenomhulsel kruipen is toch niet bepaald m'n favoriete bezigheid.Gereinigd en gabalsemd de barruimte opgezocht waar ik alras op een contingent Roemeense schoonheden stuitte.Minimaal 30 dames bekeken deze PHG-newbie met argusogen,al was er één dame die me een betoverend bleef aankijken,zij had dan ook meteen een streepje voor,en zoals later zou blijken was dit nog eufemistisch gesteld.
Tot mijn verrassing was één der aanwezige dames me niet bepaald onbekend.Erica,een jonge blonde stoot die me al eerder verblijdde in club Samya en Villa Vertigo,bleek sinds een tijdje hier haar diensten aan te bieden,prima de luxe.Haar linguïstische kennis gaat met rasse schreden vooruit,en ook haar serviceniveau gaat gelukkig crescendo.Was ze een dik jaar geleden nog quasi onbeholpen qua communicatie en geleverde service,to be fair was ze toen louter een optick-fick,nu heeft ze zich ontwikkeld tot een geëngageerde DVP die ons beertjes op onze desgewenste wenken bedient.Al snel waren we verwikkeld in een leuk gesprekje over koetjes en kalfjes,oude kennissen en aanverwante clubverhalen van beider zijde.Aangenaam verrast door deze gang van zaken verliep de integratie voor deze nieuwkomer boven verwachting.Erica stelde me meteen voor aan enkele andere dames,jammerlijk genoeg voor hen beantwoorden ze niet bepaald aan m'n voorkeurpatroon,en ik moest me dus onverwijld concentreren op Erica,no prob whatsoever.
Schlusselfrage in onbehouwen stijl as ever,positief onthaald and off to room1.Een heerlijke start van m'n PHG-ontdekkingstocht:Erica heeft heel wat stappen voorwaarts gezet sinds m'n laatste "fysiek getinte" intermezzo met haar een halfjaartje geleden in VV.Prima de luxe pijpbeurt,geëngageerde knuffelsessie waar ze voorheen toch eerder aan de passieve kant was.Jammerlijk genoeg staan tongzoenen zonder weerga nog steeds niet op haar service-menu(althans niet met deze ongeschoren wildeman),maar zachte kusjes op en naast mond werden toch onverdroten uitgewisseld,cute.Nadat we elkaar oraal hadden verwend was het de hoogste tijd voor rubberedprotection,no time to waste.Wat blijft het toch een privilege om met deze heerlijke blonde optick-stunner te rollebollen.Erica ging full throtthle van start,pedal to the metal.Een heerlijke amazone-rit waar ik me niet aan had verwacht,topclass and to be repeated,no doubt.Missio afgewisseld met doggy(een must gezien haar prachtige figuur) om m'n PHG-ontgroening te vervolledigen.Mission accomplished,herhalingsgevaar met deze blonde stoot:100%.
Na deze fijne ouverture me teruggetrokken on de niet-rokerszone om aldaar wat bij te komen.Genoten van prima sauna,leuke kennismaking met Koreaanse ijsbeel die ook op dag 2 aanwezig tekende,partners in crime.Toch eigenaardig hoe deze gozers een vakantie in Duitsland boeken,en dan FKK-club na Fkk-club afstruinen gedurende 10-tal dagen,give respect.Prima avondbuffet met een uitgelezen keuze voor eenieder,prima de luxe verzorgd.S'avonds was er dinsdag nog een pasta'tje,woensdag pizza,excellent!
Een sigaretje afterwards was natuurlijk niet onaangenaam,en dit uiteraard in de main bar alwaar de prachtige dame van bij m'n aankomst me opnieuw enkele blikken toewierp.Met een stammgast me wat onderhouden,en me bij hem geïnformeerd naar Louana over wie ik hier in dit forum al redelijk wat info had teruggevonden.Bleek zij toch het meisje te zijn met de betovernde ogen die me al herhaaldelijk was opgevallen;tja da's overmacht natuurlijk,time to get acquainted.Ietwat verlegen en onbeholpen tot bij Louana geschuifeld,me naast haar neergevleid en verkenningsgewijs een praatje beginnen slaan.M'n eerdere gesprekspartner van zoëven kwam haar wat toefluisteren wat Louana wel leek te bevallen,ongetwijfeld viel m'n schuchterheid en slome aanpak bij haar in goed aarde want na wat semi-Engelse chicchat met hindernissen viel een kamerverzoek van mijnentwege in bevestigende repliekvorm van deze Roemeense schoonheid.Off to the room,onmogelijk om apathisch te blijven voor zulk een natuurlijke beauty,ik was vrees ik reeds verloren bij binnenkomst.
Louana was in de kamer allerminst een ontgoocheling,integendeel.Zelden heb ik zulk een leuke eerste sessie meegemaakt en dit smaakte naar meer.Topservice van deze prachtige vrouw die erg drukbezet is,no wonder.Zeer geëngageerde verstrengelingen allerhande,zoenen,pijpen,neuken:alles zeer goed tot uitmuntend bijwijlen,to be repeated sooner than later,dit verklaart mede m'n terugkomst de dag erna.Herhalingsgevaar:101%,for sure.
PHG verlaten omstreeks middernacht,om de dag erna weer omstreeks 16 u ten tonele te verschijnen,niet bepaald m'n gewoonte maar het was me prima bevallen,waarom niet allesbekeken.
Same old routine bij aanbellen,vertwijfeld wat wachten alvorens te kunnen binnentreden,maar tot m'n vreugde en dito jolijt was de adembenemende Louana reeds aanwezig in volle glorie,warme verwelkoming die me uiteraard niet onberoerd liet,en vierklauwens douchen geblazen me dunkt.Vandaag liet ik de uitgebreide verkenningsronde voor wat hij was,meteen Louana geboekt,helaas deelde zij me mede dat ze reeds drukgeboekt was door "stammgasten" en dat ik dus wat geduld moest oefenen;einde van de avond werd me voorgespiegeld,wat een geduldsoefening stond me nu te wachten.Ach,er waren nog andere dames beschikbaar me dunkt,heimelijk hoopte ik op een hernieuwd bezoekje aan Erica,maar helaas was ze in geen velden of wegen te bespeuren,shit happens.
Enkele bekende ijsberen uit dit forum ontmoet,uitermate gezellig gekeuveld met hen over allerlei topics,maar toch somehow gelinkt aan deze hobby,was me erg aangenaam.
Na enige twijfel toch geopteerd voor een kamerbezoek met Vessy,een mooie,langbenige blondine uit Bulgarije,helaas was er van enige chemistry in the room hoegenaamd geen sprake,wiederholungsgefahr:5%.
Gelukkig was Louana me niet vergeten.Hoewel ik de hoop op een nieuwe kamersessie al had opgegeven kwam ze omstreeks 11 uur toch naar me toe geschuifeld,zimmerreeat no doubt:what to say:overheerlijk avontuur met deze dame die me terloops liet weten dat ze na haar maandje vakantie in de heimat(bij haar vriendje&familie) eind april opnieuw aanwezig zou tekenen in PHG.Hopelijk houdt ze woord,en kan ik me in mei opnieuw eens aanmelden in PHG voor de cutie.Peace out!
Mooi dat ze het beleid wat gaan aantrekken daar wordt het weer als een paar jaar terug
de hoeren lusten er wel pap van
Ik kom net terug van een midweeks bezoekje aan PHG
kort relaas van de dag:
- bij binnenkomst omstreeks 16:00 uur genoeg meiden aanwezig, maar helaas ontbreken enkele dames waardoor er slechts enkele toppers (voor mij dan) aanwezig zijn.
- weinig beren aanwezig
- leuk gespeeld met Lilly en later op de avond met Marilene
- Het personeel vroeg herhaaldelijk of alles ok was
- Het eten werd uitzonderlijk vroeg opgediend (18:00).
- Het eten was ok, niet meer en niet minder.
- leuk gekletst met collega Scoobert over koetjes en kalfjes, dames, clubpolitiek, forumpolitiek, etc...
- de manager in hoogsteigen persoon komt informeren of alles ok is en of de "samenstelling" van de gasten ok is (vast en zeker ironisch bedoeld, maar het is dus wel blijven hangen )
- er werd geinformeerd of ik aanstaande zaterdag aanwezig zou zijn op de party (vragen naar de bekende weg; niet dus)
- bij het verlaten van de club wordt gevraagd of ik eraan gedacht had om het armbandje af te doen.
Al met al een geslaagd bezoekje aan PHG
fijn dat de leiding bezig is om tevrede beren te houden
de hoeren lusten er wel pap van
Nein, wird derzeit nicht gelesen. Das liegt daran, dass hier so viel in Holländisch geschrieben wird...
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)