Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 175
    Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

overdag valt het nog wel mee maar in de avond is het meestal flink druk met soms wachttijden langer dan een half uur , na half 11 neemt de drukte weer af als de pizza naar binnen is gewerkt.
    qua damesbezetting is het meestal dik in orde
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

Last Online
    26 november 2011 @ 18:11
    Discussies
    11
    Thanks
    14

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geschoren Bekijk bericht
    Hallo allemaal wat ik graag zou willen weten is hoe druk het hier doorgaans op zaterdag avond is en hoe de bezetting qua vrouwen dan is.

Is het file neuken of zijn er genoeg dames en kamers ter beschikking dat het allemaal wel mee valt?
    Het is héééééél variabel.
    Daarom heeft het nauwelijks zin op deze vraag in te gaan.

Heb je haast ga dan naar de aanbiedingen van dames achter de ramen. Daar sta je gegarandeerd snel weer buiten.

Het saunaclub idee is juist ontwikkeld om in een ontspannen sfeer naar het speelgoed te kunnen kijken.
    De meer ervaren ijsberen hebben dat verder uitgewerkt en een ware kunst gemaakt van "bankzitten".

Natuurlijk kan het voorkomen dat alle kamers bezet zijn. Bij PHG heb ik dat slechts sporadisch meegemaakt.
    Er zijn tov het aantal dames dus voldoende kamers beschikbaar.

Voordeel van wachten kan zijn dat je vast kunt kennismaken met de dame en een voorschotje kunt nemen op de wedstrijd.

Last Online
    Vandaag @ 13:15
    Discussies
    18
    Thanks
    1.729

Standaard

ik kan de reactie van de vorige poster niet geheel onderschrijven.
    Mijn inziens is de drukte, afgezien van feestdagen, vakantieperioden en aanverwanten redelijk voorspelbaar, zeker relatief tussen de dagen onderling. voor Gt geldt daarbij dat het vanaf woensdag(avond) naar het einde van de week toe aardig druk is, met vrijdag en zaterdagavond als uitschieters. zondag en maandag is het relatief het meest rustig.
    Zoals gezegd is dit geen 95% garantie, maar de uitspraak dat er weinig zinnigs over te zeggen is is, wat Gt betreft zeker niet juist.

Natuurlijk kan het voorkomen dat alle kamers bezet zijn. Bij PHG heb ik dat slechts sporadisch meegemaakt.
    Er zijn tov het aantal dames dus voldoende kamers beschikbaar.
    dit draadje gaat over Gt, waar tov het aantal dames zeker geen voldoende kamers beschikbaar zijn, zeker niet op vrijdag en zaterdagavonden waar de wachttijden kunnen oplopen tot 30-45 min.
    ook op bv woensdag en donderdagavonden zijn op spitsuren (laten we zeggen tussen 20.00 en 22.00) meestal alle kamers bezet en is er een wachttijd van laten we zeggen een minuut of 20.
    Gt wil niet voor niks, zoals reeds eerder elders op dit forum vermeld, ketshuisjes gaan bijbouwen om dit te ondervangen...

tot slot: wachten kan leuk zijn als gratis opwarmertje op de bank, maar mijn ervaring leert dat de meeste beren die door een dame geactiveerd worden toch liefst zo snel mogelijk aan de slag gaan. sterker nog: als je een leuke dame ziet en "geactiveerd" wordt en overgaat tot de sleutelvraag, kan het juist behoorlijk vervelend zijn dat je veroordeeld bent tot een afkoelingsperiode op de bank.
    dit laatste hoor ik van beren vaker dan het tegenovergestelde.

samengevat ben ik van mening dat vrijdag en zaterdag by far de beste dagen zijn om te gaan als je het beste aanbod van dames wil hebben, en als je je "dates"zo plant dat je de spitsuren ontloopt, dan is het allemaal best goed te doen.
    maar uitspraken dat (zeker op genoemde drukke tijden) slechts zelden alle kamers sporadisch bezet zijn , zijn op GT niet van toepassing. ze zijn eerder zelden niet allemaal bezet...

tot slot ben ook ik een ijsbeer die alle tijd heeft om rond te kijken, een praatje te maken en wat spul uit te zoeken om de dag in te vullen, en absoluut geen voorstander van haastwerk. maar als ik eenmaal iemand heb die ik okee vind, heb ik er weinig zin in om een half uur op het bankje te gaan zitten wachten tot ik aan de slag kan...vooral als je regelmatig met dezelfde dames gaat, valt er ook weinig kennis te maken.

dus maak zelf de afweging of je het extra wachten tov de extra dames waard vindt, plan je kamergangen buiten de spitsuren om, ga in de kino of op de wc liggen ketsen, wacht tot de GT heeft uitgebreid enz
    de laatste weken is het trouwens ietwat rustiger met beren in de GT in absolute zin , wellicht omdat ze met moeder de vrouw, de koters en de picknickmand naar het strand moeten maar relatief blijft het verschil tussen de dagen merkbaar
    (L) NCV (L)

4. Onderstaande leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

bosbeer (10 mei 2011)

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

De wachttijden in GT zijn de laatste weken niet zo extreem te noemen. Voor de hoge nood is er in Gt altijd nog de kino en bij mooi weer heb je ook nog de tuin als uitwijkhaven!

Admin.

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

de tent in het atrium is vaak ook nog wel vrij , ik heb daar een paar prima sessies beleeft , en geen wachttijden.
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

Last Online
    Vandaag @ 13:34
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Het is weer een voordeel van bepaalde clubs dat er al aardig opgewarmd kan worden op de bank voor een kamersessie.
    Denk aan Babylon, Bernds etc.

BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

Last Online
    4 november 2023 @ 21:52
    Discussies
    7
    Thanks
    167

Standaard Zondag 8 Mei

Afgelopen zondag was weer eens een goede dag in GT

Het begon wat rustig qua dames, waardoor ik, ondanks mijn voornemen om niet te vaak met dezelfde meid op kamer te gaan, al weer snel met Heidi in bed belandde. De rest van de middag heb ik wat gerelaxed in de tuin, in de sauna gelegen, en wat aan de bar gehangen, en van de BBQ genoten. Geen slechte manier om een zondag middag door te brengen, denk ik zo .

Tegen de avond stond een sessie met Janina op het programma. Dat viel me zeker niet tegen - zo'n enthousiaste FT had ik al lang niet meegemaakt. Voor herhaling vatbaar, dus...

Door omstandigheden kon ik die avond wat langer blijven, waardoor ik voor het eerste de befaamde pizza meemaakte. Helaas viel het allemaal wat tegen het was zo'n beetje op diepvriespizza-niveau.

Dat weet ik dus ook weer...

Last Online
    13 juni 2024 @ 13:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

na 2 goede sessies kan een pizza de pret toch niet meer drukken?
    de hoeren lusten er wel pap van

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Di/06/05/11/GT B-day SFL

Het was voor mij mijn persoonlijk beste dag van 2011. Ik mocht dan helaas geen 10 ijsberen bij elkaar gesprokkeld krijgen om mezelf vrije toegang te verschaffen, maar met de 2 droogste humoristen van dit forum en een 70-tal loopse teven, kon ik moeilijk meer verwachten van een B-day Party. Dat die 2 immens populaire sukkels van een Sonny en een Tiga maar lekker gaan scoren met de populariteitspoll en met een homoclub van 50man op de nauwelijks 10 aanwezige dames in LR kruipen… SFL heeft als een ware eenzaat op een hoog niveau gevierd in GT… Jaja, GT… De club die ik in het verleden vaak bekritiseerde, de club waar ik mijn draai niet vond, de club waar ik nog niet een succes had terwijl ik met enkele paarse eurobiljetten stond te wapperen. Maar sinds mijn laatste 3 bezoeken aan GT ging het van goed, naar beter en nu was het zelfs uitstekend. Na 2 of 3 jaar was ik terug een vis in het water van de GT-bokaal. Of om het met de woorden van Badslippers te zeggen: “ik was als een gemuteerde octopus in het water”

Maar goed bij deze ook nog een late fijne verjaardag gewenst aan die andere twee feestvarkens, Tiga en Sonny…. Die van sterrenbeeld natuurlijk ook heuse Bulls zijn.

Laten we beginnen bij het begin… Dat ik me nog zo voldaan voelde in GT dateerde alweer van een GT-uitje op de middag met Ace2 anderhalf jaar geleden ofzo… Toen had ik ook genoeg Heinekens op en werd ik in een trio aan gort geneukt door die twee Duitse nazi-wijven Isa en Lina. Dat wist ik niet op het moment dat ik toekwam en mijn bolide vlak voor de deur mocht parkeren. Ik ging binnen, kleedde me om en stormde de barruimte in… De hoop om een bekend iemand te zien ebte snel weer weg… Iedereen had me schijnbaar in de steek gelaten… Mijn laatste hoop en mijn trouwste wingman in de orde van de Bulls, Killer-Bull, was onderweg teruggedraaid na een telefonisch onderhoud met mij:

Killer: “hoezo, je hebt geen 10 man bij elkaar gekregen? Mag je dan niet gratis naar binnen?”
    SFL: “nope, ik moet betalen net zoals iedereen!”
    Killer: “godverdomme, alle tieten nog aan toe!”
    SFL: “En mijn genodigden krijgen bij deze dus ook geen 10euro korting.”
    Killer: “Dus ik moet de volle pot betalen om binnen te mogen?”
    SFL: “Ah ja, natuurlijk!”
    Killer: “krijg de tering man, ik draai terug!”
    SFL: “Hoe, je draait terug?”
    Killer: “ja, en krijg het vliegend schijt erboven op!” GESPREK AFGESLOTEN

Die gierige Vlaamse boer heeft me voor 10 euro verdomme de rug toegekeerd en liet me dus in de steek in al mijn eenzaamheid. Een feestje zoals ik voor ogen had, kon ik dus wel mooi op mijn buik schrijven.

Maar in de bar zag het er vrij positief uit. Veel dames die me uiterlijk wel konden bekoren en ook in de tuin was omwille van het mooie weer veel bedrijvigheid. Ik had al meteen wat interactie met 2 dames: de Poolse Martha die gespeeld verlegen zat te giechelen en een Letse schone, voortgekomen van 2 Russische ouders. Deze Letse kwam meteen naar me toe en ze viel me meteen al mee in de omgang. Ze heeft zo’n typische Slavische kop zoals het gros van de dames dat je terugvindt op sites van RussianBrides.com en consorten, maar die clichétypes zie je in zulke landen steeds minder en minder. Je moet al haast naar zo’n communistisch koolmijndorp om nog van die botergeile boeretrienden te vinden. Maar het lot wou dat ik nu juist op mijn verjaardagfeestje zulks tegenkwam in GT.

Ik ga jullie niet langer in spanning houden, suspense is trouwens slecht voor mijn hart, maar met dit Slavische boerenmokkel ben ik uiteindelijk niet op de kamer beland. Maar het moet gezegd wezen, ze was mijn maatje gedurende de hele dag en bij regelmaat dronken we samen een pint. Ja, ook dat leest u goed… Ze dronk bier als een doorwinterde matroos in het schipperskwartier… Zij mag namelijk geen bier drinken in de club, maar ik was zo lief om bier te bestellen aan de bar en deze in een glas te laten schenken. Stiekem dronk ze dus de ene pint na de andere. We dronken samen… Verschillende na elkaar… 2 teugen en het glas was leeg, volgende… Dit ging zo even door totdat mijn kop begon te tollen. Ik dacht nog dat dit wijf me niet onder tafel zou zuipen, maar een mens kan zich vergissen.
    Link Nika: https://www.ijsberenforum.com/forum/...035#post215035

Stiekem ging ik ervandoor en liet haar alleen verderzuipen. Op KinkyBull zijn verjaardag in LR heeft een andere Russin me ook onder tafel gezopen met schuimwijn, ik wou deze vernedering geen tweede keer meer meemaken. Ik ging dus buiten een beetje chillen op het terras en deed het wat rustiger aan met deze keer een Salitos ter hand. Wat verderop zag ik een komische verschijning met zijn picknick over het gras sloffen. Het was Sir Wankelot die pas binnen was en meteen ging aanvangen met een vezelrijk ontbijt. Ik gooide mijn hand in de lucht en gebood deze geilaard om tot bij mij te komen. Daar zaten we dan als twee mongolen in volle zon… Om een zonneslag te voorkomen verhuisden we naar een schaduwrijk hoekje waar we onze gezellige conversatie verder zetten. En bij een goede conversatie hoort nu eenmaar…. Bier! Dus voor mij dan maar dat bier… Voor Wankelot een glas kraantjeswater… Smaakt beter bij het ontbijt, oordeelde de wijze man.

Terwijl we volop in een ernstig gesprek zaten, werden we aangevallen door 3 hyena’s. De 2 Miekes uit de strips van Jommeke, ook beter gekend als de Nani-Hani-tweeling en dan dat grote Hongaarse volleybalmokkel… Die blijkbaar heel goed met haar Roemeens uit de voeten kon tegen de Roemeense zusjes. Altijd wanneer de wijven ons bespringen gaat er wel wat mis met de microprocessor van Wankelot; de vorige keer in LR toen de Russische Nadja met stond op te hitsen kreeg hij niet meer gezegd dan kwek-kwak-kwek of zoiets en nu begon hij opeens over katten die we gingen verkrachten. Hij wees naar een kat die onder de struiken sloop en zei tegen mij: de ideale kat voor jou… Ronde kont en kleine tietjes. De drie mokkels in ons gezelschap trokken hun neus op en gingen er als een luipaard vandoor. Voor wie nog niet helemaal mee is in de sfeer van het verhaal en deze anekdote, Wankelot verwees wel degelijk naar een echte kat… Een dier dus! Afijn, sommige mensen zijn daar angstig van, ik vind dan weer dat die vent een zalig gevoel voor humor heeft en meermaals tijdens dat gesprek schoot ik in een bulderlach.

Na nog enkele rondjes biertjes (vooral voor mezelf dan), kwamen we nog een andere ijsbeer tegen; Rolo… Een rustige nederbelg met zo’n heimelijk lachje op zijn geile bek. Een man met wie het ook gezellig lullen was, maar die opeens met een geile snol de blokhut indook. Ik richtte me dan weer tot Sir Wankelot, maar die was druk in de weer met het hof te maken bij zijn Duitse favo-dame. Ik ving volgende woorden uit de conversatie op:

Sir Wankelot: “Je bent een dikke snol”
    Duitse DVP: “Ik ben niet dik”
    Sir Wankelot: “Toch ben je een snol”
    Duitse DVP: “Waarom?”
    Sir Wankelot: “Je had je haren nooit anders mogen doen!”

Bij deze wist ik genoeg en zag ik mezelf als het vijfde wiel aan de wagen. Ik liet de twee tortelduifjes dus maar verder gaan met hun romantische poëzie en ging een ommetje lopen. Onderweg kwam ik die zatte Russin van Nika weer tegen. Ze lag Spaans te studeren op de zetel in de saunaruimte. Binnen een maand zou ze naar Ibiza gaan en ze vond het boeiend om dan toch maar de taal van daar te spreken. Ik zei haar dat ze dan beter Duits of Russisch kan blijven praten… Hoor je daar vaker dan Spaans zelf. Maar om verder te gaan daar waar ik haar tegenkwam: ze was boos omdat ik er tussenuitgeknepen was eerder op de dag. Ik kreeg een middevinger en zelfs een biertje wou ze niet meer aannemen van mij… Ik dronk ze bijgevolg beide dan maar uit.

Ik zette mijn tocht verder en niet veel later kwam ik de Poolse Martha opnieuw tegen. Deze keer had ik wel een onderhoud met haar en dat leidde tot onmiddellijke kamergang. De details van haar en de sessie met haar lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Martha-(Pools)
    Na mijn sessie met de Poolse kippeborst, ging ik een dringend plasje plegen, me douchen en nog een Heineken pakken. In de bar trof ik Sir Wankelot die in een hoekje weeral op zijn nintendo zal te playen. Rolo was nog steeds niet terug van de kamer (eigenlijk heb ik hem de rest van de avond niet meer gezien, zou ie de geest gegeven hebben?) en zo sloeg de eenzaamheid me weer om de oren.

Toen ik toevallig de receptie passeerde en ik naar buiten keek, zag ik juist een frigobox op 4 wielen met gele nummerplak het terrein oprijden. Daarin een fikse kale kop met zo’n linkse flikkerbril op zijn bakkes. De tranen rolde over mijn wangen van blijdschap, want het was mijn beste vriend Badslippers die net toekwam. Met open armen verwelkomde ik de brave man… Tenminste toch één iemand van alle ingeschreven zogenaamde vrienden, die me niet in de steek had gelaten. Nadat hij zijn badjas en dito slippers aangetrokken had, zonderden we ons af in de bar, waar duchtig werd bijgepraat. Nu ja, praten? In mijn toestand kon ik niet veel meer dan lallen in een denkbeeldige microfoon. Als ik in flarden de film terug afspeel van dat moment dan zie ik Badslippers me met zijn bedenkelijk kop aankijken en zich afvragen welke taal ik in hemelsnaam aan het spreken was. Maar goed, hij wou me niet in mijn eer krengen en zodus speelde hij het spelletje mee.

Zoals ik nu bezig was, zag het er beroerd uit. De wasserette-Pool was me al komen aanmanen om het rustig aan te doen en ikzelf was ook niet bepaald trots op mijn toestand. Ik was net die verdomde Charlie Sheen die zijn teloorgang ondergaat met al zijn hoeren en liters coke en bier! De ommekeer kwam er vrij snel… Ik zag Badslippers in een richting wijzen en in slowmotion keek ik ook in die richting waarin hij wees. Ik moest van al die alcohol een soort van fatamorgana opgewekt hebben, want ik nam een staaf goud waar in de verte. Toen ik er met mijn grijpklare poten op af liep zoals een zombie naar de laatste levende mens op aard, werd het beeld minder wazig. Uit die staaf goud onderscheidde ik een vrouw van halfweg de 20 met geblondeerde lokken, die eigenlijk pikzwart hadden moeten zijn.

Het was warempel mijn Griekse Eleni. Eerder had ik al een sms naar die trut gestuurd en kreeg ik geen antwoord. Maar blijkbaar wou ze me verrassen met mijn verjaardag. De pret kon nu echt beginnen en na een korte periode van bijkletsen vertrok ik met haar naar een blokhut. Het was perfect… Ruim anderhalf uur hebben we veel vieze dingen gedaan. Lees het hier maar na: https://www.ijsberenforum.com/forum/...031#post215031
    Toen ik terugkwam van de kamer was ik al weer bijna nuchter. Het gaat soms snel in mans leven. Badslippers had me blijkbaar gemist en kwam als een zorgzame vader naar me toegelopen. Hij kon amper vatten wat ik zojuist meegemaakt had. Aangezien ik dik stond van de zeik ondersteunde hij me tot aan het toilet, waar ik mijn ding zou doen. Ik mikte op het urinoir, maar toen de pis er tegen hoge druk uitschoot was het net alsof Eleni met een riek ettelijke malen in mijn klepel had geprikt. 4, 5 of 6 stralen zeken elk een andere kant op. De kerel aan het urinoir naast me zocht dekking, de wasserette-Pool dacht dat het aan het binnenregenen was en Badslippers stak een klaagzang af dat hij al met zijn voeten in het water stond.

Die Griekse trut heeft met 3 wippen op anderhalf uur mijn tuinslang meteen goed verneukt. Maar laten we wel wezen: ik heb mijn plezier er aan gehad, ik was voldaan en bedacht bij mezelf dat het niet beter meer kon worden. Ik was in een gelukzalige roes verzeild geraakt. Toen wist ik natuurlijk nog niet wat ik nu weet, maar dat lees je verderop wel even!

In de bar vergezelde ik Badslippers en Wankelot weer… Zij namen plaats in de zetel en ik ging rond de paal hangen. Opeens stond de bierconsumerende Nika weer bij me. We legden onze geschillen weer bij en knoopten opnieuw een normaal gesprek aan. Ze probeerde een sessie te scoren bij mij, maar ik liet verstek gaan. Badslipper kon het niet meer aanzien en zonderde zich af in het bubbelbad, waar ie een beetje in zijn eigen zaad kon gaan liggen.

Tussendoor had ik ook al mijn blik laten vallen op een frisse, doch kettingrokende verschijning. Ik dacht eerst dat het een Duitse was, maar blijkbaar was ze zo Roemeens als de pest. Het betrof hier de lieftallige Mara. Nieuw in het huis sinds twee weken… Eruit gesodemieterd in PHG. Een geleidelijk heftiger wordend spel van verleiden volgde in het komende halfuur. Pas toen ik bij in het bubbelbad kroop om samen met Badslippers in zijn vaderkeszalf te ploeteren, kwam ze uitdagender met haar lekkere lijfje voorbij paraderen. Dit is dus de scène van de gemuteerde calamaris die zijn tentakels om haar hals vastzuigt, waarna zij haar tong diep in de keel van de Master stak. Dat is wat Badslippers hier verteld, maar ik meen het me niet te herinneren. Wat ik wel herinner is dat die linkse rat opeens veel vragen begon te stellen over dat vrouwmens. Jij gaat er niet met haar van doorgaan, lamzak, dacht ik bij mezelf en ik kroop als een gebrekkige en sukkelige opa uit de jacuzzi. Pas toen kreeg ik in de gaten dat ik een handdoek vergeten was. Dus was ik opnieuw aangewezen op de lamzak van een badslippers om me een handdoek te brengen. Dat weigerde hij resoluut… Dun nam ik maar de handdoek waarmee hij zojuist zijn reet en ballen mee afgedept had en spurtte als een puma met ontstoken testikels de barruimte in. Het zou me geen tweede keer overkomen dat mijn kameraad er met mijn verovering vandoor zou gaan zoals de Killer vorige week vrijdag op mijn verjaardag zelf in YY (LINK: https://www.ijsberenforum.com/forum/...766#post214766 ). Toen moest ik op gegeven moment ook toekijken hoe hij zijn gigantische met SOA’s besmeurde pik in de lekkerste poes van YY plantte. Ik zweer het je, dan mag het wijf nog zo lekker zijn… De zin in haar vergaat dan als sneeuw voor de zon!

Het spel van aantrekken en afstoten zette zich voort in de bar. Op gegeven moment moet ze er duchtig genoeg van gekregen hebben en wierp ze zichzelf op mijn schoot. Niet veel later moest ik aan haar toegeven… Neen, ik smeekte haast dat ze de sleutel zou gaan halen! Een goed uur zou ik met haar in de blokhut verdwijnen en die tijd met haar was een unieke belevenis. Nog veel beter dan de Griekse Eleni… Veel beter dan de perverse Rina in YY… Al tijdens dat uur moest ik concluderen dat er voor 2011 een nieuwe nummer 1 is. Nog maar zelden heb ik zo heerlijk gebeft (enkel met de Bulgaarse Dani indertijd was het beffen misschien beter en ook met uitzondering van de enkelingen die kunnen squirten). Ze leek zowat de stuipen en de daver over haar heen te krijgen toen ik haar klaarbefte. Er vormde zich een vijvertje in haar vulva en ook mijn bek en baard hingen vol met haar liefdesvocht. Maar tot zover één van de vele hoogtepunten met haar… De rest lees je in onderstaande LINK: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ara-(Roemeense)

Ik was nog maar net terug van mijn sessie die de perfectie belichaamd met de meest perfecte vrouw die ooit misschien de moeder van kinderen zou kunnen zijn. Voorgaande zin is enkel maar om de boel meer te romantiseren, dus weeg er niet te zwaar aan! En ik had ook Baslippers nog maar eens zijn vet gegeven over het feit dat ik ze toch maar mooi gewipt had. Het kon hem opeens geen kut meer schelen, want hij stond dan alweer te pochen dat hij de oudste snol van de neukfabriek plat gelegd had. Maar goed, waar waren we gebleven?... Ah ja, ik was dus pas terug en had BS zijn vet gegeven en opeens smeet een ander donkerharig mokkel lijf en leden voor me in. Ik liet het begaan en greep meteen deze bij de kont. Ik voelde dat goed zat en uit beleefdheid gebood ik haar even haar naam te vermelden… Alejandra… Dat klinkt Spaans? Larie en apekool… Nog Roemeenser dan de vorige Roemeense. Nog Roemeenser dan het old school Roemeens… Maar daarom niet minder lekker. Ze kon me verleiden om met haar ook nog eens van bil te gaan. Dit alles speelde zich af nabij de sauna… Ik zei haar dus dat ze de sleutel mocht gaan halen en dat ik me eerst een stortbad ging nemen, mant mijn lichaam hing nog vol met zweet en lichaamsvochten allerhande, zowel van mezelf als van Mara!

Terwijl ik mijn paars aangelopen branderige pik met voorzichtigheid stond te wassen, stond ze plots naast me dit alles geïnteresseerd gade te slaan. Ik vroeg of ik haar kon helpen met iets, maar ze negeerde deze vraag compleet en wist me te melden dat alle kamers bezet waren. Terwijl ik me daaropvolgend stond af te drogen, trok ze me bruut op het hemelbed dat naast de sauna voorzien is. Ik trok de gordijnen achter mijn reet toe, want van voyeurs gaat mijn stengel weer meteen hangen. Maar tijdens de beurt met haar is mijn lul veel tussen hangen en staan aan het vertoeven geweest. Het vet was van de soep! Ze is een mooi mokkel en haar kut voelde strak genoeg, maar met mijn verjaardag ben ik weer een jaartje ouder geworden… Ook mijn piemel die een dubbelleven geleid heeft, is een dagje ouder geworden. Met als gevolg dat neuken in de stikkende hitte niet meer mogelijk was en ik en dat lamlendige scharminkel volledig uitgeteld naast elkaar lagen. De sessie werd even later afgesloten zonder dat er maar een teken van zaadlozing geweest is. Het hele verhaal kan je hier bewonderen: https://www.ijsberenforum.com/forum/...dra-(roemeense)

Na de vruchteloze sessie met Alejandra (op z’n Spaans) zocht ik Badslippers weer op in de bar. Ik was net op tijd, want de pizza’s werden daar juist bedeeld. Ik ging in de rij staan en deed me tegoed aan 4 stukken. Van al dat gestengel gaat een mens honger kweken. En als mijn snaak begint te jeuken, dan kan je twee dingen doen: je geeft me te vreten of je blijft uit mijn buurt! Het was dus niet nodig om een menselijk wezen zijn kop eraf te bijten en zodus kon ik de appetijt voederen met pizza. Toen ik zulk lekkers zat er degusteren met Badslippers wierp het wandelende biervat Nika zich tussen ons in. Ik propte een stuk in haar muil en meteen daarop zoog ze 3 vingers en mijn duim weer schoon. Wonder boven wonder stond mijn klepel toen weer rechtop! Het moet haar gesmaakt hebben, want ze ging voor zichzelf ook nog enkele slices halen. Ik kreeg van haar het rechtstreekse bevel om als de bliksem voor bier te zorgen. Ik deed dan ook wat van me gevraagd werd… Badslippers kon enkel maar toekijken. Terwijl ze wat later en na het verorberen van haar pizza het bier in 2 teugen haar donder ingoot, kon ik het niet laten haar overal te bepotelen en te betasten. Ze liet me dan ook gulzig begaan met deze bezigheid.

Langer blijven zou me alleen maar forceren en ik besloot net zoals Sir Wankelot om het etablissement te verlaten. Ik drukte Badslippers de hand, ik nam op beheerste wijze afscheid van mijn geliefde Mara en verliet GT…. Met mijn privé-chauffeur natuurlijk. Biertje op, laat je rijden! Om niet in slaap te vallen en uit respect voor de chauffeur bleef ik gedurende de hele rit zingen:

Kutje-likken, kutje-likken, hoi-ho-hoi
    …enz.

Tot zover de viering van mijn verjaardag in GT. Tevens de beste dag van dit jaar!
    Tot de volgende…

Een levenslied ter afsluiting:
    http://youtu.be/KnEXrbAQyIo
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

11. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (12 mei 2011),bosbeer (13 mei 2011),Gondolas9 (13 mei 2011),Jack42 (13 mei 2011),Megaboob (12 mei 2011),NikXXX (12 mei 2011),terminator (13 mei 2011),The Joker (12 mei 2011)

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Dinsdag 10 mei, Golden Time. Linkse lamzak op stap met rechtse populist.

Als mosterd na de maaltijd zal ik mijn belevenissen ook nog eens te grabbel gooien op dit soms wat ingekakte forum.
    We schrijven dinsdag 10 Mei 2011 en mijn bijdrages tijdens een vergadering op het werk zijn zo schraal als de kut van een oud wijf. Forumleiding vergeef me deze grove uitdrukking. ja, ik heb ooit de "Disclaimer en regels" gelezen waarin wordt vermeld dat recensies in "Nette bewoordingen" dienen te geschieden. Maar mijn bijdrages zijn niet anders te omschrijven. Kortom, ik droom weg naar het verjaardagsfeest van mijn grote vriend SFL. Waar bevolkingsgroepen met tegengestelde meningen en overtuigingen elkaar de koppen in elkaar slaan gaan wij gezellig samen naar de saunaclub. Want laten we wel wezen, deze doortrapte rechtse lul, hekelt alles wat maar ruikt naar de baard van Allah terwijl de mafkees zijn eigen ongeschoren bakkes vergeet te scheren. En als ik hem in zijn ruime badjas door "Golden Time" zie paraderen lijkt hij meer op een afvallige gelovige in een "Kaftan" op zoek naar zijn eigen 72 fameuze maagden. Ik daarentegen ben zo links als de pest want wat is er leuker dan zuipen, blowen en op kosten van de maatschappij leven. terwijl ik ook niet vies ben van het principe "Links lullen, rechts zakken vullen". Waar moet ik anders mijn hobby van bekostigen. Hoe tegengesteld kan een mens zijn?

Om klokslag 16:00 zijn wij eindelijk uitgekletst en mijn collega's vragen: "Wat ben jij toch ongedurig. Moet jij soms weer naar dat gore neukpaleis?" Ik zeg: "Jaaaaaaaaaa, en wat zouden jullie graag mee willen hè". Want als ik één ding ontdekt heb tijdens mijn strooptochten de laatste jaren dan is, dat als je omgeving weet dat je geregeld je lul buiten de deur hangt ze maar wat nieuwsgierig worden en met rode oortjes zitten te luisteren als je weer eens een geil verhaal afsteekt. Vooral de vrouwen zitten met een soppend kruis als je ze vertelt dat er ook clubs zijn waar dames welkome gasten zijn. Ik snap dat veel ijsberen slechts met de dvp's die ze frequenteren en hun collega ijsberen over hun verboden zonden kunnen praten en voor de rest in eenzaamheid hun hobby uitoefenen. Maar ik garandeer je dat als (het enigszins mogelijk is) je vrienden en bekenden weten dat je naar de hoeren gaat er een wereld voor je open gaat. Ze moeten alleen niet weten dat ik Repelsteeltje uhhhh Badslippers heet!

Ik krijg een parkeerplaats vlak voor de deur van die vriendelijke en goedlachse parkeerwachter met zijn kort geschoren kop. Ik zie hem ook weleens met wat kratten bier sjouwen en een toiletpot ontstoppen. Ongelooflijk wat daar voor vuiligheid wordt in gesmeten door mijn collega ijsberen. De meiden vinden hem volgens mij ook wel een lekker neukobject want als hij door de club wandelt krijgt hij veel lonkende blikken en kushandjes toegeworpen. Zo af en toe stop ik hem een biljet van 10 toe, maar alleen als hij me naar een parkeerplaats op het terrein van "GT" laveert of van een ander extraatje voorziet. Hij kreeg me ooit naar binnen geloodst toen er voor de poort zo'n 12 hoerenneukers stonden. "Er ist Stammkunde" zei hij tegen een ander breedgeschouderd bouwpakket die de getraliede deur bewaakte. Ik mocht door de poort en was binnen. Wat zou zo'n man drijven? Is het een illegaal die op een wankel bootje naar het rijke Westen is komen dobberen en nu naar de lekkerste wijven van Brüggen mag kijken? Want bij kijken zal het wel blijven (neem ik aan).

Bij de "Theke" krijg ik van dat kleine blonde wijfie met de lange haren en de dikke tieten een badjas. Ik weet niet hoe het komt maar wij hebben de befaamde "Klik" en dat zonder te neuken. Ze kust me altijd als ik binnenkom. Dat vind ik bijzonder want ik ga eigenlijk haar equivalenten suf neuken. Die kleine rooie met het korte koppie bij "Living Room" (ze werkt ook weleens in "GT") doet dat ook altijd. Dat zijn de enige twee "Thekefrauen" die me aflebberen. Van anderen krijg ik een hand en weer anderen keuren me amper een blik waardig en behandelen me als een Lepra patient in een hoerentent. En het lijkt wel of de duvel er mee speelt. Altijd als ik "GT" binnen wandel komt Victoria langs. "Hallo meine Schatzi aus Hollanda, wie gehts? Heute gehen wir ficken." "Dass kannst Du vergessen Schatzi denn da komt meine beste Freund und mit ihm gehe ich erst mahl aufs Zimmer." Want ja hoor, wie zie ik daar zo zat als een maleier naar me toe komen strompelen? SFL kan amper op zijn poten staan, zo lazerus is de dronkaard al in de middag. Ik vang hem op en wij vallen elkaar bij kans huilend in de armen en slaan elkaar fors op de schouder alsof we een paar jutezakken staan uit te kloppen. De aanwezige dames kijken alsof ze water zien branden en maken ons opmerkzaam dat dit "Ein Puff ist" en geen "Dark Room".

"Wat ben ik blij dat jij er bent, Badslippers", snikt hij met een van alcoholwalm doortrekken asem waar je plakken van kunt snijden. "Je mag wel opletten met zo'n bolus lucht uit je bek want op die manier laten de wijven je verrekken", zeg ik. "Daar heb ik iets voor", zegt SFL en hij rukt zijn "lockerdeur" zowat uit de scharnieren, graait in zijn tas en haalt er een vreemd zakje uit. "Moet je zien, vloeibare erectiedoping. Komt rechtstreeks van een Chinese stierenfokker die de boel heeft afgekarnt bij een stel tochtige koeien. Was al een bekend recept 3000 jaar geleden tijdens de derde dynastie van Pappa Wong. De Master-Bull scheurt het pakje wild open en slurpt het goedje in een teug naar binnen en brult als een dolle stier door de tent heen. Flo die net haar kastje open maakt schrikt zich het laplazerus en al helemaal als die dolle haar ook nog het hof probeert te maken. "Kom naar de bar, wij gaan ons bezatten want mijn zogenaamde kameraden hebben me volledig in de stront laten zakken. Ik kwam hier moederziel alleen aan en nu is alleen die halve gare "Nerd" van een Sir Wankelot in het pand. Hij heeft zijn kruit al verschoten toen hij zich weer eens liet afrossen. Het wordt tijd dat die dwaas zich eens aan het kruis laat nagelen ter bevrediging. Nu zit hij voortdurend met zijn "Laptop" op schoot. De malloot weet niet eens dat je door de warmte en straling gepocheerde teelballen krijgt en voorgoed onvruchtbaar wordt. En dan zeggen ze dat het nivo van de gemiddelde ijsbeer HBO-plus is"

Ik laat mijn vriend maar raaskallen en knik begrijpend als hij zijn onzin over me uitkotst. De rechtse stakker is iet of wat de kluts kwijt nu dat stelletje Belgische lamzakken hem hebben laten stikken. Onlangs meldde hij nog dat Osama B.L. in leven is en zich laaft aan de waterpijp omringd met Persisch hoerenvolk. Hoe stom kun je zijn als je weet dat die vent een gat in zijn kop had waardoor je van links naar rechts kon kijken. Wij lopen naar de bar en bestellen ieder een "Heineken". Persoonlijk hou ik niet van deze veredelde paardenzeik maar ik wil SFL niet teleurstellen. Na een "Proost" zuipen we het flesje in een teug leeg en bestellen een volgende. Inmiddels komt Rolo bij ons staan. Vaag herinner ik me al eens met hem kennis gemaakt te hebben maar ik weet niet meer waar. Eindelijk eens een vent die niet zit te raaskallen maar verstandige praat heeft. Hij wijst me enkele potentiële neukobjecten aan die de moeite waard zijn. Ook Sir Wankelot komt ons gezelschap houden en constateert accuraat en glashelder dat de man/vrouw verhouding goed in balans is maar dat die balans bij de minst of geringste fluctuatie van het quota aan bierzuipende ijsberen, verstoort raakt.

Het vervelende van elke keet is dat de wijven die je al eens eerder heb geneukt zich rond je verzamelen als vliegen op een hoop paardenstront. Zo ook in "Golden time". Eerst Nora/Zoë. Die wordt al snel door Victoria aan de kant gezet en dingt naar mijn euro's. "Je gaat toch niet met die Bulgaarse snol neuken hè Badslippers want met die trees heb ik 2 jaar geleden een matige sessie gehad." "Wat interesseert mij dat rechtse schoft, dat kwam omdat ze toen nog niet kon pijpen en je leuter bovendien naar bedorven winterpeen rook en aan je kloten de ranzige geur van bosuien hing. sufferd". Vanuit mijn ooghoek zie ik Edith ook al vals kijken en lonken. Maar met haar ga ik niet meer. Wat is dat een hautaine, arrogante "Bitch". Kijkt me alleen aan als ze al haar euro's in de gokkast heeft geflikkerd en denkt dat een "Blowjob" van 5 minuten voldoende is om een nieuwe 50 euro te scoren. Het leuke is dan weer dat die meiden elkaars bloed wel kunnen drinken. Sta je met de een te smoelen maakt de ander zo'n beweging over haar keel, ten teken van "You are dead". Omdat ik zin heb in een vluggertje, boek ik Nora maar die sessie stelt niet veel voor. Kan ook een keer gebeuren. Voor wie het wil lezen:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...079#post215079
    maar je kunt je het beste de moeite besparen.

Eenmaal terug aan de bar begint SFL alweer te janken en te jammeren als een kind. Hij heeft zijn "Griekse Breezer Sletje" een sms gestuurd maar dat onbetrouwbare sakreet reageert niet. Maar dan heeft de jammeraar buiten de krachten van zijn trouwe "Wingman" gerekend. Een "Wingman" dient er te staan als de meester hem echt nodig heeft. Dus ik zeg: "Als jij je nou eens omdraait dan zullen je oogbollen verschroeien van de schitterende aanblik die je zult treffen". Langzaam en benevelt door teveel alcohol draait SFL zich om en valt zowat in katzwijm als hij zijn maffiagrietje in een volstrekt gouden maliënkolder ziet schitteren. Op slag schiet er iets onder zijn badjas naar voren en de geilaard stort zich op zijn schatje. "Die zien we voorlopig niet terug", denk ik. Met Sir Wankalot loop ik de tuin in en hij constateert nu dat het kritsiche punt waarin "Golden Time" dreigt te transformeren van hoerentent naar "Gaycafé" nu toch wel heel dicht begint te naderen. De gierige vrek berekent zijn kansen om nog een goed stuk pizza te bemachtigen of nog een afstraffing te ondergaan van een "Dominatrix". Ik maak dat verder niet mee want ik heb mijn zinnen gezet op ik denk de oudste hoer van "Golden Time". Onderwijl schud ik nog snel de hand van collega ijsbeer Sinbad. Een rustig heerschap met een verstandige kijk op het leven. Maar ook weer niet zo verstandig want deze "Workaholic" heeft zijn werkzaamheden meegenomen naar "GT"

Doro loopt al heel wat jaren de hoerenmadam uit te hangen en hoewel al vaker mee gekletst en "Geteast", nooit met deze M.I.L.F. gekamerd. Leeftijd interesseert me niks. Een wijf van 50 kan nog zo heet als brandende kolen zijn terwijl een jong grietje er als een dooie pier bij kan liggen. Omgekeerd kan natuurlijk ook. Wat me tegen houdt, was dat ze altijd van die eenzame ouwe graftakken openlijk aan de leuter zat te trekken. Dat vind ik een onsmakelijk gezicht. Vandaag hebben wij geregeld oogcontact en als ik buiten met mijn luie kloten op het rotanbankwerk zit, heeft Doro me snel in de smiezen. Ze negeert alle hijgende opgewarmde lijken die naar haar hand dingen en stevent regelrecht op me af. Het begint net te onweren en ik doe me voor als de eerste de beste angsthaast. Ze vraagt beleefd of ze mij op mijn gemak mag stellen. Vanaf dat moment beleven wij een plezierige, aangename maar toch vooral hitsige anderhalf uur. Deze dame valt me niet tegen, sterker, deze ouwe snol behoort tot de betere hoeren van "GT". Hier kun je dat lezen.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post215080

Als ik na mijn sessie met Doro de tuin in loop, wordt ik zowat onderste boven gerend door een Lets mokkel en ik zie dat ze 'n stelletje bierzuipend uitschuit "The Finger" geeft. Ik vraag: "What's wrong Baby?" "Those Fuckin' Pencil lickin' Gay Wankers wanted to fuck me for free, so i said get lost and go fuck yourself". Ze heeft wat vage trekken van Victoria Koblenko en laat zich door mij gewillig meevoeren de barruimte in. Ze heet Nika en ik merk dat ze net zo'n alcohol kegel heeft als SFL. Op eens ziet ze de gore smeerlap en rent naar hem toe en vleit zich tegen zijn behaarde torso. "Wat heeft die vent wat ik niet heb?", vraag ik me af. Al snel wordt het me duidelijk. De alcoholist heeft in Nika een zuipmaatje gevonden. Maar de dwaas heeft buiten de waard gerekend want deze Letse comazuiper klept de Master-Bull volledig onder de tafel. Bovendien heeft hij net zijn neukorgie met "Little Miss Greece" beëindigd en zijn leuter hangt op zijn knieën. Met een lul waar de vellen langs hangen en zo beschonken als een tor, wankelt hij naar de zeikpot. Ik begeleid hem voor de zekerheid maar de smeerlap moet niet denken dat ik zijn leuter ook nog buitenboord hang. En als hij op de plee zijn lauwe pis de vrije loop laat sta ik binnen de kortste keren tot aan mijn enkels in de zeik omdat het richten met een aan flarden geneukt lulijzer problemen oplevert.

Nadat de druk van z'n knuppel af is, laten wij ons in de "whirlpool" zakken om naar het langslopend vrouwenvlees te kijken. Al gauw meldt zich een goed geconserveerde Roemeens wijf dat luistert naar de naam Mara. ik heb deze "Chick" al eerder in het vizier gehad maar toen bleef het bij wat non verbale vuiligheden. Nu heb ik de master-Bull al vaker te kakken gezet door een snolletje dat hij op het oog had voor zijn neus weg te kapen. Nu laat hij zich de kaas niet van de snikkel eten en als een uitgehongerde prairiewolf stort deze geilaard zich op deze dame. Oké, kansen voor mij verkeken maar niet voordat ik alle handdoeken om de poel des verderfs heb opgeruimd. Daar zit de armoedzaaier en preutse opperneuker der Belgen want in het openbaar met zijn blote lul uit het bad stappen vind de immer zo stoere SFL maar niks. "Heey vuile linkse flikker, werp me eens een handdoek toe." Ik trek de handdoek van mijn middel. De handdoek waar ik zojuist mijn reet lekker mee heb geflost en werp deze richting SFL. Dat zal hem leren.

Ook nu nadert de avond zijn einde en na het pizzamoment belanden SFL, Nika en ikzelf op een bank. De laatste stukken "Junk Food" worden weggewerkt en Nika heeft SFL inmiddels volledig lam gezopen. Dit wijf heeft ongekende talenten, een begeerlijk lijf en een geile uitstraling. Een typisch gevalletje voor op de befaamde "To Do List". Terwijl we als een stel Oosterse marktkooplieden van de plaatselijke Bazaar haar waren keuren, vallen de ogen van de Master-Bull dicht. We besluiten een laatste pint aan de bar te kleppen en alweer worden wij van gezelschap voorzien. Dit keer dringt zich een Brasiliaanse met een wulps lijf aan ons op. Zij luistert naar de naam Josie en ze verbergt fraai tietenwerk in een kruislings gevouwen witte katoenen doek. Jammergenoeg voor dit groentje zit er voor haar geen kamergang in want we zijn te lam om de "Lambada" met haar te dansen. De master-Bull verlaat het pand en het zal tot het einde van de maand duren voordat wij elkaar weer zien. Langzaam strompel ik naar de "Whirlpool" om de bezwete resten van het lijf te spoelen. En daar zit die verdraaide Boy69 zijn kloten te weken. Het leuke van B69 is dat je geen woord hoeft te zeggen want hij lult je de oren van de kop. Een ijsbeer die mij altijd wel wat "Inside" informatie weet te verschaffen. Of het nou gaat om hete Roemeense kindvrouwtjes of corrupte zaken die het daglicht niet kunnen verdragen. B69 weet er van. Ik ben ook altijd een beetje bang voor hem want met zijn "Pokerface" lijkt hij dwars door je heen te kijken. Zeg geen woord verkeerd in het bijzijn van deze koppensneller want hij vreet je met huid en haar op. Er gaat zelfs het gerucht rond dat B69 zo onverschrokken is dat hij een keer in "South Central L.A." rondliep en daar een paar stevige katoenplukkers moppen in de plaatselijke kroeg in het rond strooide. Ik zeg erbij dat dit slechts een gerucht is. Maar het zegt genoeg over 's mans moed. Na een poosje kruip ik uit de poel des verderfs en constateer dat de tent goed leeg is. Ik blijf achter en mag de keet sluiten maar niet voordat ik voor de zoveelste keer de reet van een uitermate perverse "Kinoschlampe" uit Roemenië heb uitgelikt. Voor de geinteresseerden:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...078#post215078
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 13 mei 2011 om 00:40

13. Onderstaande 12 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

axel_321 (13 mei 2011),bosbeer (13 mei 2011),Boy69 (13 mei 2011),CLUBSPORT (13 mei 2011),Gondolas9 (13 mei 2011),Jack42 (13 mei 2011),lustman (13 mei 2011),Megaboob (13 mei 2011),NikXXX (14 mei 2011),SFL (14 mei 2011),terminator (13 mei 2011),The Joker (13 mei 2011)

Last Online
    8 oktober 2023 @ 21:23
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367

Standaard

Zo ik ben binnen.
    Zit aan de bar en nee geen bier voor mij.
    Ik zie al een paar ketsbare opties.
    Ik zie een nieuwe waarschijnlijk Roemeense kets bende.
    Ik zie de souza net met ze favo tje een kets hok in kruipen.

Lara, jana, savannah, jamila, alexandra, michelle, anita, trixi, marissa, elli.
    En een nieuwe achter de bar die voorheen aan onze kets kant stond. Niet Jenny maar een andere.
    Buddy Holly de masseur is er ook.

En volgens mij heb ik een stalkster de kets fout van de vorige keer alexandra.
    Het was toen niet veel vandaar de titel kets fout.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

Last Online
    Vandaag @ 13:15
    Discussies
    18
    Thanks
    1.729

Standaard

ketserr heb je al achterhaald of Roemeense D. alweer in Brüggen op lokatie is?
    veel plezier vandaag...
    (L) NCV (L)

Last Online
    8 oktober 2023 @ 21:23
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367

Standaard

Heb me net even goed vermaakt in de Roemense hoek want ze is er weer Denise.

Zit aan de bar met rudi-nl, de soesa, van dattum en iemand nog lang niet uit gewandeld is.

Het bord 'bomvol' is al geplaats bij de poort van het kets oord.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richardgaatstappen Bekijk bericht
    Lees net op de hookers-site dat Poolse Magdalena onlangs 'gestopt' is .......
    Dat zou toch wel een groot en tragisch verlies zijn.
    Iemand die meer weet?
    Ik heb het nergens gehoord of gelezen, maar de afgelopen weken heb ik haar idd gemist. Zeker nu al zo'n 1,5 maand a 2 maanden.
    Gr.

Cupido

Last Online
    4 november 2023 @ 21:52
    Discussies
    7
    Thanks
    167

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Ik heb het nergens gehoord of gelezen, maar de afgelopen weken heb ik haar idd gemist. Zeker nu al zo'n 1,5 maand a 2 maanden.
    Begin maart is de Poolse, maar zeer goed Duits sprekende, Magda gestopt met werken. Dat had ze al een tijdje van te voren aangekondigd. Hebben we het over dezelfde dame?

Last Online
    1 oktober 2016 @ 15:47
    Discussies
    0
    Thanks
    13

Standaard

Nope,
    Magda is Pools en 25-28 jaar jong, spreekt Duits en kan humeurig zijn.
    Magdalena is Pools en 36 jaar jong en spreekt Engels en is intelligent en socially smooth
    En ik heb een duidelijke voorkeur

20. Onderstaande leden hebben richardgaatstappen bedankt voor deze bijdrage:

ijsbeer2121 (15 mei 2011)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard Golden Time op 14 mei 2011

Geachte leden,

Op 14 mei was ik in Golden Time. Het was mooi, zonnig weer met 18 graden. Bij aankomst was het al redelijk goed gevuld, en ook waren Hani en Nani weer terug. Dat vreugt mij altijd zeer, omdat alles aan deze vrouwen mooi rond is. Mooie ronde vormen, mooie ronde kont, mooie ronde tieten, mooi rond gezicht. Daarnaast hebben ze ook een vriendelijk karakter.

In de kleedruimte kwam ik forumlid envert tegen, terwijl ik hem groette, was ik al drie keer bezig om te controleren of mijn kluisje wel dicht was. Ik heb namelijk een dwangmatigheidsstoornis, althans dat moet wel. Daarna ben ik de barruimte ingelopen. En daar zag ik Nani en Hani zitten. Ze waren mooi bruin door de zonnebank. Elisabeth was ook beschikbaar, haar stamgast die haar altijd voor uren boekt, was op vakantie. Gelukkig maar!

De gebruikelijke vrouwen waren aanwezig, zoals Lisa (Duits), Lia (Duits), Olga (Wit-Russisch), Kim (Chinees), Veronika (Nederlands) en nog vele andere bekende gezichten waarvan ik de namen niet weet, omdat ik nooit met ze op de kamer was. Nellie (Wit-Russisch) werkte dit keer achter de bar. Het leek wel alsof haar borsten groter waren geworden, maar wellicht kwam het door de kleding.

Nog even een uurtje heerlijk buiten gelegen in de zon, en daarna ben ik gaan eten. Tijdens het eten schoven Rudi_NL en noglangnietuitgewandeld aan. Het gesprek ging over vrouwen, clubs, cumshots en ook over Hepatitis A en B. Ik raad iedereen aan die in het clubleven actief is, zich te laten vaccineren tegen Hepatitis A en B, want dat is wel zo veilig. Hepatitis A kun je krijgen van "rimmen" (kontlikken) en Hepatitis B van tongzoenen. Je kunt je bij de GGD (www.ggd.nl) laten inenten. Je moet dan drie injecties halen en dan ben je 15 jaar tegen Hepatitis A beschermd en voor Hepatitis B je hele leven. De kosten voor de drie injecties liggen rond de 180 EUR.

Na het avondeten ben ik op de kamer gegaan met Nani. Een goede tijd met haar gehad, daarna even in de sauna gehopt. De gekke Turk was er ook weer, die altijd voor Aufgussmeister speelt. Toen ik bij de sauna stond te douchen, waren er drie Hollandse proleten die met Heinekenflesjes in de whirlpool zaten, en een van hen zat ook een peuk te roken. Wat een ploertenvolk is het toch! Enige empathie is hen geheel vreemd. Als je een flesje laat vallen, dan kunnen de glasscherven iemand zijn voet openrijgen.

Daarna ben ik even naar de tuin gelopen, en kwam daar ook Dah Sousa tegen, tezamen met Rudi_NL, noglangnietuitgewandeld en een vriendelijke Rotterdammer. Het deurbeleid van Planet Happy Garden kwam even ter sprake en dat er na 22:00 uur veel Marokkanen worden toegelaten. Gelukkig komen die er bij GT niet in, want deze mensen verzieken je club en zijn onrespectvol naar vrouwen toe, laat staan naar prostituees. En er werd ook nog gesproken over je pik in een toiletrol steken, maar hoe we op dat onderwerp terecht kwamen, weet ik niet meer. In ieder geval werden er intellectuele gesprekken gevoerd, waarin cultuur en beschaving niet ter sprake kwamen.

Later op de avond ben ik dan met Elisabeth op de kamer gegaan, en na middernacht nog een keer met haar. En ja, dan liep de dag al weer op zijn einde. Kortom, het was weer een mooie dag. Tot ziens maar weer!

Bergm550
    Laatst gewijzigd door bergm550; 15 mei 2011 om 16:24

22. Onderstaande 13 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (15 mei 2011),bosbeer (15 mei 2011),Boy69 (16 mei 2011),ButtinSky (18 mei 2011),envert (15 mei 2011),ijsbeer2121 (16 mei 2011),Jack42 (15 mei 2011),mark7 (19 mei 2011),NikXXX (15 mei 2011),noglangnietuitgewandeld (15 mei 2011),Rex (16 mei 2011),Rudi_NL (15 mei 2011),The Saint (15 mei 2011)

Last Online
    Vandaag @ 16:35
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

n.b. info over Hepatitis A B verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...titis-A-B-info
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 13:34
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Het werden hier ook al steeds minder geile tijden door die A+B-itissen!

BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

Last Online
    Vandaag @ 16:39
    Discussies
    29
    Thanks
    866

Standaard Vrijdag de dertiende!

Gezien het vrijdag de dertiende zou zijn had ik verkozen om mij te verschansen in een bungalow op de Heidweg in Bruggen-Bracht. Meerdere mensen hadden dit idee en samen maakten we er een gezellige dag van. Het was goed vertoeven in de mooie tuin. Al snel hadden we daar Cupido, Elgar en 2BAD4YOU. Later zou Rex de Geile Hond zich ook bij ons voegen. Hij had namelijk gehoord dat er een uitzending op locatie zou zijn van Rondom Tien met als onderwerp Nederlandse hoerenneuckers op Duitse industriezones. Vul zelf maar in.

Criss was ook aanwezig en vroeg mij direct een briefje van 10 Euro om nog eens haar kansen te wagen op de gokkast. Dat kon ze wel verdienen door een kamergang en zo geschiedde.

In de middag waren al veel mooie dames aanwezig; een goede line-up! Dames die ik die dag o.a. gezien heb: Criss, Dennisa, Hani, Nani, Jeanina, Joanna, Silvia, Lisa, Nika, Dominika, Veronica, Anita, Nicolle, Annie, Heidi, Lara, Zoya, Eleni, Alejandra, Olga, Sally, Alexa, Samira en Stefania.

Later op de avond werd GT weer een echte flikkertent. Met volk wat preferent komt om bier te consumeren, maar een kamergang zit er niet in. Ook hele jonge gastjes waarbij ik mij afvraag wat moet er van jullie nu terecht komen. Persoonlijk ben ik blij dat ik pas op mijn 30e levensjaar het saunaclub concept heb leren kennen.

Met Rex heb ik 'vieze praat' gehouden over lekkere sletjes. Voor een serieuze noot was er ook plek buiten in ons driegesprek met Cupido. Jammer dat Elgar en 2bad4you zo vroeg op de avond er al vandoor gingen. Ben wel benieuwd hoe hun spelletje is afgelopen... Beter waren Ace2 en Jack42 er ook bij geweest.

Ik verheug mij op de vele toffe momenten die wij nog zullen beleven tijdens onze Duitse uitstapjes!
    Laatst gewijzigd door NikXXX; 15 mei 2011 om 21:25 Reden: typo
    Balle in me buik.

26. Onderstaande 9 leden hebben NikXXX bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (15 mei 2011),Badslippers (15 mei 2011),bergm550 (15 mei 2011),bosbeer (16 mei 2011),ijsbeer2121 (15 mei 2011),Jack42 (16 mei 2011),MichelJ (15 mei 2011),Rex (16 mei 2011),The Saint (15 mei 2011)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Bij aankomst was het al goed druk,bouwmarkt en Heidweg stonden al helemaal vol maar per toeval bleek er voor de deur nog 1 plekske vrij.De hoeveelheid geparkeerde autos deden me al het ergste vermoeden en dat bleek bewaarheid.
    Bij tijd en wijle was het weer gewoon te druk,hierdoor ook sauna temperaturen in het barbereik.
    De wachttijden liepen weer behoorlijk op daardoor zelf ook moeten sporten in een tent buiten en het hemelbed naast de sauna,ook in de kino waren weer live beelden aanschouwbaar.
    Behoorlijk wat forum leden ontmoet,diverse voor de eerste maal of van lang geleden.
    Heb zelf 3x goed kunnen kameren dus was de dag weer helemaal geslaagd!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

28. Onderstaande 2 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (16 mei 2011),Jack42 (16 mei 2011)

Last Online
    29 maart 2023 @ 15:28
    Discussies
    18
    Thanks
    33

Standaard

zou er vandaag ook wat te doen zijn? heb een stijve op mn werk.

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Ben er diverse malen geweest op maandag,het is dan wel wat rustiger.Op de keer na dat ik er in begin januari was heb ik me telkens goed vermaakt.
    Het damesaanbod was toch redelijk,op een maandag zijn er ook wel eens dames die bv het weekend niet komen.
    Zou zeggen veel plezier
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard Bosco weer eens 'n dagje in GT.

14:00 drukte op de bel, de theke stond al klaar met sleutel en pels. Vriendelijk zegt ze mij welkom en vraagt hoe het met mij gaat. Na mijn antwoord geef ik haar mijn vrije doorgangs A4tje, die ze mompelend aanneemt en naar achteren loopt, om nietmeer terug te keren. Het zal wel goed zijn, nam ik maar aan.

Na de opfris-douche bestelde ik een cappuccino aan de bar en zag ik mijn 2 favoriete slettebakken alweer stoeien met de gokautomaten. ( waar zouden ze anders moeten zijn? )
    Andrea/Chriss die me spotte, sprong toch meteen van haar kruk en stormde gillend "Boscoooooo" op mij af. Na een dikke omhelsing met smakkers sleurde ze mij mee naar de gokkasten en Daniela/Denissa die mij meteen in mijn nek bijt. ( zo begroet ze mij altijd)

Na 'n uurtje zo met die 2 snollen gegokt te hebben, was ik 20 euries lichter. Gelukkig was vriend Costana inmiddels ook aangekomen zodat ik ook wat mannelijk gezelschap had. Costana vind de 2 nichtjes er maar te sletterig en gevaarlijk uitzien.

Daniela zei, dat ze zo blij was dat ik speciaal voor haar naar GT was gekomen. Maar toen ik vertelde dat ik was gekomen omdat ik een vrijkaartje had, kreeg ik de eerste klappen alweer in ontvangst. Snel maar gezegt dat ik een grapje maakte en van der houdt, anders was Bosco er niet meer geweest. Ze zei er een leuke dag van te maken, voor ons. We gaan zo neuken, dan gaan we samen eten, daarna weer neuken en dan gaan we naar huis. Ik vond het prima, hoefde ik niet zelf te bedenken wat ik moest doen om de dag door te komen. Ik wilde wel perse mijn favoriete kamer in GT hebben, nr 5 met badkamer.

Tijdens het wachten op die kamer voegde Picasso zich ook bij ons. Ik herkende hem niet meteen door zijn korte koppie. (Sorry hoor) Die kleine viespeuk was al 3 dagen aan de wandel. Eindelijk kwam Daniela met de gewilde sleutel en ik zei tegen Costana, "bel de GGD als ik niet na 2 uur terug ben".

Aangekomen in de kamer, samen lekker onder de douche, elkaar al zoenend insoppen. Lekkerder en geiler kan je volgens mij niet beginnen. Snel stond mijn vleermuizenprikker ook op oorlogsterkte, die meteen ook werd oraal aangevallen door Daantje. Na 'n poosje zo verwend te worden wilde ik haar verwennen. Ik tilde haar uit de douche en plantte haar op de wastafel, sloeg haar benen zover als mogelijk achterover zodat ik haar goed kon uitlikken van stuitje tot clitje. Na 'n minuut of 10 gilde ze dat ik ermee moest stoppen en der moest neuken. Ik sloeg haar benen terug en merkte gelijk op dat ze op de perfecte pikhoogte zat. Langzaam wreef ik met de top van mijn knoertharde vleermuisprikker door haar gespreide vleermuisje heen. "Niet erin zonder condoom hé Bosco" zei ze kreunend. Ik stelde haar gerust, dat dat nooit per ongeluk zou gebeuren.

Ik tilde haar naar het bed en pakte mijn vederlichte zelf gekochte condooms. Na verschillende standjes met geile Daantje kwam ik erachter dat ik nooit niet ook deze condooms zal finishen, ondanks het ietsje meer gevoel erin. Het blijft een probleem voor mij. Die thyphus condoom afgedaan en in standje 69 gefinished.

Terug weer samen onder de douche, elkaar weer insoppen en weer stond de vleermuisprikker snel rechtop. Ik vind dat toch wel super hoor zo'n kamer met douche. Ineens moest ik zeiken als 200 beren, dus Daantje doet niet zo moeilijk en pakt mijn harde staaf beet, richt die langs haar heen en zegt "ga je gang". Prachtig vond zij het, ze lag helemaal in een deuk. Ik bleef ook 3 minuten doorzeiken door die 6 Salitos die ik op had. Ze speelde ermee zoals ik met de tuinslang speel als ik de tuin sproei. 1 straal en als ze in mijn eikel kneep 2 stralen. LOL.

We waren daarna weer zo geil, dat we zonder af te drogen weer op bed doken. De 2de ronde .
    Toen die voorbij was weer samen douchen. We besloten om te gaan eten want mijn energielevel was zeer laag geworden. En ik moet zeggen dat het GT voer goed smaakte, gezellig was het ook zo buiten samen eten met Picasso, Costana, Andrea en Daniela. Na het eten gingen we naar binnen voor 'n cappachino en zag ik Joepie en Janv weer eens, die uiteraard weer met een paar flessen Heinikes stonden. Met Joep nog even onze ervaringen over het leven met een Roemeense snol gewisseld. Conclusie: is niet te doen.

Daniela wilde alweer 'n kamer met mij in, ik zei dat het goed was maar welweer nr5. Na ruim 1 uur wachttijd op die bepaalde sleutel gaf ze de moed op, en kwam met cabin sleutel 25. Ze wilde nu toch alleen maar lieve rustige sex om daarna gelijk naar huis te gaan, zei ze. Kwam mij ook wel goed uit, want fysiek zat ik er al aardig doorheen.

Daarna heb ik ook afscheid genomen van bekenden die ik nog zag, en vertrok ook om 24:00 uit de Gt.

Het was een bijzonder dagje GT, Het was gezellig met Costana en Picasso, het was leuk om Joepie en Janv weer eens gezien te hebben. Ik was blij dat 2 van mijn favoriete dames er waren. Voor de rest heb ik niets meer met GT, de sfeer en de daar vele wandelende opblaaspoppen spreken mij totaal niet aan.

Ik heb ook gezegd dat als die 2 mij vaker willen zien, ondanks dat ik van ze houd en mis ze terug moeten gaan naar happy. De twijfel is er!!
    Laatst gewijzigd door Bosco; 16 mei 2011 om 12:50

32. Onderstaande 14 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (16 mei 2011),Badslippers (16 mei 2011),Big30 (16 mei 2011),Boy69 (16 mei 2011),Costana (16 mei 2011),Jack42 (16 mei 2011),lustman (16 mei 2011),Megaboob (17 mei 2011),MichelJ (16 mei 2011),NikXXX (16 mei 2011),RAUL7 (16 mei 2011),Rudi_NL (16 mei 2011),Sphinx (17 mei 2011),The Saint (16 mei 2011)

Last Online
    29 maart 2023 @ 15:28
    Discussies
    18
    Thanks
    33

Standaard

pfff moet echt snel gaan. net bukte mijn 63 jarige secretaresse en kreeg ik de neiging om hem erin te duwen.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten