Hoi ButtinSky, Ik heb jou inderdaad ook niet meer gezien. Het is ook zo groot daar en ik was dit keer meer en langer op de kamers dan normaal.
Om 23:00 uur wilde ik eigenlijk nog lang niet naar huis toe gaan. Zeker niet omdat toen net die lekkere meid binnen in de barruimte een super optreden aan het geven was (ik meen dat dit Trinity Smith was?). Maar - zoals ik al in mijn verhaal aangaf - had ik de nacht van te voren nauwelijks geslapen van opwinding om naar deze club te komen. Dus op een gegeven moment was ik echt doodmoe. En een uurtje tussendoor rusten zat er dit keer niet in, omdat ik natuurlijk niet mijn ogen ga sluiten met zo'n hoge dichtheid aan mooie dames per vierkante meter. Knap trouwens dat jij het zolang hebt volgehouden tot 05:00 uur morgens!!!
Helaas heb ik mijn lot met kans op één van die 8 scooters niet meer aan jou kunnen geven en heb ik het maar aan een Duitser gegeven die ik vaker tegenkom in GT en LR. Die dansende Duitser was inderdaad knotsgek, evenals die travestiet (die overigens wel zeer vriendelijk was). Alleen over die travestiet kan ik nog een heel verhaal schrijven.
Je hebt gelijk. De verslavingen naar jonge knappe vrouwen (zoals Diana) en snelle auto's is nogal aanwezig, maar volgende keer ga ik zeker wat verstandiger en rustiger aan doen.
Ik ga je zeker nog treffen daar in FKK World en dan drinken we ons eentje (of een paar) aan de bar.
Groeten Rudi_NL