wat is er met de andere thread over dit meisje gebeurd? Pipo weet toch wel erg zeker dat hij er over had geschreven, jaartje geleden of mischien wel langer....
wat is er met de andere thread over dit meisje gebeurd? Pipo weet toch wel erg zeker dat hij er over had geschreven, jaartje geleden of mischien wel langer....
Ben je niet in de war met Nina??
https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...2619#post52619
Ik vind geen recensie terug die je hebt geschreven over Ina!
:wink::wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Ina is inderdaad een topper,helaas komt ze haar afspraken niet na.
had met haar afgesproken om 13.00 uur ,daar aangekomen zat ze met een klant ,kan gebeuren, is haar werk,liet wel weten dat ze daarna bij me zou komen.
30 minuten later komt ze bij me en zegt ik kom zo terug wacht even ,en zie haar even later weer met een klant weglopen,vraag haar wat dat nu is en zegt ,o ik dacht dat je weg was maar ik kom hierna bij je ,was extra voor haar gekomen want eenmaal op de kamer is het echt een topper ,maar dit vond ik te gek voor woorden en heb een leuke andere meid gezocht,ze is poolse blond cub b blond 1,70 lang p/m 25 jaar oud en zeer goede service.lijkt wel iets op ina qua figuur e d
heb helaas geen naam maar ben er wel benieuwd naar
Kwam deze Ina zaterdag tegen in GT. Ze vertelde dat het haar eerst dag was na meer dan vijf maanden afwezigheid. Ze sprak me aan en was bijzonder aardig de sleutel vraag kwam mij iets te snel zonder dat we uitgepraat waren.
Het haar naar de kamer gegaan en een uistekende ervaring, de klik was er lang zoenen en de sessie was uitstekend heerlijk gefinished met een FT. Ander half uur op de kamer geweest waarbij ongeveer 3 kwartier gekletst.
Geen prijs afgeproken natuurlijk dus vroeg ik na afloop hoeveel het was 180, hoe ze dat heeft berkend weet ik niet maar ik schat 3 x een half uur a 50 + FT. Nu was ze wel bijzonder aardig en was het me wel wat waard. Ga alleen niet naar de kamer om te kletsen en zeker niet tegen 50 per half uur. Als ik dat had geweten had ik het binnen het uurtje gehouden, maar eigenschuld had zelf niet naar de prijs geinformeerd. Heb er totaal niet moeilijk overgedaan (niet eens een woord overgezegd).
Wat me tegen viel was dat ze de rest v/d dag me elke keer snel voorbij liep, geen woord meer tegen me heeft gezegd en dat terwijl ze me op de kamer nog steeds "so cute" noemde. Krijg daardoor het idee dat het allemaal een beetje gespeeld is en daardoor dan ook geen herhalingsgevaar want op de sessie op zich was niks aan te merken.
Was een jaar niet meer in GT geweest. Kwam dan ook naar GT met het idee dat er wel aardig wat leuke nieuwe dames rond zouden lopen (en dat klopte wel). Had dan ook geld gereserveerd voor 4 x een sessie met FT. Deze sessie hakte er zodanig in dat het budget helaas toch een sessie minder toe liet.
Laatst gewijzigd door kempie; 15 augustus 2010 om 21:58
Normaal kost 1,5 uur Euro 100 (1x50+2x25) plus nog eens 25 euro voor FT, is Euro 125 in totaal. Een typische golddigger zou Euro 175 vragen, maar goed, deze dame rond het dan ook nog even naar boven af.
(in Oase zou dezelfde sessie trouwens Euro 200 gekost hebben, misschien kwam ze daar vandaan? )
Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER
Gisteren voor het eerst met deze dame gekamerd, naar eigen zeggen was ze een half jaar afwezig geweest. Dat kan wel kloppen kan me herinneren dat ik haar eind augustus begin september voor het laatst gezien heb. Of voor de liefhebber ergens tussen Warsteiner 1373 en 1410 in het jaar 2010
Qua looks een van de toppers in GT, schitterend figuur
Kamerprestatie is ook zeer in orde, ze zal me nog wel een keer terugzien
Eindoordeel 8 op 10 met kans op meer
Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!
Weiss jemand was über INA ??
Wo ist verschwunden ?