Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 40 van 40

Discussie: Ebru (Turkse)

Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Deze dame heeft lang in YinYang gewerkt. Op zich een aardige vrouw, de minimaal verplichte service gaf ze wel maar ook niet meer dan dat. Het zoenen viel me helaas nogal tegen. Later bleef ze wel vriendelijk groeten, aasde nog wel op een herhaalbezoekje, maar pech voor haar, ik had er inmiddels een aan de haak, Roemeense Micky, die het echt veeeel lekkerder deed.
    Laatst gewijzigd door noglangnietuitgewandeld; 26 maart 2011 om 13:14
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    :wink: ich sag ja, Wanderhure sie bleibt nirgendwo lange.
    >> Nu in PSR

Mag samengevoegd worden met deze:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...14-Ebru-Turkse

Vroeger had ze wel eens een lichtgekleurde schakering door haar donkere haar, maar is nu ingewisseld voor rode strepen. Ze is duidelijk slanker geworden, maar ziet er goed uit.

3. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler ( 5 juni 2011)

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Gisteren Ebru tegengekomen in PSR. Ze is in vergelijking met de laatste keer dat ik haar zag in Acapulco zeker 20 kilo afgevallen. Ze heeft nu een mooi slank figuur. Zeker geen C-cup zoals hierboven staat beschreven. Maar een mooie B-cup. Ze gaf aan dat ze een jaartje in YY had gewerkt en het haar opviel dat de mannen die in LR, PHG of Acapulco niet met haar naar de kamer gingen, nu wel met haar gaan. Ik weet wel hoe het komt. Ze is nu een lekker meisje geworden. Dus zo gebeurde het dat ik met deze Turkse schone naar de kamer ben gegaan. Leuk half uurtje doorgebracht. Prima service.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

5. Onderstaande leden hebben timjava bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler ( 5 juni 2011)

Last Online
    Vandaag @ 06:15
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Bij Ebru weet ik nooit welke nu bedoeld wordt ... Ik heb het idee dat de verschillende Ebru varianten wel eens worden verwisseld!

Het gaat dus niet om deze met een opvallende Playboy tattoo!
    Ebru (Koerdistan) ex-Alef
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Bij Ebru weet ik nooit welke nu bedoeld wordt ... Ik heb het idee dat de verschillende Ebru varianten wel eens worden verwisseld!

Het gaat dus niet om deze met een opvallende Playboy tattoo!
    Ebru (Koerdistan) ex-Alef
    Nee, dat is een andere.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Ebru overweegt om in het Frankfurtse te gaan werken (Darmstadt Sharks bijvoorbeeld). Ze vroeg er me allerlei inlichtingen over .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    22 oktober 2013 @ 20:35
    Discussies
    78
    Thanks
    869

Standaard

Aanvulling op paspoortje :

Naam : Ebru

Nationaliteit / taal : Turkse /duits en basis Nederlands

Leeftijd : +/- 28 jaar

Haarkleur/lengte : Zwart/Tot voorbij schouders

Lengte : 1.75m

Postuur/Cupmaat : Normaal slank / B-cup

Tatoeage /Piercing : Mooie geile tattoo op linker borst + Tribal en nog een paar andere / Ja neuspiercing

Service : PZC, NMC, FT, aftrekken,TZ

Extra :

Ik deel totaal niet de bovenstaande recensies.Deze Ebru is een erg lieve dame die op de kamer begon met heerlijk tongzoenen,gevolgd door een geile pijpsessie waarbij ze haar lichaam in de juiste richting wist te kronkelen voor een lekkere befsessie.Ze houdt ervan om gebeft te worden en vingeren heeft ze ook erg graag.
    Ik wou haar direkt in mijn favo standje neuken maar ik werd gedwongen om op mijn rug te blijven liggen waarbij ze me afreed in reverse cowbow.
    Toen smeekte ik haar voor doggy waarbij ze in een lach schoot en me toeliet.Heerlijk bumperkontje en dan houd ik het niet lang uit en had een megaorgasme.
    Nadien nog wat gekeuveld en doorheen gans mijn verblijf in GT was ze erg vriendelijk en hield ze ervan om af en toe nog wat te dollen.
    Wat ik ook erg leuk vond is dat deze Deerne regelmatig van outfit verandert doorheen de dag.
    Herhalingsgevaar : ik heb het haar beloofd

Grtz,Dolfie
    Ambi beer

Last Online
    Vandaag @ 06:15
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Hoi Dolfie,

Dan zal het waarschijnlijk gaan om deze Ebru. Zal je bericht verplaatsen en de laatste berichten weghalen.
    Deze heeft ook tijdje in YY gewerkt vandaar denk ik wat kennis van de Nederlandse taal.

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Deze Ebru, genoemd door Big30, wordt nog regelmatig gesignaleerd in PSR (gisteren nog) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    31 oktober 2024 @ 12:17
    Discussies
    17
    Thanks
    181

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Hoi Dolfie,

Dan zal het waarschijnlijk gaan om deze Ebru. Zal je bericht verplaatsen en de laatste berichten weghalen.
    Deze heeft ook behoorlijk tijdje in YY gewerkt vandaar denk ik wat kennis van de Nederlandse taal.
    Zeker een jaar of 2. Ik heb een beetje een haat/liefde (broer/zus) verhouding met deze dame. Nooit gekamert maar we spreken elkaar steeds en gaan dan min of meer met onenigheid uit elkaar.

Eigenlijk best wel apart.

Last Online
    22 oktober 2013 @ 20:35
    Discussies
    78
    Thanks
    869

Standaard

Wat een super aangename verrassing toen deze Turkse Deerne mijn pad kruisde
    Ebru herkende ik meteen vanuit GT en zij herinnerde me ook nog,efin toch nog een beetje...want ze zei in haar leuke Nederlands ; Hey jij bent van Holland
    Ik heb haar dan nog maar eens het verschil proberen uit te leggen tussen lage landen
    Twee sessies met haar gedaan en ik kan alleen maar mijn vorige recensie uit GT bevestigen ;super dame met geweldige service!!

Grtz,Dolfie
    Ambi beer

14. Onderstaande leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (26 augustus 2012)

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Haar haar is nu rood-roos-lila of zoiets .

Last Online
    29 november 2023 @ 21:48
    Discussies
    4
    Thanks
    121

Standaard

Ik heb met deze kamer eergisteren gekamerd (dus die dame die idd wat Nederlands spreekt en bij YY gewerkt heeft).
    Ik raakte in de avond met haar in gesprek en ze sprak haar frustratie uit over het feit dat de aanwezige beren alleen maar rondlopen, in de sauna hangen, buiten lekker in het zonnetje hangen, maar niet naar de kamer. Daar had ze zeker een punt, want dat was mij ook al opgevallen, dat je denkt > hier valt voor de de DVP's nauwelijks wat te verdienen.
    Op zich was ze niet onaardig, en eigenlijk geilde ik op haar prachtige zwarte lingerie, en haar vrouwelijke vormen, een welgevormd kontje maar zeker niet dik.
    Achteraf had ik beter moeten weten, want zoenen in de presales fase waren meer kleine kusjes geven. Op de kamer werden er helemaal geen kusjes meer gegeven (alleen als ik er om vroeg). Normaliter tongzoent elke DVP met me, maar zo zij niet. Ja dan is alles wel heel professioneel > het was niet meer dan dat ik aan haar tieten kon zitten, en haar kon neuken, maar zonder zoenen functioneert de kleine Boybensdorp doorgaans niet zo, en ik kreeg ook sterk het gevoel "dat gaat 'm niet worden" . Uiteindelijk er € 25,- bijgelegd om in haar mond te kunnen klaarkomen. Pijpen op zich kan ze wel maar niet met gevoel, het is meer een hoofd dat zo snel op en neer gaat, dat het eerder een wat mechanisch karakter heeft.
    Ik zal nooit meer bij deze dame terugkeren. Vervelend dat de dames moeite hebben om geld te verdienen, maar als deze dame dan zo reageert, dan werkt dat eerder averechts, en is dan weer niet professioneel....
    Laatst gewijzigd door Boybensdorp; 21 april 2014 om 09:00

17. Onderstaande 2 leden hebben Boybensdorp bedankt voor deze bijdrage:

noglangnietuitgewandeld (21 april 2014),Sparky (21 april 2014)

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Haar haar is nu terug (veel beter als je het mij vraagt) zwart. Lichte krolletjes en verhuis ze maar naar SS

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

In SS zag ze het niet zo zitten, terug in haar thuishaven PSR .

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten