Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 40 van 40
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Discussies
    17
    Thanks
    0

Standaard

Fridaynight party @ DS

Hoe kun je beter je weekend beginnen..... dan een bezoekje aan DS
    Nog onder de indruk van mijn vorige bezoekje aan Victoria , was het alweer tijd om haar weer eens te bezoeken. Ik was op tijd op de laan. Werd verwelkomt door de gastvrouw Jacqueline en kreeg van haar een lekker frisdrankje. Ondertussen zag ik ook een andere aanwinst Mandy
    Ook weer mijn type ds-girl.

Na een tijdje kwam een chat-junk met Victoria van de kamer. Daarna was het relax-time. Samen met Victoria gingen we naar de italiaanse kamer. Na het wassen lag Victoria al op bed te wachten op mij.
    Als een teiger sloop ik op mijn prooi af en ben haar lekker overal gaan zoenen
    Heel langzaam al zoenend ben ik naar beneden afgedaald. Toen heb ik haar eens lekker verwend.
    Daarna ging Victoria mij te verwennen en heb op de noodrem moeten trappen:D Zo lekker doet ze dat. Daarna trok ze mij naar de rand van het bed en begon ze weer verder te gaan :p
    Toen stelde ze voor om het eens staand te doen.
    Dat was wel erg lekker en had door de spiegels mooi uitzicht. Als snel kwam de ontlading.
    Daarna zijn we nog ff lekker gaan knuffelen op bed en vroeg ze wanneer met MAria gaan doen. Wat ze allemaal voorstelde....pppffff dat wordt de heetste allertijden.

De tijd vloog voorbij en was het tijd om afscheid te nemen.
    Ik was weer onwijs lekker verwend door deze beauty

Wordt vervolgt!

Last Online
    28 juli 2021 @ 20:28
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Wou mijn weekend eens heerlijk af sluiten dus heb na mijn eerste ervaring vorige week met beauty Victoria maar weer een afspraak gemaakt voor een vervolg met deze beauty. Zaterdag even gebeld en er was nog ruimte voor een hot date zondag.

Na even gewacht te hebben kwam Victoria met een andere chatjunk van beneden en wow wat zag ze er weer heerlijk uit.

We zijn deze keer naar kamer 3 gegaan.Na de gebruikelijke wasbeurt lag Victoria al op me te wachten op het bed.
    Ben dan ook snel bij haar op bed gaan liggen waar we heerlijk begonnen te vrijen en wat kan deze heerlijke meid dat toch lekker.

Na een tijdje lekker vriien ging ze al zoenend naar beneden en heeft ze me weer heerlijk verwend waarbij ik haar wel af moest remmen hoor zo lekker doet ze dat vond het na een tijdje wel tijd om de rollen om te draaien en ben toen Victoria eens lekker gaan verwennen waar zij merkbaar van genoot.

Hierna gingen we lekker intiem waarbij we weer van het ene in het andere standje overgingen na enige tijd kwam dan ook de ontlading en moesten we allebei even bijkomen

Nog lekker liggen knuffelen met haar en toen was de tijd helaas alweer om en moesten we weer naar beneden waar nu nog een chatjunk zat bij te komen van een hot date.

Lieve Victoria ik heb weer genoten

Dikke kus en tot gauw

Rene

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    0

Standaard

Zondag verwendag

Na een heel hard weekje werken, had ik mij al voorgenomen mijzelf een goed te laten verwennen:D Tja wat kun je dan het beste doen. Lekker naar Diane's snoepwinkel gaan. Van de week Peter via de interne mail al gevraagd hoe laat ik op zondag Victoria kan bezoeken. Zoals altijd kreeg ik al snel een berichtje via het forum van de DS-girls

Op de laan waren voor mij weer een hoop nieuwe gezichten. Lotus, Suzanne
    Het blijft maar leeg lopen ergens anders in Den Haag
    Tja wie wilt er niet bij DS werken....:D

Al vrij snel kwam de mooie Victoria mij al halen:p Terwijl ik bezig was met het opfrissen, was Victoria bezig om het bad te vullen. Ze nam mij mee naar het bed. Daar hebben we lekker een tijdje liggen zoenen. Daarna begon Victoria mij te verwennen. Ik heb heerlijk liggen genieten, want ze doet dat zo lekker. Daarna was het mijn beurt om haar lekker te verwennen. Ook Victoria lag te genieten. Daarna wilde we allebei maar 1 ding SEX SEX SEX

Al rollebollend gingen we vloeiend van ene naar andere standje
    De vorige keren was al lekker, maar deze keer overtrof alles.
    We moesten allebei even bijkomen en daarna zijn we in bad nog even gaan nagenieten.

Victoria tot gauw:wink:

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    0

Standaard

Wilde eigenlijk naar Maria, maar die was al volgeboekt, maar Victoria stond ineens op de agenda 's morgens dus direct Peter gevraagd om een date.
    Das voordeel als je backup hebt. Victoria is mijn andere nummer 1.

Ze zag er weer lekker uit en we gingen snel naar de Mata Hari. We konden al niet van elkaar afblijven en zijn ons snel gaan opfrissen We wilde geen minuut verliezen. Ook deze keer was het weer super lekker. We hebben elkaar gewoon lekker verwend. Helaas gaat de tijd altijd zo snel voorbij als je plezier hebt.

Kijk alweer uit naar de volgende keer. Dan is het bij SEX voor de openhaard in de mooie Mata Hari kamer. Heb er nu al zin in en Victoria ook

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    0

Lächeln

I have a dream

Bij een van mijn eerste bezoekejs aan Victoria vroeg ze wat ik leuk zou vinden. Nou een lesbische met Maria en Victoria. Via de im gevraagd of ze ook speeltjes had om Maria voor mij op te warmen.

Een paar weken later wilde ik dit eens meemaken. Je moet het jaar goed beginnen en was al een paar weken geleden dat ik een date met Maria had.

Op de laan kwam al eerste Victoria mij begroeten en snel daarna was daar Maria. Al snel gingen we naar de Mata Hari. Dt keer niet 1 maar 2 beauty's. Al snel werd ik door 2 vrouwen uitgekleed:p Daarna heb ik hun uitgekleed.
    Victoria lag uitdagend op bed te wachten, totdat Maria klaar was met mij op te frissen.

Wat er daarna gebeurde... Dat moet je zelf meemaken.
    Maar leek wel of ik in een film zat. Een vrouw die met je lollie bezig is terwijl de andere haar met voorbinddildo opwarmt. Victoria zei nu gaan we jou eens sandwichen... Gelukkig pakte ze een kleintje....
    Victoria lag onderop en Maria zat on top. De ondeugend Victoria vroeg nog lekker heb je nog een andere geil idee wat je graag wilt proberen Ik had daar geen antwoord op want deze was al een hele geile belevenis...:p

Daarna wilde Victoria mij ook even voelen en ze wilde dit staand voor de spiegel.
    Ik was helemaal gesloopt, maar wel lekker gesloopt

Maria & Victoria dit was een superbelevenis:p

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Toen ik zondag Bij DS was voor mijn hot date met Lia hoorde ik dat angel Victoria er maandag weer zou zijn zondag was ze helaas verhinderd.

Gelijk dus maar een afspraak gemaakt voor een hot date met Victoria maandagavond.

Maandag dus naar de laan gegaan waar een andere chatjunk ook al op zijn hot date zat te wachten.

Na wat te drinken te hebben gekregen en afgerekend te hebben met Peter kwam angel Victoria me halen en wat zag ze er weer heerlijk uit.

Na de gebruikelijke wasbeurt zijn we al zoenend op het bed beland waar we heerlijk begonnen te vrijen.

Na enige tijd daalde Victoria al zoenend langzaam af naar beneden en begon me heerlijk te verwennen en dat kan ze zo lekker.

Na een tijdje begonnen we weer lekker te vrijen en hebben we de rollen eerst even omgedraaid en ben ik langzaam naar beneden gegaan en heb haar heerlijk verwend en daar genoot ze heerlijk van dat was wel te merken.

Hierna het heerlijk intiem afgemaakt met haar met uiteraard weer diverse standjes en wat kan ze die toch vloeiend in elkaar overlaten lopen.

Uiteraard moesten we allebei even bijkomen na het hoogtepunt en na even bijgekomen te zijn zijn we lekker naar het bad verhuisd om verder bij te komen.

Na enige tijd was het helaas alweer tijd om eruit te gaan en ons aan te kleden want de tijd was om.

Boven nog even lekker verder zitten bijkomen met een drankje bij de altijd gezellige Peter en die andere chatjunk die zat er ook nog bij te komen van zijn hot date.

Lieve Victoria jij bent echt 1 van mijn toppers hoor

Hele dikke kus en tot gauw.

Rene

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Vandaag is me verjaardag en met wie kan je dat beter vieren als met een heerlijke DS girl.Het zijn er uiteindelijk 2 geworden maar daarover later meer.

Vorige week al een afspraak geregeld met Michelle voor 2 uurtjes in de Mata Hari met de heerlijke Victoria.

Vanmiddag dus naar de laan gegaan waar ik werd verwelkomd door Lisa.Plaats genomen in de huiskamer want was iets te vroeg.

Victoria kwam gelijk naar me toe en feliciteerde me met mijn verjaardag met een lekkere zoen.

Na even gewacht te hebben was de Mata Hari vrijgekomen en mochten we van Michelle naar de kamer.

Daar aangekomen liet Victoria het bad alvast vollopen en ging handdoeken halen en legde vast de spullen klaar voor onze kinky date deze keer. Ik had haar laten weten dat ik dat wel eens wilde.

Na de gebruikelijke wasbeurt zijn we eerst lekker in bad gegaan met een lekker drankje erbij.

Na enige tijd zijn we er uit gegaan en naar het bed verhuist waar ik werd vastgebonden en geblinddoekt door Victoria.

Daar lig je dan en je weet niet wat er gaat gebeuren en dat is best spannend moet ik zeggen.

Werd heerlijk door haar verwend en op een gegeven moment gebruikte ze tepelklemmen auw dat is best even wennen.

Luisteren kan je ook maar beter doen naar Victoria als je daar zo ligt anders krijg je met het zweepje van haar.

Na enige tijd zo lekker bezig te zijn geweest deed ze me blinddoek af en zei dat ze echt niet verder kon gaan omdat ze niet lekker was.

Ze had ook al gezegd dat ze erg verkouden was en eigenlijk af had willen bellen vanmorgen maar toch gekomen was voor mijn date met haar.

We hadden nog een uur te gaan en ze zei zal ik een andere dame voor je laten komen en ging dus ziek naar huis.

Heb het 2e uur dus lekker doorgebracht met de heerlijke Sandy.

Lieve Victoria we maken onze date nog wel een keer af hoor.
    Word maar snel weer beter.

Hele dikke kus

Rene

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Na afloop van mijn date met Lia zondag even bij Jacqueline geïnformeerd of Sandy er maandag weer zou zijn, ze stond in ieder geval op de lijst maar was nog niet zeker of ze alweer beter zou zijn. Toch maar een afspraak laten noteren.

Al snel had ik maandagochtend een berichtje van Peter dat ze helaas nog ziek was.

Heb toen mijn date laten omzetten in een date met Victoria.

Op de laan zoals altijd verwelkomd door Peter. Moest nog even wachten tot de Mata Hari vrij kwam maar ik was ook wat te vroeg en bij Peter en de DS girls is het nooit erg om even te moeten wachten.]

Na even kwam Victoria me halen en wow wat zag ze er weer heerlijk uit in haar rode jurkje.

In de Mata Hari aangekomen ging Victoria snel handdoeken halen.

Ze zei zal ik het bad vast laten vollopen maar denk dat we dat toch weer niet halen.

Na ons ontdaan te hebben van onze kleding en de gebruikelijke wasbeurt zijn we al vrijend op het bed beland.

Daar hebben we heerlijk liggen vrijen en ging Victoria langzaam naar beneden en begon me weer geweldig te verwennen.

Op en gegeven moment heb ik haar maar even afgeremd anders was het al gebeurd.

Daarna hebben we de rollen omgedraaid en ben ik haar lekker gaan verwennen waar ze weer merkbaar van genoot.

Op een gegeven moment zijn we lekker intiem gegaan waarbij we weer vloeiend van de ene naar de andere positie gingen.

Hierna moesten we allebei even lekker bijkomen en wilde dat in bad doen wat ondertussen wel vol was alleen zagen we toen dat we nog maar 5 minuten hadden dus het bad inderdaad niet gehaald.

Victoria ik heb weer genoten.

Dikke kus

Rene

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    0

Daumen hoch

Onlangs weer eens bij Victoria geweest. De afspraak 1 week ervoor ging niet door... :o

Gelukkig ging het deze keer wel door. Het was gezellig druk op de laan. Eerst nog even een kopje koffie en een gebakje op. Na een tijdje kwam de mooie Victoria mij halen... We gingen snel naar de Mata Hari.
    Victoria vroeg zullen we deze keer eens lekker romantisch vrijen voor de openhaard:p
    Het was nog lekkerder dan alle vorige keren....
    Het hete uurtje vloog voorbij en wilde allebij nog wel uren doorgaan, maar de zoemer verstoorde onze droom.
    Er was een DS-junk die met zijn ds-girl de Mata Hari room nodig had...:D

Last Online
    21 augustus 2011 @ 14:21
    Discussies
    15
    Thanks
    1

Standaard

Loop nog wat recensies achter zoals gewoonlijk hehehehe

Verleden week vrijdag had ik iets van laat ik eens wat anders doen en had in gedachten eerst Victoria en die dan laten aflossen door Bo.

En met hulp van Michelle en Peter is dat ook perfect gelukt met de tijden zodat ze beiden vrij waren voor mij :p

Eeerst mocht ik met Vic mee naar uiteraard mijn eigen italian room en daar begonnen we lekker te zoenen en waar zij mij ook lekker verwende en wou ze toen intiem, maar had nog wat andere plannen dus pakte haar op en draaide haar om op het bed zodat ik nu dat heerlijke lichaam eens kon verwennen.

Eerst lekker zoenen en langzaam via haar nek en borsten vond ik haar meest intieme plekje en heb haar daar ook langdurig verwend en plaagde haar af en toe door te stoppen en weer even lekker te zoenen met haar.
    En dat Victoria er van genoot was wel duidelijk te zien en toen ze eindelijk tot een giga hoogtepunt kwam dacht ze nu met mij lekker intiem te gaan, maar oops het half uurtje was alweer om dus was het tijd voor Bo.

Vic nam afscheid met nog een lekkere zoen en voordat die de deur uit was was ik alweer met Bo aan het zoenen en ohhhhhhhh wat kan Bo dat toch lekker, maar Bo had andere plannen die wou zo snel mogelijk intiem, ze vond het alweer veel te lang geleden, en dat was nu net wat ik ook in gedachten had :D

Lekkere Bo had er zin in en na verschillende fitness standjes kwamen we beiden tot een hoogtepunt en lagen we beiden zoals zo vaak weer helemaal uitgeput op het bed , waar ook Bo even moest bijkomen.

Wou nog even lekker blijven liggen en zoenen met Bo maar helaas die klok gaat volgens mij veel sneller dan normaal want het was alweer tijd en moesten we weer naar beneden.

Nog even gezellig bij Pedro wat gedronken en gebabbeld en toen was het weer tijd om naar huis te gaan.

Vic en Bo, het was een perfect uurtje en was precies zoals ik het zelf had gepland, je zou bijna zeggen dat ze dit samen hadden afgesproken zo heerlijk liep het in elkaar over

Bedankt ladies

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Daumen hoch

Het was alweer veel te lang geleden dat ik bij de heerlijke Victoria was geweest dus afgelopen maandag maar een afspraak geregeld voor vrijdag en dat was natuurlijk weer zo geregeld via Peter.

Vandaag dus naar de laan gegaan waar ik werd ontvangen door Michelle. Na plaatsgenomen te hebben kwam Victoria er al aan en wat zag ze er weer heerlijk uit.

We moesten nog even wachten tot de kamer vrij was en zijn toen naar de Mata Hari vertrokken.

Daar aangekomen ging Victoria even handdoeken halen en hebben we ons van onze kleding ontdaan.

Na de gebruikelijke wasbeurt zijn we op het bed beland en zijn we heerlijk gaan vrijen.

Na enige tijd ging Victoria al zoenend heel langzaam naar beneden en begon me heerlijk te verwennen.

Na enige tijd gingen we weer over in lekker vrijen en ben ik Victoria heerlijk gaan verwennen en hoe ik dat deed blijft natuurlijk weer tussen ons maar weet zeker dat ze er van genoot.

Uiteindelijk heerlijk intiem gegaan met haar en tot een geweldig hoogtepunt gekomen waarna we allebei even bij moesten komen.

Dat bijkomen hebben we lekker in bad gedaan waarna we ons toch echt aan moesten gaan kleden we waren daar maar net mee klaar toen Michelle belde dat het tijd was.

Boven bij Michelle en de dames nog even wat gedronken.

Victoria lieve schat heeft weer genoten

Dikke kus

Rene

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    0

Standaard

Victoria & Who's that girl

Zaterdag ging ik naar de laan voor een date. Ik had geen afspraak gemaakt. De gastvrouw Maria had een idee. Neem lekker naast Vicktoria nog een meisje mee.
    Maria kan dat zo lekker voorstellen en dan kan je gewoon geen nee zeggen... Ik kon niet kiezen, dus werd het Maria's choice.

Na het opfrissen deed Vicky een blinddoek bij me op. Ze nam me mee naar het bed en begon mij alvast te verwennen. Ineens voelde ik een andere dame. Haar stem herkende ik niet en ze begon mij ook te verwennen.

Beide dames ging ook nog facesitting doen, terwijl ik nog steeds niks zag...
    Voor mij gevoel waren er al 20min om en Vicky vroeg wil je weten wie het is...jaaaaaaaaaaaaaaa

Ik zag ineens een hele mooi hindoestaanse, met een mooi lief gezichtje.
    Alicia kan lekker zoenen. Paardrijden deed deze cowgirl ook lekker.

Het was een lekker spannend gezicht. 2 bloedmooie meisje Victoria en Alicia die met elkaar aan zoenen waren.
    Eindelijk kwam de ontlading uit mijn tenen....

Zoals altijd heb ik mij weer lekker vermaakt op de laan

Last Online
    26 oktober 2024 @ 07:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Met deze dame heb ik ooit 1 maal gekamert na aanleiding van vele jubelverhalen op hookers .
    Ik vond het maar een vreemd meisje en de communicatie tussen ons verliep niet echt vlekkeloos , de sessie was wel aardig maar niet meer dan dat .

Last Online
    1 juni 2011 @ 15:53
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Victoria werkt alweer eventjes bij Stout waar ze teruggekeerd is na ruzie bij Diane's Secret. ze was altijd al tenger, maar nu lijkt ze nog magerder geworden. De sex en inzet was wel weer heel goed, maar ik vind haar iets te fragile worden en ben bang dat ze haar geld in verruimend middel stopt.

Het neuken met haar blijft wel fantastisch, geil ding!

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    0

Standaard

Dame is gestopt als dvp-er

Heeft zelf een berichtje op hookers geplaatst dat ze gestop is.
    http://www.hookers.nl/showthread.php...=1#post1380032

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten