Oorspronkelijk geplaatst door
Forza...germania
Voordelen: Erg geil en voor veel in, goede service, beetje afwachtend
Zo omschreef Forza deze dame ook toen ze terwijl we aan het lunchen waren voor bij liep.
Toei ik eind van de middag eigenlijk op zoek was naar een andere dame sprak Evita me aan, ik herinnerde me wat Forza zei en een kamer was dus al snel opgezocht.
De deur was nog geen 1.7 msec dicht of de handddoek werd weggegrist en ze begon meteen te pijpen, eerst staand toen liggend op het bed, goede p-sessie dat wel die lang duurde.
Toen (na10m) werd het tijd voor het n-werk, ze wou het liefst doggy style, vond ze het lekkerst, was ook wel lang en heftig, waar zij veel het tempo bepaalde. Klaarkomen mocht ik niet en moest er heftig aan toe gaan zei ze :p.
Klaarkomen ging vervolgens pijpend.
Toen er 25m waren verstreken en behoorlijk wat kcal's waren verbruikt was er ook nog wat tijd voor small talk. Later op de avond nog wat met haar gekletst.
Al met al dus een bovengemiddelde goede ervaring met deze Letse dame van 24j die goed Duits spreekt. Cup tendeert naar C.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche