Simone is een mooie blonde jonge meid, intelligent, sociaal en met een goede service ! 100 % Nederlands.
Dame sprak me aan nadat ik net 15m van de kamer terug was, vond het eigenlijk iets te vroeg om weer te gaan.
Zei dat ook, maar goed we bleven over van alles en nog wat kletsen, ach ja na een kwartiertje besloten toch maar te gaan :p .
Was een zeer geslaagde sessie met goed TZ, nmc en pzc waar weinig op aan te merken was, besloten om een uurtje te blijven.
Ken nu haar hele doopcel, waar ze woont, haar hobby's, waarom ze op welke dagen werkt. Enfin typisch die dingen die je hier niet neerzet !
Wel een dame die me redelijk kieskeurig lijkt bij het uitzoeken van haar klanten, en ja het moet natuurlijk wel klikken. Dat was bij mij bepaald wel het geval :p !
Een uur op de kamer en daarvoor nog ruim 15m in de bar en na afloop was ik 75 Euro kwijt, krijg je in Nederland een kaal half uurtje voor!
Simone werkt anderhalve dag in de week.
Wat mij betreft dus een aanrader met herhalingsgevaar!
Gr. B.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche