Haarkleur/-lengte :donkerblond,lang
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat :normaal / C
Nationaliteit/Taal : Ned-Venozolaans/ Nederlands
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings :
Service:Beffen/PMC/Soft SM
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 00:50
Prijs : 150
Vandaag (18 juni 2005) tijdens deze hete dag eens afgezakt naar het schipperskwartier.
Mijn oog was al enkele keren gevallen op Stefanie, in de schippersstraat 22, linkse raam. Ik ben er nooit binnengegaan omdat ik overtuigd was dat, des te mooier het gezicht, des te slechter de service zou zijn. Niets is minder waar dus bij deze half nederlandse, half mexicaanse schoonheid (smaken verschillen natuurlijk)...
Normaal werkt Stefanie 's avonds, je kan haar makkelijk herkennen aan het raambordje als ze er is, Hot Latina Girl Stefanie.
Afgesproken 50 euro voor p+n, maar ik had mijn budget op 150 euro voorzien. Heerlijke speelse meid, een droom van een gezicht, je mag overal aanzitten, borsten, clitje, ze gaf me zelfs een vibrator om haar te verwennen. Ze is zeer zeer vriendelijk, maar toch natuurlijk, een 10 hiervoor. Het was net of ik al jaren over de vloer kom, zo behandelde ze me, zelfs toen er nog geen sprake was van die extra 100 euro. Noem het maar een GFE, eentje uit het goede hout gesneden dus...
Na een zalig kwartiertje heb ik haar zelf voorgesteld om wat extra service, er is niet gepraat over geld, ik heb haar gewoon 100 euro extra gegeven. En het initiatief volledig aan haar overgelaten.
Ik mocht haar beffen, haar met een vibrator bewerken, maar was eigenlijk meer in de mood door haar onder handen genomen te worden. Heb haar dit duidelijk gemaakt, en haar reply hierop was dat ze stout kon zijn. Dat heb ik geweten, ik ga de details verder besparen, maar ze heeft me heerlijk genomen, eerst met vibrator, dan met voorbinddildo, in verscheidene standjes, waaronder ik bovenop haar, niets was haar teveel, en alles met een nooit gezien enthousiasme.
Mijn tweeling werd niet overgeslagen, en zachtjes plagend bijtend op mijn tepels en kleintje, plagend en uitdagend met haar lippen en tong, af en toe een kusje, likjes met haar tong, ..., tja, lijkt dit niet een beetje op reclame, wel, dan is het maar zo, ze verdient het wel degelijk.
En steeds weer bleef de vriendelijkheid er, die prachtige ogen van haar glinsterden.
Persoonlijk vind ik dit een van de mooiste gezichtjes van het schipperskwartier.
Kortom, een zalig uurtje beleefd. Voor herhaling vatbaar, meer dan, Stefanie, jij ziet me zeker terug.
kbe1608 keerde tevreden terug - en witchmaster ook uiteraard