Pagina 12 van 46 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 276 t/m 300 van 1128
    Last Online
    7 december 2024 @ 13:24
    Discussies
    56
    Thanks
    548

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Er zijn iedere dag minimaal 8 dames aanwezig.
    Waarschijnlijk moet dit zijn "het streven is de iedere dag minimaal 8 dames aanwezig zijn"?

Tijdens mijn recente bezoek waren en 6 dames. Ik begreep dat er tijdens het recente bezoek van Piepo 7 dames aanwezig waren.

Last Online
    11 november 2024 @ 19:54
    Discussies
    2
    Thanks
    54

Standaard

Dinsdag 1 maart in Dorsten geweest.

Voor mij toch wel de top tent.
    Aktieve mijden mooi en geil voordoen maar goed het licht ook wel aan de houding van de mannen.
    Overigens is voor mij 6 meiden genoeg want bij mij komt er dan alleen nog maar water hoor.

Johan.

Last Online
    12 december 2024 @ 22:19
    Discussies
    19
    Thanks
    4

Standaard Party tref Dorsten

Donderdag jl mijn kortings bon wezen inwisslen, was mijn derde bezoek aan een dergelijke zaak. ik moet zeggen vind het wel wat , actieve en vriendelijke dames.
    wel jammer dat rookruimte hier apart is , maar in de kamer is vaak wat te doen , 2 dames waaronder Roxanne zijn bijzonder goede paaldanseressen, en eten was een voldoende
    ben 5 uur geweest en 2x goede actie gehad o.a. Roxanne (toppertje ) de derde x bleef bij een poging.
    al met al prima zaak en me goed vermaakt maar gezien de afstand (west ned) en de geringe conditie volgende keer weer dichterbij naar Saunclub
    Dorsten bedankt en veel plezier::wink:

Last Online
    Gisteren @ 21:19
    Discussies
    44
    Thanks
    3.742

Standaard Nieuwe gezichten in Partytreff Dorsten

Zondagmiddag met de gewonnen kortingskaart van de tombola, koers gezet naar Dorsten. Bij aankomst een matig bezette parkeerplaats, en geen gele kentekenplaat gesignaleerd.

Welkom geheten door Anja, Anja?, wacht even, uhm nieuwe thekefrau. Er wordt verteld dat er 6 dames zijn, gebeurt wel vaker op een zondag, alleen de namen van Roxy en Anna komen mij bekend voor. Kortingskaart ingeleverd en 40 euro bijbetaald, in ruil voor 2 handdoeken en een kluissleutel. Als ik de salon binnenloop wordt de line-up van de dames zichtbaar: Suzy (pools), Roxy (roemeens), Isa (pools), Dida (bulgaars ex PP Kerpen), Natalia (bulgaars ex PP Kerpen) en Anna (roemeens ), dit is een andere Anna, dan de kleine blonde rondborstige Anna (vriendin van Michelle) die ik in gedachten had.

Tijdens mij verblijf ongeveer 10 tot 15 medeberen gezien, waarvan de meeste, 's middags voetbal wouden kijken, waardoor er geen partystemming heerste, en het eerder "langweilig" was. Als het zo rustig is, biedt dat ook voordelen, om met de dames een gesprek te voeren, alsmede met thekefrau Anja die verteld dat ze vroeger in PP in Kerpen zat, mede door de "langweiligheid" zoekt zij afleiding in "facebook" en sms berichten.

Wat mij wel opviel was dat alle dames na een sessie met bijhorende opfrisbeurt snel naar de rokersruimte gingen, waar bij deze temperaturen, enige vorm van verwarming geen overbodige luxe zou zijn.

Bij een verblijf in de sauna een medebezoeker er toch maar op gewezen dat roken in de sauna niet zo gewaardeerd word, de rokende medebeer zag dat anders.
    Over de middag/avond verspreid 5 sessies gedaan, waarbij alle dames aan bod gekomen zijn. Kreeg het verzoek van Roxy, om snel weer te komen.

Nog even een korte omschrijving van de dames.

Roxy : zie paspoortje in subforum
    Suzy : zie paspoortje in subforum

Dida : Bulgaars/Turks, eind 20?, klein 1,60m gezet/stevig, zwart lang haar, bruine ogen, cup C of D, meerder tattoo's, pzc/nmc/b.

Isa : Pools, begin 20, ca. 1,70m slank/mager, rood geverfd haar, Cup A of B, meerdere tattoo's, pzc/nmc/b, zeer lenig.

Anna : Roemeens, Begin 20 ca. 1,70 slank/mager, donker haar hangende B cup, tattoo's ?, pzc/nmc/b, zeer lenig, helaas een slecht gebit.

Natalia : Bulgaars, eind 20/ begin 30, ca. 165m, normaal postuur, zwart haar, meerdere tattoo's, pzc/nmc, b? Volgens eigen zeggen zou ze 2 jaar geleden ook in PT Dorsten actief zijn geweest.

Grtz forgetskinnyletsgetfatty
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

5. Onderstaande leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

slushpuppy (30 maart 2011)

Last Online
    5 november 2024 @ 15:21
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Ik ben op zaterdag 26 feb geweest, wendy en haar team waren er die zaterdag ook.

De thekevrouw met de rode haren ontblote haar borsten bij aankomst van iedere gast, wel een grappig gezicht. Ze werkt normaal in Osnabruck PT, eigenaar is bevriend met de eigenaar van Dorsten.
    Roberto was volgens de thekevrouw op vakantie, maar ik wist wel beter. Navraag bij een van de dames bleek dat Roberto een hartaanval en daarna een bypass operatie heeft gehad, en nog herstellende is.....maar tot schrik van de dames terugkomt binnenkort.

Ik was hier lang niet geweest en het blijft toch een echte neukfabriek, zeker als het druk is het snel afwerken en volgende. Ik vond dat Roxanne en haar blonde vriendinnetje wel een aardig paaldans showtje gaven, maar op de mat vond ik beide dames niet zo geweldig, er waren betere aanwezig.

Toen Wendy en haar team aankwamen werd de sfeer direct beter, de meiden komen super aardig en relaxed over. Hun inzet en enthousiasme is beter dan die van de vaste Dorsten dames. Ook in de pauses tussen hun show en gangbangact in maken ze graag een praatje met de gasten.
    Bravo en bedankt Wendy en team.

7. Onderstaande leden hebben allemachtig60 bedankt voor deze bijdrage:

koosje12 (25 maart 2011)

Last Online
    17 juni 2016 @ 08:59
    Discussies
    11
    Thanks
    220

Daumen hoch Met stip op nummer 1

Woensdag kwam het uit om een vrije dag te spenderen aan mijn vergelijkend warenonderzoek naar partytreffs en pauschalcubs in de NRW regio. PT Dorsten stond al langer op het verlanglijstje, mede door berichten op het forum en op aanraden van mannen die ik in Xanten tegenkwam, dus dat werd de gewenste bestemming in de Iphone. 179 km (2 uur) rijden, dus net zo’n beetje op de grens van mijn onderzoeksgebied gelegen.

De club is goed te vinden en biedt genoeg parkeerruimte. Het ziet er van buiten netjes uit en van binnen is dat niet anders. Ik werd in het halletje ontvangen door Anna, Anja en Natalja, de bijzonder sympathieke thekedames, kreeg de twee handdoeken en de sleutel overhandigd en begaf me naar beneden waar het omkleden en het douchen plaatsvindt. De manshoge lockers bieden genoeg ruimte voor de spullen, de douches zijn beide warm (alhoewel een lamme knop het regelen van het hete water bij 1 ervan wat bemoeilijkte) en schoon en de slippers worden naar het zich laat aanzien gedesinfecteerd. Vol goede moed met het lendelapje omgeslagen weer naar de begane grond terug.

Voorbij het halletje kom je in de zitruimte, met aan de ene kant de bar en eetgedeelte en aan de andere kant het afgescheiden rookhok en toegang tot de tuin. Hier gelijk een van de mega pluspunten van deze locatie: de niet-rookruimte staat centraal en daar bevinden zich normaliter de dames. Als ze (of de beren) willen roken, dan verdwijnen ze tijdelijk naar de rookruimte (of met dit mooie weer de tuin) en komen daarna weer terug. De hele dag door dus een soort van frisse lucht om in te verblijven in plaats van de gebruikelijke blauwe walm! In de tuin bevindt zich de ruime en hete sauna (100º), de BBQ’s (nog niet in gebruik) en de whirlpool (nog afgedekt) en verder genoeg ruimte om een terras te bouwen (er stond nu nog maar 1 stoel, dus als je van het mooie weer wilde genieten bleef je gewoon met een stel daar staan of op de rand van de vlonder zitten). De ruimtes binnen zien er verzorgd uit en zijn verder niet te donker, maar ook niet te licht. Prima.

Er waren 8 dames aanwezig, waarvan een deel in de fotogalerij van de website is terug te vinden. Het betrof Julia (Poolse nieuweling), Denisa (Roemeense nieuweling), Anna (Roemeense), Dana, Suzy, Isabella, Natalja en Paulina (Poolse). Alle jong (begin 20) en superslank tot slank. Volgens mij geen enkele die meer dan een maatje 38 nodig heeft en sommige die zelfs een maat 34 nog van de kont zakt. De hele dag door verder zo’n 6-8 andere beren voor langere of kortere tijd gespot, dus prime verhouding. Twee Nederlanders (Benijsbeer en Rudy) ontmoet en mee opgetrokken, zij zijn goed gezelschap. Ook een Duitser die zo’n beetje gelijk met mij om 10:15 uur was binnengekomen bleek een gezellige gast te zijn, dus dat deel van de intermenselijke contacten was de hele dag in orde. Het andere deel, de meisjes, bleek dat nog eens ruim te toppen.

Begonnen met Julia (spreekt eigenlijk nog geen woord over de Poolse grens), waar Denisa al snel bij kwam zitten. De rest was namelijk nog niet in de centrale ruimte te vinden. Denisa spreekt weinig Duits, maar weet zich in het Engels, aangevuld met Spaans en wat Italiaans goed te redden. Ze probeerde via Bulgaars wat te tolken met Julia, maar dat leverde voor Julia niet veel gesprek op. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik vooral met Denisa zat te babbelen met mijn hand op haar benen en met een borst van Julia in mijn andere hand. Doordat het verder nog zeer rustig was qua beren leek het er op dat de sessies boven vooral als trio werden ingezet, dan hadden de meiden tenminste wat vaker een verzetje. Prima wat mij betreft (alhoewel ik in een trio altijd het gevoel heb dat ik handen tekort kom en m’n aandacht teveel moet verdelen). Met z’n 3en naar boven, waar zich een kamer met grote en een kamer met kleine spielwiese bevinden. Verder de wasgelegenheid voor de dames, een extra douche/toilet voor de heren en achter een schuifpaneel de hiding place voor dames als ze zich aan de aandacht van de beren willen onttrekken.

Op de grote wiese beland, waar beide jonge nimfen zich van hun lapje ontdeden (alle dames liepen met de borstjes en billetjes bloot met slechts een klein lapje of jarretelletje tegen de kou) en de handdoekjes werden uitgespreid. Denisa nam zo’n beetje de lead en Julia volgde, toch was het ze beide aan te zien dat ze nog wat onwennig waren hoe nu een gast het beste te gaan vermaken... Had wel iets charmants en ze waren allebei vastberaden er iets moois van te maken. Prima. Julia heeft een werkelijk prachtig slank lichaam met hele mooie stevige cup C’s, Denisa is ook slank genoeg maar moet het doen met cuppie A. Wel het mooiste gezichtje van de twee. Enfin, voor mij optisch ruim bovengemiddeld en voor wat betreft de actie die door de meisjes op de mat werd gelegd zeer tevredenstellend. Afwisseling, samenspel, beurtelings geneukt en vooral veel aandacht voor mij, dus in de verste verte niet iets wat op afwerken zou kunnen lijken. Het enige dat opviel was dat het pijpen met condoom was. Maar dat bleek slechts de eerste sessie zo te zijn… Echt een hele goede opening van wat verder een volgeplande dag zou worden…

Na even een koffie en een watertje me weer naast Denisa gezet om verder te kletsen, waar vervolgens Anna bij kwam zitten. Ook Roemeens, begin 20, 1.75 m lang en superslank, wat hangende b-tjes, lieve meid en goed Duits me te praten. Alleen het gebit laat zien dat ze vroeger na het snoepen niet goed d'r tanden heeft gepoetst, da's een beetje jammer. Nou, die had er ook wel zin in en zo werd ik verleid om m’n pauze maar over te slaan en weer met 2 heerlijkheden op de wiese te belanden. Deze keer had Anna de leiding en volgde Denisa haar aanwijzingen. Dit leidde ertoe dat ze ook zonder condoom ging pijpen (doet ze heel lekker met haar tongetje), waarbij Anna zich boven mijn gezicht manoeuvreerde. Het is vermeldenswaard dat de hele dag door bij alle sessies de meisjes erg gericht zijn op de kerel die ze te grazen nemen: ze blijven actief en alle gevoelige plekjes worden meegenomen, ook bij die trio’s is de 2e dame veel meer dan alleen ballenknijpster. Het enige dat ze niet laten gebeuren is (tong)zoenen en de meesten wensen geen vingertop tegen de baarmoedermond te voelen. Ook hier weer een goed samenspel en een heel ontspannen gerollebol, waarbij ze beurtelings de beentjes voor mij spreidden, zodat ik de tweede keer kon knallen. Wow, nog geen uur verder maar voor mijn gevoel al een dag geleefd…

Nu maar even de sauna in, waar ik in gesprek raakte met een vriendelijke Duitser. Na enige tijd kwamen Denisa en Anna erbij zitten, wat uiteindelijk weer tot wat gefriemel en de opbouw van hernieuwde geiligheid leidde. Nog even uitwaaien in de tuin, waar ik te horen kreeg dat de erogene zones door een handdoek bedekt moeten blijven, anders komt er trammelant vanuit het aanpalende woonhuis dat zicht heeft op de tuin. Stel je voor dat hun kinderen een naakte vrouw of kerel zien… Het is verder tekenend voor de goede ontspannen sfeer daar dat de dames zich in de tuin bij je neerzetten om te roken en met je te kletsen. Er wordt niets opgedrongen, het voelt alsof ze het prettig vinden om zich in je gezelschap op te houden. Dat uit zich ook doordat de meisjes als je ergens even zit of staat bij je komen staan en hun armen om je heen slaan, of als je aan de bar zit tussen je benen gaan staan om tegen je aan te kruipen. Heel prettig en verleidelijk, veel leuker dan het hangen op een bankje en wachten tot er weer een gast bij ze komt zitten (zoals ik vorige week in Bochum heb ervaren).

Na het douchen werd ik door Anna weer naar boven gevraagd, waar Dana zich bij ons voegde. Wat een tijgerin in schaapskleren is dat zeg, onwijs felle juf. Die weet echt wel hoe ze een plasser hard kan maken en houden en tijdens het neuken kun je haar rustig al het werk laten doen, of ze nou onder ligt of in doggy, dat haalt echt niet uit. Megageile sessie, waarbij beide dames weer even actief waren. Holy toledos, dat is echt het summum van mijn ervaringen tot nu toe, als de dames actief blijven, blijkt ook de stok welwillend mee te blijven werken.

De kleine momenten tussen het neuken door besteed aan het kletsen met de medeberen en het aanvullen van al het vocht wat in de tuitjes verdwenen was. Daarbij kreeg je vanzelf wel weer een dame op bezoek, eentje die je al had gehad en waarmee het gezellig was geweest, of een nieuwe die zich ook wel even over jou wilde ontfermen. Zo werd ik spontaan in de schoot van Suzy geworpen en hoewel ik van mezelf dacht dat een pauze echt een fysieke noodzaak zou zijn, wilde ze na wat gebabbel en geknuffel toch met mij naar boven. Welnu, deze schitterende jonge dame met ook zo’n superstrak lijf en mooie borsten ga je niet tegenspreken, dat zou zeer tegennatuurlijk zijn. Een goede tussenstap is dan het aanbod om een massage te geven. Ook haar leek dat wel wat en ze spurtte weg om een tube lotion te scoren. Zo heb ik de eerste 15-20 minuten op de kleine wiese haar lichaam van onder tot boven verkend en low and behold, geheel passend in de sfeer en ervaringen tot dan toe bleek de stok zijn kans te ruiken en nog voor ik goed en wel mijn handen had afgeveegd lag ik op mijn rug terwijl zij de harde stok tegen haar huig liet stuiteren. Niet alleen goed voor het ego, maar kennelijk ook voor haar wellust: ze had gewoon zin. Terwijl ze zo even bezig was kwam Isabella opjoinen om ook in de feestvreugde mee te delen. Ook zo’n leuke griet, prachtig slank lijf, mooie borsten en waar ik normaal denk dat een spleet tussen de benen en niet de voortanden moet zitten, was dat laatste bij haar geen storende factor. Nadat ze eerst mijn lijf hier en daar wat gelikt had kwam ze met haar pruttel op m’n gezicht zitten, terwijl Suzy nog aan het pogen was de stengel leeg te zuigen. Het nadeel van die superslanke meisjes is dat er niet altijd ruimte is om de gegroeide stengel te plaatsen en dat was ook waar Suzy zich wat zorgen om maakte. Toen het rubber was geplaatst en wat glijmiddel aangebracht, zette ze zich op mij en moest zich langzaam laten zakken om de boel wat te laten oprekken. Ik vind het altijd al heel wat waard als ze het in ieder geval proberen en in dit geval wilde ze meer dan dat: gewoon neuken en mij klaar laten komen. Zo wist ze toch enige wildheid in het berijden te brengen, maar gezien het verloop van de dag zou het bij mij toch wel wat langer gaan duren. Toen kwam Isabella voor de aflossing: rubbertje wisselen en zij in doggy, zij kan duidelijk het formaat makkelijker aan. Zo wild als zij tekeer ging moest ik goed oppassen dat ik niet van het bed werd gestoten, geweldig. In de tussentijd werd ik door Suzy lekker met haar lijf opgevreeën terwijl ze (inderdaad) met mijn ballen speelde. Zo wordt het neuken wel heel verslavend… Weer heerlijk geknald en nog een beetje na liggen dazen met beide dames.

En de koek was nog niet op. Ook Paulina, een knappe blonde Poolse jonge slanke meid met mooie borsten en een gezellige babbel, flirtte wat om mij heen en nodigde mij uit met haar wat tijd door te brengen. Overmoedig als ik inmiddels was geworden met haar op de wiese beland (kan ik voortaan net zo goed mijn handdoek laten liggen). Lekker ding, lekker vrijen, lekker pijpen, lekker slobberen en hoewel ze hem wel goed hard wist te krijgen, is het na langere tijd in verschillende standjes neuken niet gelukt om nog eens wat vocht uit te werpen. Ook Dana, die nog even haar diensten kwam aanbieden kreeg het met mond en hand niet meer voor elkaar. So be it, dat betekent niet dat ik het niet prettig heb gevonden lieve dames!. Integendeel. Maar op=op zullen we maar zeggen.

Zo langzamerhand begon het tegen 5 uur te lopen, mijn geplande aftocht. Op dat moment besloot Dana echter om zich om de paaldansstang te gaan kronkelen en het is zonde om dat te missen. Ik zette me onder het TV-scherm (met Duitse liga fussbal, who cares about that?!?) en tussen de levensgrote plaatjes van Patricia op het bankje op de eerste rang bij de stang. Daar kwam Anna me gezelschap houden, lekker knus. Dana in haar naakte glorie gaf echt een prima show, zeer indrukwekkend, heb ik veel respect voor. En het ziet er gewoon geil uit… Kennelijk was dat ook de heersende gedachte: nu iedereen opgegeild was, moest het boven tot een orgie komen. Een beetje á la Xanten: iedereen naar de grote wiese en go!.. Fijn dat er slechts een beer of 4 met de 8 dames waren, dan is de kans kleiner dat je tegen zo’n harig lijf komt aan te liggen… Zelfs de thekedames kwamen even als toeschouwer (helaas) mee naar boven om het jolijt te aanschouwen. Anna had zich daar weer met Denisa over mij ontfermd, ik zag Benijsbeer en Rudy ook geen aandacht te kort komen en zo werd het een geile sekspartij dat mag enige naam hebben. Het Duitse beertje haakte al snel af, zodat ook Julia en Dana bij mij mee kwamen doen. En aan het einde lag ik er als laatste beer nog met vijf dames om en over me heen, neuken, pijpen, rukken, echt te geil voor woorden. Ik had Dana al aangegeven dat er niets meer uit zou komen, maar ze zei dat zolang hij stijf was het haar echt wel zou lukken. Echt ongelooflijk dat al die dames in volledige samenhang en symbiose bezig waren om het voor mij zo lekker mogelijk te maken. Handen en ogen tekort, alle erogene zones overgeprikkeld en op het laatst een poging tot prostaatmassage die ik heb weten af te slaan. Uiteindelijk wist ik ze te overtuigen dat het echt opperdepop was, waarna het spul uiteenflockte om zich weer enigszins toonbaar te maken.

Inmiddels gedoucht en weer wat drinken, de terugreistijd iets bijgesteld om Anna weer om me heen geslingerd te krijgen. Kennelijk lag ik haar wel, dus wilde ze nog een keer naar boven. In de kleine kamer met haar in de weer geweest en deze keer wist ze het weer zo geil te maken dat ik toch nog ben klaargekomen. Vervolgens haar op verzoek nog een massage gegeven, waarna ik echt naar huis ben getogen.

Door stom toeval is het er niet van gekomen om Natalja te neuken, anders had ik alle dames gescoord. Nog een reden om snel weer terug te keren. Want het eindoordeel van deze club luidt: in alle opzichten (de club zelf, de service en looks van de dames, de sfeer onderling en richting beren, het eten wat by the way gewoon van goede kwaliteit en lekker was) extreem goed. Herhalingsgevaar 1000%. En dat alles slechts voor 89 euro!!!

Ga ik nou eerst Harem in Erkrath uitproberen, of ga ik morgen gewoon lekker nog eens naar Dorsten… Volgens Benijsbeer zou ik met Erkrath zeker de plank niet misslaan, maar die hebben weer als nadeel dat ze pas om 12:00 uur beginnen. Scheelt weer 2 uur neuken… En bovendien betaal je voor een dagkaart 70 euro meer…

9. Onderstaande 7 leden hebben noelcitroen bedankt voor deze bijdrage:

bb king (27 maart 2011),Big30 (25 maart 2011),Igor-Ergaster (12 juni 2011),koosje12 (25 maart 2011),roadnl (26 maart 2011),Rudy (27 maart 2011),slushpuppy (30 maart 2011)

Last Online
    21 juni 2024 @ 18:23
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Hallo,

Ik ben een regelmatige bezoeker van Partytreff Xanten. Wat zijn de overeenkomsten- verschillen, voordelen-nadelen t.o.v. Dorsten? Wie kan mij overhalen om de reis naar Dorsten te maken....

Last Online
    Gisteren @ 16:50
    Discussies
    50
    Thanks
    1.141

Standaard

@guusje,

In Xanten is er meestal meer party sfeer dan in Dorsten. 2 April komt Wendy weer in Dorsten, dan is het sowieso feest. Dorsten heeft een aparte rookruimte. Op normale dagen zijn de meiden in Dorsten jonger en zijn er ook meestal minder meiden als in Xanten. Het eten is in Dorsten een stuk slechter als in Xanten.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

Last Online
    26 november 2012 @ 19:34
    Discussies
    4
    Thanks
    17

Standaard

ben gister in dorsten geweest, het was super, top bezetting, 9 dames alle jong en slank, het was niet te druk, ongeveer 12 mede beren, ik sluit me aan bij noel citroen dat dorsten nu met stip op 1staat (maar dit kan natuurlijk zeeer tijdelijk kan zijn)
    het gras isgroener bij de oosterbuur

Last Online
    8 januari 2025 @ 13:47
    Discussies
    3
    Thanks
    71

Standaard

Hey Noelcitroen,

Leuk je ontmoet te ebben en leuk stukje heb je geschreven! Ik sluit me er helemaal bij aan. Was een top dag! Gezelligheid, prima meiden, goed eten en drinken, mooi weer om ook buiten te vertoeven. Wat willen we nog meer.

Groetjes,
    Rudy

Last Online
    13 augustus 2011 @ 14:46
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Hi hi

Ik ben er gisteren ook weer eens geweest.....leuke club = 3 uurtjes 69 euro....
    Ik heb genoten begonnen met een trio met Isbella en andere leuke jonge meid ...( blond en jong , tiener look )
    Daarna nog 2 sessies gehad....en afgesloten met een Gang bang op het grote bed !

heerlij k!

Last Online
    23 juni 2016 @ 23:50
    Discussies
    0
    Thanks
    34

Standaard

Ik had ook nog een bon van 21-02 en die heb ik gisteren gebruikt. Dank aan deze site dat ik voor 4 tientjes een heerlijke middag gehad heb. Het was mijn 4e of 5e bezoek, ik raak de tel kwijt.

De omstandigheden bij mezelf waren dusdanig dat ik ze even moet melden omdat ze mijn ervaring nogal bepaald hebben. Afgelopen weken hevig verliefd geweest, een eerste afspraak gehad maar nu negeert ze me volkomen. In mijn hoofd zat ik nog erg bij haar en ik ging met het idee om dat eens grondig van me af te zetten. Dat lukte dus voor geen meter in het begin maar ging later beter met dank aan Paulina, kom ik zo op terug. In Dorsten is het vooral een kwestie van meteen pompen met de handel en ik juist merkte dat ik behoefte had aan een massage geven, voelen, aaien....intimiteit tja dan zit je dus verkeerd in Dorsten, dat wist ik ook wel. Eigenlijk merkte ik het ook pas ter plekke dat ik last had van een softe knuffelbui ipv echt zin in geile neuk sex

Ik lees vaak recensies waar ik zo mijn gedachten heb in hoeverre het humeur van de recensent bepalend is of het aanbod van de dame/club. Vandaar dat ik dit ff genoemd wil hebben.

Wat anders was dan vorige keren was als eerste het weer, voor mij de eerste keer dat het weer zo lekker was dat ik in Dorsten buiten kon zitten met alleen een handdoek om. Dat bepaald de sfeer toch wel in positieve mate, ik ben erg benieuwd hoe het daar is op echt een zwoele zomerse dag.

Er waren 8 dames en allen slank. Ben met 5/8 uiteindelijk boven geweest. Twee dames staken met kop en schouders boven de rest uit. Dana is gewoon een en al porno. Gaat ze bijvoorbeeld buiten staan voorovergebogen bij een tafel met haar billen naar achteren. Eerst aanzitten maar vervolgens ook met handdoek tegen haar aan rijden, wat spijtig dat daar geen gummi's lagen. (nee hoor, dat zou ik onder de ogen van zovelen op dat moment toch niet gedurfd hebben) Wat later met haar mee naar boven gegaan, pijpen inclusief mijn ballen (voordeel van intiem geschoren zijn) kortom een ontzettend geil mens. Als ik de knop van liefdesverdriet naar pure geilheid echt had kunnen omzetten was het nog veel geiler geweest.

De meest bijzondere dame is voor mij de Poolse Paulina; tijdens de eerste "gang-bang" (waar iedereen dus tegelijkertijd naar boven gaat maar verder is het sex in 2tallen en geen groepsgebeuren) was ik met haar. Zij kwam meteen op mij af en nam mij mee, veel inbreng had ik niet geloof ik Tweede keer haar buiten een massage gegeven en die binnen met babyolie voortgezet. Heerlijk om fysiek contact te hebben en niet meteen te moeten presteren. Blijkbaar is een massage geven ook heel ontspannend want daarna kon ik tja die knop omzetten en genieten van wat er gebeurde in plaats van met mijn hoofd ergens anders zitten. Klaarkomen was die keer nog niet gelukt. Rond 19.00 was ik de enige ijsbeer volgens mij en was de sfeer wat loom, beetje rondhangen van de meiden buiten. Paulina draait gelijk haar rug weer naar me toe, blijkbaar beviel de massage wel en heb haar toen echt lang gemasseerd, denk wel een half uur. Vervolgens naar boven gegaan en het mega matras voor ons alleen Ze begon me heel ontspannen en super geil te pijpen. Na een tijdje zijn we standje 69 verder gegaan en dat heeft in mijn beleving echt heel lang geduurd. Ze werd er zelf ook opgewonden van maar fake/echt is altijd lastig inschatten. Normaal is het altijd neuken na standje 69 maar daar had ik geen behoefte aan en dat had ze door zonder dat ik het hoefde te zeggen. Uiteindelijk heeft ze me handmatig laten klaarkomen maar ze heeft me echt heel lang gepijpt op een heel ontspannen rustige manier net als dat mijn likken heel ontspannen en langzaam was. Eigenlijk had ik dat op die manier nog niet eerder gedaan, nu was de mood echt zo en was het eigenlijk heerlijk. En vervolgens bij haar van die pretoogjes en een gemeende glimlach en een giechel.

Kortom als je liefdesverdriet hebt is Dorsten niet de aangewezen plek. Zou je eigenlijk helemaal geen betaalde sex moet hebben voor een tijdje denk ik eigenlijk. Maar net dat ietsje meer geduld en ruimte geven voor intimiteit zonder meteen neuken van Paulina liet me toch met een goed gevoel Dorsten verlaten. Sprak ik maar wat beter Duits want ook die andere dames deden echt wel hun best om mij te laten klaarkomen, dat lag echt niet aan hun maar aan mezelf dat dit een paar keer niet ging. Niet klaarkomen daar doe ik nooit zo moeilijk over maar de dames in Dorsten vinden het altijd zo´n big deal terwijl ik zo iets heb van 4 keer op een dag is toch best wel zat ook.

Ik kom zeker een keer terug, sowieso wil ik de paaldansact van Dana een keer zien en met haar wil ik een keer heftige sex hebben. En als ik weer ga ga ik zeker eerst bellen of Paulina er is. En ik heb `lolita`en haar vriendin waarmee ze de hele tijd samen is totaal genegeerd deze keer. Helemaal niet met opzet want zij is zeker wel mijn type maar gewoon echt niet aan toegekomen. Haar vriendin is wat minder knap maar wel spontaan en lief volgens mij. Voor de volgende keer dus. Tenslotte, Roxanna, die kende ik van vorig jaar Augustus een keer. Wat is zij veranderd zeg! Echt iemand waar ik dan de neiging heb een schouder om heen te slaan of een hug te geven, ze is erg verbitterd om iets. Daar kan ik als ijsbeer niet mee helpen maar had wel met haar te doen zoals zij haar best deed om haar werk goed te doen maar desondanks zoveel somberheid uitstaat.
    Laatst gewijzigd door slushpuppy; 30 maart 2011 om 13:48

16. Onderstaande 2 leden hebben slushpuppy bedankt voor deze bijdrage:

Admin (30 maart 2011),kinky Jan (31 maart 2011)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    34

Standaard

@mezelf
    Kwam een quote van Cuties tegen over goede sex.
    Seks is goed, wanneer seks beantwoordt aan de eigen (vaak door omstandigheden genoodzaakte) onderdrukte gevoelens van individuele aard.
    Altijd knap hoe mensen in 1 zin iets kernachtig kunnen zeggen. Wat mijn onderdrukte gevoelens van individuele aard waren lijkt me duidelijk. De sex zoals geboden wordt door Dorsten beantwoord niet aan die gevoelens. Het punt van onderdrukte gevoelens is dat ze deels verborgen zijn, ook voor mezelf, en ik met het idee zat van die neuk ik wel weg. Het tegendeel was waar; het verliefde knuffelachtige, het intieme kwam naar boven in plaats van dat het wegging. Die gevoelens die ik heb voor een ander ben ik aan het projecteren op een andere dame en dat werkt sowieso niet maar kon ik ook niet laten, zeker de eerste uren niet. Best leerzaam om te zien hoe dat werkt met mij en die gevoelens. En nogmaals, wat een schat die Paulina intuïtief/mensenkennis precies het goede deed.

18. Onderstaande leden hebben slushpuppy bedankt voor deze bijdrage:

Cuties (31 maart 2011)

Last Online
    5 december 2014 @ 23:17
    Discussies
    6
    Thanks
    156

Standaard

Ja, klinkt mischien stom maar ik ga soms liever knuffelen op de bank dan met de dame dan naar de kamer en daar kan ik zo een hele middag mee vullen, ik heb geen vriendin en dat soort dingen ga je toch missen na een tijdje ik ben ook maar een mens en heb ook gevoel en de dame in kwestie vind het ook niet altijd erg.

Last Online
    24 september 2013 @ 01:10
    Discussies
    45
    Thanks
    69

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinky Jan Bekijk bericht
    Ja, klinkt mischien stom maar ik ga soms liever knuffelen op de bank dan met de dame dan naar de kamer en daar kan ik zo een hele middag mee vullen, ik heb geen vriendin en dat soort dingen ga je toch missen na een tijdje ik ben ook maar een mens en heb ook gevoel en de dame in kwestie vind het ook niet altijd erg.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dublin Mick (02-25-11 14:18)
    There was one other clown there who was determined to hold onto Roxy (probably the best looking bird) the entire time for himself as if she was his girlfriend, I find this most annoying when you get idiots like this in a PT.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathias037 (02-28-11 12:08)
    I cannot agree more. I was also pissed off a few times (mostly in Dorsten and Munster) when I wanted to catch one of the girls and she was involved in endless discussions with the same guy whole night long. If guys want to establish closer links with the girl (marry her,.) there should be other places to do so and not waste the rare and valuable resources here. Total waste of resources and a kind of rip off. If they claim to have 10 girls, we understand 10 available girls!

Maybe we should establish some kind of scoring system here (like on the eBay) to list such misbehavior!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jerboa (02-28-11 20:26)
    Yes I 3rd that LOL, so anoying when the a bloke hangs around a girl all night like they're going steady or something, very selfish, but then It should be down to the girl to move on If this Idiot can't, sometimes I feel like just jumping In between them and being the gooseberry.
    Zo maar wat recente berichten op het engelstalig isg forum….kan nog wel meerdere A4's aan quotes van gelijke strekking van andere bekende engelstalige en spaanse boards hier vermelden, maar de eindconclusie is duidelijk: gedrag als van Kinky Jan (sorry bro) wordt (inter) nationaal) gezien als irritatie punt numero #1 in PT's, PC's en SC's. En dan met name in PT's/PC's waar de bezetting dikwijls aanzienlijk kleiner is vergeleken met SC's. Seksclubs zijn er om (ranzige) seks te hebben, om je seksuele driften de kop in te drukken als je thuis - om welke reden dan ook- te weinig aan je trekken komt.

Het bezoeken heeft dus een functioneel doel (het eleveren van opgekropte seksuele frustratie), geen ziel-helend doel die zowel jou als een dekmaatje op een verhoogd punt van interne "happiness" brengen. Publiekelijk beschikbare vrouwen zijn niet de aangewezen personen om voor langere tijd "cute" mee te gaan doen ( zowel buiten de club, als binnen de club), beperk je tot grappen en grollen en wat opervlakkige chit-chat zodat je op de kamer een goede sessie krijgt. Okay, met de dame naar de sauna gaan, of een peukje nuttigen, gezamelijk bikken (doe ik ook wel eens), of haar een massage geven (beneden, of boven op het trasje), kan allemaal, maar maak dit preliminaire gedoe het niet te lang. Lengte v/d neuk sessie, dat moet je zelf weten, het gaat mij ("ons") om al dat bijkomende geouwehoer.

Je kunt dan wel schijt hebben aan andere mongers, maar realiseer je dat jij (punters die een diepere kunffel "relatie" proberen te creëren met de prostituee in kwestie) in de grote minderheid zijn, en dat de meerderheid gewoon een paar uurtjes lekkere sex wil hebben om het eigen libido weer te normaliseren.

Het is nu eenmaal zo dat het overgrote deel der PT/PC bezoekers geen tijd/zin heeft om de hele dag in een club rond te schooien (vooral als men al helemaal gaar daaro aankomt omdat men (zoals ik) meer dan 2 en een half uur (enkele reis) in de auto moet gaan brommen), en dus maar voor een drie of vier uren kaart gaat.

Ook ik heb het -zoals mijn Engelstalige collega's- meerdere keren meegemaakt dat andere mongers boos weggingen omdat wat clowns het nodig vonden om de slechts 7 aanwezige dames te kapen door de hele tijd met die meiskens arm om arm fussball te gaan kijken op de bank. En wederom, ook ik heb wel eens als een lulletje rozenwater doods voor me uit zitten staren in de wachtkamer en gedurende drie uur maar 1.5 keer aan mn trekken gekomen (1 x korte fuck sessie plus 1x korte aftrek/blow sessie) voordat ik eruit gebonjourd werd na drie uur. Nou ik kan je vertellen, daar wordt je bloedlink van als je eenmaal weer terug op de Autobahn bent. Die girls zou men zo ongeveer kunnen beschouwen als producten van het "common heritage of mankind": een concept in het internationale recht dat aangeeft dat bepaalde aangewezen en aan te wijzen gebieden of producten van de aarde aan "de mensheid" in zijn geheel toebehoren. Naar analogie van dit principe zou men -misschien lichtelijk overdreven, simplistisch en zeker ook rechtens ondoordacht- de vrouwen van lichte zeden onder dit pricipe kunnen scharen. Het is maar om het een en ander even in perspectief te zetten.

Gewoon wat overwegingen om in acht te nemen….denk even verder dan je eigen "fantasie relatie". "We don't need no captain's save a hoe" wordt er vaak in internationaal verband gezegd. Ik kan niet anders dan het daar mee eens zijn.

----------
    @Slushpuppy, bedankt voor je recensie over Dorsten. Dat wordt zeer gewaardeerd. En je hebt gelijk, Roxy lijkt een beetje teleurgesteld in het leven, en dat heeft natuurlijk zijn uitvloeisel op haar hygiene zoals ik zulks al heb beschreven in haar paspoortje op deze site. Type afgelikte boterham (brood). Als je ( of wie dan ook) moeite zou hebben om een vrouwtje te scoren in NL, dan zou het wellicht een idee kunnen zijn om aan Aziatische (thai/filipijns/combodjaans/indonesisch) import te denken. Wel afkomstig uit de middle-class non-pro markt, dus niet via een of ander debiel bemiddelingsbureautje. Voordeel van die landen (itt bijv. Latina's/ Oostblokkers/Russinen) is dat er alom het idee van "Utang Na Loob" ("debt inside" of te wel in Hollandsch: diepe dankbaarheid (van de vrouw) jegens de man daar bestaat, die tot in den diepe in haar ziel voor altijd verankerd zal zijn, no matter what. Je kunt het zien als een soort diepgewortelde morele verplichting tot in den einde, die iemand heeft jegens een ander als tegenprestatie voor een door hem geleverde "dienst" van significante importantie. Alzo wordt i.c. "liefdes relatie" gevormd door een diepe morele verplichting jegens de westerse redder in nood. Heb vele mongers en niet-mongers gesproken, die zo een relatie onderhouden, m.n. laatstelijk in Jakarta. "Ze zullen je niet gauw in de steek laten of bedonderen, lol, en je krijgt mooie "mix-kindjes"", wordt er alom gezegd, maar dit alles terzijde. Of als je de middelen hebt, dan exporteer je je ass naar een van die landen, dat kan natuurlijk ook, en is misschien nog wel beter.
    ----------

Goed, toch kan ik Dorsten ten harte aanbevelen. Vooral in de Zomer zal het fantastich zijn om in de zinderende hitte buiten een BJ te krijgen of om lekker in een cabana te neuken terwijl je letterlijk de poepbromvliegen van de kutjes moet afslaan. Jammer dat ze echter geen zwembad hebben, maar na de opknapbeurt ziet het er erg leuk uit allemaal. Vooral de Gianni Versace stijl in de trasjes kamers boven is leuk gedaan, waarbij de club leiding duurzame materialen hebben gebruikt ( zo zijn de Medusa c.q. oud Romeinse afbeeldinge aan de muur in de grote kamer geen simpele posters, maar heuze zware marmeren/stenen plakkaten). Wel mis ik de gynaecologie stoel in die grote kamer, die had ik graag willen uittesten met een chickie.

Ook de nieuwe kleine stoere sportieve (poolse) theke (Anja) is okay: eerst wat nors, maar ze ontdooide gelukkig al snel. Ze had deze dag een leuk strak spijkerbroekje aan en Mohammed Ali-style Adidas high top box-sneakertjes. Ze gaf me nog een knuffel nadat ik wegging.

Nadeel: douches niet echt proper, handjevol chubbies: afvoeren naar het abattoir die zeugen&monsters simpel eten, afstand, chick genaamd "lolita" werkte met een fucking soa aan haar bek (wit schimmelachtige substantie, rechter mondhoek)--->Dit laatste is natuurlijk een moment opname, maar niettemin!

Voordeel: grote meerderheid: slank, jong, strak, roken nu in aparte tussenruimte tussen binnen en buiten, muziek: westerse house/rap (niet al te hard), en kennelijk in tegenstelling tot vroeger, is het GEEN afwerkfabriek meer!! Tijdens geen sessie heb ik nooit van enige tijdsdruk gemerkt. Zolang er geen kaaskorsten (smegma!) van je pik afbrokkelen en je ze een beetje laat lachen en sociaal doet (ga niet met medelijden over de business met ze praten), kun je leuke (langere) sessies verwachten in deze PT. Het zijn over het algemeen gewoon leuke meiden die het je -afhankelijk van je eigen sociale capaciteiten- gewoon leuk proberen te maken; niet meer, niet minder. Ik adviseer de andere beertjes om van te voren koffie te laten staan en een liter vruchtensap te gaan drinken, gaat je pre-cum lekker van smaken, en dat zul je opmerken in een tent als de deze, waar er immer van bare back blow jobs sprake is. Mannensap verwordt tot pure honing/nectar voor ze! En daar lusten ze wel pap van sommigen zuigen dan werkelijk alsof hun leven ervan afhangt, vooral Suzylein.

Als je van de fucking chubbies bent en/of op Oma's valt zou ik naar Xanten gaan (naar ik heb vernomen!), anders is de PTD "the place to be". Ze hebben zichzelf weer herpakt na een periode van enkel chubbies, turko's, en afwerken. Vooral in de zomer, kan het in potentie een paradijsje zijn. Maar zoals ik al zei, ga er met een fuctioneel op het libido gespecificeerd doel naartoe.

Voor die beertjes die ver moeten reizen (en wellicht na een dagje deftig "sporten" geen zin meer hebben om terug de Autobahn op te gaan), kan ik nog dit "budget hotel" aanraden:
    Dat schijnt een beste toko te zijn. 38 euri's per overnachting, inclusief fruhstuck (ontbijt), tv en ik geloof wifi?

http://www.hotel-humbert.de/

Je kunt ook van te voren online reserveren.

Voor diegenen die helemaal alles van te voren haarfijn geregeld/geordend willen hebben, of voor diegenen die met het openbare vervoer (willen) komen….

hier een scan van het business kaartje (met officiele feestdagen/vrije dagen) van een taxi bedrijf (shuttle dienst?) welk kaartje ik de laatste keer uit de PTD van het tafeltje heb meegenenomen.

Grote voordeel is dan natuurlijk, dat je deze taxi "sans gene" kunt inschakelen om je incognito vanaf station x,y,z, naar de PTD te brengen of na afloop naar hotel (humbert)/airport/treinstation te brengen.

Keep it save, boys.
    en happy mongering!

Cuties.

Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

21. Onderstaande 5 leden hebben Cuties bedankt voor deze bijdrage:

Big30 ( 8 april 2011),Igor-Ergaster ( 3 april 2011),noelcitroen (31 maart 2011),Rudy (31 maart 2011),Willi69 ( 1 april 2011)

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    220

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cuties Bekijk bericht
    ... Wel mis ik de gynaecologie stoel in die grote kamer, die had ik graag willen uittesten met een chickie...
    Hey dude,

Als je echt op zo'n ding tekeer wilt gaan dan weet ik er nog wel één te staan: in de kamer van de spielwiese in Pauschalclub Bochum...

Cheerz!

23. Onderstaande leden hebben noelcitroen bedankt voor deze bijdrage:

Cuties ( 1 april 2011)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    34

Standaard

Ik heb wel het idee dat Cuties vooral op drukke tijdstippen er was en natuurlijk is het dan aso om een dame erg lang bezet te houden en niet mee naar boven te gaan. Maar zoals ik op dinsdag vanaf een uur of 18.00 was ik de enige ijsbeer en de koek was bijna op wat spritzen betreft. Tja dan maakt het toch niet uit als je op de bank gaat hangen, dat doen die meiden zelf ook. Heb een keer met alle 8 in de sauna gezeten.

Lees verder mindere dingen over Lolita, die stond nog op mijn to do lijst. Toch maar niet.

Enne die Suzzy komt zij nog regelmatig?

Vooral die tip van dat hotel is super. Nu moet ik zaterdag heel vroeg in het oosten van het NL zijn....kan ook plots morgen gaan en hotel boeken. Kan je daar om 23.00 oid nog aankomen, weet je de sluitingstijden toevallig?

En sociale capaciteiten....tja die taal is de handicap, ik volg een gesprek een beetje en spreek het gewoon heel slecht. Wat dat betreft, elke oostblokker achter de ramen in NL spreek tenminste Engels. Dat blijf ik een nadeel vinden van Duitsland. Waarom spreekt niet iedereen Engels als de dames en gasten uit zoveel landen komen. Als Dorsten in NL gelegen had sprak er geen dame Nederlands maar wel allemaal Engels.

Over die tip van een import Aziaat; ik ben niet wanhopig opzoek ofzo. Ik had gewoon net twee weken terug een afspraak met een meid die ik nu heel erg mis en geen geloof meer heb dat zij nog contact gaat zoeken met me. Ik mis haar en niet dat ik perse iemand zoek. Daarom was jou tekst ook zo typerend, weggedrukte gevoelens die toch boven komen ook al wil je dat niet en die sporen dan totaal niet met de locatie waar je bent. Het was niet mijn eerste keer Dorsten ik ken het concept en was er 4x eerder.

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    220

Daumen hoch De contra-expertise

Nog hitsig van de belevenissen van vorige week wilde ik het festijn in Dorsten nogmals meemaken. Dus weer een woensdag vrij gepland en na twee uur autoreis op de nu bekende locatie aangekomen. Bij de leuke kleine Poolse Thekefrau een blik van herkenning en de mededeling dat er "slechts" 8 dames aanwezig zijn. Ik zei haar dat ik alleen maar voor de sauna en de drankjes kwam, maar dat gebbetje scheen ze niet te begrijpen. 89 eurootjes armer en twee handdoeken rijker weer in de gebruikelijke werkkleding gehuld om er een fijne dag van te maken.

Binnen toch wel een soort van serene rust (was pas 10:15 uur), waar ik drie dames ontwaarde. Om 11:00 uur was de crew echter compleet, hoewel sommigen de make-up na de nachtrust toen nog moesten opbrengen. De hele dag door hebben er drie andere Hollanders en 4 Duitsers vertoefd, de meesten met een drie-uurs ticket. Dus we hebben elkaar geen moment in de weg gelopen, maar tegelijkertijd was er ook niet echt een uitbundige stemming en miste ik een beetje het sprankelende waar mijn eerste Dorsten-dag zo door werd gekenmerkt. De enige die wat later binnenkwam en als een prettige wervelwind door de ruimtes raasde (kennelijk de ritalin vergeten) was de leuke blonde Susie, daar was echt geen houden aan. Het weer was het grootste deel van de dag goed, dus kon je in ieder geval nog ff lekker van het zonnetje genieten, de sauna was heet en de medeberen allen bereid tot conversatie.

Op de dames en hun service viel verder niet echt iets aan te merken. Dat bleek van hetzelfde goede niveau als de vorige keer en ik kreeg de indruk dat ze op basis van de herkenning hier en daar nog een tandje erbij schakelden. Alleen deze dag geen show van Dana om de paal of andere spontane gekkigheid of gedol. Er scheen echter wel wat meer regelmaat in het activiteitenschema te zitten: eerst een koffie scoren, dan met 1 of 2 dames naar de speelwei, dan douchen, drankje, sauna, drankje, douchen, weer door een dame bij haar op de bank uitgenodigd worden of ze kwamen aan de bar bij je staan, kletsen, weer naar de speelwei en weer van voren af aan. Wel opvallend was dat deze dag weer het grootste deel van de meisjes op pmc was overgegaan.

Ik had mezelf bedacht om deze keer te proberen de dames in een 1:1 op de wei te krijgen, maar dat mislukte eigenlijk steeds. Zo werd ik eerst door Denisa verleid om naar boven te gaan (doe ik met plezier) en nog geen minuut later had Anna zich erbij gevoegd. Ik heb het me allemaal maar laten welgevallen, de dames waren met z'n 2en weer lekker actief en met een hoop gewissel van rubbertjes ze steeds om de beurt laten pijen en ze lekker geneukt.

Toen Susie eenmaal haar opwachting had gemaakt was er geen ontkomen aan. Ze was nogal vrolijk van een ervaring met een klant van een paar dagen terug en de afgelopen twee dagen had ze niet gewerkt, dus ze moest nodig weer wat energie kwijt. Dat heb ik geweten, in eerste instantie alleen met haar op de kleine wei terechtgekomen, waar ze helemaal los ging. Wat een schatje is het toch en wat heeft ze een prachtig lijf en leuk snoetje. Na enige tijd door haar te grazen te zijn genomen, kwam Anna erbij om in de feestvreugde mee te delen. Zelf had ik m’n handen al vol aan Susie dus dat werd een beetje een vijfde wiel verhaal, maar vond het ook niet nodig haar weg te sturen. Ditmaal kwam er weinig voorzichtigheid aan te pas toen Susie zich op mijn stok parkeerde en als een volleerde cowgirl haar baarmoedermond probeerde beurs te beuken. Niet normaal zoals ze bezig ging, en wat een mooi gezicht als je zo die stampende gleuf inkijkt. Na enige tijd werd ze moe en wilde ze op haar rug liggen (valt me toch tegen van de jeugd…) zodat ik ook wat actiever kon worden. Maar ook in missio werden haar benen strak om me heen geslagen, handen op m’n kont zodat ze nog steeds het (wilde) ritme bepaalde. Daarbij werd ik ook nog aangeduwd door Anna, wat maar goed ook was anders was m’n hartritme out of control geraakt. Van zoveel enthousiasme kun je niet anders dan gierend klaarkomen, wat dan ook het eindresultaat was .

Als volgende in de rij toch gelukt om Denisa alleen mee te krijgen. En alhoewel haar gemoed wat bezwaard was vanwege de keuzes die ze in het leven heeft moeten maken en wat onmin met de clubleiding, liet ze daar niets van merken tijdens de seks. Deze keer rustige, lieve maar toch lekker intensieve vrijpartij, met nog een keer knallen als resultaat.

Als nieuwe kerf op mijn stok heb ik mij daarna Roxanne laten welgevallen. Aantrekkelijk dametje om te zien, mooi strak lichaam met lekkere borsten en volgens de verhalen op het forum een van de besten van de club. Zij wilde eerst gemasseerd worden en daarna zou ze mij verwennen. De gedoe met die massages is voor mij altijd een aangename manier om wat langer pauze zu machen en toch de meisje wat aan je te binden, maar het nadeel is dat ze het vervolgens aan elkaar verklappen en dan wil iedereen in die ervaring delen. En om nou de hele dag masseur te spelen gaat me ook wel wat ver, er moet wel geneukt worden natuurlijk. Welnu, met Roxanne mee omhoog, de kleine wei en oliën maar. Daar toch wel wat ziel en zaligheid in gelegd tot ze echt volledig ontspannen met haar armen en benen wijd haar glorie aan mij lag tentoon te stellen. Toen voelde ik dat mijn beurt gekomen was en daar ging ze vervolgens met heerlijk enthousiasme mee aan de slag. Zij ging gelukkig voor de pzc en dat is al een al feest op zich met haar. Ook zij zette zich later als cowgirl op me en zette de schakelaar in de rodeostand. Wat een lekkere strakke wilde juf is zij, ook toen we de zaak in doggy afrondden bleef ze meestoten.

Voordat ik aan de grande finale van de dag zou beginnen eerst nog een intermezzo met wederom Denisa en Anna. Hier lag ook weer een massage aan een fijn sekspartijtje ten grondslag en deze keer ook weer wat rustiger en beheerster de climax bereikt.

Ter afsluiting werd ik door Paulina op het bed beneden genood, vind ik een zeer aantrekkelijke lieve meid met van die mooie grote ogen waar ze heel ondeugend mee kan kijken, dus daar wilde ik het wel mee doen, ook al zou dit betekenen dat ik Adelina moest overslan (een voor mij nieuwe blonde dame, begin 20, Roemeens, grote meid met puntige cuppies A en verder fijn lijf). Maar voordat ik toegang kreeg… ja hoor de massageolie werd al triomfantelijk omhoog gehouden. Dus eerst beneden haar hele lichaam onder handen genomen, daarna nog een beetje liggen friemelen op het bed en uiteindelijk toch naar boven. Ditmaal op de grote wiese beland, waar nog een andere gast door een dame werd neergevleid. Terwijl Paulina zich met haar mond (zc) over mijn stok ontfermde, zag ik Adelina eerst bij het andere stel aankloppen maar daar werd ze geweerd en vervolgens ging ze met ons meedoen. Had ik toch nog m’n zin. Beide dames weer lekker hun aandacht op mij gericht, vervolgens eerst Paulina en toen Adelina geneukt. Adelina trok daarbij haar knieën zowat tot haar oren omhoog om ‘m lekker diep te kunnen ontvangen en vervolgens bleek ze lekker strak en werd ik ondertussen door Paulina weer aangeduwd. Na enige tijd kwamen ook Roxanne en Susie zich bij het gezelschap voegen, zodat ik me met een kwartetje dames (prinsheerlijk) kon gaan vermaken. Op het laatst werd ik op m’n rug gelegd, rubber eraf, door verschillende mondjes geblazen en uiteindelijk door Roxanne afgerukt, waarbij de rest van het stel zich weer over de rest van de erogene zones ontfermde. Zo toch nog een bescheiden afscheidsschot kunnen produceren en was de dag daarmee tot een glorieus einde gekomen.

De twee andere aanwezige dames waren Dana (is er deze keer niet van gekomen) en de Roemeense Nadia (zo heet ze geloof ik, maar is iets minder mijn smaakcategorie).

Zo kan ik concluderen dat de club nog steeds hoge ogen gooit in mijn top 3: de dames zijn qua gezelschap, uiterlijk, leeftijd en service voor mij echt top, de sfeer is wisselend dynamisch en statisch maar altijd wel goed, het eten was ook nu weer OK, dus (ondanks de afstand) nog steeds voor herhaling vatbaar.

26. Onderstaande 3 leden hebben noelcitroen bedankt voor deze bijdrage:

hallodaarbenikweer (19 april 2011),Igor-Ergaster ( 3 april 2011),Ricardo Banana ( 4 april 2011)

Last Online
    24 september 2013 @ 01:10
    Discussies
    45
    Thanks
    69

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slushpuppy Bekijk bericht
    Ik heb wel het idee dat Cuties vooral op drukke tijdstippen er was en natuurlijk is het dan aso om een dame erg lang bezet te houden en niet mee naar boven te gaan. Maar zoals ik op dinsdag vanaf een uur of 18.00 was ik de enige ijsbeer en de koek was bijna op wat spritzen betreft. Tja dan maakt het toch niet uit als je op de bank gaat hangen, dat doen die meiden zelf ook. Heb een keer met alle 8 in de sauna gezeten.

Vooral die tip van dat hotel is super. Nu moet ik zaterdag heel vroeg in het oosten van het NL zijn....kan ook plots morgen gaan en hotel boeken. Kan je daar om 23.00 oid nog aankomen, weet je de sluitingstijden toevallig?
    Nee, Cuties is zo nu en dan enkel en alleen in den middag t/m de vroege avond in Duitsland te vinden. Meestal tussen 14.00-17.00, 15.00-18.00 of 16.00-19:00. Nooit heb ik ooit een drukte aan beren geconstateerd, maar juist dan, is het vervelend als van bijv. de zeven dames de drie of vier knapsten constant ellenlang TV zitten te kijken met een andere monger. Daar ik fysiek kotsbrokjes zou ophoesten van de lelijke en niet-gekaapte "werklozen" in da club (zoals de kamperige schreeuwlelijkerd "Athena" ) en nooit voor een dagticket ga, maakt dit gedonder van die andere punters dus, des te pijnlijker voor "ons" snelle poppers die geen tijd/zin hebben om langer dan drie of vier uur daaro te vertoeven.

Wat dat hotel betreft, daar kan ik je niet veel over vertellen anders dat ik van horen zeggen heb begrepen dat het een uitstekend hotelletje is wat slechts op 2.5 KM afstand (10-15 Min lopen) van de PTD ligt.

Loop route van en naar hotel:

(Voor de rij route -via Dülmener Straße, B58, slechts 2.5 KM/4 minutekkes - zie attachements)

De prijs van het provinciaals hotelletje is natuurlijk ook sexy (38,00 p/n). Eerlijk gezegd, ben ik ook een Dagobert Duck vrek en ga liever in zo'n middle-class doch meer dan proper hotel zitten met goede en schone douche faciliteiten, i.p.v. een duur hotel in de city. Voor mij is het vaak (niet altijd) slechts slapen geblazen in hotels, waarom zou ik 150 euri's p/n neerknallen voor een alternatief hotel?! We hebben het over "wereldstad" Dorsten for crying out loud. Het uitgespaarde geld kan men alsdan goed gebruiken voor een extra club bezoekie of benzine/reiskosten! Btw, die peeps die het hotel runnen schijnen ook de beste gasten te zijn, helemaal geen nieuwschrierige typetjes. Mochten ze tijdens het gratis ontbijt al iets vragen omtrent je business in dorsten/wulfen, kun je toch altijd wel wat creatiefs verzinnen: bijv. zaken in de grotere steden in de buurt.

Ik weet in ieder geval van een Engelse en een Franse buddy van mij, dat zij vaak naar dat hotel gaan en daar een paar dagen overnachten (m.n. in de zomermaanden) en dan wat marathondaagjes sexen: 2x of 3x PTD, en dan de rest van de dagen, de PT's/PC's/SC's in de buurt. Als je niet enkel v/d taxi wil gebruik maken omdat je bijvoorbeeld ook meerdere clubs wil bezoeken buiten dorsten/wulfen, dan zou je nog kunnen opteren voor een leuk huurauto'tje via bijvoorbeeld: Herz
    http://www.hertz.com/rentacar/reserv...OnHomepage.jsp

Wat de sluitingstijden zijn en of jij daar nog om 23.00 kunt komen aankloppen, dat weet ik niet. Kijk gewoon effe op de officele site en klik op de diverse tabs en subtabs op de site (gebruik desnoods de online vertaler babelfish: http://babelfish.yahoo.com/ )

http://www.hotel-humbert.de/buchung_hotel.php
    http://www.hotel-humbert.de/contact.php

Daar jij morgen al jouw ass daarheen wil exporteren, zou ik als ik jou was gewoon effe bellen. Engels zal geen al te groot probleem voor ze zijn en basiskennis Duits heeft elke Hollander wel.

----
    O ja, een algemene kanttekening nog (los van dit bericht van mij): PTD is geen badmantel cluppie, maar een badhandoek cluppie! Tamelijk kleine handdoekkies. Zie zo nu en dan wel eensch (meestal: Amerikaanse en Engelse) fatso's die hun handdoek niet kunnen vastknuppen en de godganse dag door de club lopen terwijl ze de twee uiteinden v/d handdoek continu vasthouden met hun spekkige knuistjes.
    ----

P.s. Wat jouw liefdesbeslommeringen betreft: er zijn meer vissen in de zee! Maak je niet druk, kerel!

http://www.youtube.com/watch?v=rmf1AYgYj6I

Cuties.
    Attached Images Attached Images

Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

28. Onderstaande leden hebben Cuties bedankt voor deze bijdrage:

slushpuppy ( 1 april 2011)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    34

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cuties Bekijk bericht
    Wat dat hotel betreft, daar kan ik je niet veel over vertellen anders dat ik van horen zeggen heb begrepen dat het een uitstekend hotelletje is wat slechts op 2.5 KM afstand (10-15 Min lopen) van de PTD ligt.

Wat de sluitingstijden zijn en of jij daar nog om 23.00 kunt komen aankloppen, dat weet ik niet.
    Heb ze gemaild en meteen de volgende morgen antwoord gehad. Even gebeld met mijn steenkolenduits en het was meteen prima. Tot 23.00 is aankomst daar geen probleem dat is wel zo ongeveer sluitingstijd. Ontbijt is trouwens vanaf 8.00. Ik heb een hotelletje dus en nu snel weg anders heb ik niks aan mijn dag.

Last Online
    29 augustus 2023 @ 14:58
    Discussies
    7
    Thanks
    14

Standaard

Afgelopen dinsdag had ik een onverwachte vrije dag en daarom richting Dorsten gereden met een kortingsbon van €50 op zak. Ik was er alweer geruime tijd niet geweest en wat bij binnenkomst opviel was dat de club goed is verbouwd. Nu alleen de de doucheruimtes nog...
    Ik moet zeggen dat ik echt een topdag heb beleefd. Er waren acht dames, allen jong en slank tot zeer slank en ze deden echt hun best om het me naar de zin te maken.
    Vroeger, enkele jaren geleden, was dit wel anders. Dan zaten de vrouwen een beetje apathisch voor zich uit te roken, gunden je geen aandacht en als je naast ze ging zitten vroegen ze meteen 'hasst du lust?', maar dan op zo'n ongeïnteresseerde manier dat je eigenlijk al niet meer hoefde. Bovendien waren het niet bepaald de mooiste vrouwen die hier werkten. Reden voor mij om PTD lange tijd niet meer te bezoeken. Maar enkele maanden geleden las ik steeds meer positieve berichten, vooral over Michelle en daarom de club maar weer eens bezocht. Ze zaten toen midden in de verbouwing. Best een redelijke dag gehad, toen.
    Nu echter was alles nog veel beter! Bij binnenkomst viel m'n ook op de mooie Roxy. Ze knikte me toe en vroeg of ik naast haar kwam zitten. Even wat gebabbeld en daarna naar boven gegaan voor de eerste sessie. Ze deed erg haar best om me zo geil mogelijk te maken en dat lukte want binnen tien minuutjes was de zaak alweer gepiept. "Dat is normaal hoor, de eerste keer", zei ze.
    Daarna een pauze genomen, enkele broodjes gegeten, saunaatje, wat drinken en toekijken hoe m'n collega-beren het eraf brachten. Vervolgens een sessie met een lieve Poolse (Gosja?), die ik zelf afbrak omdat ik nog wa kruit wilde bewaren voor later.
    Kort daarna was er weer een gangbang aan de gang. Ik had de zaak een tijdje bekeken en toen ik zag dat een leuke blondine even niets te doen had zelf de speelweide betreed. Wat toen volgde was een portie dampende seks waar de vonken vanaf sprongen. Op een gegeven moment was ik met drie dames tegelijk bezig. Ik zat op m'n knieën, een meisje reed met haar kut tegen m'n rechterarm en drukte haar borsten tegen m'n hoofd. Links van me zat die blonde aan mijn tepels te knabbelen terwijl ze m'n ballen streelde en voor me zat Dana gehurkt, die ik van achteren bereed. Even later draaide Dana zich om zodat ik haar van voren kon nemen. Het hoogtepunt bereikte ik toen ik m'n pik eruit schoof, het condoom eraf nam, waarna de twee andere dames me verder aftrokken. Even later spoot m'n sperma op Dana's borsten en buik.
    Dit hele tafereel was gadegeslagen door twee Duitsers die me even later onder de douche kwamen feliciteren. Dat was me nog nooit overkomen!
    Vijf minuten later zat ik in de kamer beneden op een bank nog een beetje bij te komen, toen Dana weer bij me kwam zitten, ditmaal op de armleuning. "Ik ben zo geil", kirde ze spreidde haar benen. Op dat moment kwamen diezelfde twee Duitsers ook binnen en keken recht in haar kale spleet! Dana zag dit, lachte hen toe, draaide zich op, waardoor op de ban en dus ook op mij terecht kwam en stak haar prachtige kont uit richting de Duitsers...
    Kortom, het werd een middag die ik niet snel zal vergeten!

31. Onderstaande 2 leden hebben eeuwigeloper bedankt voor deze bijdrage:

Big30 ( 2 april 2011),slushpuppy ( 5 april 2011)

Last Online
    25 mei 2023 @ 21:07
    Discussies
    85
    Thanks
    422

Daumen hoch Verse meiden gespot in PT Dorsten

Afgelopen week de club weer eens bezocht.

Bij binnenkomst was ik behoorlijk verbaasd: niemand die ik kende was er?

Vorig jaar zo'n 20 keer in deze club geweest, en nu enkel volstrekt onbekenden. Normaal was er altijd de kreet: 'holländer alarm' maar nu niet. Ik werd (uiteraard) uiterst vriendelijk behandeld.

Toen de eigenaar (Wolfgang) kort daarop ook binnen kwam en te kennen gaf dat ik een vaste klant was, werd het personeel achter de bar ook wat minder afstandelijk. Ook de Thekedame bekende dat ze mij ook al eens had gezien: ze stond ook achter de bar in PT Osnabrück.

Alle meiden nieuw dus, enkele foto's op de site zijn al geupdated. Allemaal jong, geen enkele boven de 50Kg zou ik zo schatten, en allemaal van de poolse nationaliteit. De meeste spraken redelijk tot goed Duits, en sommigen ook engels.

Noelcitroen was er ook (zie een paar artikelen terug) daar heb ik verder niets aan toe te voegen, dat zou maar herhalingen opleveren.

Jammer voor de meiden dat ik de dag ervoor ook zo te keer was gegaan in Pauschalclub Harem. Blijkbaar heeft 12 uur continue sex de dag ervoor toch invloed op mijn eigen prestaties de dag erna. 'No Leche' zeiden ze wel eens. Dat wordt vanaf de vierde beurt sowieso al lastiger.

Het plezier was er echter niet minder om. Ik heb 't geluk dat ie altijd omhoog komt, en dat ik er plezier in heb het de meiden naar hun zin te maken. Dus als ik hun eens een massage geeft of andere prettige dingen met hun doe, krijg ik deze massage meestal met rente terug. Daardoor heb ik in zo'n club ook de hele dag pret.

Ik doe het niet om alleen maar 'n twee of drietal keren te spuiten en dan weg te wezen, maar vooral voor de fun.

Er was ook een meid die net (2 dagen) nieuw was in het vak. Ik ben zeker twee uur met haar bezig geweest om d'r de kneepjes van het vak bij te brengen. Toch leuk om samen uit te vinden wat je beide leuk viind en wat niet.

Al met al dus de gehele dag aanwezig geweest. van 11:00 to 24:00 uur is een hele ruk, maar met zo veel lekker snoep om me heen heb ik me geen minuut verveeld. Gemiddeld ieder uur een keer of twee naar de kamers geweest.... Tel zelf maar uit.

Nu ben ik dus doodop en zal ik het de komende dagen weer rustig aan moeten doen https://www.ijsberenforum.com/forum/...ol.gif(opladen voor de volgende sessie https://www.ijsberenforum.com/forum/...s2/biggrin.gif). Als ik zo door blijf raggen moet ik ook oppassen dat er geen eelt op komt, zoals enkele meiden van binnen al hebben.

Het wordt zo wel steeds lastiger kiezen welke club ik het leukste vind. Omdat het in Dorsten er iets relaxter aan toe gaat, en de meiden niet alleen mooi, lief en een sublieme service geven blijft PT Dorsten nog steeds mijn favoriet.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ilies/freu.gif

... tot ik in Amsterdam, London, Los Angeles, Parijs [m'n planning de komende weken] of waar dan ook iets beters aantref.

Voor tips laat ik me dan weer graag door dit forum informeren. Heeft er iemand nog tips voor London, of LA?
    Deze ijsbeer neukt nog steeds viagra-vrij ...

33. Onderstaande leden hebben benijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

slushpuppy ( 5 april 2011)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    34

Standaard

Over dat hotel Humbert, prima hotel. Goed maar wel vrij hard bed en prima kamer. Enige minpunt was de asbak, de kamer en feitelijk het hele hotel intens naar rook stinkt. Niet dat er net gerookt was maar dat er tientallen jaren gerookt is en alle oude hotel spullen er van doortrokken zijn. Werd een paar keer wakker en dacht gadver! Als je dan met raam open gaat slapen hoor je de hele nacht vrachtwagens over die toch drukke 58 weg. Ontbijt was met 3 kopjes koffie, broodjes eitje en ruim vleeswaren, kaas en zoetigheden. Gewoon helemaal prima voor maar 38 euro voor een 1p kamer.

Verder is het personeel aardig en vooral heel discreet. Geen vragen over waar je was die dag, gewoon don't ask don't tell. Op de site staat dat het hotel vanaf 17.30 open is. Echter vanaf een uur of 11.00-12.00 is er iemand waar je alvast heen kan gaan voor de sleutel en afrekenen dan kan je dus wel het hotel in wanneer je maar wil. Hotel ligt precies tegenover de Aral bezinepomp op die 58 weg waarlangs je komt op weg naar de partytreff. Hotel sloot rond 23.00 en ben dus eerder weggegaan om op tijd bij het hotel te zijn. Volgende keer ga ik dus eerst even sleutel halen.

Over mijn belevenissen is Dorsten kan ik kort zijn. Top van de dames dat ze met zoveel inzet hun werk doen. Het lag deze keer echt aan mijzelf. Wat ik bijvoorbeeld ook echt bijzonder vind is dat iemand als Anna dan naar je toe komt als je even alleen zit en vraagt hoe het gaat. Over Anna had ik echt een verkeerde eerste indruk, ze is veel zachtaardiger dan ik dacht. En ze spreekt gewoon goed Engels, dat scheelt stukken in de communicatie. Dat Anna echt naar je toekomt om te vragen hoe het gaat vond ik bewonderenswaardig. Is helemaal hun taak niet, hoeven ze niet te doen maar ze heeft er desondanks wel oog voor. Los van persoonlijke perikelen heeft het denk ik ook iets met tijdelijk medicijngebruik te maken. Dat is over 2 weken weer afgelopen en daarna ga ik zeker snel een keer terug. Heb Suzy voor het eerst gezien en wel 3x mee naar boven geweest. Door omstandigheden heb ik de beste herinnering aan haar langdurig mogen likken. Wat een topmeid!!! Helemaal geen vervelende dag alles bij elkaar en trouwens ook nog twee mensen van dit forum IRL gezien.

Last Online
    17 januari 2016 @ 17:51
    Discussies
    2
    Thanks
    11

Standaard

Hoi beste Herren, het zal min erste keer zijn bij een Pauschalklub, dus heb ik nog zommige vragen.
    Ik dackt ob Zondag 17 April of Zaterdag 23 April (pas voor Ostern) naar Dorsten te gaan. Wat denken jullie ervan? Zijn dat goede daagen? Of zal de 23 erg rustig zijn omdat veele vrouven "naar huis" gaan?
    Ook heb ik nog een vraag over "kameren". Ik 'denk' dat ik een vriend van prive sessies ben. Dus als ik voor VIP keuze kan ik met de dame(s) aleen op kamer gaan. Begrijp ik dat goed? Zal er een problem met kamers zijn zoals zoms met de clubs GT of PHG?
    Bedank voor jullie hulp.
    Jack

Last Online
    13 september 2017 @ 13:44
    Discussies
    0
    Thanks
    218

Standaard

Hoi jackba24,

Volgens bij kun je beter naar een z.g. Pauschalclub gaan (Harem, Erkrath) als je apart wil kameren met een van de meisjes.
    Een partytreff, zoals Xanten, Dorsten etc. is volgens mij toch overwegend met meerdere personen op een matras (+ eventuele voyeurs) en na de bel of een bepaald muziekje met z'n allen naar beneden en "rudelbumsen".

37. Onderstaande leden hebben Hoipiepeloi bedankt voor deze bijdrage:

jackba24 (10 april 2011)

Pagina 12 van 46 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten