Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 150
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Discussies
    28
    Thanks
    95

Standaard

zonder vrijkaart zat er bij mij ook geen 2e poging meer in
    nu heb ik geen typisch westeuropees uiterlijk, maar zie ik er wel netjes en verzorgd uit altijd als ik de club in ga
    mischien dat mijn roemeense achtergrond me parten heeft gespeeld
    ik ga het as vrijdag iig weer proberen en denk met 2 beren en 2 vrijkaarten de kans groter is dat we binnenkomen
    I´m an educated fool with money on my mind

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    ik ga het as vrijdag iig weer proberen en denk met 2 beren en 2 vrijkaarten de kans groter is dat we binnenkomen
    Of juist niet, ze verdienen niks aan jullie

Last Online
    Vandaag @ 14:08
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Als je met EL Conquistador heen gaat kom je er zeker in. Die weigeren ze nergens vermoed ik.

Last Online
    21 januari 2021 @ 04:33
    Discussies
    15
    Thanks
    70

Standaard

IJsbeer 11 heb nog een trouwpak liggen 4 keer gebruikt met strik en manchetknopen. Kende vur noppes hebben ik hoop het niet meer nodig te hebben.

Mvg Joepie , carlos en freddie.

Last Online
    26 november 2011 @ 18:11
    Discussies
    11
    Thanks
    14

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joepie Bekijk bericht
    IJsbeer 11 heb nog een trouwpak liggen 4 keer gebruikt met strik en manchetknopen. Kende vur noppes hebben ik hoop het niet meer nodig te hebben.
    Dat zijn nog eens vrienden.........

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Ha die Ysbeer11...

Je ziet er voldoende Europees uit, dus daar zal het niet aan liggen.
    Het zijn misschien de tattoes waarmee je iedereen afschrikt ;o)

Roemeense achtergrond??? Maken ze toch geen probleem van met een Roemeense manager en een voltallige Roemeense poetsploeg in LR?

Ik zal eens poolshoogte gaan nemen en checken of ze mij binnen laten

zonder vrijkaart zat er bij mij ook geen 2e poging meer in
    nu heb ik geen typisch westeuropees uiterlijk, maar zie ik er wel netjes en verzorgd uit altijd als ik de club in ga
    mischien dat mijn roemeense achtergrond me parten heeft gespeeld
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Enkele weken geleden wilde ik mijn vrijkaart gaan verzilveren van LR
    Ik stond na een autorit van ruim een uur met mijn kameraad aan de deur.
    Het was donderdagavond omstreeks 20.00
    Een lange blonde thekefrau keek door het ijzeren hek en zei kortaf "Heute geht nicht"
    Toen ik om uitleg vroeg werd ik dringend en onvriendelijk verzocht te vertrekken.
    Ik had nette kleren evenals mijn vriend, beide blank (voor de moraalridders onder ons)
    Ik ben maar weer omgedraaid
    A.s. vrijdag poging 2 met El Conquistador (ook met vrijkaart)
    Lijkt mij dat ze ons dan toch niet kunnen weigeren?
    Ik heb nog nooit ergens voor problemen gezorgd

Dit meost me toch van het hart medeberen!!!!

IJSBEER11 is weer back
    Ik vind dat de forumleiding hier onorthodoxe maatregelen moet treffen en "Living Room" moet verbannen van ditzelfde forum. Ijsberen weigeren die het forum van waardevolle info voorzien de toegang ontzeggen, terwijl zij zwaaien met een vrijkaart van forum, dienen aan de schandpaal genageld te worden. Wij kunnen ook besluiten tot een massale "Flash Mob" aan de voordeur van "LR" om vervolgens via de tuin van het aanpalende erotische perceel (waar wel altijd licht brandt maar nooit iemand te bekennen is) het etablissement van "LR" te bestormen. Kortom, "LR" dient te boeten voor dit soort "Apartheids" beleid. Zodadelijk hangen er bordjes "Slegs Vir Blanke" en komen haarloze slimmerikken zoals ik ook niet meer binnen. Schande!
    Laatst gewijzigd door Tiga; 14 april 2011 om 07:30

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Het deurbeleid verschilt niet veel van dat van GT, sterker nog ik denk dat ze in GT nog veel strenger zijn. GT ook maar verbannen van het forum?

9. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (14 april 2011)

Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Het deurbeleid verschilt niet veel van dat van GT, sterker nog ik denk dat ze in GT nog veel strenger zijn. GT ook maar verbannen van het forum?
    Goede opmerking MJ; ik ben het volledig met je eens
    Sterker nog: in enkele andere clubs mogen ze wat mij betreft wat strenger zijn met het deurbeleid.

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

De club is ingelicht en de heren ijsbeer11 en El Conquistador zijn van harte welkom, alsmede de andere ijsberen die meekomen.

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    95

Standaard

Hartelijk dank Admin en Willem2
    Nu stappen we rond de klok van 18.30 met een gerust hart in de auto!

Ik zal jullie niet onthouden van een uitgebreid verslag morgen!!!

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    95

Standaard

Nog adviezen trouwens vwb de dames?
    En dan heb ik het alleen over Roemeense

MJ???

Last Online
    Vandaag @ 14:08
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Nog adviezen trouwens vwb de dames?
    En dan heb ik het alleen over Roemeense
    Loop er met een boog omheen

Sonny is er mogelijk als DJ; in dat geval zal hij je de pareltjes kunnen aanwijzen.

Last Online
    26 november 2011 @ 18:11
    Discussies
    11
    Thanks
    14

Standaard

Hartelijk dank Admin en Willem2
    Nu stappen we rond de klok van 18.30 met een gerust hart in de auto!

Ik wens jullie veel kracht en geilheid.
    Na deze aanmelding moet er natuurlijk flink gescored worden

Last Online
    25 december 2024 @ 17:18
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Discussies
    13
    Thanks
    70

Daumen hoch gestern im living-room; neues masseur-highlight im living-room, linda aus czech.

nachdem ich dann gestern aufgrund der straßensperrung auch den kleinen umweg in kauf nehmen mußte um in den living-room zu gelangen habe ich mich auf einige schöne stunden dort gefreut und bin auch wieder mal nicht entäuscht worden. war so gegen 15.00 uhr dort und hatte noch glück und war der letzte der das frühstücksbuffet nutzen konnte. direkt im anschluß wurde schon der kuchen gereicht. zu anfang war es aufgrund der straßensperrung noch etwas ruhiger und je später es wurde, desto mehr frauen und auch ijsberen kamen in den living-room, so das es später gegen 23.00 zu längeren wartezeiten auf schlüssel kam. ich hatte schon bei meinem letzten besuch im living vom masser marting gehört, das dort eine neue masseurin (linda, aus czech) angefangen ist und sie gut wäre. ich ging in den wellness-bereich und sah dort eine frau, die schon mal in einem haus in grefrath (villa v.) ihre dienste angeboten hat und von der ich damals nur gutes gehört habe. termin mit ihr gemacht und nach dem guten livecooking-abendessen mich zu ihr auf den tisch gelegt und sie machen lassen. es war einfach super. eine ganz andere massage die nicht mit der massage von martin und seinen kollegen/innen zu vergleichen ist. sie macht viel mit akkupressur und ich muß sagen, es war fast 1,5 stunden später als ich ihren massagetisch wieder verlassen habe. sie hat wirklich super gearbeitet und ich kann sie jedem empfehlen. ich habe danach noch spass mit einer der netten dienstleisterinnen und bin dann zufrieden wieder in die heimat gefahren. es war ein schöner tag im living.

Last Online
    Gisteren @ 19:37
    Discussies
    58
    Thanks
    2.764

Standaard

Afgelopen donderdag sinds een maand of 3 weer langs LR gegaan.
    Overdag zoals altijd een behoorlijk vrouwenoverschot en ondanks dat er in de avond veel mannen bijkomen zakt de verhouding niet onder de 1 op 1.
    Wel ontstaan er wachttijden en zijn de mooiste kopjes vaak lang on boekbaar.
    Bekend forumgespuis aanwezig naast mezelf: B69, PP, SFL.
    Vooral B69 zat in Godmode: Voor elk stuk pizza wat ik naar binnen werkte, trok hij een heel blad naar binnen. Elke keer dat ik moest pissen, ging hij naar de kamer. En dan het hoogte punt: Het opperhoofd van de GT/LR clan schoof hem een vrijkaartje voor GT toe, welke B69 gelijk weer een return to sender behandeling gaf. Niet veel later kwam hij terug met een vrijkaartje voor LR welke wel gewaardeerd werd...
    Ik moest het helaas doen met de standaard 5 pleuro bon.
    Wegens wachttijden/bezetheid populaire dames maar 1 keer gekamerd met Leonora (RO) of zo, wat gewoon goed was.
    Eten viel wel tegen zonder live cooking, het was niet slecht, maar na 30 min was het al op en ook maar 1 gerecht: witte rijst met kalkoenblokjes en sla. Daarom maar gewacht tot de pizza om gevuld te raken, die was er wel in overvloed, kwam de dag toch nog goed...

18. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (17 april 2011),Boy69 (18 april 2011)

Last Online
    28 juni 2024 @ 18:06
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

++++++++++zakt de verhouding niet onder de 1 op 1.++++++++++++++++++++++++++++

Also ich fand das Verhältnis an besagtem Donnerstag eher 2:1 für die Frauen, wenig Männer anwesend, demzufolge bei etlichen Mädels lange Gesichter, keine wirkliche Stimmung. Leider.

Wär ich nicht mit nem Kumpel dagewesen und hätte ne gute Bekannte getroffen , wäre ich schnell wieder nach Hause.

Ok: die neue Theke sieht echt modern und stylish aus

Viele Grüße

Last Online
    Discussies
    13
    Thanks
    70

Standaard neue theke uns sonst noch einiges neu im lr

ja, die neue theke sieht nicht nur gut aus, sie wird auch gut von den gästen angenommen. hab bei meinem letzten besuch nur positives gehört. jetzt sind auch hinten in der automaten-ecke auch einige neue sitzplätze geschaffen worden, was auch nicht schlecht ist.

unten im wellness-bereich ist die die dusche auch generalüberholt worden. dort befindet sich jetzt auch eine schwall-dusche, was die saunagänger sicher erfreuen wird.

ich habe dann noch etwas gehört, was sicher viele erfreuen wird, gerade jetzt wo wir auf den sommer zugehen und fast jedes zimmer im haus zu einer sauna wird. die planungen sind im gange, jeden raum im lr mit einer klimaanlage nachzurüsten, so das man es dann in den zimmer gut aushalten kann. ich will mal hoffen, das die planungen schnell ihren abschluß finden und dann auch schnell umgesetzt werden..... den gerade im sommer sind die clubs, die klimatisierte säume anbieten ganz klar im vorteil......

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Airco op de kamers van LR is inderdaad geen overbodig luxe. Afgelopen weekend was het er al behoorlijk warm en de zomer moet nog beginnen...

Last Online
    Vandaag @ 08:19
    Discussies
    15
    Thanks
    25

Standaard

Schwalldusche ist doch ne SCHLECHTE Nachricht. Die Dusche im Wellness Bereich war die einzige gute Dusche im ganzen Haus. Blöde Entscheidung.

Last Online
    Discussies
    13
    Thanks
    70

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Schwalldusche ist doch ne SCHLECHTE Nachricht. Die Dusche im Wellness Bereich war die einzige gute Dusche im ganzen Haus. Blöde Entscheidung.
    natürlich ist die normale Dusche auch noch da. die schwalldusche befindet sich neben der normalen dusche.... für mich ist diese dusche auch die beste...

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Cool LR/14/04/11

Het was weer eens lang geleden dat ik in LR te gast was… Bij deze vond ik toch nog eens de tijd en gelegenheid om er naartoe te gaan. Er woedde immers een drang, een magnetische aantrekkingskracht om nog eens naar LR te gaan. Het is de club die me qua sfeer het meeste ligt en waar de dames me meestal wel kunnen bekoren!

Rond 14u30 kwam ik ter plekke aan, betaalde de entree, trok mijn ijsberenplunje aan en begaf me naar de barruimte om mijn dorst te lessen en uit te vingeren wat voor vlees we in de kuip hadden. De Bulgaarse Katerina en zigeunerin Niky kwamen me al meteen hartelijk begroeten. Laatstgenoemde had enkele blauwe lokken in haar haren laten zetten en zag er voorts ook wel geil uit met haar sexy rondingen.

Een mager Pools serpent, dat ik me nog herinnerde van de vorige keer in LR en daarvoor van YY, kwam ook meteen naar me toegelopen en trachtte me botergeil te maken daar aan de bar. Dat lukte haar niet, want SFL was helaas niet in een geile bui die dag. Toen Katarina bij me kwam zitten, hebben we wel wat zitten bijkletsen, maar ook haar liet ik op gegeven moment links liggen.

Ik besloot dan maar om even te gaan relaxen in de kelder. Op de weg daar naartoe had ik een woordenwisseling met een Roemeense schoonmaker. Ik mocht de douche aan de jacuzzi niet gebruiken en hij deed daarover erg druk. De dag was te mooi en ik was niet agressief genoeg om hem omver te leggen, zodus deed ik een ommetje en ging me toch maar douchen nabij de lockers. Vladimir Crapulovich was tevreden, ik was tevreden en bijgevolg was iedereen tevreden.

Na het weken in de jacuzzi, ging ik in de sauna liggen en sloot mijn ogen. Op brutale wijze werd ik uit mijn zen-moment gehaald. Het was Sir Wankelot die zijn terroristische kop naar binnen stak en me verweet een idioot te zijn om in een sauna te kruipen terwijl buiten het zonnetje mooi schijnt.

Na de sauna en een ijskoude douche ging ik terug naar boven en nuttigde enkele biertjes. Toen zag ik Sir Wankelot in de sofa hangen en hij was druk bezig met op zijn playstation te tokkelen. Ik trok dat ding uit zijn lamlendige poten en gooide het door het raam naar buiten. Je zit hier temidden tussen lekkere draakjes en hij moet dan zonodig met dat ding zitten te spelen.

Vervolgens ging ik met Wankelot wat bijpraten, maar ons gezellige onderonsje werd al snel verstoord door een dikke sloerie die op mijn schoot sprong en er alles aan deed om me op de kamer te krijgen. Ik smeekte Wankelot om dat wijf van me af te trekken, maar hij deed niet meer dan zeggen dat ze lelijk schoeisel om haar poten had. Toen Wankelot vroeg of ik haar kende antwoordde ik dan ook dat ik met haar een tijd geleden de eer nog eens had op een zwak moment van mezelf. Op dat ogenblik gaf ik een dreun met mijn elleboog in haar middenrif en toen liet ze me eindelijk los. Ik zette het op een lopen en Wankelot begon verder te spelen op zijn playstation. Om allerlei redenen ga ik de naam van betreffende dame hier niet vermelden.

Toen ik weer aan de bar hing, zocht Katarina me opnieuw op. Weer wat zitten kletsen over koetjes en kalfjes in het gebrekkelijke Duits. Maar helaas konden we het gesprek niet lang gaande houden. Ze begon dan maar aan mijn pik te snokken, duwde een tiet in mijn bek en begeleide mijn hand in haar slipje. Voor zover er bij mij nog leven in de brouwerij was, besloot ik toch maar om met haar de kamer op te gaan. Daar kreeg ik een freakshow te zien van hoe je een tube Nivea Bodylotion in je reet leegknijpt en daarna heb ik haar lekker wezen raggen in de kont. Voor niet echt geil te zijn had ze me toch redelijk snel klaargemaakt!
    De rest lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...161#post212161

Wanneer ik terug in de bar kwam werd juist het vreten geserveerd. Het leek nergens op en tot Wankelot’s verbazing sloeg ik het avondmaal dan maar over. Ik gaf mijn ogen goed de kost toen alle dames voorbij kwam om hun portie vreten te halen. Maar mijn aandacht werd afgeleid door de theke die de voordeur opengooide aangezien het te warm werd binnen. Ik keek via de voordeur naar buiten en zag plots een verse DVP de straat oversteken. Maar net voor ze de overkant kon bereiken, werd ze met een heftige slag aangereden door een wagen. De wagen was in een flits weer voorbij, maar een velg, de bumper, de grille en de nummerplak lagen verspreid over de weg, net zoals de ingewanden en ledematen van de aangereden DVP. De nummerplaat herkende ik vrijwel meteen: het was die van Pistol Pete!
    http://youtu.be/0GjwEWUOyEg

Dit is geen fabeltje, dit is pure realiteit! Vraag maar aan Pistol Pete waar zijn bumper, grille, velg en nummerplaat is… Hij zal je beslist het antwoord schuldig blijven!

Om wat zich buiten had afgespeeld had plots iedereen gedaan met eten, behalve Sir Wankelot… Die had honger en ging nog een portie bijhalen. De theke gooide de deur weer dicht en ik ging dan nog maar eens een wandeling maken. Ik begon in de kino, deed een tussenstop in de WC en stak mijn kop binnen in de bar. Daar had ik een kort onderhoud met Joy… Misschien moest ik daar maar even mee gaan spelen, maar helaas begon zij over Ace2 en dat nam dan weer juist de romantiek weg. Ik bleef beleefd en wandelde toen verder naar de trap.

Langs de kelder liep ik naar buiten en zo ging ik door de tent weer terug naar binnen. Neen, foutje… Ik werd staande gehouden door Pistol Pete, die inmiddels had plaatsgenomen in de tent en een bijna minderjarig mokkeltje op zijn schoot nam. Ik heb een hert aangereden bekende hij schuldig! Dat kan de beste overkomen, antwoordde ik en nam plaats naast hem.
    Ook Sir Wankelot kwam net toe met zijn derde portie vreten van de dag en schoof bij ons aan. Pistol Pete had een sletje op zijn schoot, Wankelot had een bord vreten op zijn schoot en ik had weer helemaal niets op mijn schoot. Dat veranderde vlug toen Gipsy Nicky de tent inliep. Het was overduidelijk dat ze voor Pete kwam, maar aangezien hij al meteen iets jongers in zijn klauwen had, zette Niky zich dan maar op mijn schoot. Ze was beleefd, gedroeg zich gemanierd en was zo mak als een lammetje. Zelden heb ik haar zo lief meegemaakt! Toch kwam ten gepaste tijde de scherpe Roma-streekjes weer naar boven.

Pistol Pete ging zich met zijn mokkel terugtrekken in de jacuzzi en Wankelot ging nog een vierde portie te vreten halen. Daar zat ik dus weer alleen met dat gepeperde slettebakje op mijn schoot. Verder dan een gesprek kwam het deze keer niet… Ik was niet geil genoeg en zij was ook rustiger dan anders. Niet verwonderlijk dat onze wegen na een kleine 20minuten opnieuw scheidden.

In de bar zat de sfeer er weer goed in. Enkele sloeries slingerden rond de paal en de meesten stonden kontschuddend het cliënteel op te hitsen. Ik bestelde nog wat drank bij die vette Marokkaanse bardame. Ik zei: “hey habibi, wanneer kom je eens aan deze kant van de bar werken?”. Ze bekeek me eens goed en sprong al bijna over de toog van geilheid, maar ik kon daar tijdig tegen inbrengen dat het niet voor mij was! Ik expliqueerde dat het voor een kale vent op leeftijd was, zo eentje met een bril en een gevoel voor droge humor. Ik doelde op één van mijn betere kameraden van dit forum, maar ze wou er precies niks van weten.

Onverwacht liep ik recht in de armen van een andere oude bekende. Het was de Roemeense Vicky, die nu plots lange haren had ipv de blonde carrésnit waarmee we haar zo gewend waren. Mijn pik kwam meteen overeind toen ik in haar heldere ogen keek en zij terwijl de rook van haar sigaret uitblies in mijn gezicht. Maar alsof er hoger krachten in het spel waren, viel aan de andere kant de Poolse Doris me op. Het knapste wijf van de LR, eindelijk weer terug van weggeweest. Waarom rookt Doris niet, richtte ik me tot God, maar ik kreeg geen antwoord. Toch ging ik ook haar even gedag zeggen, maar ze leek me niet direct te herinneren… Hoe kan je mij nu vergeten, teef? Ik gaf de moed op en vanaf het moment dat ik me terug tot Vicky wou richten, bleek Doris mij opeens te herinneren… Ik moest haar in het verleden dan toch een goede beurt gegeven hebben.

Daar stond ik dan tussen twee hete donders… Wie van hen zou ik op mijn spies gaan prikken?
    Doris of Vicky, Pools of Roemeens, rookster of niet-rookster, GFE of GFE, blond of blond, lekker of lekker….. ???? Terwijl ik daar druk bezig was om een knoop door te hakken, sprong er nog een derde partij ten tonele…. Het was de Russische Nadja, die met haar speciale ogen naar me stond te smachten. Het werd me teveel en ik concludeerde voor mezelf om nu niet overhaast beslissingen te nemen.

Net op dat moment kwam Sir Wankelot weer bij me staan. Hij leek zijn zinnen gezet te hebben op iets blond. Een grote blondine met een tijgerjurkje en een paar gespierde poten onder haar piskelder. Terwijl ik stond te lullen tegen Wankie, viel roofdier Nadja me aan. Ze sprong op me af en zette haar scherpe klauwen in mijn nekvel. Terwijl ze daar aan me hing, met haar kleverige kut tegen mijn heup geduwd zoals een zuignap , bleef ze Sir Wankelot strak aanstaren. Deze wist niet wat hij moest doen en kon niets meer uitbrengen dan kwek kwek kwak… Of zoiets? Het kon me eigenlijk ook niets schelen, want deze dame had me veroverd en zou haar slag thuis halen.

Ik vertrok met haar naar de kamer en Doris keek treurend toe hoe ik met haar concurrente de barruimte verliet. Maar zoals ze zich op mij geworpen had in de bar en voor de ogen van alle jaloerse gasten daar aanwezig, zoveel kwam ze dus ook tekort om me te kunnen bevredigen in de kamer. Het was ronduit knudde! Eerst een heel gedoe vooraleer we een kamer ter beschikking hadden, daarna een geklaag van hoe moe ze wel niet was en vervolgens was ze aan het kankeren over mijn stoppelbaard. Gedurende de volledige tweede helft van mijn jonge leven draag ik een stoppelbaard en nog nooit had een wijf daar problemen mee… Dat komt ook omdat ik een speciale scheertechniek heb waardoor ik nooit prik. En daarbij had ze er in de bar ook al geen probleem mee dat ik een baard had, want ze heeft mijn hele gezicht daar zo staan aflikken dat Wankelot zijn vreten er bijna terug van uitkotste. Maar ja, voor het oog van iedereen moest ze wel aan haar imago werken.

Met de seks verliep het zeker niet beter! Met haar kittelaar mocht ik zeker al niet te fel spelen, op haar kont mocht ik niet kletsen, aan haar tieten moest ik voorzichtig likken, kussen mocht niet meer met mijn baard. En het pijpen van haar kant was zelf veel te gevoelloos. Terwijl ik haar poes aan het likken was, rook ik haar gat…. Dit alles resulteerde in het ongeluk dat ik mijn stengel niet eens recht kreeg. Neen, ze is absoluut één van de knapste wijven in LR, maar qua vakkundigheid en jovialiteit op de kamer, sloeg het ziekelijk tegen! Wat was ik teleurgesteld dat ik niet voor Doris of Vicky geopteerd had. Geef mij dan nog maar liever een in schoonheid minder bedeelde jongedame die van aanpakken weet, dan zo’n ultraknappe snol die ervan uitgaat dat op haar rug liggen voldoende is om een vent te laten spuiten! Met haar zal ik zeker nooit in herhaling vallen. Meer over deze trut lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...846#post211846

De fun was er af voor mij en eigenlijk had ik zoiets van dat het me allemaal niet meer kon schelen in de LR. Doris kwam ik tegen in de kleedkamer, maar ik zou niet meer met haar op de kamer gaan, want mijn zelfvertrouwen had een deuk gekregen omwille van het feit dat ik geen stijve meer kon krijgen bij een knappe doos zoals Nadja (ongeacht haar tekortkomende service). Daarom besloot ik om nog een laatste cappuccino te gaan slurpen en daarna het pand te verlaten.
    Pistol Pete was bezig met een marathonsessie en ook Sir Wankelot vertrouwde me toe dat hij er eindelijk eens ging invliegen. Ik genoot dan maar alleen van mijn warme drankje en keek wat rond naar menig schoon vrouwenlichaam… Maar al dat lekkers kon me niet meer bekoren! Ongevraagd kreeg ik het gezelschap weer van Katarina en we zonderden ons af in een sofa. We jammerden elkaar de oren van onze kop: zij omdat ze verkouden was en ik omdat ik dacht impotent te zijn.

Doch, het gejammer ging over in een romantisch samenzijn en ik probeerde haar nog wat feller op te beuren met een grapje. Ik vroeg haar of het naar Nivea rook wanneer ze een scheet liet, maar dat leek ze uit mijn belabberde Duits niet te verstaan. Het gesprek draaide dus vierkant en vandaar dat we maar begonnen te tongen! Ik vingerde haar terwijl en speelde af en toe ook met haar tieten. Haar hand was al lang verdwenen onder mijn badjas. Ze wist wel degelijk hoe ze SFL zijn vlag weer kon hijsen. Twee dames recht over ons, begonnen zich al dik te maken dat het ongehoord was wat wij daar lagen te doen, maar de kick was er voor mij des te meer. Mijn pik was inmiddels zo hard als beton… Onze tongen draaiden en draaiden en haar poezelige handje trok en trok… Met een ijzige kreun spoot ik op gegeven ogenblik een lading van jewelste in mijn badjas. Was net alsof er bliksems uit mijn pisbuis vlamden.

Daar ik Katarina na de eerste sessie ruimschoots vergoed had, was het nu absoluut niet nodig om haar opnieuw te vergoeden voor het bijkomen trek- en sleurwerk. Mijn badjas stond stijf van het aangekoekte en opgedroogde zaad en daarmee was het voor de handliggend dat ik mezelf meteen erna ook ging douchen.

Na de douche nam ik afscheid van Katarina en Sir Wankelot en verliet ik LR. De club die voor één keer niet aan mijn verwachtingen voldeed. Maar dat kan ook aan mij gelegen hebben, aangezien ik niet geil genoeg was die dag.

Een muzikaal afsluitertje:
    http://youtu.be/9KHCovzP-JE
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

25. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (19 april 2011),NikXXX (19 april 2011)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Onder de stralende zon op pad naar een leuk teraasje in Kaarst.Waren al vroeg binnen en het was nog lekker rustig.
    Nog voor ik de kans kreeg te gaan liggen op de stretcher al voor de bijl gegaan bij poolse carina.
    Hierna heerlijk in het zonnetje en de schaduw gelegen en genoten van de leuke aanblik,dames waren vrolijk ook in de tuin werd al gedanst en wat massageshowtjes gegeven.
    In de avaonduren werd het ietsjes drukker gelukkig en er bleef een leuke sfeer hangen,ook op de nieuwe bar werd diverse malen gedanst en gestript,mede door sfeermaakster Amalia.
    Nog 3 leuke kamergangen gehad,goed gegeten en de voorraad kolsch wat afgebouwd.
    Was weer een leuke dag in de huiskamer!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

27. Onderstaande 2 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

Jack42 (22 april 2011),MichelJ (23 april 2011)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard Live from LR

Onderweg naar Kaarst een flinke regenbui gehad, maar het is hier nu prima toeven met een graad of 27 in de tuin en een verfrissende whirlpool. Over meiden is ook niks te klagen, begin van de middag waren er maar een paar maar nu zijn er genoeg Roemeensen in tha house. Stukken beter dus dan gisteren in de GT. Denk dat ik zo mijn tentje ga opzetten en blijf overnachten, maar dadelijk eerst de frituur met bitterballen in de zon zetten.

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Genoeg becks ice in tha house?
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten