Zij komt daar nog, maar niet alle dagen. Een foontje à YY kan hierbij wonderen verrichten :smile:/
Zij komt daar nog, maar niet alle dagen. Een foontje à YY kan hierbij wonderen verrichten :smile:/
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
was gisteren ook in Yinyang te bewonderen.
:D
Ik heb Luana niet meer gezien. Een vriend van mij vond haar toppie. Werkt ze nog wel bij YY?
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need to get her before we can be together...
Na een slechte vervaring met Tanja eerder op de dag was ik op zoek naar Luana. Uit de beschrijvingen van hierboven herkende ik haar (de zwarte haren zijn nu donkerrood) en kwam bij haar zitten. Na wat gekeuveld te hebben een kamer opgezocht en daar een heerlijke tijd gehad. Eerst uitgebreid tongzoenen, elkaar ondertussen overal strelend en daarna een super pijpbeurt gehad. Toen ik bijna op exploderen stond stopte ze, ging het condoom erom en hebben we ook een heerlijke neukpartij gehad. Toen ik klaar was gekomen hield ze me nog een hele tijd in haar vast.
Luana komt wat koel over, maar de seks is vol passie. Ze ziet me zeker terug!
Overigens, ze is nu 35, dat zou je haar niet geven.
Groet, Hansworst
Meteen na binnenkomst tegen Luana aangelopen, ze zat zich op te maken in de kleedkamer. Halverwege de middag in de bar bij haar op de bank beland, beetje gekletst, beetje geknuffeld. Was op zoek naar 'n dame om mee in de whirlpool te gaan, Luana had daar wel zin in. Da's opvallend, want in GT en YY deed ze dat nooit. Ze vindt deze whirlpool schoner en hygienischer, wilde er daarom wel in, en hoe!
Een kwartiertje met Luana in de pool gesekst dat het niet mooi meer was. Kende die publieke kant van haar helemaal niet, dacht dat ze alles bewaarde voor op de kamer. Heftig tongen en vingeren, vervolgens vroeg ze me op de rand te gaan zitten voor 'n gruwelijk stuk deepthroat-blowjob. En dan van onderaf met die grote bruine ogen en volle mond omhoog kijkend, brrr :p. Snel naar de kamer dus.
Mooie grote kamer met luxe badkamer en jacuzzi, overigens geen gebruik van gemaakt. Slechts het bed benut, voornamelijk voor 'n koninklijk lange en hele goeie deepthroat-blowjob, het handelsmerk van Luana. Ga niet meer in details treden, het meeste is hierboven
al beschreven. Ze heeft me heerlijk klaargezogen, nam alles lekker in haar warme mondje, 't-was weer supergeil met Luana.
Founding Member
Luana is niet meer werkzaam in ZZ.
godver waar moet ik dan naar toe rijden ACE ??
Iemand nog iets van Luana gehoord of ergens gesignaleerd ? echt jammer dat ze niet meer bij ZaZen is
Sinds een paar weken, is Luana in Acapulco (Velbert) opgedoken.
Woooooooooowww ik moet gauw naar acupulco deze dame heb ik lang gemist
weet iemand de werkdagen en tijden van Luana ?
Werk Luana nog Acapulco?
Ja afgelopen zaterdag nog met haar gekamerd.
Ze zei dat ze normaal alleen door de week in alcapulco werkt.
schluter
Met deze dame is niets mis, behalve haar moeilijke uitstraling, soms zelf wat norsig.
Service is echter prima; heerlijk gebruind lichaam, goede skills etalerend.
Doorgewinterde prof met dito uitstraling.
Vooraf ontdooien, dan smaakt ze het best.
Altijd op zoek naar honing
Ja en potver ben haar telefoonnr kwijtgeraakt....lekker bezig hier !!
Hallo is dat Luana wat zo rond 2007 2008 bij yy werkte ???
Graag wat informatie want ik ben haar telefoonnummer ook kwijt ik vond dat zij heel goed kon neuken .
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche