Pagina 27 van 46 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 651 t/m 675 van 1133
    Last Online
    Gisteren @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Ben er inderdaad zelden op zaterdag, meestal op vrijdag. Heb de "studentes" niet gezien, Lyn ook niet, maar heb meestal geen oog voor alles wat "Duits" is (die Russische studente heb ik helaas ook niet gezien )

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    Vandaag @ 14:54
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Na gisteren terug te zijn gekomen van een bruiloft (arme jongen) met open bar heb ik kennelijk een driedaagse tussenstop gepland in Frankfurt van 25-27 augustus (hotel en trein kaartjes zijn geregeld). Nu wil ik sowieso terug naar Oase en omdat mijn hotel vlak bij Palace ligt wil ik daar ook heen....ok, dat laastste is niet helemaal waar. Mijn hotel ligt inderdaad vlak bij Palace, maar ik heb ook de trailer (reclame is toch op waarheid gebaseerd ) op de site van palace gezien en IK WIL NAAR PALACE!!

Het idee is nu een beetje om donderdag en vrijdag beiden eens te proberen en zaterdag de beste nog eens over te doen (de eerste dagen dus wat proberen over te houden voor zaterdag :D). Als iemand hier op donderdag 25 augustus of vrijdag 26 augustus naar Oase gaat hoor ik het graag, want ik zou het wel leuk vinden om eens iemand van het IJBF te ontmoeten. Trouwens als je op zaterdag 27 augustus komt, hoor ik het ook graag want ik kan me nauwelijks voorstellen dat Palace het van Oase gaat winnen (al zal het niet de eerste keer zijn dat de realiteit mijn voorstellingsvermogen oversteigt in sauna/fkk land).

Kortom, als iemand een van deze drie dagen in Oase is en eens een drankje wil doen, dan hoor ik dat graag!

Last Online
    21 april 2024 @ 10:39
    Discussies
    22
    Thanks
    180

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Maar na gisteren iets te diep in het glaasje te hebben gekeken en weer wat dromerig terug te denken aan mijn Oase bezoek van een paar weken geleden, bleek deze morgen dat ik kennelijk een pause in Frankfurt heb ingelast bij mijn terug rit van vakantie (te zien aan 's nachts geboekte treinkaartjes en hotels). Dus ik zit straks van 25 t/m27 augustus in Frankfurt en ga dus de ill-advised idee van 3 Hessen clubs achter elkaar een kans geven (ik ga daar echt niet een dag shoppen of zo).
    Sigmund Freud zou likkebaarden als ie dit nog kon lezen...
    I drown by the flood of your beauty.

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Het kwam niet helemaal uit de lucht vallen en er was wel wat context, maar ik spreek je niet tegen hoor Gondolas

PS ben er net achter gekomen (al wist ik het ook wel, dus meer net herinnerd) dat donderdag dessous dag is in Oase. Voor de eerste dagen kun ik nu dus al zeggen: donderdag 25 augustus Palace en vrijdag 26 augustus in Oase, de zaterdag blijft nog steeds een vraagteken!

Last Online
    Vandaag @ 16:35
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

QUOTE:vrije jongen
    Mod: Als dit allemaal te mits/maar/misschien/wie weet is, excuses.

Ik heb je aanvraag net uitgeprint. Is in ieder geval de best geschreven aanmelding op MP. Mits mijn printer het doet en onder voorwaarde dat mijn vermoeidheid na de zo juist voltooide trainingstocht weer is gereduceerd sluit ik niet uit dat op enige wijze welke is nog niet duidelijk van je aanmelding een reflectie te vinden zal zijn in de Agenda!
    Overigens en nu ga ik het nog verwarrender maken. Palace is een hele mooie club maar in de zomer als het warm is en je toch de Hessen Big3 wilt bezoeken zou ik eerder voor de Oase World combi gaan omdat bij mooi weer de tuin en faciliteiten van World boven de outdoor faciliteiten van Palace te prefereren zijn. Meer concreet Palace heeft geen outdoor faciliteiten. Oja Dessous dag in Oase valt wel mee, valt je in eerste instantie soms helemaal niet op.

m.vr.gr.,
    Big30
    nb. excuses aanvaard (waarom je ze aanbiedt is me een raadsel ) en denk dat verdere discussie zo die er is beter in een Topic "World of Palace in Summertime" kan dan in MP!
    Laatst gewijzigd door Tiga; 11 juli 2011 om 18:09
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Nou, het was me weer een dagje (en nachtje) wel in Oase. Eén van de laatste dagen voor de grote uittocht van aantal (Roemeense) topspeelsters, maar was blij verrast weer 10-tal nieuwe sterretjes aan het firnament te zien! Van de 5 dames, met 3 nieuwe en 2 bekende geweest. Twee van de drie nieuwe zijn een zeer goede aanwinst:
    - Inesjzka: Polen, 22 jr, zwart cleopatra kapsel, puur naturel, en toch GFE plus PSE combi en dat op haar 1e werkdag (ooit, maar dat betwijfel ik)
    - Andrea: Roemenie, 20 jr, bruin, half lang kapsel, puur naturel, nog meer GFE en nog meer PSE......met stip binnen in de top 10 van 2011
    - Isabella: Roemenie, 23 jr, zwart, half lang, C/D cup, naturel, lieve (blauwe) oogopslag, pre-sales goed, maar valt op de kamer door de mand (oraal zeer matig, geen tonggebruik bij zoenen en pijpen, etc), is morgen dan ook alweer voor het laatst en terug naar huis

Bij vier van de vijf dames van het volledige service pakket (TZ, PZC, NMC, MMT) kunnen genieten, en weer helemaal voldaan naar huis.

Het wordt voorspelbaar, maar ook nu weer overschot aan vrouwen, en gelukkig ook relatief weinig Italianen! Helaas geen BBQ, dus om toch wat fatsoenlijks te kunnen eten, entree verhoogd naar 75 Euro

@vrije jongen: plan nooit zover van tevoren, maar als ik ga is het op vrij of za, dus IM-en maar te zijner tijd (hou er wel rekening mee dat veel dames nog op vakantie zijn, maar goed, aanbod zal er wel voldoende zijn denk ik, maar mocht je specifiek voor 1 dame komen, weet dat dan).

7. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (16 juli 2011),vrije jongen (16 juli 2011)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Mijn hotel ligt inderdaad vlak bij Palace, maar ik heb ook de trailer (reclame is toch op waarheid gebaseerd ) op de site van palace gezien en IK WIL NAAR PALACE!!
    Palace is een goede club. Zul je geen spijt van krijgen. Ik heb deze club al meerdere keren bezocht en het stelt nooit teleur. Er zijn altijd mooie vrouwen, en de sfeer is erotisch.

9. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

vrije jongen (16 juli 2011)

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    @vrije jongen: plan nooit zover van tevoren, maar als ik ga is het op vrij of za, dus IM-en maar te zijner tijd (hou er wel rekening mee dat veel dames nog op vakantie zijn, maar goed, aanbod zal er wel voldoende zijn denk ik, maar mocht je specifiek voor 1 dame komen, weet dat dan).
    Het is zeker niet zo dat ik specifiek voor 1 dame kom, al zou ik het niet erg vinden om een bepaalde dame nog eens aan te treffen Aangezien donderdag dessous dag is wordt het waarschijnlijk een vrijdag in Oase. Ik stuur je tzt wel een IM!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Palace is een goede club. Zul je geen spijt van krijgen. Ik heb deze club al meerdere keren bezocht en het stelt nooit teleur. Er zijn altijd mooie vrouwen, en de sfeer is erotisch.
    Goed om te horen, ik begon het idee te krijgen dat de meeste recente berichten weinig goeds voorspelden. Ik ben benieuwd.

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

@vj,

Khad je al gemaild maar ook hier nog even een reactie.

1. Oase eind Augustus is altijd OK, zeker met mooi zomerweer en op de vr/za. Donderdag is dessous dag, maar ben er wel eens op een donderdag geweest dat het me helemaal niet opviel, ik bedoel verschil met andere dagen is niet zo groot.
    2. Ik begrijp dat je hotel dicht bij Palace ligt, dus ligt het voor de hand Palace te gaan bezoeken. Palace is een hele mooie Club, ben er minder vaak dan in Oase en World geweest. Tijdens Messe Zeiten wel een zeker Abzockgefahr.
    3. In de zomer bij 30 graden +? Ook dan is Palace wel ok, maar dan zou ik toch eens kijken hoe je met OV gemakkelijk van F -> World kunt gaan, die tuin is in de zomer toch wel erg mooi.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

12. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

vrije jongen (17 juli 2011)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    ... maar dan zou ik toch eens kijken hoe je met OV gemakkelijk van F -> World kunt gaan, die tuin is in de zomer toch wel erg mooi.
    Er gaat ieder half uur een trein tussen Frankfurt en Giessen. Afhankelijk van de verbinding duurt dit tussen de 40 en 60 minuten. Van Giessen Bahnhof kun je dan de taxi nemen naar World (17 EUR). Terug naar Frankfurt kan ook met de nachttrein. Op www.bahn.de kun je de dienstregeling vinden.

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Bedankt voor de info bergm550, ik begin er steeds meer naar te neigen om de grote 3 gewoon allemaal te doen. En die verbinding met Giessen lijkt inderdaad best goed.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Unglücklich Eerste keer Oase

Vorige week voor de eerste keer naar Oase geweest.
    Je wil er al zo lang naartoe en dan verwacht je meteen ook veel.
    Ik zag de kans omdat ik op Frankfurt gevlogen was en daar een nachtje moest blijven.
    En dan spring je in een taxi... En onderweg heb je dan al veel spijt, want de voorbije weken waren al veel te duur geweest en eigenlijk is er niet genoeg budget meer voorhanden om naar zulke clubs te gaan.
    Maar ja, het bloed kruipt waar het niet lopen kan... Of hoe zegt men dat?

Grote club die wel iets heeft, maar die in mijn ogen zeker niet kan concureren tegen een Artemis of een Globe... Of ja, zelfs een Acapulco. Qua service en infrastructuur bedoel ik dan wel.
    Vele malen had ik het met andere ijsberen over deze club wel wat conversaties en er zouden over de 100mokkels zitten en allemaal naakt.

Wel, ze waren niet naakt en het waren er zeker geen 100. Het had meer weg van een tamelijk drukke dag in GT. Het bandwerk dat de dames daar bezig hield, was anders ook wel schrikwekkend vergelijkbaar met GT. De opdringerigheid van de dames zelf had dan weer meer weg van PHG in zijn slechtste era. Maar om er ook een positieve noot aan toe te voegen: de sfeer zat er wel in!

Gedurende de tijd dat ik daar te gast was (van 17u tot een uur of 1 na middernacht) ben ik maar 1 keer van bil geweest. Dat gebeurde met de Zuiderse Claudia. Was naar behoren en de service was meer dan dat ik verwachte. Meer ga ik hier niet over noteren, want na mijn lang epos over de Roemeense gastvrijheid ben ik het typen een beetje beu geworden. Aangezien ik met het leidend voorwerp uit dat epos vorige week ook nog in Boekarest plezier heb zitten maken, volstond het om die dag slechts één keer te neuken in Oase.

Oase, daar blik ik dus op terug met gemengde gevoelens en het kwam zeker niet tegemoet aan mijn verwachtingen. Om van in Vlaanderen 3uur te rijden, dat zou ik er niet voor kunnen opbrengen, maar wanneer ik voor mijn job daar nog eens land per vliegtuig, dan zit de kans er dik in dat ik het nog eens probeer op een andere dag!

Ter afsluiting zal ik mijn grootste afknapper even uit de doeken doen:
    Ik vond het niet bepaald proper, het eten was ondermaats conform de entree-prijs en de wellness liet te wensen over.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

16. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (25 juli 2011),Megaboob (25 juli 2011)

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Ik vond het niet bepaald proper, het eten was ondermaats conform de entree-prijs en de wellness liet te wensen over.
    Ik denk dat er niemand is die het hier oneens mee is, het is bijna wanstaltig wat ze voor die 65 bieden. Wat dat betreft ligt Oase duidelijk dichter bij een bordeel dan een wellness center. Het is de moeite waard als je de sfeer en de dames de moeite waard vindt, alle randzaken zijn onder niveau.

Wat de rest betreft lijkt het me een smaak kwestie, zo vond ik het ranzige, hoerige, opdringerige van de periode tussen 1700 en en 2200 (onverwachts) enorm leuk. Hiermee geef ik misschien een hoop van mezelf prijs, maar goed. Ik weet niet wanneer je bent geweest (donderdag?), maar toen ik er een maand geleden was, waren de dames naakt en ik geloof zo dat er meer dan honderd waren (in ieder geval een stuk meer dan in GT afgelopen vrijdag). Nu ben ik er ook slechts een weekend geweest, dus misschien was dat uitzonderlijk goed.

Globe en Artemis ben ik nooit geweest, maar mijn 3 bezoeken aan Acapulco (wat ik zeker niet slecht vind) kunnen niet in de schaduw van mijn bezoeken aan Oase staan. Maar ja wie ben ik, ervaringen zoals die van jouw bij Iasi heb ik nog nooit gehad (en misschien is dat maar goed ook)

18. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (25 juli 2011)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Globe en Artemis ben ik nooit geweest, maar mijn 3 bezoeken aan Acapulco (wat ik zeker niet slecht vind) kunnen niet in de schaduw van mijn bezoeken aan Oase staan. Maar ja wie ben ik, ervaringen zoals die van jouw bij Iasi heb ik nog nooit gehad (en misschien is dat maar goed ook)
    Daarmee bedoelde ik enkel de club en infrastructuur zelf... Niet de sfeer of de dames. Daar de dames in Aca niet animeren (toch niet die 2 of 3 keer dat ik er was) is het idd een club die op dat gebied zuigt t.o.v. Oase.
    Zorg dat je de klik krijgt met een Roemeense meid en maak mijn ervaring de jouwe in een gesprek met haar... Indien ze een vrije en lieve dame is, dan zit je op het vliegtuig voor je het weet. Misschien ook wel in Iasi... In Duitsland zijn er verschillende dames actief van die streek. Wat er van komt wanneer je ginds bent, dat moet je zelf waarmaken natuurlijk!

Gegroet
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

VJ zegt het al, dat klopt en is al vele malen opgemerkt. Voor het eten cq. properheid moet je niet naar de Oase gaan. Wellness is wel OK zeker in vergelijking met de Hessen clubs.

Het is gewoon lekker ranzig, camp, kitsch maar das al vele malen opgemerkt denk ik! Of je raakt er aan verslaafd (maar dat slijt wel weer hoor) of je vindt het zeg maar 3 maal niets. Smaken verschillen!

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

ben ik maar 1 keer van bil geweest. Dat gebeurde met de Zuiderse Claudia. Was naar behoren en de service was meer dan dat ik verwachte.

Bedoel je deze Claudia? Was mijn enige echt goeie sessie in 2 bezoekjes Oase

https://www.ijsberenforum.com/forum/...426#post132426
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

En in de laatste zin bedoel je neem ik aan dat alleen in YY de kans op een slechte sessie nog groter is dan in Mainhattan.......tsja, dat is ook niet moeilijk, maar goed, dat plaats Mainhattan nu niet echt op het wensenlijstje (zoals MJ en B55 hieronder ook al schrijven)
    Tja, en ik heb vorige week in Oase nochtans de slechtste sessie van 2011 op kamer gehad. Ik ging met deze dame naar de kamer en ze vroeg dadelijk of ik er een sessie van 100€ wilde maken, een FT erbij. Ik zei we zien wel hoe het loopt.
    Zij antwoordde, geen FT is ook niet zoenen. Ze begon me te pijpen, nog geen 2 minuten. Ze deed een condoom aan en neuken, ik was nog niet goed bezig en toen zei ze, ik pijp je wel klaar en dat duurde ook te lang volgens haar.
    Kun je het niet zelf doen, vroeg ze? Dus dan maar rukken en 15 minuten later waren we van kamer. Ze vroeg ook nog eens een fooi!
    Dit was de tweede kamer van de dag, de eerste met Monica was heel goed! Ben die dag ook niet meer op kamer geweest, mijn zin was voorbij!
    De dame haar naam was Patricia en ze beweerde dat ze een Italiaanse was maar later op de avond hoorde ik haar perfect Roemeens spreken!
    Ik was met een vriend en hij had hetzelfde aan de hand, zijn tweede kamer van de dag was ook een ramp! Hij was eerst een uur op kamer geweest en dat was super.
    Ben dit jaar verschillende keren in YY geweest en heb dit nog nooit meegemaakt. De dag erna ben ik dan maar naar YY gereden waar ik 3 goede kamers heb gemaakt!
    Trouwens, ik ben gisteren ook in YY geweest en heb een topdag gehad, ben vorige week in World en Oase geweest en was toch minder voor mij.
    Ben dit jaar toch al in verschillende clubs geweest, GT, LR, PHG, VV, FKK Planet, Oase, World en natuurlijk YY.
    Ik moet toch zeggen dat het voor mij niet echt de moeite is om iedere week naar deze topclub, waar alle superlatieven tekort schieten, te rijden.
    Ik ben toch maar een azijnpisser dus is dit een azijnpissersbericht!
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 30 juli 2011 om 09:50
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

23. Onderstaande 2 leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (30 juli 2011),Boy69 (30 juli 2011)

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Voor mij is zoenen nog niet eens belangrijk, lekker gepijpt worden en neuken met een mooie meid en ik ben gelukkig. Beeld u in hoe slecht dit dan was!
    Uitgerekend in Oase moet ik dit dan aan de hand hebben!
    Kon dit er niet meer bijzetten, mijn tijd om vorig bericht te bewerken was verstreken!

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Tja, en ik heb vorige week in Oase nochtans de slechtste sessie van 2011 op kamer gehad. Ik ging met deze dame naar de kamer en ze vroeg dadelijk of ik er een sessie van 100€ wilde maken, een FT erbij. Ik zei we zien wel hoe het loopt.

Trouwens, ik ben gisteren ook in YY geweest en heb een topdag gehad, ben vorige week in World en Oase geweest en was toch minder voor mij.
    Ben dit jaar toch al in verschillende clubs geweest, GT, LR, PHG, VV, FKK Planet, Oase, World en natuurlijk YY.
    Ik moet toch zeggen dat het voor mij niet echt de moeite is om iedere week naar deze topclub, waar alle superlatieven tekort schieten, te rijden.
    Je bent zeker geen azijnpisser en dat weet je ook! Je doet precies waar dit forum voor bedoeld is namelijk je eigen ervaringen beschrijven die dus in dit geval afwijken van de ervaringen van andere beren.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Zij antwoordde, geen FT is ook niet zoenen. Ze begon me te pijpen, nog geen 2 minuten. Ze deed een condoom aan en neuken, ik was nog niet goed bezig en toen zei ze, ik pijp je wel klaar en dat duurde ook te lang volgens haar.
    Kun je het niet zelf doen, vroeg ze? Dus dan maar rukken en 15 minuten later waren we van kamer. Ze vroeg ook nog eens een fooi!
    Dit was de tweede kamer van de dag, de eerste met Monica was heel goed! Ben die dag ook niet meer op kamer geweest, mijn zin was voorbij!
    De dame haar naam was Patricia en ze beweerde dat ze een Italiaanse was maar later op de avond hoorde ik haar perfect Roemeens spreken!
    Ik was met een vriend en hij had hetzelfde aan de hand, zijn tweede kamer van de dag was ook een ramp! Hij was eerst een uur op kamer geweest en dat was super.
    Ben dit jaar verschillende keren in YY geweest en heb dit nog nooit meegemaakt. De dag erna ben ik dan maar naar YY gereden waar ik 3 goede kamers heb gemaakt!
    Welkom op het ijsberenforum Raoul7! Leuk dat je nu ook eens recensies schrijft

Let op: in dit draadje gaat het over FKK Mainhattan en niet over Oase of YY, maar mogelijk kan een mod je helpen om deze recensie naar de juiste plek te verplaatsen. Kon je natuurlijk ook niet weten als beginnend recensie schrijver

Jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad in Oase, is ook niet echt een ckub voor beginnende ijsbeertjes natuurlijk, die worden daar medogenloos binnen paar minuten afgewerkt!

Als ik jou was zou ik het de komende jaartjes gewoon nog maar even bij de Belgische en Nederlandse clubs houden, daar wordt niet gezoend (daar hou je toch niet van las ik) en kun je gewoon veilig gepijpt worden en kun je ook gewoon nederlands blijven spreken!

We zien je toekomstige recensies met plezier tegemoet!

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad in Oase, is ook niet echt een ckub voor beginnende ijsbeertjes natuurlijk, die worden daar medogenloos binnen paar minuten afgewerkt!

Als ik jou was zou ik het de komende jaartjes gewoon nog maar even bij de Belgische en Nederlandse clubs houden, daar wordt niet gezoend (daar hou je toch niet van las ik) en kun je gewoon veilig gepijpt worden en kun je ook gewoon nederlands blijven spreken!

We zien je toekomstige recensies met plezier tegemoet!
    Beginnende ijsbeer? 6 jaar noem ik niet beginnend.
    Ik heb niet gezegd dat ik niet van zoenen hou, wel dat het niet belangrijk is voor mij om een goede sessie te hebben. Heerlijk pijpwerk en lekker neuken is voor mij belangrijker.
    Buiten Yin Yang ben ik alleen maar in Duitse clubs geweest, in een Belgische club ben ik nog nooit geweest!
    Ik heb al eerder recensies geschreven maar dat kun jij niet weten als beginnend criticaster!

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Beginnende ijsbeer? 6 jaar noem ik niet beginnend.
    Was denk ik een beetje ironisch bedoeld van MM! Ik ben het zeker niet altijd eens met MM als het gaat om zijn conclusies (dat weten we van elkaar!) maar hij benoemt altijd precies waarom hij een fan is van bepaalde clubs en van andere clubs niet.

Niet iedereen zal de dezelfde mening als MM hebben, dat blijkt wel, maar zo wordt wel duidelijk wat voor verschillende beren belangrijk is in een Club.

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Was denk ik een beetje ironisch bedoeld van MM!
    Als beginnend recensieschrijver en beginnende ijsbeer wist ik dit natuurlijk niet!
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 30 juli 2011 om 14:57

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Opgepikt onder item Sharks van MJ:

"Oase... het eten is verschrikkelijk, evenals bv. de douches en wc's. Wat dat betreft is het een smerig bende."

Tja, dit is werkelijk een feit daar. Ik begrijp niet dat mannen zich daar lekker kunnen voelen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Vandaag @ 14:08
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Opgepikt onder item Sharks van MJ:

"Oase... het eten is verschrikkelijk, evenals bv. de douches en wc's. Wat dat betreft is het een smerig bende."

Tja, dit is werkelijk een feit daar. Ik begrijp niet dat mannen zich daar lekker kunnen voelen .

Jouw type dames zijn daar tegenwoordig ook ruimschoots aanwezig. Volgens mij is het aldus een kwestie van tijd dat jij je daar lekker gaat voelen :wink:

Pagina 27 van 46 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten