Op een Partytreff ben je nooit alleen...
Wil je alleen met een liefje het hemelbed in, komt er al snel eentje heel geinteresseerd kijken..maar toch wilde Gusto alleen met Viola en heeft ie
Anita beleefd doch dringend duidelijk gemaakt dat Gusto het met deze atlete best wel zelf af dacht te kunnen. Ze vertrok weer maar was werkelijk strontjaloers...

....

de derde ronde, jaloerse Anita wilde ook met Gusto maar dan wel op exact dezelfde manier als met Jeanette... ze had zich dat tafereel eens rustig liggen afkijken en bijna als een klein kind riep ze. Dat wil ik ook...
Heb Anita, die zichzelf graag Mammie noemt, niet willen teleurstellen.
Maar eerst even dansen met dansgrage Jeanette , heerlijk gewoon, jammer dat mijn ritmegevoel helemaal van slag is, sowieso al en tegenover Jeanette al helemaal.
Shakira werd veel gedraaid. Achter de bar staat Jenny sensueel mee te dansen....
Toen met Anita aan de dans en haar tijdens de dans van mijn plannen op de hoogte gebracht. Nou dat viel precies goed, voor het slapen gaan wilde ze gewoon haar orgasme van de dag. Waar heeft Gustomass dat vaker gehoord.??
Dit heeft ze geweten ook, de stoute meid. Omdat ze het iets al te graag wilde liep het niet helemaal gesmeerd, maar nadat ik haar een tijdje aardig rustig en ontspannen had gekregen, kon Gusto gaan jennen. Haar heerlijk verwend en in ongekende extase mogen brengen. Mijn nek doet nog pijn van die benen die plotseling om mijn nek werden gepositioneerd.
Alle tekenen waren aanwezig en na een kleine 10 minuten pauze adopteerde ze spelenderwijs kleine Gusto even. Viola komt nog even 2 handjes helpen en een heerlijke maar meer nog heftige actie volgde waarna de laatste druppels uiteindelijk op Gusto's buikje terecht kwamen.
Met een zeer voldane Anita aan de bar nog wat gedronken..

ps . Vandaag, the day after zogezegd, nog een Hollandse Xantenganger aan de mobiele telefoon gehad, tijdens zijn binnen treden in de club.
Hem hem de groeten laten doen aan de aanwezige dames, en op de achtergrond kwam wel heel luid de stem van Anita naar voren.
Kan het niet herhalen wat ze riep want heb haar niet mijn echte naam Gustomass verteld maar een of andere alledaagse naam ......

Ze klonk alsof ze afgelopen nacht heel goed had geslapen. Laat ik daar nu geen moment aan getwijfeld hebben....

Gustomass .