Sloeg me dat eergisteren danig tegen...
Zo'n knap Russisch wijf, lief, actief in de bar, me opgeilen tot en met (Sir Wankelot werd er misselijk van!) en uiteindelijk stelde het geen reet voor op de kamer.
Het gebeurt zelden dat ik een sessie zelf stop... Wel, ik heb gedurende 20 minuten niet eens een stijve gehad.
Geef mij maar de niet mega knappe wijven, maar die wel vakkundige service bieden....
In omgang was het ook nog echt een kind... Dan oogt zelfs de jonge Gipsy Nicky al anderhalf leven volwassener.
Ik heb nog getwijfeld; met deze teef meegaan of met de Poolse Doris. K'had verdomme beter voor de Poolse gekozen die zich niet zo stond op te dringen ipv deze in de bar opzweepende dame en in de kamer seksueel gefrustreerde huisvrouw!
Ook altijd maar kankeren over mijn stoppelbaard, terwijl ik van nog geen enkele andere vrouw daaromtrent klachten gekregen heb... Niet voor zoenen en niet voor beffen.
Bovendien stonk haar reet nog naar kak, terwijl ik haar aan het beffen was... Een bijkomende afknapper!
Neen, zeker geen herhaling met deze hele mooie dame. Als advies aan andere beren zou ik zeggen: laat je niet misleiden aan haar aanstoodgevende gedrag in de bar. De show die ze daar te veel verkoopt, die verkoopt ze op de kamer helemaal niet!