Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
Weergegeven resultaten: 326 t/m 333 van 333
    Last Online
    19 april 2025 @ 15:19
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Lees "Deze Tranentrekker" ook eens. Je kunt die verhalen het beste printen en mee naar bed nemen. leest lekker weg met het risico dat je niet meer kunt inslapen. Maar dat heb je zelf al gemerkt.
    Ik kom er vast nog wel eens aan toe om dit lezen, maar heb op het moment niet zo een behoefte om nog zo een drama te lezen. Zeker niet voor het slapen gaan. De tien geboden zal ik zeker opzoeken al denk ik dat ik voorlopig het eerste gebod voor mezelf al heb: Geen dames buiten de club ontmoeten! Dat lijkt met zeker iets te glad ijs :wink: voor mijn smaak.

Daarnaast zit het er voor mij als randstedeling die niet boven de balkenendenorm zit ook niet in om erg vaak een club te bezoeken. En dit is toch wel iets dat ik in alle verhalen zie terug komen. Ik heb nog nergens gelezen dat de dvp na 4 maanden een ijsbeer in de armen viel om te zeggen hoe ze hem in die tijd had gemist.

Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

Gewoon je mannelijke driften laten spelen werkt nog het beste.

maw veel verschillende vrouwen nemen
    Pain is weakness leaving the brain !

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik kom er vast nog wel eens aan toe om dit lezen, maar heb op het moment niet zo een behoefte om nog zo een drama te lezen. Zeker niet voor het slapen gaan. De tien geboden zal ik zeker opzoeken al denk ik dat ik voorlopig het eerste gebod voor mezelf al heb: Geen dames buiten de club ontmoeten! Dat lijkt met zeker iets te glad ijs :wink: voor mijn smaak.

Daarnaast zit het er voor mij als randstedeling die niet boven de balkenendenorm zit ook niet in om erg vaak een club te bezoeken. En dit is toch wel iets dat ik in alle verhalen zie terug komen. Ik heb nog nergens gelezen dat de dvp na 4 maanden een ijsbeer in de armen viel om te zeggen hoe ze hem in die tijd had gemist.
    Zo jij staat nog met beide benen op de grond houden zo je reactie is goed.
    Doe zoals de meeste schrijvers van PHG en LR in Duitsland gewoon lekker neuken de deur dicht trekken en met een glimlach op je gezicht weer naar huis
    Maar pas op omdat je dan met die lach meestal te hard rijd en geknipt word wat je een extra bezoek wel kan vergeten.

Succes tussen de grootste viezerikken van dit forum.

Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    het lijkt me dat de mate van geld uitgeven aan een dame wel grote invloed heeft op haar eventuele beslissing om je buiten de club te ontmoeten , als je alleen maar half uurtjes met de dame de kamer opgaat
    zal het je vrijwel niet overkomen denk ik .
    Dat zal zeker wel een rol spelen inderdaad.
    PLECAT

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Uiteindelijk gisteren (in de nacht en dus voor het slapen gaan ja) na uit de kroeg te zijn terug gekomen toch maar het verhaaltje van SFL gelezen. Ik moet zeggen dat dit verhaal wat mij betreft helemaal bij deze thread past. Het zal vast niet makkelijk zijn geweest voor SFL maar als lezer is het een mooie waarschuwing over wat er kan gebeuren als je echt een relatie probeert te hebben met een dvp. Het voorlopige einde van de story is er dan ook een die (hoewel niet happy) niet zo dramatisch is als bij CUUP. Om het kort te zeggen soort van wat ik van te voren bij deze verhalen verwachtte.

Het verhaal van CUUP was voor mij zo schokkend om hoe het met het meisje afliep en niet zozeer de ervaringen van CUUP zelf. Hoewel ik wel weet dat deze meisjes er nooit van zullen hebben gedroomd om in deze business te zitten, hoop ik toch altijd maar dat ze er uiteindelijk iets uithalen (op zijn minst een betere uitgangspositie in het thuisland). Om dan te lezen hoe zo een meisje helemaal kapot gemaakt wordt en alles wat daarop volgde... daar kan ik toch niet zo goed mee dealen.

Terug on topic, zoals ik gister al zei, voor mij zal het beter zijn om de meisjes voor de club te laten. Anders is de kans te groot om een 2e Knut te worden (gek worden, constant hetzelfde rondje maken en uiteindelijk door toedoen van de dames in eenzaamheid achterblijven tot het afgelopen is)

Last Online
    2 november 2024 @ 15:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Het verhaal van CUUP was voor mij zo schokkend om hoe het met het meisje afliep en niet zozeer de ervaringen van CUUP zelf. Hoewel ik wel weet dat deze meisjes er nooit van zullen hebben gedroomd om in deze business te zitten, hoop ik toch altijd maar dat ze er uiteindelijk iets uithalen (op zijn minst een betere uitgangspositie in het thuisland). Om dan te lezen hoe zo een meisje helemaal kapot gemaakt wordt en alles wat daarop volgde... daar kan ik toch niet zo goed mee dealen.
    Ik vind het erg jammer dat men zo een overdreven melodramatisch einde aan het CUUP verhaal moest breien. Daardoor weet men niet meer wat er van de rest van het verhaal waar is en wat verzonnen of overdreven is. Nu is het een parabel eerder dan een ervaring en dat laatste lijkt mij nog altijd nuttiger om mensen te waarschuwen voor reële gevaren dan het eerste.

(Tja als dit verhaal zich in Mogadishu afspeelde zou ik het nog kunnen geloven, maar in Duitsland wandel je niet zomaar weg van een vrouw die zich net onder een bus geworpen heeft. In elk Westers land komt er dan een oproep tot getuigen, gaan ze het leven van dat meisje onderzoeken en kan je gewoon niet ontsnappen aan een identificatie zodat je uiteindelijk bij een onderzoeksrechter moet gaan uitleggen wat jij daar met die dame stond te doen net voor haar zelfmoord. Als hij al niet ter plaatse meegevoerd zou zijn door politie... Daarmee is zijn voordien geheime clubleventje ineens ook bij alle verwanten gekend, dus het verhaal van de mlserie voor de verteller zou hier nog maar pas beginnen.
    Dus, CUUP, of als die hier niet meer is, één van de moderators, ik zou aanraden om te eindigen met wat er echt gebeurd is en het verhaal voor zichzelf laten spreken.)
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Ik ben het met Sofaking eens het was een aardig Cuup verhaal maar de laatste afleveringen waren zeer overdreven en het busongeluk moet nog steeds gebeuren.
    Ik zou dan ook het verhaal wat aanpassen op het eind.
    De schrijver bij ons bekend zou dit kunnen overwegen denk ik.

Met het meisje gaat het goed en met de schrijver ook voor de beren die bang zijn geworden maar het verhaal opzich was super alleen een aflevering te lang.

Momenteel heb op tv weer een brug te ver

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Ik vind het erg jammer dat men zo een overdreven melodramatisch einde aan het CUUP verhaal moest breien. Daardoor weet men niet meer wat er van de rest van het verhaal waar is en wat verzonnen of overdreven is. Nu is het een parabel eerder dan een ervaring en dat laatste lijkt mij nog altijd nuttiger om mensen te waarschuwen voor reële gevaren dan het eerste.

(Tja als dit verhaal zich in Mogadishu afspeelde zou ik het nog kunnen geloven, maar in Duitsland wandel je niet zomaar weg van een vrouw die zich net onder een bus geworpen heeft. In elk Westers land komt er dan een oproep tot getuigen, gaan ze het leven van dat meisje onderzoeken en kan je gewoon niet ontsnappen aan een identificatie zodat je uiteindelijk bij een onderzoeksrechter moet gaan uitleggen wat jij daar met die dame stond te doen net voor haar zelfmoord. Als hij al niet ter plaatse meegevoerd zou zijn door politie... Daarmee is zijn voordien geheime clubleventje ineens ook bij alle verwanten gekend, dus het verhaal van de mlserie voor de verteller zou hier nog maar pas beginnen.
    Dus, CUUP, of als die hier niet meer is, één van de moderators, ik zou aanraden om te eindigen met wat er echt gebeurd is en het verhaal voor zichzelf laten spreken.)

Ik moet eerlijk toegeven dat ik na het lezen inderdaad ook even ben gaan zoeken naar discussies etc. over het waarheidsgehalte van CUUP's verhaal, zonder al te veel daarover te vinden. Alle punten die je noemt kloppen ook, maar volgens mij blijkt nergens uit het verhaal dat CUUP gewoon is weggelopen. Het lijkt me ook niet nodig voor het verhaal om nog in detail over de nasleep hiervan te schrijven, dus wie weet (als het waargebeurd is) wat er nog allemaal gebeurd is achteraf. Al met al was wat mij betreft het verhaal krachtig en geloofwaardig genoeg om een indruk achter te laten. Als het al niet echt gebeurd is, is er geen al te grote suspension of disbelief nodig om je (voor mij in elk geval) voor te stellen dat het zou kunnen gebeuren. Dat is voor mij genoeg, al ben ik ook wel benieuwd of het echt is of niet.

Edit
    @Jansen, blij om dit te horen en ook een beetje opgelucht (ik ben af een toe echt een mietje zeg!). Ik blijf bij wat ik hierboven heb gezegd voordat ik je post las, maar ben blij om te horen dat het laatste hoofdstuk wat artistic license bevatte.

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten