Club bangkok is gevestigd aan de Katendrechtse Dijk 380b in Rotterdam. Ik was er nog nooit geweest, maar ik hoorde dat een "vriendinnetje" van mij uit het verleden daar nu werkte. Ik vond het eens tijd poolshoogte te gaan nemen.

Met de trap naar boven en je wordt ontvangen in een huiskamer, waar je een meisje mag uitkiezen. Er waren er 2. Schijnbaar is er ook een ladyboy, maar die was er niet, net als de dame waarvoor ik was gekomen. Wel was er Nemi, een ietswat minder jonge dame. Ik koos haar.

Op de kamer (weer een verdieping hoger) lekker gedouched en samen op bed gaan liggen. Teder streelden wij elkaars lichaam. Ik vroeg haar hoe oud ze was (ik schatte 30). Ze lachte verlegen en vertelde mij 38 te zijn. Ze vroeg of ik nu teleurgesteld was. Ik antwoordde dat 30+ dames betere en meer ervaring hadden dan jonge meisjes. Ze kustte mij hartstochtelijk en bedankte mij. Ze heeft een mooi lichaam, maar echt eborsten heeft ze niet. Slank kun je haar ook niet meer noemen, maar dik is het zeker niet. Een mooie vrouw.

Pzc wilde ze eigenlijk niet doen. Maar mijn beteuterde gezicht deed haar besluiten eventjes een uitzondering te maken. Het stelde niet zoveel voor. Tijdens dat pijpen kroop ik naar beneden om met beffen te beginnen. Ze was al nat en dat werd al snel veel meer. Binnen 5 minuten echter begon ze al te kronkelen en onrustig te bewegen, waarna ze zuchtend klaar kwam. Nu heb ik graag de indruk dat ik Superman ben, maar dit vond ik iets te snel. Ik weet dat het allemaal toneel is, maar geef mij dan tenminste goed toneel.

Ondertussen werd het condoom erom gedaan en ging ik op haar liggen, waar ik haar lekker n**kte.

Het was allemaal best leuk en lekker, maar niet bijzonder. De € 60;= voor een half uurtje was precies goed. Het herhalingsgevaar is echter klein. Goed is niet goed genoeg meer, voor dit verwende ijsbeertje.