Haarkleur/-lengte : Blond / Halflang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank / D-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : onderbuik, rechts
Service: NMC, PZC, Beffen, Zoenen, FT
Voordelen: Geniet intens van sex
Nadelen: werkt niet zoveel
Tijdsduur : 2uur
Prijs : 125,00
Extra’s bij het bezoek: Heel veel GFE
Sue, vrijdag 17 november Ying Yang
Het lijkt deze week voor Sonny welk de week van de Top-dames. Donderdag nog een fantastische sessie gehad met Cassandra in GT, maar het onverwachte bezoek aan Ying Yang gisterenavond kreeg wel een heel verrassende wending. Ik heb het afgelopen jaar met veel vrouwen plezier gehad, dus de lat ligt hoog, je bent verzadigd en je bent een hoop gewend. Je verwacht dan niet dat een voor jouw geheel nieuwe dame daar nog een schepje bovenop doet.
Op een gegeven moment kom ik in de bar een geheel onopvallende dame tegen. Geen optick fick, een gewone dame (type girl next door) met een ondeugend brilletje op en een bleke huid. Een type vrouw waarvan je absoluut niet verwacht dat ze dit werk zou doen. Juist dit "normale" trok mij aan. Ik raak met haar aan de praat en voelde een bepaalde spanningsveld onstaan wat mij deed besluiten om deze dame uit te nodigen voor een bezoek aan de kamer. Helaas was er een wachttijd voor de sleutel en besloten we om in de ontspanningsruimte in een hutje beneden elkaar eens beter te leren kennen.
Nadat ik mijzelf uit het ijsberenvel had gehaald en Sue zich had verlost van haar BH, gingen we lekker tegen elkaar aan op het matras liggen. Sue deed haar bril af, WOW wat een mooi naturel koppie kwam daar te voorschijn. Ze ging voor me zitten en ik keek tegen een behoorlijke borstenpartij aan. Dit had niets meer te maken met al die strakke A en B cupjes welke ik de laatste tijd gewend was. Nee, deze dame deed mij het gevoel geven dat ik even weg was met "normale vriendin" De daarop volgende twee uur waren voor mij de meest intense sexuele ervaring met een DVP. Doordat deze dame niet tot de optick groep behoort, was het hele spel voornamelijk gericht op de intensiteit van gevoelens. Ik voelde me in de watten gelegd. Uniek voor mij was het twee keer klaar komen in 1 sessie. Nog nooit eerder gebeurt. Nadat we beide het eerste hoogtepunt hadden beleefd, gingen we even naklesten en vertelde Sue mij volluit waarom ze dit werk deed. Details welke niet op dit forum horen laat ik achterwege, maar dat deze dame een normale baan had en dit werk hooguit deed wanneer ze "zin" had, deed mij direct verklaren waarom we zo intens waren bezig geweest. Het aanblik van haar naturele blanke huidje deed mij opnieuw de kriebels krijgen en we begonnen elkaar weer te strelen. Uiteneindelijk was een tweede condoom vol het resultaat van een tweede hoogtepunt.
Tja, voor Sonny was dit nogmaals een bevestiging dat achter de normaalste meisjes meestal de beste service zit. Sue met "stip" binnen gekomen in mijn top5 lijstje. Ik moet nu echt goed nadenken hoe ik deze lijst moet gaan invullen.
Conclusie: Voor Sonny absoluut voor herhaling vatbaar.