Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 30

Discussie: Michelle (Franse)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:29
    Discussies
    116
    Thanks
    30

Standaard Michelle (Franse)

Naam : Michelle

Nationaliteit /taal : Frans / Duits/Engels/Frans

Leeftijd :

Haarkleur/lengte : zwart / lang

Ogen: bruin

Lengte : 1.65 / 1.70

Postuur /Cupmaat : normaal, C cup

Tatoeage /Piercing : niet gezien

Service : TZ, PZC, beffen, NMC, GFE

Was vandaag onverwacht in de buurt van Roermond en heb dit maar gebruikt om een paar uurtjes YY te bezoeken. Toen ik rustig in de cinema een filmpje lag te kijken kwam er een donkere schoonheid bij me liggen. Ze gaf na een tijdje aan dat een pijpkoningin was en of ze dit mocht tonen? Nou dit heb ik geweten WOW. Maar niet allen PZC ook de rest van het programma was heftig, russisch, TZ kortom een echte GFE. Nadeel is dat ze vertelde maar één week per maand in Roermond te zijn. Ik ga dus rond 8 januari terug
    OMNIA VINCIT AMOR; ET NOS CEDAMUS AMORI (Vergilius)
    (Liefde overwint alles; laten we ons dan maar aan de liefde onderwerpen)

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Daumen hoch Michelle (Frans-Afrikaans)

Onlangs van en met deze donkere schone genoten,
    resulterend in het onderstaand updated paspoortje:

Naam : Michelle

Nationaliteit/Taal : Frans-Afrikaans, Duits/Frans/Engels

Leeftijd : Begin-30 (geschat)

Haarkleur/Lengte : Zwart/Lang

Ogen: Bruin

Lengte : Kleine 1.70

Postuur/Cupmaat : Normaal, C/D-naturel

Tatoeage/Piercings : Niet gezien

Service : Goed TZ, beffen, NMC, goed PZC + FT

Extra's: FT

Details: Gestart in Kino

Komt inderdaad zo'n weekje per maand naar Roermond.
    Makkelijk herkenbaar want weinig donkere dames in YY.
    Hele geile tante met zeer complete service, GFE en PSE.
    Ga zelden met Afrikaansen, Michelle is uitzondering waard !
    Voor kenners: service vergelijkbaar met ex-Princess/Bernds
    Laatst gewijzigd door Hollandmale; 1 april 2011 om 07:52
    Founding Member

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Vandaag ook kennis gemaakt met Michelle. Ze kwam me oppikken terwijl ik aan het binnenzwembad nog wat lag uit te rusten van een vorige sessie. Ze wou me de kino eens tonen. Ik had er al terug wat zin in en heb me laten meevoeren. Ik heb nu het gevoel dat er een tropische storm van kracht 5 over me heen gegaan is. Orkaan Katrina was een zuchtje vergeleken met dit Caraïbisch geweld. (Zij is een Parisiënne, afkomstig van Martinique)
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    31 oktober 2024 @ 12:17
    Discussies
    17
    Thanks
    181

Standaard

Michelle is een dame die veel in de kino te vinden is. Daarnaast ook wel in de bar. Ze komt niet slechts een weekje per maand in YY. Is al heel lang aanwezig, echter vertelt wel dat ze er maar af en toe is. Als je voor keiharde sex gaat is het de dame. is ook in voor kinky dingen. Wil graag neuken en pijpen in het openbaar, al is dat in YY helaas niet toegestaan. Zij zou het zelfs op de bar of de parkeerplaats doen als het mocht.

IK heb het dus wel openlijk met haar gedaan, echter door haar geweld blijft bij deze ene keer.

Last Online
    21 april 2012 @ 09:25
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

Dat lijkt me leuk hoop haar een keer te ontmoeten. Misschien dat ik komende vrijdagavond ga. Zelf wel in voor wat kinky stuf lol en in openbaar zou het graag eens mee maken. Lol
    Ps ben zelf beginner op gebied van deze vorm beren. Zelf geen problemen om met andere beren praatje te maken aldaar maar zal dat initiatief niet nemen aangezien niet iedereen dat op prijs stelt.

Last Online
    17 december 2024 @ 22:23
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

Wat voor kinky stuff doet ze zoal?

Last Online
    21 april 2012 @ 09:25
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

heb haar ontmoet wat een wervelwind zeg. eerst aan bar tegen je aanrijden/dansen lekker kletsen en strelen, toen naar bios. vol overgave tongen, pijpen. toch maar naar kamertje daar bij bios en jezus wat is ze nat en geil een woord geweldig hoop haar nog eens te treffen

Last Online
    14 juni 2018 @ 10:31
    Discussies
    9
    Thanks
    114

Standaard 23/01

Afgezakt naar YY met de bedoeling om Maya nog eens te 'zien'. In eerste instantie wat ontgoocheld om haar afwezigheid, maar mijn oog viel al snel op Michèle.
    Zeer spontaan en goedlachs en toen ik haar wenkte om bij mij aan de bar te komen staan, begon ze meteen met strelen, voelen en tegen me aanrijden met haar lekkere kont.
    Haar zachte huidje en lekker geurtje stimuleerden we zo, dat we al snel naar boven gingen om verder te gaan op de kamer.
    Zoals anderen reeds omschreven....het leek een wervelstorm in bed.
    Eens dat je door haar gevangen was, moest je meegaan in haar spel. Pijpen als een Nilfisk op de hoogste stand, wild zoenen waarbij je tong er bijna afgezogen wordt... De nodige baby-olie kwam er ook aan te pas, op haar borsten, haar rug, mijn lul, hoe vettiger, hoe prettiger. Het uur was volgens mij al even om toen ik haar op z'n hondjes nam en ik mijn orgasme niet langer kon onderdrukken.
    Toen ik me - uitgeput als na een uur sporten - van haar af liet glijden, kwam Michèle nog wat tegen me aanliggen. We hebben nog een tijdje gebabbeld, gegiecheld en geknuffeld en toen maar back to reality.
    Amusante meid. Ik moet toegeven, niet voor elke week, want dat overleef je niet, maar zo af en toe...

Last Online
    Vandaag @ 23:43
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard Michelle (Martinique)

Haarkleur/-lengte : zwart ,lang
    Lengte dame : 1.79
    Postuur/Cupmaat : D
    Nationaliteit/Taal : Frans/Engels
    Leeftijd : 29
    Tatoeages/Piercings :geen
    Service: PZC,NMC,TZ
    Voordelen: Zoent en Knuffelt als een bezetene
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : € 75.00
    Extra’s bij het bezoek: Ero Oliemassage (ook inwendig)

Deze donkere dame spotte ik al kort na binnenkomst een paar meter van de bar.
    Ik kijk haar aan en ze lacht me toe,ik wenk en ze komt naast me staan en begint me meteen te betasten wat ik niet erg vind want ik voel gelijk ook wat ik voor vlees in de kuip heb en ze heeft een superlekker lijf.Na enkele minuten hak ik de knoop door en ik boek haar voor een uur waar ik geen spijt van krijg.Aan de bar mag ik haar toegekeerde wang kussen en een beetje betasten maar op de kamer gaat ze helemaal los.
    Ze gaat voor een massagetafel staan,erachter hangt een spiegel,ze spuit flink wat olie op haar flinke tieten en ik begin haar te masseren en smeer de olie uit naar boven en natuurlijk ook richting poesje waar ze meteen op reageert door daar nog olie bij te spuiten dus ze krijgt van mij een heuse kutmassage.
    Onderwijl zoenen wij intens met elkaar de tongen verstrengeld.
    Het tempo bij deze donkere dame is moordend,elke 10 seconden neemt ze wel een andere pose aan.
    Ze krijg het zelfs voor elkaar om mij zijdelings half leunend op de tafel achterwaarts te pijpen terwijl ik sta op een been.Ze kust me in mijn nek en afwisselend zoenen en dan weer pijpen.We lopen in twee stappen verstrengeld met elkaar en vallen op bed waar we innig met elkaar tongzoenen en elkaar betasten.
    Nu wil ik haar proeven en lik haar roze schone poesje uit.Ze begint hevig te steunen en te zuchten en ze bijt zachtjes in mijn oor.
    Ze draait wat bij en in 69 gaan we door en ze pijpt mijn lul tot oorlogssterkte terwijl ik haar klaar lik.Het PSE tempo ligt zo hoog bij deze dame dat je na 20 minuten het idee heb dat het uur al voorbij is zoveel gebeurt er.
    Gelukkig weet ik het vool te houden zo tot de 50ste minuut,dan spuit ik na een paar hevige stoten mijn cd vol.Wat prettig is dat ik aansluitend kan douchen op de kamer wat wel relaxed is.Wat ook grappig is dat ze lachkicks heeft tussen de bedrijven door,want humor heeft ze wel. Maar ook dan weer snel het liefdesspel hervat want het tempo is moordend.Leeg en kapotgeneukt verlaat ik de kamer.

10. Onderstaande 8 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 4 juli 2012),Big30 ( 4 juli 2012),gignnl ( 5 juli 2012),phoenix ( 4 juli 2012),satanic surfer ( 4 juli 2012),SFL ( 4 juli 2012),sofaking ( 4 juli 2012),T&A Addict ( 4 juli 2012)

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Deze tropische orkaan heeft al een topic.
    Al werd de herkomst niet in de titel vernoemd.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Inderdaad klopt helemaal,Big30 kan je deze topics samenvoegen?
    Wel graag met afkomst toevoeging.

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

ik geloof toch eens dat ik ying yang moet aandoen met dit mooie weer..vertoefde hier regelmatig met en dame uit martinique , maar ja maximale zandpad tijd 20 minuten..............1 uur met daarna zonnen , zwemmen en sauna is toch stukken beter...

Last Online
    Vandaag @ 17:03
    Discussies
    114
    Thanks
    1.965

Standaard

deze dame ook een keer gehad in YY zeer geil lekkere massage maar niet echt een after sales of pre sales maja het was zaterdag avond en stervensdruk toen

Last Online
    1 december 2024 @ 23:18
    Discussies
    59
    Thanks
    375

Standaard

Ik kan me niet indenken dat er twee dames uit Matinique hier werken, dus zal ik wel met deze hebben gekamerd. Niet de mooiste, niet de jongste, maar wel een beest in bed en weet wat we echt lekker vinden. Cup D klopt niet, hooguit C.

Last Online
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Deze dame heb ik vorige week al een orkaanachtige kennis mee mogen maken en ik loop haar al in het begin van de avond tegen het lijf.
    Bij de Lockers staan we al flink te bekken en we bepotelen elkaar.
    toch komt het nog niet tot een kamergang want ik ga met Megaboob nog een hapje eten in het restaurant.
    Dan komt er nog een andere meid tussendoor maar aan het einde van de avond zit ik met Piccasso1 rustig aan de bar wat te drinken en ze pakt me vanachter beet en trekt me van me kruk af MITTKOMEN BITTE !! .Beloofd is beloofd en ik loop met haar mee naar een kamer waar we staand al wat innige tongzoenen uitwisselen en ze mij badjas van mijn lijf rukt en mij nog staand hevig begint te pijpen.We vallen samen in deze positie op het bed en daar word het allemaal nog heviger en liggen we verstrengeld met elkaar te tongen en elkaar te knuffelen.
    Alles wat ik in de vorige sessies miste haal ik nu dubbel en dwars in
    Ze haalt de olie te voorschijn en smeert mijn pik en haar borsten in en kleine Robbie glijd fier stijf tussen haar borsten.
    Dan begint ze me weer stevig te pijpen en het voelt goed aan maar het klaarkomen zal deze keer een zware dobber worden omdat het inmiddels de derde sessie is.
    Dan zijn we toe aan het neukwerk en ik neem haar ook eerst doggystyle daarna wisselen in missio en zo neuken wij gepassioneerd met elkaar.
    Ondaks dat het geweldig aanvoeld voel ik robbie niet echt komen en ze rolt het cd eraf en gaar hem weer pijpen.
    Ik zeg tegen haar dat het mogelijk niet zal gaan lukken deze keer maar daar neemt deze dame geen genoegen want ik zal en moet klaarkomen van haar.
    Ze smeert nog wat olie op mijn pik en we beginnen te tongzoenen met elkaar terwijl ze met ritmisch aan het aftrekken is.
    Na enige tijd spuit mijn lul de laatste druppels van de dag eruit en dat wil wat zeggen over deze dame (wat een inzet).
    Helemaal leeggezogen,kappotgeneukt en met schrale lippen van het zoenen verlaat ik de kamer.
    Mijn balzak was zo gekrompen dat ie volgens mij vacuum gezogen was.

17. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

gignnl (14 juli 2012),sofaking (14 juli 2012)

Last Online
    Discussies
    59
    Thanks
    375

Standaard

Vandaag weer de beest uitgehangen met deze dame. Ze noemt mij de hele tijd een leeuw en heet omdat ik zo tekeer ga, maar ja waar je mee omgaat word je mee besmet. In de bar al d'r tong tot aan mijn huig naar binnen en ondertussen verkennen haar handen uitgebreid wat er onder het berevelletje van deze verslaafde zit. Dan zijn we snel verkocht.

Ze is nog twee weken aanwezig in YY en gaat dan een maandje terug naar haar moederland om in september terug te komen. Grijp nog even snel je kans zou ik zeggen.

Last Online
    9 juni 2023 @ 14:51
    Discussies
    7
    Thanks
    31

Standaard

Heb vrijdag onverwachts een vrije dag. Denk dat ik YY ga verkennen.
    Weet iemand of Michelle nog aanwezig is dezer dagen? Ben wel te vinden voor wilde zwartjes.

Last Online
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Het was helaas alweer even geleden dat ik Michelle gezien heb,namelijk vorig jaar zomer.
    Maar ze heeft zich in mijn geheugen vastgebrand als een teek aan een mensenhoofd zo wild orkaanachtig waren de kamergangen met haar.
    Ik loop samen met SFL langs de zitjes en ik zie haar staan;ze herkent mij meteen en we begroeten elkaar intens en haar (en mijn handen) voelen op elk plekje op ons lichaam of alles op z' n plekje zit.We wisselen nog wat woorden en ik vertel haar dat ik jarig ben en eerst nog met mijn kameraad een borrel ga heffen maar er zeker nog gekamerd zal worden.
    Even later kom ik gedoucht en wel de bar binnen na mijn kamergang met Eva en ik zie haar met de rug naar mij toestaan aan de bar.
    Ik pak haar stevig beet vanachter net boven haar dijen,ze draait om en ze komt niet bij van het lachen.Ik til haar been omhoog en doe of ik haar wil nemen aan de bar.Zij reageert door weer flink tegen mijn body heen en weer te rijden en haar handen zijn overal.Ik even.later met een afzakkende open badjas aan de bar,we lopen gauw naar beneden richting kino waar we elkaar snel ontdoen van de weinige kleding.We liggen innig tongzoenend terwijl ze rukt aan mijn pik tot hij stokstijf is.
    Gelijk dan begint ze me te pijpen of haar leven er vanaf hangt.
    Ze komt snel weer naar mijn lippen toe en we liggen verstrengeld met elkaar te worstelen.
    Buiten adem besluiten we een kamer op te zoeken en hier starten we met een slang postion backwards pijpen en ze spuit gauw wat olie op haar flinke borsten en lichaam en ik begin haar flink te masseren.Stevig kneed ik haar malse stevige body en ze geniet ervan.Even later liggen we rollebollend op het bed en we zoenen tot we geen lucht meer hebben.Ze likt en lebbert me overal en ook mijn lul krijgt een fikse pijpbeurt.Dan het cd erom en ik pak haar doggystyle.Ik denk bij mezelf,die is lekker strak geworden sinds vorig jaar en spuit binnen de kortste keren het cd vol,maar wat is nu het geval ik heb hem eigenlijk in de haastigheid in het "verkeerde gaatje" gestoken en heb haar per abuis anaal genomen.Moet wel bekennen dat het goed aanvoelde. Ze ziet mij verbouwereerd kijken naar het volgespoten cd en zegt tegen me dat het een extraatje is voor mijn verjaardag en dat ze daarom niks heeft gezegd toen ze mij lul voelde binnendringen in haar anus.Wat een klassewijf,besef ik,we zoenen nog wat en ik douch me op de kamer en beloof haar om weer snel terug te komen.

21. Onderstaande 3 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

hansdordt (14 maart 2013),sofaking (14 maart 2013),T&A Addict (14 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    59
    Thanks
    375

Standaard

Goed te lezen dat zij hier nog werkt, zeer binnenkort maar weer eens richting het zuiden.

Last Online
    Vandaag @ 10:01
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Haarkleur/-lengte : Zwart/lang
    Lengte dame : 170
    Postuur/Cupmaat : uit de kluiten gewassen milf / C/D-cup
    Nationaliteit/Taal : Martiniquaanse / Frans, duits, engels
    Leeftijd : Tussen de 34-38 schat ik haar
    Tatoeages/Piercings : Volgens mij niks.
    Voordelen: Complete service
    Nadelen: Ze is nou niet direct een optische knaller eerder een k***knaller
    Service: PZC, NMC, rukken, vingeren, muilen, zeer uitzonderlijke standjes
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : € 50
    Extra’s bij het bezoek: veel olie.

De afgelopen jaar heb ik wat aan grijze staar geleden vandaar dat ik haar nog nooit gezien had. Ook niet zo verwonderlijk als je haar jachtterrein de bioscoop is. Voeg daarbij dat de bioscoop een donker hol is en je zult begrijpen dat ze met haar donkere vel niet direct opvalt. Qua postuur kun je echter niet om haar heen.

Na het vreten wilde ik wat uitbuiken in de bioscoop. Het voordeel is dat je daar ongegeneerd kunt maffen en het nadeel is dat je daar niet aan toe komt vanwege de jagende sloeries. Nadat ik er drie had verzocht op te krassen kon ik eindelijk een uiltje knappen totdat er opeens een tornado door de ruimte raasde die bij mij tot stilstand kwam. Dat was dus Michelle. Een behoorlijk uitpuilende "Black Magic Woman" in al zijn facetten met een stevige buik, dikke tieten, nog stevigere poten onder de zeikdoos en een hoofd met een wilde bos haren die je normaliter bij een voodoomeesteres aantreft.

Ze pakte het handig aan en streelde voortdurend mijn borst en benen zonder aan mijn pik te komen. Makkelijke prater, goedlachs, humorvol, tijd nemend, niet jagerig zoals die jonge snollen die ik eerder had weggestuurd. Na twintig minuten begonnen de eieren toch langzaam te koken van gepocheerd naar hard. Ik voelde dat het wel goed zat, ook al omdat Rob45 positief was. En die heeft er kijk op want hij vergrijpt zich alleen aan zulke "Black Mamba's.

Wij de kamer op waar ze tot mijn volle tevredenheid de fles olie voor de dag toverde. Enkele minuten later leek het wel of we twee kroketten in de frituurpan waren zo vettig waren we. Haar donkere vel glom als een paling en het leek wel of mijn lijf in aanraking was gekomen met de "Exxon Valdez". Tjonge wat een smeerboel. Ik zat op mijn knieën en masseerde haar rug en kakgat terwijl zij ook geknield en half liggend een staaltje degenslikken ten beste gaf. Soms richtte ze zich op en onze ingevette lijfen gleden over elkaar waarbij ze haar memmen gebruikte om me te "teasen" ondertussen passioneel bekken met veel zever en kwijl wat we vervolgens weer uitstreken. Ik had te doen met de Pool die dat naderhand allemaal mocht opruimen.

Na dat gespartel werd mijn sabel tussen die loezen van haar gestoken en mocht ik een Megaboobje doen ook wel bekend als de Russische variant. Maar toen kwam het. We gingen over tot het praktizeren van geslachtsgemeenschap. Ik wilde er gewoon bovenop kruipen want om nou zo'n forse dame bovenop mijn leuter te hebben dat zou mijn ziektekostenverzekering niet dekken. Wie er wel gedekt wilde worden was Michelle. Ik moest liggen en zij ging half geknield tussen mijn benen zitten met de rug naar me toe waarbij ze haar reet en pruim naar mijn leuter schoof die dus achterwaarts in de poes verdween. Hierbij tilde ze mijn benen weer op waardoor ik in een soort vogelnestje kwam te liggen. Zeer ingenieus standje nog niet eerder gezien. Toch eens opzoeken hoe dat heet. Dit kon ze ook nog eens op een aantal manieren variëren waarbij ik mijn poten tegen haar rug moest drukken en mijn pik weer met een knik in haar kut verdween.

De variatie aan standjes ga ik hier niet verder beschrijven maar ik kan melden dat je op 55 jarige leeftijd nog lang niet uitgeleerd bent. Ze wilde ook doggy maar iedereen weet dat ik dat het meest verfoeide standje vind dus ik heb haar stevig met haar buik op het matras gedrukt zodat ik bovenop kon liggen en zo in haar kon schuiven. Na al die capriolen was het tijd om af te schieten. Het leek me wel lekker dat ze me zou rukken en ik me aan die spenen van haar kon laven. De leuter werd nog eens grondig in de olie gezet en daar ging het van Jetje. Ze beet me nog gevaarlijk hard in de tepels maar dat was wel de trigger waardoor ik een gigantische spuiter produceerde en het matras voorgoed verkloot werd. Ze had er rustig nog een FT uit kunnen slepen maar ze maakte het keurig met de hand af. Correct met afrekenen en daarna in de bar altijd ruimte voor wat dollen en een praatje. Kortom een wijf waar heren die graag wat in hun klauwen hebben zeker aan hun trekken zullen komen.

24. Onderstaande 10 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (14 maart 2014),Bubbelbader (20 maart 2014),Elmo3108 (10 februari 2015),gignnl (14 maart 2014),jeegee (14 maart 2014),Megaboob (14 maart 2014),phoenix (15 maart 2014),rob45 (14 maart 2014),SFL (18 maart 2014),Willi69 (14 maart 2014)

Last Online
    31 oktober 2024 @ 12:17
    Discussies
    17
    Thanks
    181

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Haarkleur/-lengte : Zwart/lang
    Lengte dame : 170
    Postuur/Cupmaat : uit de kluiten gewassen milf / C/D-cup
    Nationaliteit/Taal : Martiniquaanse / Frans, duits, engels
    Leeftijd : Tussen de 34-38 schat ik haar
    Tatoeages/Piercings : Volgens mij niks. Ze heeft boven haar bilspleet een klein hartje als ik me niet vergis. Lastig zichtbaar door laag contrast kleur tattoo op haar donkere huid.
    Voordelen: Complete service
    Nadelen: Ze is nou niet direct een optische knaller eerder een k***knaller
    Service: PZC, NMC, rukken, vingeren, muilen, zeer uitzonderlijke standjes
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : € 50

Last Online
    29 augustus 2022 @ 19:40
    Discussies
    14
    Thanks
    275

Standaard

Deze milf heeft alles in dr pakket. Niets is vreemd voor haar.

Deze meid neukt jou ipv jij haar. Mijn eerste maal heeft ze mijn benen achter over gedrukt en zittend mij geneukt..

oeff dat was een neuk sessie..

Alleen voor mij is nu een kamergang onbespreekbaar sinds ze aangaf ook NZC te doen incl Anaal ZC . Ik heb van een aa tal collegas hetzelfde vernomen.. incl een aantal gasten zelfs toegegeven NZC met deze dvp hebben gehad.

Voor mij helaas passe... jammer anders liet ik mij gewillige naaien

27. Onderstaande 3 leden hebben Vendezz bedankt voor deze bijdrage:

sofaking (12 april 2014),Ties85 (12 april 2014),Willi69 (11 april 2014)

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Daumen hoch Zaterdag 27 september 2014.....,

....., dus gisteren, weer een topsessie beleefd met Michelle:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....Zelf inmiddels ook de donkere Michelle gespot, sinds vorige week weer terug, na een 4-maands reces op haar Caribische thuisbasis Martinique. HM beleefde al vele gloeiendhete sessies met Michelle. Zal de laatste niet gauw vergeten, vorige zomer op een hele warme dag, 's avonds achter een boom in de tuin, op twee handdoeken in het gras (!).....

.....Na een wijntje voor Michelle, enkele flinke tongzoenen en wederzijds tussenbeens gegraai, vertrokken we naar de Kino. Aldaar eigenlijk een complete sessie willen doen, maar steeds meer beertjes kwamen binnen, die daarvan wilden meegenieten. We hadden geen zin om een gratis live-show voor hen te geven, dus hebben we een kamer opgezocht. Wederom een topsessie met Michelle, die niet onder deed voor het avontuur van vorige zomer ......
    Founding Member

29. Onderstaande leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

sofaking (28 september 2014)

Last Online
    8 januari 2025 @ 13:24
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ze is terug en weer geweldige sessie.........dank u MICHELE

Last Online
    14 februari 2022 @ 02:21
    Discussies
    1
    Thanks
    26

Standaard

Ik ben vorig jaar eens bij haar geweest, wanneer ben ik vergeten maar het was alleszins op een woensdag in november of december..eerst aan de bar wat geplaag van beide kanten, dan onder in de kino beland waar ik in korte tijd zo lekker werd gepijpt dat ik haast smeekte om alles verder te zetten op de kamer. Daar liet ze me vervolgens alle hoeken zien, lekker heftig kussen, nat pijpen en posities waarvan ik ze vooraf nog niet durfde te proberen :-) ze had er echt zin in hoor! De spiegel boven het bed gaf bovendien een extra dimensie aan al dat exotisch geweld :-)
    Herhalingsgevaar groot, en ook leuk dat ze achteraf nog heel open staat voor een kleine babbel waar niets achter moet zitten..geen gejaag zoals sommige anderen dat tot vervelens toe blijven doen. (dat ik wat frans kan hielp ook wel wat aan het goed contact dat we hadden)

32. Onderstaande 4 leden hebben Walterrr bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 6 februari 2015),Jansen (10 februari 2015),rob45 ( 6 februari 2015),sofaking ( 6 februari 2015)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten