Killer-Bull;
weken op voorhand stond al vast dat het afgelopen vrijdag de Master-Bull zijn verjaardag was.
Master-Bull;
Dat staat al sinds mijn geboorte vast, maar Killer bedoeld dat ik al weken geleden aangekondigd had dat ik op mijn verjaardag in YinYang zou aanwezig zijn. Het zit namelijk zo dat je daar dan gratis entree hebt.
Killer-Bull;
ik probeer altijd om voor 2 uur daar te zijn en zo nog 10 euro korting te krijgen.
de file aan de grens dacht daar anders over.
naar mijn 10 euro kon ik fluiten want ik kwam aan rond 5 minuten na 2.
Na het omkleden ben ik meteen een stuk taart gaan eten en wat drinken op het terras
er waren al een 20 vrouwen aanwezig
veel blondines duitse en poolse
toen ik een beetje aan het rondwandelen was liep ik meteen tegen het feestvarken op
sfl kwam juist de kleedkamer uit en hij zag er moe en zwakjes uit
Master-Bull;
Ja, een werkende mens, die daarbovenop nog eens gefrustreerd is van altijd die file daar in Nederlands Limburg, die kan er niet fit en goed uitzien! SFL is het dan ook kotsbeu van wat ze daar aan de grens in Beek, Geleen, Sittard en dat hele stuk snelweg richting Eindhoven aan het kankeren zijn. Vroeger was het altijd dat andere stuk na de splitsing richting Roermond en Venlo, waar de tunnels dicht waren. Nu is het telkens dat stuk voor de splitsing. Ik begrijp daar geen reet van met mijn boerenverstand, want die baan is zo vlak als een biljardtafel. Ze zouden beter komen werken aan de rampzalige wegen in België… Zelfs in Tanzania is de kwaliteit van het wegendek beter!
Maar goed, ik kwam toe en samen met mij twee Turkse mokkels. Die waren zich al meteen druk aan het maken bij de receptie, maar dat deerde me niet. Ik smeet mijn legitimatie op de desk en eiste mijn gratis inkom. Daar werd dan ook zonder één enkel probleem aan tegemoet gekomen. Nadat ik mijn kleren aan had en ik de kleedkamer uitliep, zag ik een rossige man met een gigantische flieter voor me staan. Het was warempel de Killer-Bull!
Het was weer even geleden en zodus gingen we buiten op het terras wat bijkletsen. Niet alleen bijkletsen bij een drankje, maar ook het evalueren van de aanwezige dames geschiede daar in het zonnetje.
Killer-Bull;
toch leek de master niet meer de geilaard te zijn zoals ik hem ooit kende.
hij beweerde zelfs van het op zijn verjaardag rustig aan te doen en zei me dat hij er niet echt zin in had
Master-Bull;
Tja, je kan niet elke dag even geil zijn. Bovendien stond ik wat slaap achter en moest ik nog wat in de sfeer komen. Het neemt niet weg dat er geen lekkere wijven aanwezig waren. Wat opviel was dat er een meerderheid van blonde mokkels aanwezig was. Zoals de Killer al zei betrof het veel Pools en Duits geweld.
Killer-Bull;
en er waren er ook enkele met dikke tetten.
Ook siliconetetten en dat is nu eenmaal spek voor mijne bek
de eerste die ik op het oog had was de duitse stefanie die met haar dikke memmen mijn ogen verbrande
terwijl sfl maar zat te zagen en te klagen daar op het terras en ik maar met 1 oor luisterde ging mijn aandacht meer en meer naar die jonge vrouw die uitdagend naar mij zat te lachen
toen iemand van het ijsberenforum bij ons kwam zitten en sfl niet meer alleen was liep ik naar deze diktiet toe, smeet haar over mijn schouder en schaakte haar naar een kamer
Master-Bull;
De Killer kon al geruime tijd zijn hitsige blik niet meer van dat mokkel haar tieten houden. Het feit dat Seks&Fun bij ons op het terras kwam zitten, moet een bevrijding geweest zijn voor de Killer, want hij stormde op die Duitse af en verdween ermee.
Seks&Fun is een ijsbeer die ik al geruime tijd niet meer gezien had. Het laatste wat ik over hem gelezen heb is dat hij vies tegen de vlakte is gegaan daar in YY. Ik vroeg hem of hij mits een goede advocaat en de nodige dreigementen, ter compensatie van die gladde plek een jaar gratis toegang had tot YY. Maar helaas had hij dit niet! Een Belg is nu eenmaal veel te braaf, dacht ik bij mezelf.
Na wat met S&F bijgepraat te hebben, ging ik een rondje lopen. Ik botste meteen op de kettingrokende Marokkaanse Noëlle. Je moet het maar kunnen in een tent die bol staat van slanke blondines. Maar ik moet eerlijk wezen: zij was lief tegen mij en bood zich dan ook gewillig aan, terwijl alle andere aanwezige dames er lamlendig bijhingen. Volgens mij waren ze tam van het zwoele weertje! Maar goed, gelukkig eentje die haar commerciële functie we begreep en zich vol overgave over me heen stortte.
En ja, storten was het juiste woord. Want het zat namelijk zo dat deze Marokkaanse best ook wel als volslank kon omschreven worden. Hoewel, ze had wel een leuk snoetje en een geil attitude. Bovendien zou deze eerste verovering van de dag een eerbetoon worden aan de heer Badslippers, die bij regelmaat ook met dit soort vrouwen meegaat! Aangezien deze linkse rat niet op mijn verjaardag wou zijn en al het wingman-gelul overliet aan Killer-Bull, moest ik mezelf weer opofferen om dit soort vrouwen te behagen. Na een kort gesprek gooide zij mij over haar schouders en vertrokken we richting zimmer!
LINK Noëlle:
https://www.ijsberenforum.com/forum/...(Marokkaanse)&
Toen ik terugkwam in de bar, na een douche en een sessie op het Marokkaanse springkasteel, zat ook de Killer daar met zijn alom gekende grijns.
Killer-Bull;
jaja ik had de eerste van de dag er ook alweer opzitten
zoals ik al gezegd had was ik met de duitse stefanie vertrokken
een vrij jonge nog met bruine lange haren en een heel mooi gezicht
jammer dat ze toch wel wat vetrolletjes op haar buik liggen had maar voor de rest was ze perfect voor mij
een ruime c of bescheiden d-cup wel met siliconen versterkt
was machtig toen ik haar pruim aan het lekken was en ik naar boven keek hoe die 2 toeters al liggend toch bleven recht staan
na het beffen heeft ze me gepijpt en dat viel goed mee
het neuken zelf was zeker niet slecht maar ik heb toch ook al beter gehad
om te beginnen was ze goed genoeg maar na een tweede of derde keer zou het me toch al moeilijker lijken om met haar service te kunnen klaarkomen
ze had ook een slechte conditie want wanneer zij bovenop mij zat en ik vroeg haar om me wild te neuken, dan viel ze na 2 minuten buiten adem van me af.
in ieder geval was de kop er voor ons beiden af.
sfl had er zelfs honger van gekregen
we gingen eerst in de bar aperitieven
en de jarige master trakteerde me op een cocktail
hij zelf nam een mojito en ik nam een lady-killer hahahahahaha want ik ben de Killer
na dat drankje zijn we gaan eten
het was BBQ buiten op het terras
we namen ieder een goed gevuld borden en vielen aan
Master-Bull;
En wij niet alleen… Toen de tent open verklaard werd, had je al die wijven eens moeten zien spurten (alsof ze in 3 dagen geen eten meer gehad hebben). De Killer en ik spurten dan maar mee uit angst dat er voor ons niets meer zou overblijven. Maar dat is larie, want om 22u (veel later op de avond) was er nog vlees en at ik een stukje.
Ik had wat rauwkost, een worst en een stuk kip op mijn bord liggen. De Killer had van alles wat er voorradig was wel iets op zijn bord liggen, plus ook de 5 verschillende soorten vlees sierden zijn eetbak. Ik vroeg me meermaals af waar die magere Hein al dat vreten blijft steken.
Toen we beiden ons volledige bord verorbert hadden en we over onze buik wrijvend aan het nagenieten waren, schoof ons dessert bij aan. Ons dessert was een jong ding waar je niet naast kon kijken. Enerzijds omdat ze heel knap was, anderzijds omdat haar haren fluo rood/roze gekleurd waren. Het was de Duitse Stella, die ons toevertrouwde dat ze Italiaanse roots had.
Na het kennismakingsgesprek waar ze er verlegen en onwennig bijzat, richtte ze zich plotseling tot mij zoals een bloeddorstige dazerik en mijn pik stond dan ook al meteen overeind. Binnen de 20min lagen we op de kamer!
LINK Stella:
https://www.ijsberenforum.com/forum/...aren-(Duitse)&
Killer-Bull;
hetzelfde van wat er in sfl zijn link vermeld stond kreeg ik ook te horen maar ik wou toch ook wel eens met die roodharige meegaan
ik heb ook rode haren en als dan twee roodharige dan met elkaar gaan poppen zal het vuur er misschien afvliegen
nadat sfl met haar terug was en zij zich gelukkig wel wat gewassen had na die perverse viezerik ben ik ook met haar de kamer opgegaan
zoals sfl al zei: ze kust niet echt voluit maar het neuken is best wel goed voor zo een jonge
na stella ging ik nog wat drinken in de bar
en daar kom ik dan toch wel niet enkele kerels van mijn dorp tegen
de wereld is klein en zeker als je naar yy gaat dan is de kans om je buren tegen te komen zeer groot
Master-Bull;
Terwijl de Killer wat zat te zeveren met zijn boerenvrienden, ging ik wat relaxen in de wellness. Daar in de sauna kreeg ik nog het gezelschap van een Poolse die al op gevorderde leeftijd was. Ze zou niet misstaan hebben tussen de mokkels van PT Xanten!
Na de wellness ging ik nog wat drinken in de bar en daar werd ik opeens bij de arm gegrepen door een oude bekende. Letterlijk en figuurlijk een oude bekende, want het was de Duitse Katja waarmee ik in LR al eens de eer had. Zoals altijd neemt ze uitgebreid de tijd om wat bij te kletsen en zonder verplichtingen kan je haar tijdens het gesprek een beetje zitten betasten. Samen met haar ben ik even naar buiten gegaan, waar ik nog een stukje vlees van de bbg gegeten heb en daarna zonderden we ons af in een kamer!
LINK Katja:
https://www.ijsberenforum.com/forum/...761#post214761
Toen ik terugkwam na de tornado-fuck met Katja, zat de Killer nog altijd bij zijn nieuwe vrienden. Ik zette me even bij, maar al gauw had ik genoeg van het gebluf van die lulhannesen en ging ik rondwandelen. Mijn lul was gesloopt en een 4de sessie zou er niet meer inzitten. Ik ging nog afscheid nemen van de Killer en rond 23u hield ik het voor bekeken in YY.
Killer-Bull:
Toen de Master ervandoor ging bleef ik nog even zitten bij mijn dorpsgenoten.
daarna ging ik op zoek naar mijn derde prooi
dat werd de poolse nina die me eerder op de dag ook al aan het opgeilen was
niet meteen de dikste tieten maar wel mooie blauwe ogen en een blond kopje
ze zei me dat ze 27 was maar ik denk toch dat ze enkele jaartjes ouder was
zij was in ieder geval de beste vrouw die ik afgelopen vrijdag gehad heb
echt heel goed en een beest op de kamer hahahahahaha
ze kon heel goed pijpen en het stengelen was compleet perfect
na een dik half uur met nina ben ik me gaan wassen en stilaan ben ik dan ook maar naar huis gegaan
de Master-Bull zijn verjaardag was weer een prettig dagje in YY.
ik ben eens benieuwd of het dinsdag op zijn feestje in GT ook zo plezant word
omdat het weer een duoproductie is sluiten we af met twee muzikale noten:
- http://youtu.be/J4mLojTDsMw
- http://youtu.be/lAhHNCfA7NI
THE END
&