Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 37 van 37
    Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Sloeg me dat eergisteren danig tegen...
    Zo'n knap Russisch wijf, lief, actief in de bar, me opgeilen tot en met (Sir Wankelot werd er misselijk van!) en uiteindelijk stelde het geen reet voor op de kamer.
    Het gebeurt zelden dat ik een sessie zelf stop... Wel, ik heb gedurende 20 minuten niet eens een stijve gehad.
    Geef mij maar de niet mega knappe wijven, maar die wel vakkundige service bieden....
    In omgang was het ook nog echt een kind... Dan oogt zelfs de jonge Gipsy Nicky al anderhalf leven volwassener.
    Ik heb nog getwijfeld; met deze teef meegaan of met de Poolse Doris. K'had verdomme beter voor de Poolse gekozen die zich niet zo stond op te dringen ipv deze in de bar opzweepende dame en in de kamer seksueel gefrustreerde huisvrouw!
    Ook altijd maar kankeren over mijn stoppelbaard, terwijl ik van nog geen enkele andere vrouw daaromtrent klachten gekregen heb... Niet voor zoenen en niet voor beffen.
    Bovendien stonk haar reet nog naar kak, terwijl ik haar aan het beffen was... Een bijkomende afknapper!

Neen, zeker geen herhaling met deze hele mooie dame. Als advies aan andere beren zou ik zeggen: laat je niet misleiden aan haar aanstoodgevende gedrag in de bar. De show die ze daar te veel verkoopt, die verkoopt ze op de kamer helemaal niet!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Sloeg me dat eergisteren danig tegen...
    Zo'n knap Russisch wijf, lief, actief in de bar, me opgeilen tot en met (Sir Wankelot werd er misselijk van!) en uiteindelijk stelde het geen reet voor op de kamer.
    laat je niet misleiden aan haar aanstootgevende gedrag in de bar. De show die ze daar te veel verkoopt, die verkoopt ze op de kamer helemaal niet!
    klopt volledig: een paar maanden geleden heeft ze ook een showtje met mij opgevoerd: ik werd zelfs geblinddoekt om vervolgens in de bar door haar+vriendin gesandwicht te worden: dat was lekkerrrrrrr : gelukkig was ik pas 5 minuten in de bar en moest ik eerst nog bekomen van een bijna 3 uur durende rit vanuit Vlaanderen... bovendien had ik haar herkend en wist -met dank aan het forum-dat haar service op kamer niet zoveel voorstelde.
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Ik hoef niets te zeggen. Sinds vorige week is ze boos op mij omdat ik slecht over haar zou hebben geschreven. Ik zie het niet maar Nadja weet t zeker. (met dank aan mijn beste Duitse vriend in LR).

Had mij maar ff gevraagd beste SFL, toen je naast haar op het bankje zat bij de theke was je al verst(r)ikt in haar net.

Sent from my iPad using Tapatalk.
    Yes we (still) can!

Last Online
    Gisteren @ 23:58
    Discussies
    15
    Thanks
    6

Standaard

Zo was ze ook al in VV, je gek maken in de bar, maar op de kamer heeft ze nog nooit kunnen overtuigen!
    FT-beer!

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Hmm, ik ga Nadja niet beschermen maar kort mijn eigen bevinding hier neerkloppen. Ze maakt je inderdaad gek in de bar maar ik kan er goed mee omgaan. Ik ga wel of ik ga niet, klaar. En dat zeg ik haar ook, duidelijkheid kan ze wel waarderen al kijkt ze dan soms een beetje boos. Op de kamer heb ik een aantal keren het genoegen met haar gehad. In het begin koos ik haar vanwege haar enorme aantrekkingskracht en prachtige ogen, later omdat ze het voor elkaar kreeg me gek te maken in de bar. Ik heb altijd gezegd wat ik lekker vind en wat niet. Soms liet ze dan wel merken dat vooral zij de touwtjes in handen wilde hebben maar ik kreeg wel wat ik wilde. Ze komt soms gehaast over. In de bar kan ze ook al moeilijk stil zitten Ze zoent heerlijk en volop en ja ik ben geschoren, geen stoppels. Ook van het pijpen weet ze dat ik het graag langzaam heb. De seks is vaak wild met haar. Ik zal haar niet de hemel inprijzen maar een ruime voldoende tot goed scoort ze bij mij wel.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

6. Onderstaande leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

The Saint (17 april 2011)

Last Online
    24 april 2017 @ 19:54
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Standaard

Een gegeven blijft dat dit ADHD-meisje met de mooie ogen in IJsberenland bekend staat als een dame met een ondermaatse service. Verder is ze na een (beleefde) weigering bijzonder snel op haar teentjes getrapt en loopt ze inderdaad vaak boos weg.

8. Onderstaande leden hebben Patrick2010 bedankt voor deze bijdrage:

The Saint (17 april 2011)

Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Ze zit nu tegenover me in VV

Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Ze zit nu tegenover me in VV
    Sinds vrijdag weer terug in LR
    Ze was donderdag slechts "incidenteel" in VV, en zal daar niet meer terugkeren.
    Topic kan dus blijven staan

Last Online
    4 september 2024 @ 13:31
    Discussies
    33
    Thanks
    226

Standaard

Afgelopen maandag sinds lange tijd ook weer een keer een bezoek gebracht aan Living Romania. Was een leuke en relaxte dag in dit oord, zeker in vergelijking met de vaak hectische vrijdagavond, en het viel me op dat deze Nadja maandag velemalen rustiger was dan toen ze nog Marina in Villa Vertigo was. Verder had ik de indruk dat ze weinig tot geen beertjesklandizie had en bijna de hele middag en avond op de tweezitsbank tegenover de Theke heeft doorgebracht.

Ik vond wel dat ze er leuk uitzag en een heerlijk en strak lichaam heeft ze zeker, maar het is en blijft (voor mij) een apart meisje met een wisselende stemming. Het ene moment omarmt ze je op een vrolijke en uitbundige manier en even later maakt ze een depressieve indruk of vice versa. Ach ja, het is allemaal maar een spel.

Last Online
    23 november 2020 @ 18:03
    Discussies
    7
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Ze maakt je inderdaad gek in de bar maar ik kan er goed mee omgaan. Ik ga wel of ik ga niet, klaar. En dat zeg ik haar ook, duidelijkheid kan ze wel waarderen al kijkt ze dan soms een beetje boos. Ze komt soms gehaast over. In de bar kan ze ook al moeilijk stil zitten Ze zoent heerlijk en volop en ja ik ben geschoren, geen stoppels. Ook van het pijpen weet ze dat ik het graag langzaam heb. De seks is vaak wild met haar. Ik zal haar niet de hemel inprijzen maar een ruime voldoende tot goed scoort ze bij mij wel.
    IK ben vorige week ook met deze Nadja naar de kamer geweest, en ik kan bovenstaande alleen maar bevestigen. Heerlijke meid! Bij een volgend bezoek aan LR, zeker nog eens van snoepen....

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Om haar makkelijker in de club te herkennen: nu voorzien van jammerlijke vleugeltattoo op schouders.

Last Online
    4 juli 2022 @ 20:57
    Discussies
    35
    Thanks
    108

Standaard

nu in gt

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten