Pagina 7 van 32 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 782
    Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Op vrijdagavond wederom deze prima club bezocht. Drie prima sessies gehad waarvan 1 te kwalificeren was als een topsessie. De club begint aardig op te stoom te komen gezien het aantal gasten en dames die er waren. Diverse nieuwe dames en diverse dames uit Living Room en Villa Vertigo gespot. Het was weer een prima avondje....Kort na het midnachtelijke uur vertrok ik weer, de champagne was inmiddels op

2. Onderstaande 2 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 ( 9 mei 2011),Rudi_NL ( 3 mei 2011)

Last Online
    Vandaag @ 22:13
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Gisteren ter afwisseling een bezoekje gebracht aan FKK Planet.
    Mijn verwachtingen op damesgebied waren niet al te hoog, en een relax-dagje lag in de planning.
    Omstreeks 13:30 arriveerde ik op de parkeerplaats, die al behoorlijk vol stond.
    Nadat ik de verschuldigde € 50,-- had voldaan kreeg ik een handdoek, de sleutel en een dunne badjes (zeer praktisch gezien het tropische weer).

Het aantal aanwezige DVP’s viel me 100% mee, en er liepen zowaar enkele erg leuke meiden tussen.
    Uiteindelijk heb ik gespeeld met 3 Roemeense schoonheden: Magdalena, Vera en Larissa, waarvan eerst- en laatstgenoemde dame absoluut als topper gekwalificeerd kunnen worden.

Verder een leuke, ontspannen dag gehad met veel zon, goede wellness, goede BBQ en aangenaam gezelschap.

Last Online
    13 juni 2024 @ 13:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

is de 35 euro entree aktie afgelopen, jammer
    de hoeren lusten er wel pap van

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    Ja, maar er zijn nu andere acties.

Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Ik heb een vrijkaartje gewonnen, dus dat vergroot de waarde van mijn vrijkaartje.

Zonder gein: binnenkort maar eens 'n kijkje gaan nemen in deze club. Verhalen die ik hier lees beloven veel goeds in elk geval. Ik ben erg benieuwd.
    PLECAT

Last Online
    19 juli 2017 @ 12:29
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

op donderdag 26 mei ben ik weer eens in de Planet geweest
    bedoeling was dat de master-bull deze club ook zou bezoeken op zijn toer maar een paar weken op voorhand ging dat dus niet meer door
    de master-bull begrijpt ook niet dat ik niet zomaar verlof krijg op mijn werk en dat ik daarom maar 1 dag mee kon
    bovendien telt elke cent voor mij en phg was verder rijden + in planet kost het al geen 50 euro
    maar ik heb dus wel deelgenomen aan de toer van de master-bull al was het wel apart

in planet zaten een 20 vrouwen en zoals steeds allemaal naakt
    was dus veel minder dan waar onze master zat maar hier was er dan ook maar een 10 tal mannen aanwezig
    dus veel te veel vrouwen voor de gasten
    ik werd dus heel de tijd vastgeklamt en heb me geen moment alleen gevoeld

op den duur ben ik met twee vrouwen gaan vossen
    eentje met dikke tieten en eentje met heel dikke tieten
    de eerste was 23 en de andere 27
    het was dus dik in orde en de dag was mooi

met vriendelijke groeten
    Killer-Bull
    WIJ WILLEN TIETEN ZIEN... GROTE DIKKE GEZONDE LOEZEN !!!

Last Online
    26 juli 2021 @ 15:23
    Discussies
    2
    Thanks
    18

Standaard

Toch jammer dat de €35,- actie afgelopen is. Voor mij is het nu eigenlijk niet rendabel om daar nog naar toe te gaan, gezien er op dezelfde afstand betere clubs te vinden zijn. Daarmee bedoel ik dat ik persoonlijk het aanbod van dames bij Planet wat minder vind, ik ben zelfs nog nooit gaan kameren daar. Wat ik wel moet zeggen is dat de grootte en de faciliteiten uitermate goed verzorgd zijn! Dus voor een lekkere ontspanningsmiddag wilde ik nog wel eens gaan, maar niet voor de €50,- van nu...

Last Online
    13 juni 2024 @ 13:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

hoe weet je dat het aanbod van de dames in PHG minder is als je er nog niet bent geweest
    de hoeren lusten er wel pap van

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

hoe weet je dat het aanbod van de dames in PHG minder is als je er nog niet bent geweest
    Facial denk eerst even na voordat je reageert! OCD plaatst zijn reactie in het topic van een club die FKK-Planet heet heeft dus niets met PHG te maken.

Admin

Last Online
    4 september 2024 @ 13:31
    Discussies
    33
    Thanks
    226

Standaard

Nadenken is erg moeilijk voor hem. Dat hebben we al heel vaak kunnen merken.
    De jongen is ongeveer 32 uur per dag ingelogd op IJsberenforum.com (waar haalt hij zijn tijd vandaan?) en reageert vaak vrij blind met 1-zinnetjes op heeeel veeeel berichten. Dat lijkt alleszins op een automatisme in zijn systeem. Maar ach, laat hem toch...die knaap is zo geboren en daar kan-ie niets aan doen. Als-ie maar plezier heeft.

Last Online
    13 april 2017 @ 10:47
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Heeft deze club zich ondertussen al wat kunnen inwerken en leuke meiden kunnen binnenhalen? In het begin was het niet helemaal top en ook nog een paar faciliteitsproblemen.
    Hoeveel meiden waren er aanwezig?

Last Online
    Vandaag @ 10:36
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

zaterdagavond 03/06/2011 waren er ongeveer een twintigtal aanwezig, evenredig met de ijsberen, die echter niet veel zin hadden om naar de kamer te gaan. Ze zaten rustig buiten onderling te praten, bij de ondergaande zon en later op de avond-nacht te genieten van de stevige plensregen. In principe ga je naar een Fkk-club om je met de juffrouwen van dienst te laten "verwennen" doch krijg je de indruk dat de meeste gewoon komen om te kijken, want ja doordat ze in eva-kostuum rondlopen is er steeds wel iets te zien...of niet soms.
    Dit vinden de meisjes niet zo leuk, tenslotte willen ze hun kost verdienen. Heb dat probleem vorige keer ook al gezien, een bartoog die volledig bezet is met mannen, maar die wel een oog hebben voor wat er te zien is, maar kameren dat is wat anders....
    Besluit: willen we dat er meer vrouwen komen, zal er ook meer moeten gekamerd worden...want als er niets of weinig te verdienen valt...zullen ze steeds blijven verhuizen

14. Onderstaande 2 leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 9 juni 2011),egon, Dr. Rammler (19 juni 2011)

Last Online
    13 april 2017 @ 10:47
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren dan toch besloten om eens binnen te gaan en het is een juiste beslissing geweest. het was er wel rustig bij het binnenkomen, maar onmiddelijk een aantal interessante meiden gespot. Een zeer ruime club zowel binnen als buiten en zeer verzorgd. Het eten was wel niet zo schitterend maar dat vonden de dames ook voor wat er gisteren was. Maar normaal wel heel lekker.
    Door het weinig aantal ijsberen heb ik genoten van de aandacht en hier ook nuttig gebruik van gemaakt om gezellig samen te knuffelen.
    Deze club ga ik zeker nog bezoeken, maar ik vraag me af hoe ze dat gaan doen in de winter. De kamers zijn in een tweede gebouw aan de ander kant van het zwembad. lekker fris om daarheen te huppelen in de winter.

Last Online
    17 september 2024 @ 20:05
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door girl-pleaser Bekijk bericht
    Gisteren dan toch besloten om eens binnen te gaan en het is een juiste beslissing geweest. het was er wel rustig bij het binnenkomen, maar onmiddelijk een aantal interessante meiden gespot. Een zeer ruime club zowel binnen als buiten en zeer verzorgd. Het eten was wel niet zo schitterend maar dat vonden de dames ook voor wat er gisteren was. Maar normaal wel heel lekker.
    Door het weinig aantal ijsberen heb ik genoten van de aandacht en hier ook nuttig gebruik van gemaakt om gezellig samen te knuffelen.
    Deze club ga ik zeker nog bezoeken, maar ik vraag me af hoe ze dat gaan doen in de winter. De kamers zijn in een tweede gebouw aan de ander kant van het zwembad. lekker fris om daarheen te huppelen in de winter.
    Afgelopen winter, januari zeg maar, was er een soort tententunnel gemaakt daar naar toe, blijft frisjes, zeker voor de meiden, maar ook voor een nep ijsbeer als ik :wink:. Wie weet komt er tegen die tijd wel een andere oplossing, mocht de clb er dan nog zijn natuurlijk. Want ook dat weet je nooit .....
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

Last Online
    Vandaag @ 14:54
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Hallo mensen. Ik ben van plan zaterdag een club in deze buurt te bezoeken en nu zag ik dat er een beachparty in FKK Planet is. Mijn vraag is eigenlijk vooral over hoe deze parties verschillen van een gewone dag in de club. Zijn er veel meer ijsberen en dames (en dan gezellig of juist te druk) of zijn er alleen wat extra showtjes. En misschien de belangrijkste vraag: gaan jullie speciaal voor zo een feest naar de club of blijven jullie expres weg. Ik snap dat meningen hierover verschillen, maar ben benieuwd naar de redenen.

Last Online
    Vandaag @ 22:50
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

@v j,

dat de beach party behoorlijk verschilt van een gewone zaterdag blijkt wel voldoende uit het uitgebreide programma, dat spreekt voor zich lijkt me. verwacht wel meer beren en dames dan normaal maar dat zal in planet geen probleem zijn.
    wat wel herkenbaar is dat beren soms zeggen als een feest is in zeg GT of PHG en ze een mega opkomst verwachten dat ze dan liever een dag van te voren of later gaan. maar ook dan zijn er natuurlijk genoeg beren die speciaal op het feest afkomen.
    ik heb in planet nog nooit een feest meegemaakt wel in de zuster club World en dat waren altijd feesten die super verzorgd waren d.i. uitgebreid buffet en programma.

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Erg mooie club, maar dat is vrij logisch omdat het nog nieuw is. Eten is prima geregeld, de hele dag door kun je wat eten van de grill, geloof dat het warm buffet binnen vanaf een uur of 20 is. Echter, ik heb geen reden om snel weer terug te gaan naar deze club, omdat het aantal minpunten voor mij te groot is. De reistijd is 2-3x zoveel dan bv. LR, GT, PHG of VV. Het MJ-meisjes gehalte was vrij beperkt, er liep hier en daar wel iets rond, maar echt warm werd ik er niet van. Veel types met een behoorlijke derriere die zonder problemen in PSR aan de slag kunnen . Verder een verbod op het gebruik van een handy/ipad/netbook. Opzich is Planet een prima club om een dagje te kunnen relaxen en dan zou het fijn zijn om je ipad te kunnen gebruiken tussen de sessies door. Cola en bier uit plastic bekertjes , maar gelukkig niet de lowbudget-bekertjes van Acapulco. Na een paar uurtjes rondhangen met collega-beren Tiga, Badslippers, Rudi.nl en gangbang-bananenman had ik het wel gezien in FKK Planet.

20. Onderstaande 7 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (19 juni 2011),Bosco (19 juni 2011),Boy69 (19 juni 2011),duivenmelker (19 juni 2011),egon, Dr. Rammler (19 juni 2011),Rudi_NL (19 juni 2011),sunny (19 juni 2011)

Last Online
    18 oktober 2024 @ 23:56
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Erg mooie club, maar dat is vrij logisch omdat het nog nieuw is.
    Woensdag even langs geweest voor een te kort bezoek aan deze prachtclub . Ik had afgesproken met mijn dame om 13u45, maar bij mijn aankomst was ze er niet , alhoewel ze normaal een uur vroeger al zou aanwezig zijn , een klein beetje paniek enkele telefoontjes gedaan maar daar was ze ook niet , even gevraagd aan de receptie maar daar wisten ze van niets en was ze onbekend . Dan maar de bar opgezocht en een koffie gedronken terug naar de receptie en wie zag ik daar binnenkomen, mijn fee , ze was 30 min te laat ze verontschuldigde zich er was Stau . Dan wilde ze nog eerst een sigaret roken . Daarna een kamer opgezocht voor een stomende sessie van een uur een kleine pauze genomen iets eten en terug op kamer voor een half uur met een FT , waarna deze beer zich moest haasten om terug huiswaarts te keren en nog op tijd te zijn voor mijn andere hobby samen met de vrouw .
    Conclusie een veel te kort ( 2u30 samen )maar leuk weerzien met mijn Jamila in een wondermooie club proberen de volgende keer toch iets langer bij elkaar te zijn , Ik hoop haar maandag terug te zien .
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Oh...nog een belangrijk minpunt trouwens; de temperatuur van het water van de whirlpool is veel en veel te laag. Echt zonde...het is een mooi ding...
    En dan ook nog een pluspunt voor de gokverslaafden. De speelautomaten waren vrijwel continue niet bezet, geen wachttijden zoals in bv. LR

Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Zaterdag 18 Juni, Beach Party, FKK-Planet te Merzenich.

Zaterdag 18 Juni, Beach Party, FKK-Planet te Merzenich.

Dit weekend is het weer tijd om mij onder te dompelen in de wereld die "Saunaclub" heet. Eigenlijk is een "Saunaclub" gewoon een café met dit verschil dat je een badjas draagt en dat je alle aanwezige wijven kunt/mag neuken als je 50 euro betaalt. In "Merzenich" is het niet anders. Over de club is alles al gezegd. Mooi, zeer groot, super "Wellness" gebouw (inderdaad, te koude "Whirlpool"), kamers in overvloed (geen wachttijden), uitstekend eten gedurende de dag, veel "Lounge" hoeken en mogelijkheden, perfect in het midden geplaatste bar in carrévorm waardoor je ten alle tijden zicht heb op alles wat lekker is. Hoe vaak zie je niet dat de bar evenwijdig aan een blinde muur is geplaatst waardoor je autistisch naar het stucwerk zit te gapen. Deze bar nodigt uit om met elke "Chick" non-verbaal te communiceren. Je blijft maar subtiel knipogen en je lippen aflikken naar de meiden terwijl diezelfde meiden dat minder subtiel beantwoorden door met hun gekrulde hand, als hadden zij je pik al in hun knuist, de bekende pijpbeweging maken.

Mijn entree in de barruimte mag ik graag onopvallend maken. Dat is echter onbegonnen werk als ik Rudi_NL en Ricardo Banana tegen het lijf loop. Ze staan bij een of andere steltenloper met zwarte lange manen en een fietsenrek in haar bek waar je je snikkel in kunt stallen. "A ha, da haben wir unsere grosse Lehrmeister, der Herr Badelatscher. Der fickt jede Frau. Er braucht nur zu wissen op sie eine feuchte Fotze hat." De dame is nauwelijks onder de indruk, schudt me de hand, stelt zich voor en ik vergeet haar naam na tien seconden. Ze bekijkt me nog even van top tot teen en besluit naar alle waarschijnlijkheid dat ze met het jonge gespuis van Rudi en Ricardo beter en jonger vlees in de neukkuip heeft dan met een oude rammelende bottenzak. Als een walm van sigarettenrook mijn neusgaten binnendringt weet ik dat MichelJ niet ver weg kan zijn. Deze rokende schoorsteen gaf ooit het roken eraan, merkte dat alle Roemeense sletten hem in eenzaamheid lieten verkommeren en rookt sindsdien zijn longen weer zwart.

Een vlugge blik door de barruimte vertelt mij dat wij hier met een gemiddeld uiziende populatie van potentiële neukobjecten te maken hebben. Vooral de klasse "Mag het een ietsje meer zijn" en "Mijn hoofd ziet er uit als een apekop maar ik neuk als een drilboor" zal hier de komende uren goede zaken doen. "Stunners" of "Optick-Fuck snollen" zijn in geen velden of wegen te bekennen. En geloof me, dit is een mega grote tent. Het bijkomend voordeel dat dat dan weer oplevert is dat je hier geen minime of Picasso1 tegen het lijf zult lopen die in je oor liggen te janken over "Minimal service", "Oase/World Barbiepoppen" of vodjespapier aan de binnenkant van de "Locker" met kwaliteitseisen.

Op mijn gemak verken ik de tent en in de gigantische "wellnessruimte" neem ik een verfrissende douche terwijl ik wordt gadegeslagen door een dik wijf met een achterwerk als een schapenreet. Ik draai me quasie nonchalant om en toon haar mijn zojuist ingesopte schandknaap. Ze giechelt wat en ik herken daarin onmiddellijk een Turks smoelwerk. Deze vrouw is zo stevig dat ik vermoed dat ze haar met de steekwagen naar binnen hebben gereden. Maar iedereen weet hier dat BS geen beperkingen kent daar waar het op uiterlijkheden aan komt. Deze Turkse snol komt op me af en begint mijn schuimende lul te masseren die geen verdere weerstand biedt. "Ich mache alles für 50 euro" zegt het wicht. "Alles?", vraag ik verwonderd. "Komm mit und ich zeige es dir". Ik zal het kort houden. De kenau is de praat niet waard. Ik laat me op een van de kamers afzuigen, spuit haar de bek vol, wandel gearmd met haar naar de kleedruimte en betaal de overeengekomen 50 euro en dat alles in een kwartiertje.

"Tjonge wat had je nu weer voor een stuk vlees aan je arm hangen?", vraagt Rudi_NL. "Wil je nooit, maar dan ook nooit meer met zo'n gevaarte voorbijkomen terwijl wij aan het eten zijn?", doet Ricardo Banana er nog een schepje bovenop. En MJ geeft nog eens van onderen uit de zak door te stellen dat het waarschijnlijk wel weer "AO" was. "Inderdaad, "AO" maar dan in oraal opzicht. Naam van de dame weet ik geeneens.
    Nu ik mijn status van "Vuilnisbak van het ijsberenforum" weer eer heb aangedaan, kan het qua optiek alleen nog maar beter worden voor mij. Het is ook een beetje een filosofie van mij: "Neuk het dikste en lelijkste wijf van de tent en de rest van de dag heb je louter nog topsessies", (hoop ik!)

Na het eten, sluit Der Rote Tiger zich bij ons aan om weer net zo snel te verdwijnen. Tiga grijpt een blonde "Babe" met zijn klauwen en sleurt zijn prooi naar zijn hol. Tot mijn stomme verbazing zie ik even later de tweede "Wingman" van de Master-Bull arriveren. De Killer-Bull is op zoek naar dikke "Tetten". Hij vindt het maar behelpen in deze keet waar de a-cups over vertegenwoordigd zijn. Tenslotte sluit Buttinsky zich nog aan en wij kunnen met zijn allen dolle pret gaan maken want er is veel te zien in "FKK-Planet". Af en toe komen wij ogen te kort om de geiligheid om ons heen op te nemen. In de ene hoek zit een jong mokkel twee kerels af te zuigen terwijl op het danspodium een paar snollen met duidelijk teveel op uit hun dak gaan.

Ik maak een paar rondjes door de hele tent en loop de volgende dames tegen het lijf. Ik ga geen paspoorten aanmaken want het zijn vluchtige kennismakingen die variëren van een simpel gesprek tot zoen, tot uitgebreid "Pré-Salen" op de loungebanken, tot een kamergang.

Joy, Jamaicaanse, zwarter dan zwart! Slank, lange haren, grote mond met stralend witte tanden, a-cup, zeer geil. Komt met stip op "To do List".
    Lizzy, Cubaanse, tatoo van een oog op rug plus nog een paar andere, lange zwarte haren, mooie ogen, a-cup, een van de mooiere dames deze dag, zeer geile standjes op de kamer. Met deze dame gekamerd. Goeie sessie!
    Asena, Turkse, donkere lange zwarte haren, a-cup.
    Chanel, Spaanse, vriendin van Asena, slank, lange zwarte haren, a-cup.
    Miki, Chinese, lang sluik haar, a-cup, zwijgzaam maar mysterieus.
    Michelle, Bulgaarse, tatoo op linker lies, lange haren, dikke tieten.
    Amanda, Letse, blond kort haar, a-cup.
    Juli, oudere dame, lang donker haar, c-cup. Rudi_NL twijfelde maar ging niet met haar de kamer op.
    Tina, Francaise, kleine dame, kort blond haar, strak achterover getrokken met ultra klein staartje, a/b-cup. Met deze dame gekamerd. Gemiddelde sessie.
    Denisa, Roemeense, lang donker haar, diverse tatoo's waarvan 2 berenpoten net boven haar tieten. Laten pijpen in bioscoop en ze slikte warempel alles door. Geile sessie!
    Chanel, Griekse, korte haren, blond, slank, nauwelijk cup.
    Silvana, Italiaanse, slank, lange blonde haren, dikke silicone tieten, opgespoten lippen, zeer lange tong. Laten pijpen in bioscoop en stevig doorgeneukt. Porno Sessie.
    Lilia, kwam even van "Golden Time" over.
    Een of ander Turks hoerenmadam. Sessie snel vergeten! Druk moest van het leidingwerk.

En dan begint het avondvullende feestprogramma waar hoofdrollen voor Rudi_NL en Ricardo Banana zijn weggelegd. RB meldt dat hij morgen alweer in de kerk in "Xanten" moet zijn om de daar aanwezige dames op zijn vloeibare communie te tracteren. Met andere woorden: "FT" party in Xanten". Daarom gaat de viespeuk zich tot twee keer toe opwarmen door deel te nemen aan de "Gang-Bang". Ere wie ere toekomt, de Bananenman is een van de weinige smeerlappen die het de "Nymphomane Geile Sau" naar de zin weten te maken. Hij laat zich diep "Skull-Sucken" door deze Versaute Schlampe" en krikt het mokkel als staat hij tegen een flipperkast te duwen. Na een poos druipt de saus over de wangen en de bek van deze "Gang Bang Slet". Foto's zullen binnenkort wel te bewonderen zijn op de site van "FKK-Planet". Dit zal dan tevens het einde zijn van de actieve en maatschappelijke loopbaan van RB.

Vervolgens komen er een paar "Dans- en stripteaseacts" van twee enige "Stunners" van deze avond. Een dame heeft zich compleet in leer verkleed als "Killer-Babe" Trinity uit de "Matrix" trilogie met bijbehorende zonnebril en pistolen. Rudi_NL wordt het podium opgesleurd en mag de kut van dit gevaarlijke wijf uitlikken terwijl wij toekijken. Dan komt er een heel klein maar uiterst knap mokkel het toneel op en dan blijkt hoe gewild Rudi_NL is. Wederom wordt hij uitgenodigd om zijn tong in de vulva van de stoot te soppen. Vervolgens krijgt hij een glazen dildo in zijn eigen muil geduwd en mag deze vervolgens druipend van zijn kwijl in de kut van de vrouw schuiven. Dan komt de traditionele slagroombus tevoorschijn en mag hij zijn bloedsuikerspiegel opkrikken door de slagroom van het oogverblindende lijf van deze "Stunner" te lebberen. Na de "acts" wordt Der Rudi gecontracteerd door de tweede dame en mag hij voor de derde maal meedoen aan een van haar "Ondeugende schoolmeisjes act".

Eigenlijk is er nog veel en veel meer te schrijven over deze dag maar ik kom pas om 05:00 thuis en mijn ogen hangen nu nog op half 7.
    Conclusie: qua uitrusting de beste "Saunaclub" tot nu toe. Zeer ruim van opzet, hele dag goed en fatsoenlijk eten, goeie sfeer en later op de dag voldoende vrouwen. De "Line-up" van de dames is gemiddeld, geen enkele "Stunner" gezien! Kan me voorstellen dat sommige kieskeurige ijsberen niks van hun gading zullen vinden. Deze avond was er volop actie in de tent in de vorm van goeie muziek, veel gedans door de meiden, openbare seks, uitgebreid "Pré Salen", diverse "Live-acts". Met een groep zul je je hier zeker amuseren. Ben je alleen biedt de sauna-afdeling voldoende mogelijkheden om even te "ontsnappen" evenals restaurant en "Sexkino". Hier zal ik zeker nog eens terugkomen.

24. Onderstaande 19 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 juni 2011),Big30 (19 juni 2011),Bosco (19 juni 2011),Boy69 (20 juni 2011),ButtinSky (22 juni 2011),Dalton (20 juni 2011),duivenmelker (19 juni 2011),egon, Dr. Rammler (19 juni 2011),ijsbeer2121 (21 juni 2011),lustman (19 juni 2011),Megaboob (20 juni 2011),MichelJ (19 juni 2011),NikXXX (19 juni 2011),Ricardo Banana (20 juni 2011),rmjhexe (19 juni 2011),Rudi_NL (19 juni 2011),Scoobert (20 juni 2011),Tiga (19 juni 2011),Willi69 (19 juni 2011)

Last Online
    7 februari 2024 @ 02:25
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624

Ausrufezeichen Zaterdag 18 Juni, Beach Party

Aanwezige forumleden
    Badslippers, Buttinsky, Ricardo Banana, MichelJ, Tiga (misschien waren er meer forumleden aanwezig, maar die ken ik nog niet).
    Badslippers neukte veel dames. Hij begon met één van de lelijkste, nam per sessie eentje die er steeds wat beter uitzag en eindige met een knappe. Verder is Badslippers een echte levensgenieter die van elke vierkante centimeter bloot en vrouwelijke vorm kan genieten.
    Ricardo Banana neukte tot tweemaal toe Dirty Danny tijdens de gangbang. Het ontbrak er nog maar net aan dat hij op dat moment eventjes geen biertje in zijn hand had. Verder heb ik veel gelachen met deze leuke gast.
    MichelJ miste zijn Roemeentjes in LR en kwam alleen naar Planet voor de gezelligheid en een verkennend onderzoek. Bovendien moest MJ nogal een eindje rijden op zijn brommert dus hopelijk vond hij het toch een beetje de moeite waard.
    Tiga nam een lekkere dame blonde stoot mee naar de kamer en heeft met volle teugen genoten van deze topper. Haar naam is Michelle (dacht ik tenminste). Dit was schijnbaar zo lekker dat hij niet veel later nog een keer ging kameren.
    Buttinsky kwam laat in de avond en moet vast en zeker gedacht hebben: ”In wat voor een gekke en losgeslagen bende ben ik nu terecht gekomen”. Op een gegeven moment waren namelijk alle remmen los en werd er door de ijsberen en – enthousiast dansende – dames flink gefeest.

Aantal dames
    Er waren circa 40 tot 50 dames aanwezig (ik heb ze natuurlijk niet geteld en ik vind dit aantal altijd moeilijk in te schatten).

Verhouding ijsberen-dames
    Er waren genoeg dames in relatie tot het aantal ijsberen (gelukkig).

Uiterlijk van de dames
    Optisch gezien waren de dames redelijk tot goed. Helaas heb ik maar een paar echte knappe dames gezien (ik ben wel kritisch). Dit was recentelijk beter in FKK Planet?!?!

’t Weer
    Het was niet direct strandweer (en dat tijdens de beachparty), maar het was toch warm en zonnig genoeg om buiten te kunnen grillen en het houden van enkele optredens zoals modderworstelen.

Eten en drank
    De gehele dag door kun je eten (niet alleen op een bepaald tijdstip en dan in een lange rij wachten), veel variatie en aanbod aanwezig en het eten was erg lekker. Cola en Heineken bier zijn in ieder geval in de prijs inbegrepen. Van de Heinekens had ik in ieder geval meer dan genoeg op, maar nog lang niet zoveel als Ricardo Banana die denkt dat het alcohol promillage in het bloed zo hoog mogelijk moet zijn.

Welness oase
    Het welness-gedeelte in de club is zeer groot en erg mooi. Hier kun je je lekker ontspannen of je even rustig terugtrekken. Zeer fijn!!!

Kamersessie
    Dit keer maar één kamersessie met Marina gehad. Marina is 21 jaar jong, het is een lange dame, ze heeft blonde haren en ze komt uit Köln. Ze is zeer opgewekt, aardig, relaxed en spontaan. Sterke drank en jointjes had ze in overmaat gehad toen we gingen kameren. Dit kwam goed uit, want ik had op dat moment ook al de nodige biertjes op. Echter zij was toch wel flink heen. Ze vertelde me namelijk vanalles wel minstens drie keer, zocht naar condooms in haar tasje terwijl die gewoon naast ons lagen, het tweede condoom probeerde ze uit de lege verpakking van het eerste condoom te halen en tijdsbesef had ze totaal niet meer. Normaliter zou dit niet moeten, maar het was het toch prettig en gezellig kameren met haar. Bijna alles mocht, ze was totaal relaxed en zelf was ze bijzonder geil en wild. Hoewel ik haar wel even tot de orde moest manen om die mond van haar vanaf een bepaald moment alleen moest gebruiken om te pijpen in plaats van te praten (anders had ze me van alles nog eens voor een vierde keer verteld). Al met al is het herhalingsgevaar 95%.

Muziek
    Er werd goede muziek gedraaid door verschillende DJ’s.

Sfeer
    De sfeer was zeer goed. Een aantal dames had wat te veel op en dansten continu volledig naakt, lekker sexy en uitgelaten op het podium. Ook het gezelschap van Badslippers en Ricardo Banana op de late avond was zeer gezellig en amusant. We hebben onze ogen uitgekeken en veel gelachen.

Vermaak
    Vermaak was er genoeg: dames die in een modderbad worstelden, dames die een lesboshow gaven in het water, een drietal gangbangs met Dirty Danny, optredens van Trinity Smith en optredens van Nikki Ryder.

Gangbangen
    Aan dat gangbangen heb ik tot op heden nog nooit meegedaan, hoewel hier meer dan genoeg mogelijkheden toe waren. Dirty Danny wilde me er zelfs tot twee keer toe bij betrekken, maar dit aanbod sloeg ik vriendelijk af en ik liet de eer aan Ricardo Banana. Gangbangen is (nog) niet zo mijn ding, maar ik vind het wel best leuk om te zien. Later op de avond kwam ik Dirty Danny tegen en toen zei ik: ”ik zal jou eens een lekkere massage geven in plaats van een kwak sperma”. Dit vond ze wel grappig en ze liet zich dan ook lekker masseren. Aardige en lieve dame is deze Dirty Danny.

Eroticstars
    De eroticstars Trinity Smith en Nikki Ryder gaven mooie optredens. Aangezien zij eigenlijk de lekkerste dames in de club waren, ben ik maar met deze ”onbereikbare” dames gaan sjansen. Gewoon (symbolisch) met pijl en boog op deze dames gaan schieten en gekke gezichten trekken toen zij indianenveren op hun hoofd hadden staan voor een optreden en je valt wel op. Dit vonden ze trouwens naar eigen zeggen wel speciaal en leuk. Vervolgens werd ik nogal in hun shows betrokken wat eigenlijk niet mijn bedoeling was, maarja dat had ik natuurlijk een beetje aan mezelf te danken. Later die avond heb ik nog een hele tijd een praatje gemaakt met Nikki Ryder die naar me toe kwam. Leuk om eens te horen wat zij zoals in het dagelijks leven doet. Eigenlijk zijn het heel gewone dametjes. Verlegen meisjes zelfs zolang ze niet op de bühne staan. Best grappig!!! Gelukkig staan er veel foto’s en fimpjes van deze lekkere Trinity en Nikki op het internet!!!

Herhalingsgevaar FKK Planet
    Jazeker!!!

Planning / meetingpoint
    Misschien ga ik zaterdag 2 juli naar het 1-jarig bestaansfeest van FKK Mainhatten in Frankfurt. Deze club is schijnbaar van dezelfde eigenaar(s) en zal dus ook wel zeer de moeite waard zijn om eens te ontdekken. Eén nadeel is natuurlijk de grote afstand dus het is nog niet helemaal zeker.

Groeten Rudi_NL
    Laatst gewijzigd door Rudi_NL; 19 juni 2011 om 23:01
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

26. Onderstaande 12 leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 juni 2011),Badslippers (20 juni 2011),Boy69 (20 juni 2011),ButtinSky (22 juni 2011),egon, Dr. Rammler (23 juni 2011),ijsbeer2121 (21 juni 2011),lustman (19 juni 2011),Megaboob (20 juni 2011),MichelJ (19 juni 2011),noglangnietuitgewandeld (20 juni 2011),Ricardo Banana (20 juni 2011),Tiga (22 juni 2011)

Last Online
    Vandaag @ 16:50
    Discussies
    50
    Thanks
    1.141

Standaard

@Badslippers

Je bent niet met die dikke turkse gearmd naar de kleedkamer gewandeld. Dit is onmogelijk aangezien jullie niet samen door een deur passen.

Gangbang heb ik maar weer alleen gedaan omdat de rest van de 200 ijsberen, op drie in totaal na dan, gewoon weg niet durfden.

Ja iemand moet het toch doen.

Planet is voor herhaling vatbaar en zeker als het party en mooi weer is.

Is hierboven allemaal prima omschreven door Badslippers en Rudi_NL
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

28. Onderstaande 2 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

ButtinSky (22 juni 2011),Rudi_NL (20 juni 2011)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Geen verbluffende reacties over de party. De after party ma en di was des te beter maar dat lag meer aan de Heidi Klum-cloon die mij vrijwillig twee dagen amuseerde en niet los liet. Helaas verkast ze vandaag wegens te weinig mannen.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Daumen hoch Zondvloed en guarding eagles...

Gisteren het vrijkaartje ingewisseld bij Planet.
    De heenreis naar Merzenich was een hele onderneming, het leek wel of “daar boven” iemand het niet eens was met Silvester’s plannen, want er werd een echte zondvloed over hem heen gestort.
    Bakken -van formaat zeecontainer leek het wel- water werden over de mobiel uitgegoten, de duitsers die zo fameus zijn om het racegedrag op de autobaan stonden bijna stil, dus met een boot was het waarschijnlijk sneller gegaan…

Afijn, uiteindelijk toch onder de beschermende vleugels van de eagles door het p-terrein opgereden en de uitgestorven aanblik hiervan was al een indicatie van wat volgde.
    Na enige strubbelingen en telefonisch overleg op directienivo werd het geprinte papiertje aanvaard en werd een groene band omgedaan.

Over het pand is al heel veel verteld, dus weinig aan toe te voegen, behalve te onderstrepen dat het geheel echt gigantisch groot is.
    Vooral de tuin is in de zomerzon zeker een heel groot pluspunt, dan zullen er zeker ook nog meer truckers abusievelijk verkeerd rijden en op het hoekje komen draaien..
    Die grootte werkte gisteren ook erg nadelig, er waren naar schatting op het midden van de middag zo’n 12 dvp’s en een handvol ijsberen, en dat biedt dan eenzelfde -toch ietwat trieste- aanblik als het p-terrein: verlaten.

Zo’n toko hoort bevolkt te zijn met het tienvoudige aantal, dan komt de ambiance tot zijn recht en zal er een bruisende sfeer hangen.
    Dan zal ook het eten veel beter zijn, nu was er door de weinige vraag en dus nauwelijks verversing van de warme bakjes sprake van uitgedroogde kipfileetjes en dito frietekes, gewoon ondermaats dus helaas.

De wellness is in combinatie met het buitengebeuren netjes voor elkaar, sauna was lekker heet, stoombad was super qua klimaat, alleen de whirlpool was nog steeds lauw.
    En zal dat ook blijven vrees ik, Silvester hoorde nl. van een stammkunde dat het bubbelbad van plastik was en dat mocht niet warmer worden dan 30°..??

Het belangrijkste blijft toch het onderwerp dames, ruim de helft was roemeens, de rest een mengelmoesje van wat nationaliteiten.
    Zoals de duitse (fonetisch uitgesproken) Sarien, die me heel subtiel aansprak bij een bestellinkje aan de bar, mooie dame om te zien, eind 20-er schat ik.
    Gezellige smalltalk die als vanzelfsprekend eindigde in een sessie die al met al als goed bestempeld mag worden.
    Met name door het gevoel dat deze dame Silvester gaf wel heel goed bezig met haar te zijn, niet zozeer vanwege haar franse capriolen, die waren niet echt doorgeoefend.
    Haar heerlijke poesje en het roze kontgaatje uitgebreid uitgelikt en met name deze laatste activiteit bracht haar in hogere sferen.
    Overigens is dit kontlikken geen favoriete bezigheid van Silvester, echter een per ongeluk likje deed haar omhoogveren en een smachtend klinkend verzoekje om vooral daar door te gaan volgde.
    (Overigens wel eerst afgestemd of Sarien geen EHEC verdachte groenten had genuttigd, veiligheid gaat immers voor alles.. )

Na wat apfelschorles, een uitgebreid wellnessrondje, tussendoor nog een dik mokkel op eigen verzoek met haar eigen mobieltje in enkele “verleidelijke” posities gefotografeerd , en genieten van de sterke avondzon aan de bar -wederom heel subtiel overigens- aangesproken door roemeense Alexandra.
    Een bijna dikkertje, brutaal maar tevens guitig kopje met veel te veel oogschaduw en een wat minder gebit.
    In tegenstelling tot de meeste van haar landgenoten de duitse taal goed machtig, dus een gezellig babbeltje gemaakt met dit humorvolle spring in het veldje…
    Toen het wel duidelijk was dat Silvester aan haar wilde friemelen ratelde ze heel correct haar lijstje af wat ze wel en niet deed en welke beloning ze als tegenprestatie verlangde.
    Bij de opsomming van wat ze wel deed haar toch maar onderbroken en gevraagd te vertellen wat ze niet deed…, pakket was voor elkaar dus, en naar alras bleek ook niets van gelogen.

Uiteindelijk dik anderhalfuur genoten van dit mokkeltje, heel gevoelig en vol erogene zones, heerlijk strakke volle knijpende poes met lekker wippende forse clit, kolfje naar Silvester’s hand dus.
    Niet aan neuken toegekomen, zelfs niet aan gedacht, dat zegt wel genoeg.

Na nog wat badderen en nagenieten de inmiddels ietsjepietsje drukker geworden uitspanning verlaten, de eagles wezen Silvester richting de A61 die met een recht in de ogen schijnende felle, maar o zo mooie ondergaande avondzon huiswaarts werd afgeraced.

Herhalingsgevaar? Zeker wel, alleen bij echt mooi weer dan en zal er toch wat meer volluk rond moeten lopen, dan komt de toko tot zijn recht en zal de sfeer ook heel anders zijn.

Zoals zo vaak heden ten dage, het kip en ei verhaal..

Laatst gewijzigd door Silvester; 23 juni 2011 om 10:44 Reden: tf-je
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

31. Onderstaande 2 leden hebben Silvester bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (23 juni 2011),Rudi_NL (23 juni 2011)

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Gek dat het lijkt dat Planet in een neerwaartse spiralal lijkt te zitten: minder mannen en daardoor minder dvps waardoor de mannen weer wegblijven. De eerste helft 2011 heb ik minimaal wekelijks 1 a 2 keer deze club bezocht en zag een stijging qua dames ( 30 a 35) op rustige dagen en klanten. Het lijkt dat sinds het stoppen van de kortingsactie er klanten wegblijven. Zonde

Sent from my iPad using Tapatalk.
    Yes we (still) can!

33. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

Rudi_NL (23 juni 2011)

Pagina 7 van 32 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten