Naam : Casey
Haarkleur/-lengte : Lange zwarte vlechten
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : Slank, grote A, kleine B
Nationaliteit/Taal : Ghana (Ghanese/Jamaïcaanse roots) / spreekt goed Engels (Duits?)
Leeftijd : 28 jaar
Tatoeages/Piercings : ik denk het niet
Service : Goed, lekker zoenen (volle zachte lippen), beffen, vingeren, PZC (redelijk, niet super), enthousiast neuken.
Het kan gevaarlijk zijn in Golden Time. Vrijdag middag loop je van geen kwaad bewust de bar in. Loop je recht op een sofa af. Het is wat donker en het enige wat je van uit de verte ziet is een lachend gezicht, een hele rij spierwitte tanden . Dichterblij gekomen bleken die van een pikzwarte Jamaicaanse dame te zijn. Deze wulpse dame lag me daar op een uitdagende manier wat te bewegen, nou mijn bewegingsmechanisme ging terstond op slot. Mijn automatische piloot zorgde ervoor dat ik op de bank naast, tegen haar plaats nam.
Een heerlijk onderhoud met deze voor Gt nieuwe dame, genaamd Casey gehad.Is voor derde dag in GT nu. Hele vlotte babbel, niet te gemaakt en best wel lachen. Wist de bal telkens goed terug te kaatsen, totdat ........ik geen ballen meer had om richting haar te kaatsten. Na een hele omweg, toch maar haar de sleutel laten halen.
Een heerlijk hutje viel ons ten deel, nummer 14.
Een heel mooi lijfke en dat wel in 2 grote spiegels. Hele lange haren niet tot op haar k.nt, maar toen ze eenmaal op handen en voeten stond, die tot bijna in haar k.nt kwamen. een heerlijk gezicht. Het is goed om zo een Casey ervaring te mogen opdoen. Heb je weer vergelijkingsmateriaal.
Kussen wist ze heel goed af te wenden....het pijpen was Ok maar niet meer dan dat. Gewoon wat op en neer met mondje, heel fijn maar als je echte pijpsessies gewend bent , nou dan was dit een beetje min.
Al gauw wilde ze genomen worden. Ik vertaalde dat in wat beffen, maar dat viel niet mee. Ze reageerde als was ze héél gevoelig en bij iedere aanraking trok ze terug. Nee, ze had er geen zin in en toen ik ook niet meer.
Zin over voor de één betekent voor mij zin over voor beiden.
Toen toch maar jasje eromheen.
Toen lekker neuken...dacht ik. Een been hield ze er zodanig voor dat ik niet vrij en niet diep kon doordringen. Is ie te groot vraag me dan vriendelijk om het rustig aan te doen maar leg asjeblief geen bielzen op het spoor Casey.
OOk al was mijn conditie zodanig dat ik makkelijk had moeten kunnen komen., toch ontbrak er zoveel dat ik weer aan het handwerk heb gezet.
Spijt , ja toch wel een beetje. Maar, goed voor de afwisseling en voor de vergelijking was het OK.
Wat mag je dan verder toch altijd super sessies beleven. geweldig gewoon.
Overigens heb ik niet de moeite genomen om haar duidelijk te maken wat er volgens mij aan verbeterpunten ligt zoals dat zo mooi heet. Toch had ze daar best veel mee kunnen doen.
Beetje slap van me misschien, maar ik ben geen instructeur.
Verder was het toch mooi om er weer eens tegen aan te lopen dat je gewoon van het zwakke geslacht bent en dat je in principe lekker verleid kan worden en voor je het weet heb je het ja-woord al gegeven(op de sleutelvraag dan!!).
Al met al aardig, maar als je bedenkt dat je voor die 50 euro een heel uur langer met je toppertje had kunnen zijn, Tja, volgende keer toch maar sterk proberen te zijn . Niet erg hoor, lukt toch niet.
Al met al voor mij weinig herhalingsgevaar..wel een vriendelijke en fijne meid voor de lief(Lijf)hebber...
Groetjes Gustomass.