Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35
    Last Online
    Vandaag @ 10:31
    Discussies
    24
    Thanks
    2.046

Standaard Nieuwe site Living Room

De nieuwe site van Living Room is klaar.
    Ziet er goed uit.
    www.fkk-livingroom.com

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molaar
    De nieuwe site van Living Room is klaar.
    Ziet er goed uit.
    www.fkk-livingroom.com

Ziet er zeker mooi uit. Goed te zien dat deze club lid is van de Golden Time Chain.
    Toch maar eens een keertje gaan buurten daar.

BR, Sonny:wink:

Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Discussies
    9
    Thanks
    26

Standaard Living Room

@ Willem

schöne Grüße von Ginger ex PHG,sie arbeitet hinter derTheke,aber.....
    Sie möchte von Dir massiert werden
    Frauen,die Ich kannte Dahlia ex TP,Michelle ex GT,Monique ex GT,Nikkie ex Südbad,Olivia aus Polen ex GT,Denise aus Libanon ex F.Romantica und heute haben 3 neue Frauen angefangen.insgesamt waren bis 18 Uhr ca 15 Frauen anwesend.
    Gruß
    woods25:wink:

Last Online
    Gisteren @ 22:35
    Discussies
    4650
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woods25
    @ Willem

schöne Grüße von Ginger ex PHG,sie arbeitet hinter derTheke,aber.....
    Sie möchte von Dir massiert werden
    Danke,
    Aber dann muss sie wieder ihre Kleider aussiehen

Frauen,die Ich kannte Dahlia ex TP,Michelle ex GT,Monique ex GT,Nikkie ex Südbad,Olivia aus Polen ex GT,Denise aus Libanon ex F.Romantica und heute haben 3 neue Frauen angefangen.insgesamt waren bis 18 Uhr ca 15 Frauen anwesend.
    Gruß
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1096 geht ja nach Kaarst.

Andere Frauen kenne ich einige von aber haben wir kein Pass von.

Gruesse Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Discussies
    40
    Thanks
    0

Daumen hoch Het ziet er best aardig uit, daar !

Ben er dinsdag geweest.

Ziet er van buiten niet uit, maar van binnen prima. Een soort GT, maar dan dichter bij Duesseldorf. Handiger voor de meeste Duitsers. Ik kan Monique en Nikki bevestigen, (en Ginger, maar dan exclusief achter de bar - ze blijft wel een schatje), en zag dacht ik ook Samantha (ex GT) en nog een half dozijn andere meiden. Het oogt nog wat leeg en nieuw, maar iedereen is erg enthousiast. Heeft wat van de ex -'Ritz' qua sfeer zo. Tent vol potentieel.

Sorry, heb beperkte internet -toegang, rest komt later.

W-L

Last Online
    9 november 2023 @ 12:28
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Eindelijk weer eens tijd om een FKK club te bezoeken, was in de buurt van Kaarst, nog getwijfeld of ik de extra afstand naar Brüggen zou gaan overBrüggen en dus van mijn beperkt tijd (4 uur) 1 uur zou inleveren. Dat leek mij niet zo'n goed plan en omdat ik altijd al zoveel moeite heb om uit het aanbod te kiezen, toch maar naar LR gegaan. Op de stoep lag een kortingskaart, dus meteen 5 euro bespaard, mijn middag kon niet meer stuk.

LR is mooi maar duidelijk kleiner als GT. Dacht eerst dat er nog een boven verdieping was maar toen ik de trap opliep zag ik allemaal privé spullen liggen, dus maar weer snel naar beneden. Even in stoombad gezeten, lekker! toen in broebelbad en eens in Kino gaan kijken. Daar kwam Anja op mijn schoot zitten een leuke Poolse, klein, donker haar, half lang. Op haar rug wat littekens oid.
    Ze wilde wat snel naar de kamer dus nog even gewacht. Na nog wat met een mede ijsbeer gekletst te hebben en wat rond gekeken besloten dat Anja toch het meest aansprak dus toen ze weer de Kino binnenkwam waar ik helemaal alleen zat, tjonge wat was het gezellig, haar toch maar een sleutel laten halen. het werd een erg lekker uur op de kamer. Tegenvaller was dat ze niet zoende. Lekker was dat ze super heftig klaar kwam door mijn beffen. Dat was dus niet fake, of juist super goed fake. Maar ze werd zo nat, dat ze het wel lekker moet vinden. Pijpen was wel ok, natuurlijk ZC. Neuken was ook goed, maar niet bijzonder. Overal was het gewoon erg leuk samen en als zo'n mooi slank, klein, jong meisje bij je op bed ligt ben ik al snel tevreden. Ze rekende me 1 uur hoewel we dat niet helemaal vol gemaakt hebben. Maar ik was tevreden.

Toen rondje sauna gedaan, wat gedronken en gekletst, maar het was allemaal erg rustig. Ik wist niet goed met wie ik nog mee zou gaan. Niemand maakte echt aanstalte. Toen zag ik een mooi exemplaar met van die lange kanten handschoenen aan. Voor mijn neus werd ze weggekaapt.
    Na een ruime periode kwam ze weer naar binnen en ging ze eten, na het eten haar aangesproken en haar meegenomen naar de kino. Daar even lekker opgewarmd, heerlijk om zo en plein public verwend te worden. Zij zoende vollop. Na een tijdje naar de kamer gegaan en daar was het echt goed!
    Heerlijk zoals ze ZC pijpte. Met handen, zonder handen, diep, minder diep. Beffen vond ze erg prettig, maar duidelijk minder als Anja, ze werd er ook flink nat van, of was ik dat zelf?? Maar haar orgasme leek mij fake. Toen nog lekker geneukt in diverse standjes en zelf aangegeven dat ik echt weg moest. Inclusief de tijd in de kino was het zeker meer als 30 min. Op de kamer schat ik ook, maar zij was toch tevreden met een half uur betaling. Ze zegt Duitse te zijn met Spaans bloed, maar ze spreek minder Duits als ik. Ze ziet er werkelijk prachtig uit met haar lange dikke zwarte haar. Een heerlijk figuur, prachtige ronde volle billen en verder erg strak. Cupje B lijkt mij. Wat mij betreft heel erg voor herhaling vatbaar, helaas kom ik er niet zo vaak.
    Johan

Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Discussies
    9
    Thanks
    26

Standaard Dahlia

Die Dame was zeker Dahlia half duits en half spaans,ze heeft heel mooie billen(auf Deutsch geilen Arsch) ik kom zeker terug bij Dahlia.
    Groet

Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard Lijkt wel een boek

PFFFF, het is nu ondertussen 7 december, maar ik heb je verhaal volledig uitgelezen, :teuflisch :teuflisch duurde iets langer dan mijn kamerbezoekjes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    El primera Living Room Experience de Gustomass in Kaarst
    Laatst gewijzigd door Befke; 15 december 2006 om 10:53
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    We braken ons kamp op en vertrokken richting Kaarst om Living Room te bezoeken.
    Om een uur of half twee stonden we voor het toegangshek en drukten op het belletje.
    Een alleraardigste dame ontving ons en we voelden ons direkt op ons gemak.
    Alles was GT-style; Badjassen, kastjes, kino, etc. Eerst maar eens een saunaronde in die mooie ruime sauna, de masseur zorgde voor aufguss en waaide ons vol enthousiasme nog wat hetelucht toe (SUPER service!)
    Naar boven in de bar... stuk of 9 dames en 2 heren (onszelf niet meegeteld) na een drankje aan de bar plaats genomen op de bankstellen. Het duurde niet lang of Hotshot was in contact met Karina uit Litouwen het clickte en ze verdwenen naar een kamer.
    Ikzelf was nog een beetje onder de indruk van "mijn chocolaatje" (ontwenningsverschijnselen; had ik het wel goed gedaan?) en zocht troost bij Braziliaanse Daniella.
    Wat volgde was een goede service op de kamer maarrrr ik was er toch niet helemaal bij...
    Dankzij de inspanningen van Daniella was het resultaat desalniettemin bevredigend!

Toen ik terugkwam in de barruimte zag ik het meteen; Hotshot was in trance!
    Hij kon zijn ogen NIET van Karina af houden, ging steeds weer praatjes met haar maken, ging naar buiten staan staren.... HELEMAAL de weg kwijt!!
    Hij gaat NOOIT twee keer op dezelfde dag met dezelfde dame naar een kamer maar hij stond nu in dubio... hij draaide met zijn ogen, ging weer een praatje met haar maken en ze zei tegen hem "IK wil met je naar de kamer.... zonder geld!".
    DAT was mijn que "Check please!" Ik vertelde hotshot dat we NU vertrekken naar GT en liep alvast naar beneden om me aan te kleden. Het duurde een minuutje of wat voordat hij mij volgde en voor we het wisten stonden we aan de balie en vroeg ik of de dame in kwestie naar GT wilde bellen zodat we voor dezelfde entree ook daar naar binnen konden "geen probleem" (we blijven Hollanders nietwaar!)
    Pas in de auto kwam hij weer bij zijn positieven en probeerde alles een beetje te relatieveren.... pfffffiu, CLOSE call!
    Enkele uren tevoren was hij vol ongeloof dat een ijsbeer ZO voor gaas kon gaan en NU was hijzelf aan de beurt!!
    Als je werkelijk een vrouw tegenkomt waarbij alles als een handschoen past ga je gewoon voor de bijl of je wilt of niet!!
    (haha, mannen zijn het sterke geslacht, laat me niet lachen!)
    xxx
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Gisteren @ 13:47
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    331

Daumen hoch nieuw bloed in Kaarst..

Wil Gusto net onder Living Room gaan schrijven wie er daar wel eens op bezoek komen,dames bedoel ik dan..., lees ik hier dat mijn favoriete massage meiske naar LR zou komen.
    Heeft Gusto dan afgelopen zondag de laatste Linda vrije Kaarst avond mogen beleven?? En dat nog wel met een landgenote , jawel, langgenote, Dandara.

Linda jij maakt Gusto's leven wel erg gecompliceerd, maar ik heb nog een dozijn LR VIP kaartjes...... trouwens, gecompliceerd sluit lekker zijn niet uit....

hasta Pronto Linda, hasta pronto Linda...

gustomass gaat nu even proberen bij te komen....

Afgelopen Zondag met Dandara mogen vertoeven..
    Maar er zijn nog meer oude bekende en jonge bekenden in Kaarst neergestreken. Dus heren, hebben jullie nog iets te strijken...... hier zijn ze neergestreken om voor jullie een en ander te strijken......

Op gegeven moment, in een poging bij te komen wat Dandara Gusto allemaal wel niet had aangedaan, ziet Gusto een Thais meisje zitten, een meter of 10 verderop.. Die lijkt wel op..... Nee, dat is ze niet..Fon was veel onstuimiger, veel beweeglijker, en deze zit rustig wat te eten op de bank...
    Daarna stapt ze op en loopt richting bar...en begint lekker dansje te maken..wel verdorie ..ze is het wel.... even gaan vra..... te laat, dat dansje heeft er eentje op een idee gebracht....
    afijn , uurtje later gaat Thaise aan de spelautomaat zitten,,....ze is het wel...
    Maar, ze was heel beheerst en ze zag er wel heel erg goed uit, een beetje voller, niet te maar, minder dun als in GT, nee ze is het niet....of toch...
    in een onbewaakt moment,Dandara moest zich ook af en toe even opfrissen.....stapt Gusto op het meiske af om haar te vragen.....nee, hoeft niet meer , ze is het...
    Ze knikt bevestigend op mijn vraag ze bevestigt ook dat het haar goed gaat. Dichterbij gekomen was dat ook heel mooi aan haar te zien.
    Voor degenen die Fon kennen en haar een warm hart toedragen.. Deze Fon was afgelopen zondag in Kaarst, Living Room...
    Weet verder helemaal niks meer wanneer, hoe vaak, hoe vaak niet... gewoon zelf op expeditie zou ik zeggen...

Er lopen veel GT dames rond in Kaarst. Zo ook een thekefrau, die nieuwe met dat staartje, die met de Römertag de hele godsganse dag pannekoeken, overigens overheerlijk heeft staan bakken. Maam ken ik niet.
    Maar een heel mooie verschijning en lief en vriendelijk.
    Een onbeschrijfelijk verschil in overkomen tussen hier en GT. De omstandigheden bepalen hoe iemand uit de verf mag komen..
    Hier was ze alleen achter de bar, had ze de touwtje sin handen waren alle ogen op haar gericht..... En niet voor niets.,....
    Naam eventjes kwijt, helemaal niet erg, is toch niet haar echte naam....

Dan was er enkele dagen eerder ook iemand geweest die je nooit in Kaarst zou verwachten tegen te komen....Poolse Sonja...
    Nee, dat kon ik niet plaatsen, maar vrijheid blijheid en genieten maar zou ik zeggen.
    Sonja welkom in Kaarst voor zolang het duurt.
    Tot nu toe zijn er maar héél weinig dames die lange tijd in Kaarst blijven....
    Sabine en Dandara bevestigen als uitzondering deze regel....

Verder is het lekker rustig en relaxed in Kaarst, heel anders dan het toch wel hectische GT.
    Vraag me eerlijk gezegd af hoe Sonja hier is overgekomen, Sonja een half uurtje rustig krijgen met een massage is me dan wel gelukt, maar een hele dag rustig in Kaarst kan ik me niet voorstellen. Gelukkig kan ik me wél vergissen....

Groetjes, Gustomass.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten