Hallo Casanova111,
Angelina ist das ganze Wochenende anwesend !
Nette Grüße
Nicole
Hallo Casanova111,
Angelina ist das ganze Wochenende anwesend !
Nette Grüße
Nicole
Was eerst met een kleine Bulgaarse weggeweest, mooi blondje maar erg standaard (te standaard eigenlijk). Later veel opwarmwerk van Angelina gehad, ja dan ben je toch weer verkocht.
Schaal van 1 tot 10..... 9.99999!
Topper van Fungarden!
Jammer van de sfeerloze zaak en "slechte" leiding.
Ze claimt je wel.....
Laatst gewijzigd door Willem2; 26 november 2010 om 10:42
Ik lees veel goeie dingen over haar hier en fungarden zit hier vlakbij, weet iemand of deze meid alleen duits spreekt of ook engels?? Ook kan iemand me vertellen wanneer ze werkt want me duits is niet me sterkste kant![]()
Leven is gewoon 1 groot feest
Spreekt goed Duits en goedFrans
Ja ik weet er nog een! Angelina uit Villa Marisol een heel lief en mooi meisje.Spreekt ook als Brooke perfect engels en duits.Op de kamer is ze niet veel minder als Brooke. Pijpt ook fantastisch!Een aanrader
Na een grote teleurstelling dat mijn favoriete Carina niet in FG was, moest ik toch een manier verzinnen om in de 'pleziertuin' wat vruchtjes te plukken.
Gisteren op aanraden van 'der Saab-fahrer' uiteindelijk doorgepakt om dan toch op Angelina af te stappen. Zij was net op een speelkast een spelletje aan het spelen dat ik niet kende, met druppeltjes verf in potjes laten verdwijnen waarbij je een aantal kraantjes in de juist richting moest zetten... Heel interessant...
Maar goed, dit duurde natuurlijk in mijn ogen allemaal veel te lang. Wel wist Angelina heel handig mij in het spel te betrekken en ik moest helpen om de levels te halen. Verder dan level 3 kwamen we niet. Maarja, wat wil je ook als zij telkens één hand in m'n berenvel had zitten.
Toen de credits op waren, gingen we maar eens even over op een ander spelletje. Een spel waar ik wat meer in thuis ben. We streken neer op een bank en gingen lekker zitten knuffelen en praten. Dit was het zogenoemde ijsbreken. Toen dat was gebeurd kon de rem eraf en ik stond al te trappelen om zo snel mogelijk naar boven te gaan.
Wat daar boven allemaal gebeurde... Ik ben er stil van! O.a. een standje dat ik omschrijf als de 'puntenslijper'... nou nou nou...
Deze dame verdient een warme aanbeveling. Verder zeg ik er helemaal niks over, anders heeft ze het straks veel te druk en moet ik in de wachtrij gaan staan.
Zoals het geknipt is moet het genaaid worden: Begin tot eind was top!
Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN
Zal het welweer niks worden met tennisen Slappe poten denk ik.
gister in fun garden geweest en weer een fantatisch uurtje met angelina door gebracht op de kamer en daar gelijk een uit nodiging gehad om vrijdag op haar verjaardags feestje tekomen. als ik niet hoef tewerken zal ik daar zeker zijn want als zo'n toppertje je uit nodigt dan kun je geen nee zeggen .
Zou ook vanavond (vrijdag) gaan, maar kan niet weg van het werk, druk, druk; wordt zondag, cadeautjes heb ik al voor deze topper.
Gisteren moest ik er weer eens even op uit. FG, of VILLA M. Het werd FG, lekker dichtbij en ik had wel trek in Angelina. Toen ik de bar binnenkwam, zat ze weer eens aan 1 van de machines. Fanatiek als altijd en in uiterste concentratie. Ik tikte haar zachtjes tegen de arm en vroeg haar of ze na haar game bij me kwam. Nog geen 5 min. later was ze er. Lekker zoenen, friemelen en bijkletsen. Gewoon Angelina. Na een poosje ging ze even weg. Toen ze terugkwam maakte ik een opmerking, dat ik dacht dat ze iets meer sexy was gaan aantrekken. Nog meer? was haar vraag. Ze had een mini bikini aan, maar ik had haar eens gezien in een jurkje met niets eronder en bij de borsten meer open, dan bedekt. Nou zei ze, geen probleem toch trek ik even voor je aan en zo gebeurde. Wow! Dit niemendalletje vind ik zo mooi , dat ik spontaan een erectie kreeg. Ze ging naast me zitten, greep de stuurknuppel en stopte hem pardoes zo maar heel snel in haar mond. Oeps! Goed, nog even gekletst op de bank, we waren intussen 1,5 uur aan het rommelen, en toen de sleutel gehaald. Nou ja, de kenners van Angelina weten hoe zij de aanval opent. Heerlijk pijpwerk, haar zalige poes uitvoerig oraal verwent en ondertussen begon ik met een vinger zachtjes rond haar sterretje te draaien. Ik merkte dat ze dit wel lekker vond en dus de vinger er een paar millimeter ingestopt. Een gegrom was het antwoord en dus nog maar dieper gegaan. Van de andere hand een vinger in haar poes en de vinger in haar kontje zat er uiteindelijk twee kootjes diep in, en ik heb grote handen. Angelina genoot van deze
'Sandwich' en terwijl ze me geweldig pijpte kreunde ze zachtjes. (volgende keer kijken of ze meer anaal plezier wil). Na dit oraal geweld lekker in doggy en missio de missie volbracht. De knal kwam lekker uit m'n tenen, zo leek het. Ook Angelina leek voldaan. Na nog een heerlijke massage gehad te hebben, weer naar beneden en dan maak je deze Angelina mee. Zegt ze, ga jij je maar lekker op je gemak douchen, doe ik ook en dan komen we elkaar straks wel weer tegen. Ik had net zo goed zo weg kunnen gaan, want haar douchebeurt duurde veeeeel langer dan de mijne. Onderweg naar beneden, zag ik een vrouwtje zitten, wat optisch helemaal mijn ding is, kijk maar bij Sabrina.
En jullie weten het hé, ik
BEFGRAAG
Laatst gewijzigd door Befgraag; 9 juni 2011 om 10:07
Dalton ( 9 juni 2011),Hoofdstuk2 ( 9 juni 2011),lustman ( 9 juni 2011)
Algelina is er niet meer werkzaam.
is het ook bekend waar ze naartoe is gegaan of weer terug komt, wilde net bezoekje brengen![]()
angelina komt niet meer terug.
Laatst gewijzigd door Big30; 22 september 2011 om 12:06 Reden: prive info
logisch verhaal, ty Robieb
Is ze elders werkzaam of helemaal uit 'het vak'? Zou eeuwig zonde zijn!![]()
helemaal uit het vak groetjes hobbywillem