Rooster weet ik niet maar vandaag is ze in GT
Dinsdag en woensdag was ze er ook
En donderdags werkt ze dus ook. Gisterendo 12-8 was ze er en ze zag er weer heerlijk uit. Deze vrouw heeft echt klasse, stijl, humor en ik ga haar zeker binnenkort weer eens mee naar de kamer nemen. En ze blijft nog een langere tijd hier vertrouwde ze mij toe.
Gr.
Cupido
Deze stijlvolle MILF heeft iets mysterieus, maar dr service is dr niet minder onder. Als ze lang niks heeft gedaan op de kamer moet je dr wel eerst ff lekker loskloppen, je kan enorm met dr lachen en dr service is ook nog ns dik in orde...heerlijk!![]()
:thefinger
Deze prachtige klassevrouw is met stip op mijn to do lijstje terecht gekomen .
ik had haar al eens eerder gezien bij een van mijn vorige bezoekjes maar tot een gesprek kwam het nooit , laat staan een kamergang .
zw was behoorlijk druk dus kreeg haar moeilijk te pakken , nog wel effe kort gekletst maar het was al laat dus de kamergang uitgesteld naar een volgende keer .
Ich weiss nicht ob ich hier an der richtigen Stelle bin,
kann mir einer mal helfen,
was
PZC
NMC
TZ
GFE
in deutsch bedeutet?
Vielen Dank im vorraus!
Vielen Dank
Ik kwam Magdalena tegen op de gang waar ze net in gesprek was met een ijsbeer, die had zo zijn twijfels dus liep ze mijn richting op. Ik sprak haar aan en knoopte een gesprekje met haar. In het Engels, want dat is beter dan haar Duits. Op de manier waarop in Engels sprak kon ze ook afleiden dat ik of uit Belgie of Nederland kwam, pienter vrouwtje dus.
Ik vroeg wat ze zoal deed op de kamer? Een domme vraag volgens haar, (je moet het maar durven om te zeggen tegen een mogelijke klant!) want ik kon beter vragen wat ze niet deed. Wat ze niet deed was FT, zoenen was wel mogelijk omdat ik geen slecht gebit had.
Ze vroeg of ze een sleutel moest halen? En ik twijfelde enorm, ik vroeg me wel af of het wel zou klikken op de kamer. Ik gaf haar de voordeel van de twijfel aangezien ik vandaag perse een milf wilde en ze was de meest geschikte kandidaat.
Magdalena kwam terug met een sleutel en we zochten een blokhut op. Ze kwam op me liggen en ze begon mij heerlijk te zoenen, waarbij ze zachtjes op mijn lippen beet, hmmm lekker. Af en toe stopte ze met zoenen om mij te pijpen. Ze haalde een condoom uit haar tas en pakte Ascari jr. in, ik ging bovenop haar liggen en neukte haar in missio. Na een tijdje voelde ik het zaad al borrelen, dus verlegde ik de aandacht en befte haar deels geschoren poes. Doggy nog even gedaan, maar het lekkerst was toch in missio waarbij ze nog een paar keer mijn achterhoofd wist aan te tikken met haar voet
Al zoenend heerlijk in missio klaar gekomen.
Ze is een assertieve milf met een heerlijk lijf en goede service, dus een herhaling zit er dik in![]()
The Gods pause for a moment to contemplate your fate.
dit laatste bericht van ASCARI lezend doet mij besluiten om haar nog hoger op mijn tot do lijst te zetten![]()
Het lijt wel of een aantal toppertjes de kerstverlanglijstjes van thuis hebben gekregen want ook deze MILF is back! Voor "the perfect illusion"ben je bij haar aan het goede adres, Ultimate real sex experience...TOP!
:thefinger
Vanja terug, Lilia terug , Magdalena terugals dat zo doorgaat krijg ik bij mijn volgende bezoek een serieus luxeprobleem
![]()
Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
mayer rothschild , private banker
rookworst zonder r is ook worst ,
Tja dat komt ervan als je maar 1 maal in de 3 a 4 weken komt kijken , dan zie je wel eens wat over het hoofd .
maar bedankt voor de informatie![]()
Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
mayer rothschild , private banker
rookworst zonder r is ook worst ,
Is deze dame ook nog aanwezig in GT? ...... ben zelf al een tijdje niet meer geweest .........
Dinsdagavond 15 maart zag ze er zoals gewoonlijk zeer verleidelijk uit met haar zalmroze BH en dat opgestoken haar. Ze vertrok zo tegen de klok van 23:00 en toen zag ik haar in "casual" kleding en ook dan is ze een heel opvallende verschijning. Zeer mooie vrouw om te zien. Als ik in "GT" ben, is ze aanwezig. En dat is geregeld!