-
Alice (Serbien)
Name: Alice
Haarfarbe/-länge: blond, mittellang
Größe: ca. 165 cm
Figur: schlank, C-Cup (Silikon, allerdings fällt das erst beim zweiten anpacken auf. :wink
Herkunft/Sprache: sehr gut Deutsch
Tattoos/Piercings: nicht drauf geeachtet / ja, Bauchnabel und Oberlippe
Service: sehr gut
Sonstiges: sehr hübsch
Lebenslauf: Hat früher in der OASE gearbeitet
Alice arbeitet wohl schon eine ganze Zeit PHG, allerdings kommt Sie nicht jeden Tag und ist auch nicht am Wochenende dort. Meist ist Sie Dienstags, Mittwochs und Donnerstags dort.
-
Onderstaande 4 leden hebben Chris71 bedankt voor deze bijdrage:
Big30 (21 mei 2011),egon, Dr. Rammler (21 mei 2011),Horny_one (22 mei 2011),Willi69 (19 mei 2011)
-
Nog ein tip kust nicht und sehr profi.. kein gedonner, kein gewitter.. und muss mahl gezeigt werden wo die duschen sich im happy befinden vor sie das zimmer aufgeht.. bin vor ein monat mahl mit ihr gewesen..
-
Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:
-
-
-
Neh das sag ich doch nicht egon, war nur ein bischen.. aber war zu profi fuhr mich. die meisten werden es aber super finden..
-
-
Om even de Nederlandse versie te geven van dat Duits gekwebbel voor alle lomperikken zoals mezelf die het Duits niet heel machtig zijn: ze deugt voor geen reet!
Ze is lief, speels, energiek en heeft een leuke kop... Maar op de kamer kent ze niks van pijpen af, ze kent niks van rukken af, met knuffelen en kussen is ze blijkbaar ook niet grootgebracht. Over het neuken kan ik niet oordelen, want zover ben ik niet eens gekomen...
Toen mijn lul na al dat geklungel geen zin meer had zei ik tegen haar: "weet je, ik draai me nu om en masseer jij me nou maar"
Maar zelfs dat heeft ze verkloot... Ik kon nog net meedelen dat ik in mijn onderrug met een hernia zat en dat ik ook 2 hernia's in mijn nek heb... Had ik ze laten begaan, dan zat ik nu in een rolstoel. Ik zal al gelukkig zijn indien ik morgen zonder rugpijn uit mijn nest kan kruipen. 5 dagen aan een stuk met stenen en molotovs bekogeld worden door de Palestijnen voelt lekkerder aan dan 1 massage van haar!
Ook haar lichaam sloeg me tegen... Was niet te merken vooraf, want ze had zo'n eendelig lingerie-badpakachtig ding aan. Toen ze dat in de kamer als een kuisheidsgordel moest uitworstelen, vlogen haar mislukte siliconentieten elk een andere kant uit. En haar kut, daar hing een kalkoenhalsje aan waar je kon mee bunjee-jumpen.
Ik ben niet iemand die zo meteen iemand tot op het bot afbreek, maar de service was echt slecht en de beloftes waren loos. Smaken en wensen verschillen, maar ik kan niet vatten dat ze voor een ijsbeer met een minimum aan ervaring voldoet. Ze is enkel leuk om mee te dollen in de bar... Echt spijtig!
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!
-
Regels voor berichten