ze is er weer!
ze is er weer!
Ook zij was vandaag in vol ornaat aanwezig!
Gr.
Cupido
In de avond had ik al een leuk gesprek gehad met Lorena, maar besloten om een kamerbezoek nog even uit te stellen. Toen ik haar zag zitten in het inhammetje in het gangetje tussen de bar en de sauna ben ik bij haar gaan zitten. Na even met elkaar gepraat te hebben, haar de sleutel laten halen. Lorena was voornamelijk nieuwsgierig naar waarom ik van gedachte was veranderd, want ik had haar in haar ogen al een keer afgewezen. Vreemd dat dames denken dat als je even met ze praat, maar niet direct met hun naar de kamer gaat, dat direct een afwijzing moet betekenen. Haar maar uitgelegd dat ik er toen net een sessie op had zitten en toen nog niet toe was aan een volgende sessie. Op de kamer kreeg ik een prima service. Omdat het al laat was en ik toch lichtelijk vermoeid, gaf ik aan dat ik wel op mijn rug bleef liggen en dat zij wel bovenop mij mocht komen zitten. Helaas was dat net het standje dat zij niet kon. Ze gaf aan last van haar heup of iets dergelijks te hebben en daarom het standje niet te kunnen. Ze gaf aan wel alle andere standjes te doen. Leuke mooie vrouw, met een goed lichaam. De sessie was redelijk tot goed, maar wel plichtmatig
herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
een mooie en vriendelijk ogende dame die mij wel kon bekoren maar verder dan 2 korte praatjes is het niet gekomen , er was eenvoudig weg teveel keuze zaterdag
Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
mayer rothschild , private banker
rookworst zonder r is ook worst ,
goede sessie met haar gehad gisteren. leuke lieve meid en goede service. en uiteraard zo geil als een natte pony
Is zij nog ergens gesignaleerd? Heb haar al lang niet meer gezien in GT, en het is wel mijn favorietje :-S